isopurje

Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
100
Kommenttia
8603
Markkinoinnin
hinta per capita Suomessa? En tiedä paljonko tänä päivänä jokainen suomalainen maksaa vuodessa markkinointi/mainoskusta3400Mene ja kerro se
vuorilla. Kertoo eras kirja. No se siita. Mutta istuskelen Kreetan pikku kylassa ja olen syventamassa lyhyen ajattelun4399Uteliaisuuttani kysyn
että, haihtuiko seuraavasta avauksesta; "Vapauttava alistuminen" useampi kannanotto bittiavaruuteen? Ystävällisyydellä6394- 2380
mistä on
tullut kotimaamme Suomi sana? Tarkoitan etymologisesti. Olen kuullut väitettävän sanoja suomaa ja suomi mutta onko jo p6379Muutama aihe
Islamistisissa maissa vasen käsi on ns. "epäpyhä" kuitenkin ihmiskunnasta n. 10 % on vasenkätisiä. miten siellä suhtaud33792. maailman sodan
Polttonesteet. Mitkä öljyvaltiot toimittivat öljytuotteita seuraaviin sotiin käyviin maihin? 1. Suomeen 2. Saksaan 3. En2367Onko totta
Lääketieteellisesti se, että kun nykynaiset käyttävät ns. napapaitaa niin siitä seuraa: Mahan ympärille kertyvän rasvak6349Löytyykö suomenkielisenä?
seuraavaa tarinaa 1976 - Operaatio Entebbe - Kaapatun Air France lentokoneen vapautus Entebbessa, Ugandassa. Olen yritt2347Il Divo, paljon myyty?
paljon ryhmästä puhutti mutta, mutta. Valitettavasti en ole kuullut esittäjiä mutta onko heidän musiikillinen antinsa "3340Kuorsaava mies
on turvallinen. Jo ammoisina aikoina kun asusteltiin vielä luolissa naiset hakivat turvaa voimallisesti kuorsaavista ur4336rakentajia Libanoniin
lähiaikoina, kun Suomesta lähtee maansiirtokoneita ja rakentajia Libanoniin niin toimivatko he siellä koordinaattoreina0331Berliinin ilmasilta
Olen yrittänyt "Googlata" ja tiedustella kirjastostani teoksia, jotka käsittelevät Berliinin ilmasiltaa todellisen histo3321Kansakunnan isä
Mustafa Kemal-turkkilaisten isä. Tänään TV 1. klo 19:05 tuleva dokkari on saanut hyvät arviot- sen sitten näkeen itse oh2319Poliisille lisää.....
T.S 1.3.07 "Seksimotellin asiakkaita epäillään hyväksikäytöstä" ja lehti jatkaa "Lisäksi seitsemää muuta miestä epäillää6296Nopean toiminnan joukot
Kun nyt paljon "touhutaan" nopean toiminnanjoukosta, olisi erittäin tärkeää saada myös naiset mukaan. tarkoitan tällä se3295USA, eläinsuojelun pioneeri
HS 28.1.07 "Usa:ssa yhä useammalle paloasemalle on saatu happinaamareita, jotka sopivat koirille, kissoille,kaneille, ma2293Hyssälöinti
Topakka täti tuo Liisa ihmekeskusta maassa. Toimii vain meidän kansalaisten parhaaksi, hyvä näin. Vanha juttu tuo tupak2291Filatelia tasa-arvon tutkimus
Näin sovinnollisena ja laaja-alaisesti feminismiä tukien ihmettelen seuraavaa seikka joka lienee jäänyt tyystin käsittel4285Raskauden alku painottomuudessa
ensimmäinen naisturisti, Anousheh Asnari matkusti avaruuteen. Mahtaako avaruudessa tulla raskaaksi perinteisin menetelm4284