Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

100

Kommenttia

8603

1. Markkinoinnin

hinta per capita Suomessa? En tiedä paljonko tänä päivänä jokainen suomalainen maksaa vuodessa markkinointi/mainoskusta
    Mainonta ja markkinointi
    3
    400
  2. Mene ja kerro se

vuorilla. Kertoo eras kirja. No se siita. Mutta istuskelen Kreetan pikku kylassa ja olen syventamassa lyhyen ajattelun
    Feminismi
    4
    399
  3. Uteliaisuuttani kysyn

että, haihtuiko seuraavasta avauksesta; "Vapauttava alistuminen" useampi kannanotto bittiavaruuteen? Ystävällisyydellä
    Islam
    6
    394
  4. Olavi Mäenpää

onneksi ei tarvitse selitellä. Ajattelevat ihmiset tietävät miksi?
    Boikotit
    2
    380
  5. mistä on

tullut kotimaamme Suomi sana? Tarkoitan etymologisesti. Olen kuullut väitettävän sanoja suomaa ja suomi mutta onko jo p
    Kielet ja käännökset
    6
    379
  6. Muutama aihe

Islamistisissa maissa vasen käsi on ns. "epäpyhä" kuitenkin ihmiskunnasta n. 10 % on vasenkätisiä. miten siellä suhtaud
    Yleistä islamista
    3
    379
  7. 2. maailman sodan

Polttonesteet. Mitkä öljyvaltiot toimittivat öljytuotteita seuraaviin sotiin käyviin maihin? 1. Suomeen 2. Saksaan 3. En
    Historia
    2
    367
  8. Onko totta

Lääketieteellisesti se, että kun nykynaiset käyttävät ns. napapaitaa niin siitä seuraa: Mahan ympärille kertyvän rasvak
    Feminismi
    6
    349
  9. Löytyykö suomenkielisenä?

seuraavaa tarinaa 1976 - Operaatio Entebbe - Kaapatun Air France lentokoneen vapautus Entebbessa, Ugandassa. Olen yritt
    2
    347
  10. Il Divo, paljon myyty?

paljon ryhmästä puhutti mutta, mutta. Valitettavasti en ole kuullut esittäjiä mutta onko heidän musiikillinen antinsa "
    Klassinen musiikki
    3
    340
  11. Kuorsaava mies

on turvallinen. Jo ammoisina aikoina kun asusteltiin vielä luolissa naiset hakivat turvaa voimallisesti kuorsaavista ur
    Feminismi
    4
    336
  12. rakentajia Libanoniin

lähiaikoina, kun Suomesta lähtee maansiirtokoneita ja rakentajia Libanoniin niin toimivatko he siellä koordinaattoreina
    Rauhanturvaajat
    0
    331
  13. Berliinin ilmasilta

Olen yrittänyt "Googlata" ja tiedustella kirjastostani teoksia, jotka käsittelevät Berliinin ilmasiltaa todellisen histo
    3
    321
  14. Kansakunnan isä

Mustafa Kemal-turkkilaisten isä. Tänään TV 1. klo 19:05 tuleva dokkari on saanut hyvät arviot- sen sitten näkeen itse oh
    Yleistä islamista
    2
    319
  15. Poliisille lisää.....

T.S 1.3.07 "Seksimotellin asiakkaita epäillään hyväksikäytöstä" ja lehti jatkaa "Lisäksi seitsemää muuta miestä epäillää
    Feminismi
    6
    296
  16. Nopean toiminnan joukot

Kun nyt paljon "touhutaan" nopean toiminnanjoukosta, olisi erittäin tärkeää saada myös naiset mukaan. tarkoitan tällä se
    Feminismi
    3
    295
  17. USA, eläinsuojelun pioneeri

HS 28.1.07 "Usa:ssa yhä useammalle paloasemalle on saatu happinaamareita, jotka sopivat koirille, kissoille,kaneille, ma
    Eläinten suojelu
    2
    293
  18. Hyssälöinti

Topakka täti tuo Liisa ihmekeskusta maassa. Toimii vain meidän kansalaisten parhaaksi, hyvä näin. Vanha juttu tuo tupak
    Maailman menoa
    2
    291
  19. Filatelia tasa-arvon tutkimus

Näin sovinnollisena ja laaja-alaisesti feminismiä tukien ihmettelen seuraavaa seikka joka lienee jäänyt tyystin käsittel
    Feminismi
    4
    285
  20. Raskauden alku painottomuudessa

ensimmäinen naisturisti, Anousheh Asnari matkusti avaruuteen. Mahtaako avaruudessa tulla raskaaksi perinteisin menetelm
    Feminismi
    4
    284