Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

1. Missä tavalliset tytöt?

Noniin siis kyselisin tässä että onko tässä maassa enään nykyään niitä ns."tavallisia tyttöjä" siis ihan tavallisessa ty
    Sinkut
    5
    1035
  2. Maksetut sotakorvaukset

Niin kun neuvostoliitto vuonna 1988 lopulta suorasanaisesti myönsi aloittaneensa talvisodan jota se oli vuosikymmenet ki
    Karjalan palautus
    14
    983
  3. Matchistä vielä....

Joo tästä kyseisestä sivusta on ennenkin kysytty mutta ajattelin nyt tässä ottaa taas esille tän ja kommentoida vähän tä
    Nettideittailu
    5
    971
  4. Ei kertakaikkiaan natsaa..

joo siis olen 27v mies ja en ole kertaakaan seurustellut saatika sitten mitään sänkyjuttuja harrastanut, tilanteen tekee
    Sinkut
    9
    965
  5. Mielipiteitä?

Joo siis laitoin tossa ilmoituksen treffipalstalle ja siihen vastasi sitten nainen joka on kotoisin ukrainasta. Hän tode
    Monikulttuuriset suhteet
    10
    934
  6. Sä särjit mut..

leikit mun tunteilla vaikka koko ajan väitit toista. Uskottelit mulle rakkautta mutta vain entinen sulla mielessä oli. S
    Särkynyt sydän
    2
    923
  7. 31v. Peli menetetty..

Niin ikää on jo 31v ja koskaan en ole seurustellut, onko peli jo menetetty lopullisesti? Ainakin itse uskon niin että jo
    Sinkut
    107
    918
  8. Ikisinkun tilitys

Noniin taas me sinkut jouduttiin tänään töissä tekemään ylimääräistä kun nämä perheelliset ja pariutuneet olivat lähtene
    Sinkut
    4
    900
  9. Corolla -86 konevikako?

Juu siis tuli tossa ostettua legendaarinen orkkis corolla, auto pelasi pari päivää ihan normaalisti mutta nyt siinä on a
    Corolla
    8
    882
  10. Yksityiseltä osto?

Niin kuten jo aikaisemmin kirjoitin niin ollaan ostamassa taloa yksityiseltä, nyt kauppaan on tullut mutkia ja haluaisin
    Ostajan muistilista
    6
    859
  11. Sydän tuskaa huutaa..

Hyvät ennustajat ja muut lukijat. Ei ole sitten löytnyt sitä naista jota minulle eräs nimeltä mainitsematon ennustaja mi
    11
    831
  12. Sydän tuskaa huutaa..

On siitä jo kaksi vuotta kun yhtäkkiä päätit kertoa etten ole oikea sinulle, sitä ennen yritit kylvää riitaa ja saaa min
    Särkynyt sydän
    2
    820
  13. Vaatimustaso..

Niin sinkku kun olen ja oma profiili on jossa etsin kumppania tositarkoituksella, mutta vuoden verran profiilini on ollu
    Sinkut
    6
    810
  14. Huomio Pohjanmaa!

Nyt aloitetaan porukalla kansanliike tax freen ja jatkuvan laivaliikenteen palauttamisen puolesta. Tämä maa on todella k
    Laivamatkat ja risteilyt
    7
    754
  15. Flirttailu..

joo tämä on kyllä tyhmä kysymys varmaan monelle mutta kun kerran olen vasta aloittelija tälläkin alalla niin kysyisin te
    Nettideittailu
    2
    723
  16. Naisten vaatimustasosta...

Niin mulla ollut nyt taas profiili aktiivisena jonkun aikaa, välillä oli pois vastaamattomuuden ja huijausviestien taki
    Nettideittailu
    21
    699
  17. Migreeni rajoittaa normaalia elämää

Hei kaikille. Kärsin migreenistä jo ala.aste ikäisenä ja sitten yläasteen jälkeen se loppui vuosiksi, mutta aloin saada
    Migreeni
    3
    673
  18. Tiina joutaa pihalle!

Manipuloiva tyyppi. Puhuu paskaa selän takana, esim. alkuviikosta puhui saulin kanssa paskaa jussista. Ihme tyyppi ja m
    5
    670
  19. V40 vm99 vai 00?

Niin kyselisin tässä semmoista kun autoni V40 on otettu käyttöön 17.12.99. Niin onko auton vuosimalli tuolloin 00 vaiko
    S40
    2
    653
  20. Syy sinkkuuteeni..

Jeps. Jatkan tässä vielä aiemmin kirjoittamaani tekstiä ja kirjoitan vähän muutamia syitä jotka mahdollisesti voisivat v
    Sinkut
    2
    651