Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

1. Ei onnista ei...

Juu eipä onnistanu meikäpoikaa tänäkään vuonna. Vuosi alkaaki olla loppusuoralla ja on jälleen yhteenvedon aika. Alkuvuo
    Nettideittailu
    3
    229
  2. Neitokainen puhuu vain omista asioista..

Niin mitä pitäisi päätellä naisesta joka puhuu vain omista asioistaan/työstään eikä häntä kiinnosta mun asiat pätkääkään
    Suhteet
    5
    228
  3. Ottaa niin päähän...

Ei naisilla oo minkäänlaisia tapoja täällä treffeissä.. kadotaan vaan sanomatta mitään ja ensin väitetään kiinnostuneelt
    Nettideittailu
    7
    221
  4. Kaupan kassaneiti

Kävin eilen illalla kaupassa ja siellä on nykyisin uusi tyttö töissä, moni on sitä sanonut ja nyt se tyttö oli töissä ka
    Unien tulkinta
    4
    214
  5. C:asemasta..

Joo laitoin tämän kysymyksen tänne kun kerran amatööri olen. No joo siis kysyisin sellaista että kun minulla on nyt kaks
    Tietotekniikka
    3
    214
  6. Auttakaa

mua joku. En jaksa enää, mulla ei ole kotona mitään päätäntävaltaa ja mulla meni vanhempien kans tänään sukset ristiin k
    Ennustukset
    1
    208
  7. ???

Hei! Entiedä kuuluuko tämä tänne mutta kirjoitan nyt kuitenkin, maallikotkin voi vastata. Niin asiaan siis ongelmani on
    Ennustukset
    5
    204
  8. Lestaadiolaiset naapurit tekee elämästäni helvetin!

meukkaamalla, huutamalla pihalla, kakarat tulee tontilleni hyppimään, ajavat lumet maantielle pihasta, kaahaavat autolla
    Lestadiolaisuus
    11
    201
  9. Elämästäni..

Joo moikka kaikki ennustajat. Osaisiteko yhtään auttaa minua, siis minlla on työ koti /vanhempien luona) siis kaikki pit
    Ennustukset
    1
    196
  10. Mitä tehdä?

Kun lestaadiolaiset naapurit tunkevat ruohonleikkurilla jo meidän pihalle, asia ei sinänsä haittaa mutta kun heidän leik
    Asunnot ja asuminen
    4
    195
  11. Homma ei rullaa..

Koska kommunikaatio erittäin heikkoa, siis tarkoitan että olen lähes aina viestien aloittaja, nykyään hiljaista, muutama
    Nettideittailu
    16
    188
  12. Seurustelematon avautuu...

Niin olen juuri 30v täyttänyt mies enkä ole elämässäni kertaakaan seurustellut. Haluaisin tietää onko täällä palstalla m
    Sinkut
    3
    172
  13. Voi huh huh noita naisten vaatimuksia.. .

Tuolla Treffipalstalla. No kunhan odotatte 10 vuotta sitä täydellistä unelmien prinssiä niin eiköhän realismi astu jo pi
    Nettideittailu
    3
    164
  14. Unesta...

Näin tänään päiväunia nukkuessani selvästi että kaikki kaverit vuoronperään hylkäsivät minut. Mitä tuo uni kertoo? Osais
    Unien tulkinta
    2
    159
  15. Ylläpidolle ehdotus...

laittakaa oikeesti tuo treffipalvelu kaikille kokonaan maksulliseksi! Sopiva hinta olis tollanen 20 euroa kuukaudessa..
    Nettideittailu
    8
    159
  16. Sinkkukäsitys vääristynyt pahasti..

Koska meitä on seurustelemattomia ja sitten näitä parisuhteessa vuosia olleita, sitten on yhdenillanjuttuja harrastavia
    Sinkut
    2
    158
  17. Olis se kyllä reilua vastata..

niihin viesteihin edes se että kiitos mutta ei kiitos! >treffit pitäis muuttaa sellaseks että jos ei kommunikoi millään
    Nettideittailu
    7
    146
  18. Seurustelemattomuus hankaloittaa..

Niin kuinka moni muu teistä sinkuista tunnustautuu seurustelemattomaksi, eli ei ole koskaan seurustellut? Monta syytä va
    Sinkut
    1
    136
  19. Voiko ex olla hyvä ystävä.

Niin oon tässä kirjoitellut vähän aikaa erään naisen kanssa ja kun puheeksi tuli exät niin hän mainitsi että hän on ex:n
    Nettideittailu
    11
    134
  20. Suomi24 Treffit kangertelee..

Niin tämä niin paljon mainostettu Suomi24 treffit tuntuu olevan muuttunut täysin vain profiilien arkistoksi, viestien lä
    Nettideittailu
    5
    128