Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marita84
profiilit
marita84
marita84
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
122
Kommenttia
279
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
=)))
18.11.2005 15:39
...itsekin saman jutun kun koitti lukea noita ketjuja.
18.11.2005 15:37
...ruokailun jälkeen. Syö yleensä nappuloita, koiranmakkaraa, riisiä ym. Ja epäilen että tuo oksentaminen voisi johtua ainakin joskus siitä että on järsinyt esim. paloja lelusta, viltistään tms. tai niellyt karvoja.
18.11.2005 15:35
...mikään rotu sovi. Yksilöllistä, jotkut oireilevat kaikista roduista, jotkut eivät mistään. Kannattaa tuttujen koirien kanssa touhuilla ja seurata miten reagoit.
18.10.2005 21:23
...vinhoja ja energisiä pakkauksia, just tänään näin niitä pari kappaletta koirapuistossa. Hyvä valinta, en usko että tulet katumaan =)
18.10.2005 20:37
...muutamia päiviä olla pois töistä ja olla pennun kanssa, ja jos mahdollista aluksi myös lyhyempiä työpäiviä tai sitten joku katsomaan välillä pentua päivän aikana. Mutta mielestäni on myös hyvä opettaa pentu pienestä asti olemaan yksinkin, kuten meillä, niin ei jatkossa välttämättä tule niinkään ongelmia yksinjäämisen kanssa. Hyvin se menee, tsemppiä vaan =) Saanko udella minkälainen vauveli tulosaa?
18.10.2005 20:30
...seropi on elävä olento kuin rotukoirakin, ei mikään testikalu.
18.10.2005 20:19
...niin vahvoja pikkunaisia että myöhän raahataan sieltä vaikka kokonainen talo ilman yhtäkään miestä =)
18.10.2005 20:15
...siellä kävit? Itse olen myös noita teräskuppeja ja koripedin (tosi edullinen) ajatellut ostaa. Oliko ne kupit jotai 9 €:n luokkaa, netissä ainakin näytti olevan?
18.10.2005 20:13
...pistää vaimo naisporukalla sinne, niin mekin tehdään huomenna, neljä naista eikä yhtään ukkoa =P Ja kyllähän aina shoppaillessa löytyy kaikkea tosi kätevää ja tarpeellista!
18.10.2005 20:00
...vaativa laji, joten opettajankin on oltava vaativa eikä lepsu. Ainakin minun mielestäni. Kun jokainen pienikin liike vaatii kurinalaisuutta , tarkkuutta ja satoja toistoja, on tärkeää että myös opettaja edellyttää tarkkuutta ja lipsumattomuutta harjoituksissaan. No mutta se minun mielipiteestäni =) Espoosta en tiedä, mutta Helsingistä luulisi löytyvän kursseja ja tunteja joka lähtöön. Esim. kansalaisopistolla on yleensä monia eri kursseja, ja uskoisin Tanssitaiteen laitokseltakin löytyvän aikuisryhmiä. Vannomaan en mene =)
18.10.2005 18:19
...meni ekasta yöstä lähtien tosi mukavasti, ei itkenyt ollenkaan. Hyvin se menee, tärkeintä että sillä on kuitenkin joku lähettyvillä joka hoivaa jos ikävä sattuu yllättämään =)
14.10.2005 13:46
...suhteellinen käsite se =) Vähän sama homma kun meidän pojassa tuntuu virtaa riittävän välillä vähän liikakin, on nimittäin niin älytön koheltaja ja höseltäjä välillä ihan rasittavuuteen asti. Sitten ihmiset tulevat lenkillä ihmettelemään että "Voi kun on rauhallinen tapaus, miten voikin pentu olla noin kiltti" =P Noh, kai ne itsekin osaa valita minkälaisen kuvan itsestään kellekin antavat...
13.10.2005 16:03
...niinhän ne yleensä on muka "viisaimpia". Sinänsä kyllä ymmärrän kun tällä tyypillä on pätemisen tarve kaikkiin muihinkin asioihin. Ja jotain siitä "tiedosta" kertoo sekin että kun yksi tyyppi kysäisi minulta mikä olisi hyvä koira hänen vanhemmilleen jotka asuvat kerrostalossa ja joilla on ollut chow chow (halusivat jonkun "laiskan" rodun), tämä kaveri ehdotti dobberia. Ettäs silleen =P Ja sitten hän moitti meidän koulutustamme siitä koska pentukoiramme pomppii sisälle tulevia ihmisiä vasten. Niin, ei tietenkään saisi hyppiä, mutta koiramme on vasta pentu niin ei se kaikkia sääntöjä ja kieltoja voi vielä ymmärtää ja muistaa...Ja nykyään ei sitä paitsi enää niinkään pompi. Mutta ainahan näitä teoriaviisaita löytyy...=P
13.10.2005 15:24
...mitään neuvoja tai muutenkaan täysin aloitukseen liity, mutta kuitenkin. Yksi poikaystäväni kaveri on nyt innostunut jostain syystä ottamaan rotikan ja on kovasti lukenut koirakirjoja nyt muutaman kuukauden. Nyt hän sitten luulee tietävänsä koirista, niiden luonteesta ja koulutuksesta kaiken (henkilöllä ei tietääkseni koskaan ole kotonaan ollut koiraa, eikä muutenkaan hirveänä ole ollut tekemisissä koirien kanssa ja vaikuttaa aika epävarmalta puuhaillessaan esim. meidän pikkukoiran kanssa...). Kerran hän sitten alkoikin minua sivistämään ja selvittämään oman koirani käyttäytymistä ja geeniperimää ja jopa arvostelemaan koiramme koulutusta. Hiukan vain meinasi huvittaa, kun ihminen joka vasta on koirista kiinnostunut, alkaa neuvomaan, vaikka itse olen lukenut koirakirjat jo pikkutytöstä asti. Ja vaikka kirjoista voi teoriaa oppia, olen huomannut että ei käytännöstä ole hajuakaan ennen kuin omaa koiraa kasvattaa. Ja varmasti omistajat omat koiransa parhaiten tuntevat.
13.10.2005 15:05
...kerrostaloasunto jossa 45 neliötä. Minun ja koiran lisäksi poikaystävä ja hamsteri asustavat täällä myös. Haaveissa tietysti joskus omakotitalo ja iso piha, mutta näin opiskelijalla se vielä hetken pysyy siellä haavetasolla =) Ihan hyvin mahdutaan kaikki neljä täällä elämään, kun eläimet ja me ihmisetkin ollaan aika kompaktin kokoisia. Suunnitelmissa on kyllä mahdollisesti ensi vuoden puolella muutto tilavampaan asuntoon samassa talossa, ja ehkäpä toisen koiran hankinta sitten muutaman vuoden päästä.
Vaikka kaupungissa asummekin, on asuinalueemme kuitenkin sen verran kaukana keskustasta, että täällä on ihanteelliset lenkityspuitteet aivan lähellä. Löytyy pururataa, metsää ja luonnonsuojelualuetta vierestä. Sattumoisin tässä kaupunginosassa onkin eniten koiria koko kaupungissa =)
13.10.2005 14:31
...säkäkorkeudesta. Onko totta että midin yläsäkäkorkeus on 42,9 cm??? Kun pentuni on nyt siinä vajaa 40 cm, eikä varmaan siitä paljoa kasvakaan, niin olisi älytöntä ajatella että tuo saattaisi joutua kisaamaan maxeissa! Se kun näyttää niin pikkuruiselta...
26.09.2005 16:00
...mutta keskity kovasti kontaktiin, paikoissa joissa paljon muita koiria ja ihmisiä pyri saamaan koira ottamaan kontaktia vain sinuun ja sitten aina hulvattomat kehut ja namit =)
26.09.2005 13:59
...jo viimeistään nyt taitaa ymmärtää kun joskus pari kuukautta sitten käytiin kotonani missä on kääpiöpystykorvanarttu. Sillä oli juuri silloin juoksut, ja eihän me osattu kuvitellakaan että Risto mitään niistä touhuista tajuaisi. Noh, siltipä se vain hyppäsi aikansa nuuskittuaan selille ja yritti alkaa toimiin. Onneksi kuitenkin heti huomattiin eivätkä kauaa saaneet iloita. Pörri- neiti olikin sitten loppuillan vähän huonolla tuulella =P
26.09.2005 13:49
...13. tulee puoli vuotta täyteen.
26.09.2005 13:18
10 / 14