Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. Voiko rapuja syödä?

Minut kutsuttiin rapukesteihin. Hyvä niin. Mutta kun aikaisemmin olen aina saanut syödä noita herkkuja viinin ja snapsie
    70 plus
    10
    631
  2. Pelottava mies

Olin ajelemassa polkupyörällä. Ohitin pienen, noin 10 vuotiaan, polkupyöräilevän pojan loivassa alamäessä. Sitten havahd
    Ikäryhmät
    11
    628
  3. Sitkeä Sissi

Telkkarista tuli eilen elokuva nimeltä Näkymätön vihollinen. Meillä täällä Suomessakin voi joutua taistelemaan näkymätö
    70 plus
    24
    621
  4. Eikö oikeus olekin kummallinen

Kansan oikeustaju on koetuksella. Pari miestä houkutteli henkisesti jälkeen jääneen nuoren naisen Suomeen. Pitin häntä
    70 plus
    15
    610
  5. Jonottamisen taito

Pullon palautus jonossa. Marketin kolmelle pullonpalusautomaatille oli yksi jono. Nuorehko nainen käveli jonon ohi aiko
    70 plus
    13
    609
  6. Kukahan keksisi konstin

Käväisin kaupassa. Kassalla oli sellainen sirupääte. Tökkäsin siihen korttini ja naputtelin numerot. Sain kuitin, ostoks
    70 plus
    12
    605
  7. Nyt loppui ruokapula

Intiassa on keksitty, että rottiakin voi syödä. Onkohan siellä sama rotu kuin meillä? Minä päätin harjoitella teurastus
    70 plus
    10
    584
  8. Tutkittua tietoa 2

Kaikki kansa sen tiesi, mutta nyt se on tutkittu. Energian säästölamppu ei vastaa hehkulmppua teholtaan. Jos haluaa sa
    70 plus
    12
    579
  9. Vieläkö vaivaa?

Sanoivat jossain keskustelussa, että tuo ajanmuutos vaivaa joitakin ihmisiä kauankin. Minä nukuin tänään pidempään kuin
    70 plus
    19
    575
  10. Tyttö kuun sillalla

Kyllä se oli mukavan romanttinen juttu. Ansa oli niin ihana ja Joel niin komea. Eikös niin tytöt?
    70 plus
    8
    574
  11. Mitä, kuulinko minä oikein?

Seinäjoen, Keskussairaala on julistettu tupakoimattomaksi alueeksi? Sehän on hyvä ennakoiva päätös, nimenomaan sairaalal
    70 plus
    7
    573
  12. Vähissä on tapahtumat

Katselin tämän aamun Hesaria. Kovin oli laihan tuntuinen jo postilaatikolta kotiin kannettaessa ja kun avasin sen, ei s
    70 plus
    79
    565
  13. Metsolan isäntä tiesi

Vanha isäntä sanoi, että maidon tuotto Suomessa on kannattavaa. Muutama päivä sitten juttelimme ALV:n alennuskeskustelu
    70 plus
    19
    563
  14. Äidin ongelmia

Paikallislehden lukijapostissa oli äidin surullinen viesti. Poika oli tullut armeijasta lomalle ja ruokapöydässä ilmeni
    70 plus
    8
    551
  15. Taulukauppa vilkastuu vaalien alla

Kunnallisvaalit lähestyvät ja taidemaalareiden kulta-aika samoin. Kaikki käy kaupaksi, kun ehdokkaat ostavat itselleen
    70 plus
    12
    549
  16. Ongelmia eilen

Hei Seriffi BilMan! Olikos eilen jotain ongelmia, kun sivunne ei auenneet rennosti ainakaan minulle. Tein turhaa työtä,
    70 plus
    11
    547
  17. Kallista uintia

Hesarista luin, että Helsinki aikoo pitää Uimastadionin ulkoaltaan lämpimänä talvella ja lämmityskustnnukset jopa 300000
    Ikäryhmät
    15
    544
  18. Mitäs jos kirjoitetaan niin kuin asia on?

Miksi ei kirjoiteta? Vanhahko autoilija rauhoitti liikennettä ajamalla vain viittäkymppiä 50 km/h alueella. Sehän on to
    70 plus
    8
    538
  19. Kaappaus Itämerellä

Olisikohan se ruokolahden leijona oppinut uimaan?
    70 plus
    59
    537
  20. Kiinnostaako formulat?

Oli aika, jolloin juoksin kaikenlaisissa nopeuskilpailuissa Eläintarhan ja Keimolan ajoista lähtien. Niihin mentiin sa
    70 plus
    13
    531