Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
minsu65
profiilit
minsu65
minsu65
Vapaa kuvaus
Koulutus: --- Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
86
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
meidän Viljamin mustasta ja valkoisesta teddykarvasta. Ensin mietin kuinka paksun ja pitkän haluan ja sen jälkeen leikkasin sopivan leveät palat ja ompelin ne ensin yhteen ja sit vasta sen pitkän sauman. Kannattaa jättää sauma auki käärmeen puolivälistä, joten täyttäminen onnistuu paremmin. Voit käyttää apuna pitkää keppiä tai vastaavaa ja sit ompele täyttöaukko käsin kiinni. Jos on pieniä lapsia niin silmät voi tehdä vaikka villalangasta ristikkäispistoilla. Avautuvan suun voi tehdä samalla periaatteella kuin patakintaan. Toivottavasti tästä oli jotain apua.
16.07.2008 09:15
salihousut, vyölaukku ja T-paita josta on resorit leikelty pois. Hyi helvetti!!
15.07.2008 09:45
minulla. Ratkaisin sen käymällä kampaajalla ja teetin pehmennyksen isoilla rullilla ja nyt on kiva kesätukka jota ei tarvitse liiemmin laitella.En jaksanut joka aamu laitella rullia tai kihartaa, rasittaahan se hiuksiakin joten aamulla vaan kastelee ja puristaa kiharoille ja eiku menoks:)
15.07.2008 09:42
on Lionel Richien Hello ja Brian Hylandin Sealed with A Kiss
14.07.2008 08:18
vieläkään. Itsekin jo hain biisiä tolla Miss you- haulla mut ei tärpännyt. Tosin en oo sata varma et biisissä laulettiin toi. Voisko joku luetella 80-luvun hevibändejä (siis S-kirjaimella alkavia) niin vois koittaa hakea bändin nimellä.
08.07.2008 19:17
Muuten kyllä pidän Scorpionsin musiikista. Mut kiitti kun ehdotit:)
08.07.2008 13:08
Olet muuten harvinaisen oikeassa:))
03.07.2008 14:08
Kirjan nimeä ei ole just nyt antaa mut voin sanoa että kaavojen teko alusta pitäen on iso työ. Jos olet harrastelija niin neuvoisin sinua etsimään käsityölehdistä sen kaavan joka on lähinnä haluamaasi mallia ja rupea muokkaamaan siitä haluamasi. Kuosittelua ei opi muuten kuin tekemällä, sitä ei varsinaisesti opeteta kirjoissa. Kannattaa lukea myös ompeluohjeita käsityölehdistä. Tää kun tuppaa olemaan sellainen ala jota ei opi kuin tekemällä yrityksen ja erehdyksen kautta. Käy katso vaikka kirjastosta josko siellä olisi alan oppikirjoja. Toivottavasti tästä oli jotain apua.
03.07.2008 11:59
Ompelimoissa on yleensä töissä alan ammattilaisia ja laatu on hyvää. Yleinen käytäntö on, että lahkeen ommel on samanlainen kuin alkuperäinen eli farkun lahkeet koneompeleella farkkulangalla ja käsinommellut sit käsin. Mut toki tehdään niin kuin asiakas haluaa, eli jos et halua farkkuihin näkyvää ommelta, niin se tehdään sit käsin. Hinta riippuu paikkakunnasta ja siitä millainen ommel on. Käsin ommeltu yleensä kalliimpi. Kysele oman paikkakuntasi ompelimoista hintaa.
03.07.2008 11:47
fiksusti järjestänyt, että niin ihmiset kuin eläimetkin pariutuvat samankaltaisten kanssa...
23.06.2008 21:31
järki hei älä jätä...täällä taas yksi yrittää saada naiset jaettua kahteen leiriin. Niin, mistäs ne ulkonäköpaineet nyt tulivatkaan...
23.06.2008 21:22
seksikkäällä miehellä on särmää ja jos olis vielä rähjäke parransänki, niin mä onn myyty;)
23.06.2008 21:17
on sanottu minullekin. Jaa, ja vittuakos minä muitten sanomisista välitän, tää on mun elämä ja elän ja olen niinkuin haluan. Pukeudun itseni takia, kuuntelen korvalleni ja sielulleni sopivaa musiikkia ja se musiikki ei tosiaan ole suomi-iskelmää. Minua ei saa nelikymppis-kategoriaan ja yhteiskunnan tyypitettyihin normeihin sitten millään. No, jopas helpotti kun sai vähän mellastaa...
19.06.2008 11:34
kun mulla on sanottu olevan suora katse, menee sit tuijottamisen puolelle.Itseäni ainkin ärsyttää kun joku tuijottaa. Tai sit olen jo tippunu kelkasta ja en osaa hommaa:)
18.06.2008 17:41
miks siitä niin vouhotetaan. Mulle kun toi alko ei juurikaan maistu niin se on mulle vaan yks viikonloppu muitten seassa. Panostan vain enemmän ruokapuoleen muuten se ei eroa normaalista.
17.06.2008 10:21
ei auta hiiva, saat siitä vain mahas sekasin. Ei kyllä mikään muukaan luonnonkonsti. Paitsi jos lihot, tulee rintoihinkin lisää massaa:) Täytyy vain myöntää et nää on ny tälläset ja näillä mennään. En jaksa enää stressata pikkuisillani, elämässä kun on muutakin tärkeempää. Ja ei nää tuu koskaan roikkumaan ;)
16.06.2008 11:02
Kyllä työnantajat katsovat tutkintotodistuksien perään. Tää ala on muutakin kuin suorien saumojen ompelua. Ei pärjää ilman kunnollista ammattikoulutusta ja kokemusta. Kansalaisopiston lyhytkurssit ovat ihan hyviä paikkoja oppia jotain perusjuttuja mutta ei tee ammattilaiseksi.
16.06.2008 09:36
ja kuuntelen Linkin Parkia, mut en masturboi kuunnellessani ja en itke masturboidessani mut vaatii mieheltä luonnetta itkeä masturboidessaan, kaikki pullamössöt ei siihen kykene, repikää siitä...
14.06.2008 17:41
Joo, en ole muuten taikauskoinen. Mut sain elämäni ensimmäiset sakot perjantai 13.päivä. Ei naurattanut kun poliisit lähti perään pillit päällä. Eikä ollut mikään rikesakko vaan liikennerikkomus. Ei sillä tainnut olla mitään tekemistä ko. päivämäärän kanssa tai mistä sen tietää :)
13.06.2008 09:25
kun tarpeeksi paljon saa sontaa niskaansa. Oikea suora olisi ollut helpompi ottaa vastaan, se kun tulee rehellisesti päin naamaa, mutta ne puskista tulevat vasemmat koukut ovat pahempia. Ja kun sattui vielä mies, joka oli niellyt pesusienen, niin siinäpä se sitten oli. Ero jo v.1991 ja vieläkin vituttaa et yleensä siihen mieheen sekosin, mut moni kakku päältä kaunis...
12.06.2008 17:59
4 / 5