Vapaa kuvaus

Tintti tässä seisoo vankasti kahdella tikkujalalla. Elämän myrskyissä vain höyhen putoaa,mutta höyhenpeite pitää. Kotivintti on lämmin paikka, ajatuksia kirkkaita ammentaen.;) Huumori kukkii kotipihlajassa,marjoissa virne. Tullaanko tutuksi/mutuksi..vai väännetäänkö mielialoja?:) Varattuna birdienä käyn sirputtamassa ilman viettelyksiä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

37

Kommenttia

1037

1. Oletko itsellinen..

sisarparvessa tai yleensä suuremmassa porukassa? Jotain luettua ja koettua. Sisarukset kuulemma riistävät toiselta silm
    Kahvikeskustelut
    15
    429
  2. Galleriasta

Uudistusten aikaan oli melkoinen kalapaliikki siitä kuka uskaltaa laittaa oikeat tiedot galleriaan ja sitä ennen kuka us
    Lifestyle
    9
    392
  3. Henkistä "purkkaa"

tarjoaisin. Keskusteltu tasa-arvosta, arvosteltu naista ja miestä ja heidän välisestä suhteesta toisiinsa ja pois toises
    50 plus
    22
    204
  4. Asennetta

Käväisin katsomassa iltapäivälehtien nettitarjontaa. Päällimmäiseksi mieleen jäi järisyttävä kuvaus omalla puhelimella k
    50 plus
    3
    117
  5. Aina niin nihkee olo ku..

pitäis kysyä jotain toiselta. Katselin ohjelmaa tatuoinneista. Hienosti ajattelivat toisiansa ja laittoivat jotkut koko
    50 plus
    26
    276
  6. Valoa pimeään..

Näinä aikoina sisälläkin on pimeää, mutta kun kaikessa yrittää säästää niin ei malttaisi lamppujakaan sytytellä ja pitki
    Lifestyle
    16
    333
  7. Ärsyttävät äänet!!!

Sain kipinän tuolta pirpzuzeiccun ( mitens niin vaikee nikki ..) järkyttävästä aloituksesta ;D Saapi katsoa itse, en jak
    Lifestyle
    26
    359
  8. Hyvä yhdistelmä.

Soija ja riisi.
    Lifestyle
    41
    304
  9. Naisten talo

Tuntuma tämän päivän arjesta. Naiset itkevät miehet eivät oikein osaa elää. Miehet kiusaa naisia ja lapsia siinä sivuss
    Lifestyle
    44
    309
  10. Vessapaperista

Tämä aihe lähti sitten ihan tarpeista;) Rakkaudesta vessapapruun, tietty. Rullasin onnesta pehmeää materiaalia ja rakka
    Lifestyle
    30
    373
  11. Merkittäviä yhteen sattumuksia

Elämä joskus ja aina useinkin pukkaa tuutin täydeltä sitä itseään, mutta valoilmiöitä ihan ihmeellisiä puikahtaa näemmä
    Kahvikeskustelut
    10
    375
  12. Unet vei..

biisi vallan, löytonä eri versiossa:) Jessus miten hyvä..ottakaa tai jättäkää. http://www.youtube.com/watch?v=flWP28y2
    Kahvikeskustelut
    9
    375
  13. Pehmeitä kaivaten.

Heitä mulle pumpulipallo mä jatkan, jos se vain on tarpeeksi pehmeää:)
    Kahvikeskustelut
    22
    412
  14. Kesäkengät

Mulla on kolmet kesäkengät. Yhdet ovat narusandaalit, toiset umpipääsandaalit ja kolmannet balleriinat. Kaikkia niitä k
    Kahvikeskustelut
    17
    296
  15. Aika kipakka,,

ail lavit.. http://www.youtube.com/watch?v=mIBTj76sNjI&NR=1
    Lifestyle
    2
    185
  16. Tipitii...kevät on!

Silloin joskus vuonna 2006 avasin tietokoneeni ensimmäisen kerran. Oliko se kevättä, voisin melkein vannoa..tirahdus fii
    Lifestyle
    30
    1280
  17. Bongattu

joutsenpari! Kauniisti lensivät kulkevan auton yli ja laskeutuivat pellolle. Onneksi ei ratti kiertynyt yhdessä pään kan
    Lifestyle
    22
    610
  18. Tuulia keväästä...

aistimuksia hetkessä. Koivunrungon valkeus, mustat kuviot, oksat riipallaan tuulen omana. Harmaa taivas, enteitä sinises
    Lifestyle
    13
    604
  19. Parvekekeskustelu

Sain tänään hjärtäslaagin,, meinaan aurinko paistoi ja sehän se jos mikä herättää viherkeskustelut:D Olen päässyt pahas
    Lifestyle
    28
    1114
  20. Kaikkien rakkaitteni puolesta

pyydän teiltä arvon rakkausrunojen harrastajat apua. Haluaisin tehdä huoneen taulun nuorelle parille. Olen täältä josku
    Rakkausrunot
    1
    261