Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Pörssiromahdus

Voi kun surkeata. Heti kun minulla ei ole tärkeitten kiireitteni takia aikaa suoltaa syväanalyysia, niin palstan älyllin
    16
    227
  2. Heh heh, namia purtavaa...

On aika jälleen juhlia punaviinin ja lihan kera...Mahtava susi sai oikein namutella läskisellä lehmällä. Maaseudun apina
    12
    224
  3. Veli Ponteva

Huh huh, minkälainen tyyppi tuo otsikossa mainittu naurettava sianpossu on. Hän luulee olevansa jokin fiksu. Hän vähät a
    5
    222
  4. JÄRKEVÄ LAKIALOITE

Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m
    Yleistä aseista
    17
    216
  5. Hirvikärpästen kekkerit

Nyt on jälleen se aika vuodesta kun saamme nauttia hirvikärpäsistä. Miten niin nauttia? No onhan se herkkua kuunnella s
    4
    212
  6. Perverssiä touhua

Kyllä voi eri uskonlahkoihin kuuluvat ihmiset olla julmia ja häikäilemättömiä uskonsa varjolla. Otetaanpa pari esimerkki
    Uskonnot ja uskomukset
    36
    211
  7. Ihmisporsas raatelijana

Niin tai näin, (heh heh) niin aina väärinpäin. Pelle on pelle vaikka voissa paistais. Tehkäämme kapina, pelle on apina.
    7
    208
  8. Tehtävä mikkihiireille

Vaihtelu virkistää. Olen viime aikoina vaikuttanut jollain muulla keskustelupalstalla kuin tällä. Päinvastoin kuin yleen
    17
    206
  9. Tässäpä vähän

suomalaisiile maalaispelkuriapinoille luettavaa. Verratkaapa itseänne sivistyneeseen eurooppalaiseen, niin huomaatte api
    12
    206
  10. Metsästyskoira sai ansionsa mukaan, röh röh

Julistan tämän päivän viralliseksi Juhlapäiväksi. Minulla on jo puku päällä ja illalla syödään juhla-ateria ruokaryyppyj
    10
    204
  11. Hyvää joulumieltä

Minä ainakin aion antaa tosi paljon niin kovia kuin pehmeitäkin joulupaketteja, autuaampi on antaa kuin ottaa. Mitäköhän
    Metsästys ja kalastus
    27
    203
  12. Nöyryytys...

Heh heh....Tyhmän, sutta pelkäävän apinan turpa on tukittu. Niin tyhmäksi tuo pöljäke itsensä näkee Susianalyysia luettu
    5
    202
  13. Ennakkoilmoitus/-varoitus

Nythän on Joulu tulossa. Siksipä minä lupaankin antaa lahjapaketin kaikille läsnäolijoille. Autuaampi on antaa kuin ott
    10
    198
  14. Mikähän siinä

on kun metsästäjien keskuudessa tuntuu homostelu olevan hyvin kuuma puheenaihe jatkuvasti? Eri mieltä olevia aletaan hy
    9
    196
  15. Ahmäsyön...

Niin no, mitä mä syön!? Syön atomeja aina aamupuurossani. Atomeistahan tässä kaikki koostuu. Mutta mitä syö sorsastajae
    6
    193
  16. Mustia pilviä tiedossa

Joulu lähestyy vääjäämättömästi. Ei tarvi olla kummoinenkaan meteorologi taikka sammakkomies, jotta osaa ennustaa hirvit
    15
    190
  17. Susipelkoa Hyrynsalmella

http://yle.fi/uutiset/teemat/presidentinvaalit/2012/02/kauniainen_kiri_luodon_ohi_aanestysinnossa_-_hyrynsalmella_joka_t
    40
    189
  18. Pukin pussit pullottaa

Kohta jo joulupukki saapuu ja lapset laulavat innoissaan. Kinkkukin on jo uunissa. Pukki on niin ahkera, jotta se ehtii
    36
    189
  19. Putkiaivot

Kenellekkään ei liene epäselvää, jotta matemaattispsykologiseen taustaani liittyen myöskin filosofinen pohdiskelu on lei
    Metsästys ja kalastus
    12
    186
  20. Jännitys tiivistyy

Kuka tässä enää jaksaa odottaa? Jännitys käy jo kohta sietämättömäksi. Paljastan nimittäin kohta kauan odotetun ja lupaa
    6
    186