Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
helitaponen
profiilit
helitaponen
helitaponen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Bengtssonin Orm Punainen on yksi mun kaikkien aikojen suosikeista, kun puhutaan historiallisista romaaneista! Varsinkin se ykkösosa, kakkosessa menee vähän maku kun raavas viikinki kääntyy kristinuskoon. Mutta kaikille viikingeistä kiinnostuneille suosittelen myös ehdottomasti! :)
10.01.2013 20:49
Ihmettelen tuota, miten monet ihmiset ajattelevat, että jos puhutaan rennosta syömisestä, se tarkoittaa ruuan rajatonta mättämistä. Eihän P. Borg ole koskaan sanonut, että saisi syödä ihan rajattomasti. Pointti on siinä, että monet laihduttajat vievät sen laihduttamisensa ihan liian tiukaksi, jolloin dieettiä on vaikea ylläpitää pidemmän päälle. Borg nimenomaan puhuu sen puolesta, että kasviksia lisätään ja tavallista ruokaa syödään hyvällä omalla tunnolla, mutta toki määriä tarkkaillen. Joskus voi niitä herkkujakin syödä, muttei tietenkään rajattomasti niitäkään. Itse olen onnistunut painonhallinnassani vasta sen jälkeen, kun tuon asian tosissani sisäistin, ja lopetin liian tiukat dieetit.
31.12.2012 18:25
Samaa mieltä kuin N 35 v. Kyllä silloin tällöin on mukava juoda muutama viinilasillinen tai käydä vaikka leffan jälkeen oluella. Täysraittius tuntuu vähän liian ehdottomalta. Tulee mieleen, että mahtaako täysraitis mies olla muissakin asioissa vähän tiukkapipoinen... Tupakoinnista en tykkää ja parempi olis jos mies ei polttaisi, mutta voisin periaatteessa tupakoijankin ottaa, jos muuten olisi mulle sopiva mies. :)
29.12.2012 15:19
No mulla taas on synttärit parhaaseen kesäloma-aikaan, ja lapsena olin siitä katkera, kun koulukaverit ja muut olivat lomilla eikä kukaan päässyt synttäreilleni. Näin aikuisena ei sillä enää ole merkitystä. Tosin nykyään Facebookin myötä onnitteluja sataa kaikenmaailman puolitutuiltakin, joiden kanssa en muuten ole missään tekemisissä. :)
28.12.2012 10:47
No mä pääsin sitten näköjään vähällä, kun jouluherkuttelusta tuli vain 2 kg lisää. Olen ihan varma, että tuo 2 kiloa tipahtaa melko nopeasti. Onneks pyhät on ohi ja pääsee takaisin ruotuun ja lenkille! :)
27.12.2012 12:46
Puhtaita etunojapunnerruksia täysin puhtaalla tekniikalla en saa kuin noin 5, sen jälkeen kädet väsyy niin että rinta jää liian korkealle maasta alas mentäessä. Naisten punnerruksia saan toki huomattavasti enemmän, mutta ei siitä sen enempää, jos ei niitä kerran tässä kyselyssä huomioida. Olen nainen.
22.12.2012 17:45
Kaloreita on kyllä ihan helppo lisätä ilman, että joudut määrällisesti syömään enemmän. Lorauta vaikka vähän enemmän öljyä tai salaatinkastiketta salaattiisi, ja lisää voisilmä aamupuuroosi. Vaihda rasvaton maito kevytmaitoon, kalkkunaleike kinkkuun, jne jne. Laihduttaja tarvitsee myös rasvaa! :)
22.12.2012 11:39
Taitaa olla Saurilla jo toinen vaimo kierroksessa. Että ei sillä kituvanoloisella nössöllä ainakaan naisensaantivaikeuksia ole. :)
01.12.2012 13:42
Tottakai voit laihtua pelkästään ruokavaliota muuttamalla! Ja se itseasiassa onkin koko laihdutuksen a ja o, se ruokavalio. Liikuntaa voi hyvin ottaa mukaan pienissä erissä sitten, kun paino on hieman pudonnut ja liikkuminen käy helpommaksi. Silloinkin täytyy muistaa, että aloittaa rauhallisesti, eikä heti rupea revittelemään liikaa.
Suosittelisin sinua rekisteröitymään esim. Kiloklubiin (www.kiloklubi.fi) tai vastaavaan palveluun. Kiloklubi on ilmainen. Siihen perehtyminen vie hetken aikaa, mutta sen jälkeen sitä on helppo seurata. Ohjelma laskee sinulle syöttämiesi tietojen perusteella päivän kalorimäärät ja sen, paljonko tiettyyn painoon laihtuminen vie keskimäärin aikaa.
Kannattaa myös pitää mielessä, että terveellinen laihtuminen on hidasta puuhaa ja välillä takapakkejakin tulee, niistä ei kannata lannistua! Kyllä sinä onnistut! :)
30.11.2012 17:56
Ällöttävää!
30.11.2012 16:17
Itseäni ei haittaa jos joku vähän haisee, karjahtelee tai käyttää saliaikansa lehtien lukuun. Mutta kaikenlaiset tuijottajat haittaavat! Alkuun, kun ylipainoisena aloitin saliharrastuksen ja salille meno oli kovan kynnyksen takana, melkein luovutin niiden kyttääjien ja nenänvartta pitkin katselijoiden takia. Nyt kun kroppa on jo ihan toisessa kuosissa, itsetunto huimasti parempi ja salilla käynti tuttua puuhaa, ei se enää tunnu niin vakavalta, mutta edelleen se ärsyttää. Harmittaa myöskin niiden ujojen ja arkojen ihmisten puolesta, jotka näiden kyttääjien ja arvostelijoiden vuoksi eivät kehtaa toistamiseen salille tulla ja jättävät kuntoilun alkuunsa.
18.11.2012 20:12
ap, oletko harkinnut kierukkaa? Muitakin vaihtoehtoja on, jos pillerit ei sovi eikä kumin käyttö tunnu luontevalta. Ei muuta kuin keskustelemaan gynen kanssa ehkäisyvaihtoehdoista!
18.11.2012 19:35
No eiköhän nuo julkkisnaiset ole piireissä ja kiinni luksuselämässä ihan omilla saavutuksillaan. Kaikki julkkiksia ja ilmeisen hyvätuloisia, miehet sen sijaan ihan tuntemattomia. Pikemminkin niin päin, että nuo miehet ovat päässeet piireihin noiden naistensa kautta. Lukuun ottamatta ehkä tuota Beyoncen miestä.
14.11.2012 22:52
Miksi pitäisi sanoa (kehua) heti alkuun, että on väitellyt? Voihan kysymykseen vastata ihan suoraan, mitä KONKREETTISESTI tekee, eli työskenteleekö vaikka teollisuudessa tai vaikka lääkärinä. Ei se, että on tohtori, vielä kerro yhtään mitään. Mulle kelpaisi kuntoileva tohtori oikein hyvin, mutta jos tykkää brassailla titteleillä ja pullistella lihaksiaan joka välissä, niin ei kiitos.
12.11.2012 20:57
Laitan ruokaa lähes päivittäin, ja töihin otan evääksi edellisen päivän jämät. Joskus tietty tulee tehtyä isompi satsi, jolloin saatan syödä samaa ruokaa pari-kolme päivää. Einekset ei maistu, eikä työpaikkaruokalassakaan hinta-laatusuhde ole oikein mun makuuni.
11.11.2012 11:32
Kyllähän noita yksinäisten joulutapahtumia järjestetäänkin. Ainakin Eurosinkuilla on joka vuosi ollut sinkkujoulu, eli sinkut kokoontuvat yhdessä esim. mökille ja viettävät joulun porukassa. Itse en ole noihin osallistunut, mutta jonkin verran muihin Eurosinkkujen tapahtumiin kyllä. Ja Eurosinkuista löytyy paljon vähän vanhempiakin sinkkuja, joten aloittajan ei tarvitse pelätä olevansa "liian vanha", sikäli mikäli tuosta sinkkujoulusta on kiinnostunut.
04.11.2012 15:15
Parempi ne siistit tekarit, kuin mustat nysät ja muutenkin epäsiisti suu.
02.11.2012 09:29
Joo, no niinhän se on että kaikkea löytyy ja ihmisillä omat mielipiteensä ja arvostuksensa. Mutta kyselyn pointti taisi olla se, että mikä juuri SUN mielestäsi on paras kaupunginosa ja mitä SINÄ arvostat juuri tässä elämäntilanteessasi? Nyt vastasit vaan tollasta yleispätevää paskaa joka on kaikille itsestäänselvää.
27.10.2012 19:29
Kakkoskohdassa piti sanomani: runsas ylipaino.
17.10.2012 20:47
Vastaan noihin kertomiisi terveysongelmiin:
1: Jalan puutumisella ja saamallasi kipupiikillä tuskin on mitään yhteyttä. Jos hoitaja olisi pistänyt piikin vahingossa hermoon (mitä sitäkin voi joskus tapahtua), olisi se sillä pistämishetkellä ollut todella tuskallista, eli tietäisit kyllä mikäli hermo olisi ottanut osumaa. Toisekseen vaurioitunut hermo vaivaa kyllä koko ajan, eikä vain ajoittain.
Pikemminkin kuulostaa siltä että sulla on selkärangan kanavassa ahtautta tai välilevyn pullistumaa, jolloin kanavassa kulkevat hermot ovat ahtaalla, ja makuuasennossa joutuvat erityisesti puristuksiin. Jalan puutuminen on tyypillisin oire sellaisessa tilanteessa. Ylipaino ei auta asiaa.
2: Runsas yhdessä lapsensaannin kanssa on pistänyt hormoonitoimintasi sekaisin. Ellet sitten imetä vielä?
3: Palleatyrä?
17.10.2012 20:45
3 / 6