Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja-re
profiilit
ja-re
ja-re
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Omasta mielestäni paras lopputulos tulee simpukka-, nauha- ja kierrepastasta. Kerran kokeilin tavallista puoliympyrän muotoista pastaa, mutta siitä tullut niin hyvänmakuista, mistä johtunee, en tiedä.
24.02.2007 22:43
Vaikea on valinta, kun tämä sattuu olemaan suosikkiyhtyeeni, eikä huonoa kappaletta tunnu olevan lainkaan. Tämän kuitenkin valitsin,sillä kyllähän tämä potkii persiille kovasti.
Needles albumilta Toxicity
I cannot disguise,
All the stomach pains,
And the walking of the canes,
When you, do come out,
And you whisper up to me
In your life of tragedy,
But I cannot grow,
Till you eat the last of me,
Oh when will I be free,
And you, a parasite,
Just find another host,
Just another fool to roast,
Cause you,
My tapeworm tells me what to do,
You,
My tapeworm tells me where to go,
Pull the tapeworm out of your ass, Hey
I cannot deny,
All the evil traits,
And the filling of the crates,
When you, do come out,
And you slither up to me
In your pimpin majesty,
But I cannot grow,
Till you eat the last of me,
Oh when will I be free,
And you, a parasite,
Just find another host,
Just another stool to post,
Cause you,
You,
Pull the tapeworm out of me?
I'm just sitting in my room,
With a needle in my hand,
Just waiting for the tomb,
Of some old dying man,
Sitting in my room,
With a needle in my hand,
Just waiting for the tomb,
Of some old dying man?.
Cause you,
You,
Hey,Hey,Hey,Hey.
04.02.2007 13:58
Lopputekstien jälkeen ruutuun ilmestyi teksti What if... (entä jos).
Kohtauksessa tarina jatkui siitä kohtaa kun auto ajoi portin läpi.Varsinaisessa elokuvassa kohtauksen jälkeen näkyi pätkä,jossa Selena laittaa ruiskuun nestettä.Vaihtoehto lopussa tuosta kohtauksesta jatketaan.
Jim todellakin kuolee tuossa kohtauksessa,ilmeisesti kolarin jälkeisiin komplikaatioihin ja naiset jatkavat matkaansa.
Loppu ei siis liity varsinaiseen elokuvaan,vaan on vaihtoehtoinen loppu.
29.10.2006 13:00
Kannattaa hommata Opethin Blackwater park- ja Deathin Individual Thought Patterns- levyt. Niissä on mukana sitä örinää,mutta myös paljon muita sävyjä.Death on kylläkin paljon raaempaa,ja siinä on pelkästään örinälaulua,mutta vastapainona siinä on paljon kokeilevia sointurakenteita.Opethin kappaleet ovat varsin pitkiä,ja se vaatii enemmän keskittymistä,ehkä.
Suomalaisista voisi mainita vaikka Amorphiksen Tales From The Thousand Lakes-levyä: Siinäkin örinää,mutta myös hempeämpiä sävyjä.
19.10.2006 16:00
Kyllä se oli hyvä elokuva.Aikoinaan sitä ei pidetty kovinkaan hyvänä,ja siitä tulikin Hitchcockin ensimmäinen floppi pitkään aikaan.Mutta kyllähän elokuvassa on havaittavissa Hitchcockille ominaista jännitystä ja henkilöiden tunteiden kuvausta.Teos on mielestäni Vertigon sukulaisteos:siinä missä Vertigo kertoi miehen pakkomielteistä,Marnie kertoo naisen. Arvosana 4/5.
Muuten,jos Hitchcock alkoi kiinnostamaan,suosittelen katsomaan nimenomaan tuon Vertigon,joka on mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaimmista elokuvista,ellei jopa se paras.Myös Hitchcockin merkkipaaluja ovat Takaikkuna,Psyko,Linnut ja alkupään brittituotannosta 39 askelta ja Nainen katoaa.
23.08.2006 11:19
Pojat haluavat Mikiltä melonia.Mikillä ei ole.Pojat vaativat Mikkiä lähtemään.Auto ei käynnisty,pojat itkevä,joten Mikki menee polkupyörällä.Mutta meloni ei mahdu polkupyörään,joen Mikki laittaa melonin menemään bussissa.Mikki soittaa pojille,että he ottaisivat melonin vastaan, mutta pojat ovat ulkona.
Hessu häröilee Mikin pihassa,mutta ketään ei ole kotona.Hessu saa vesimelonin bussista ja vie sen kotiinsa.
Mikki polkee kotiin ja pojat hyppivät ulkona.Pojat alkavat itkeä ku Mikillä ei ole melonia.He sanovat Minnille Mikin olevan ilkeä,ja Mini toruu Mikkiä.Lopulta he menevät Minnin luo,jolla on melonia.Kaikki ovat iloisia.
Juttu on täysin absurdi ja typerä.Ei kai kukaan olkeasti voi käyttäytyä tuolla lailla?Se siitä tekee niin hauskan jutun.
13.08.2006 12:36
Miten Lonely day-kappale on oivaltava?Minun mielestäni se on SoaDin löysimpiä vetoja,mutta se sulautuu kuitenkin osaksi Hypnotize-levyä,ja on joka tapauksessa, oikeassa tilanteessa pohjimmiltaan varsin hyvä kappale,ja ainakin se toimii rentoutumistarkoitukseen.
SoaD on minun korviini jalostunut versio siitä,minkä Faith No More aloitti.SoaD yhdistelee musiikissaan niin monia eri elementtejä,että oksat pois.Yhtyeessä on toki Metallicaa,mutta myös paljon muuta,kuuntele vaikka kappale Radio/Video (Mezmerize).
Aivan kuten edellinen kirjoittaja,suosittelen kuuntelemaan Toxicity-levyn.Jos silloin ei aukene SoaDin ainutlaatuisuus,niin ei voi mitään.
07.06.2006 11:45
Ei nyt oikein iskenyt.Voi toki olla,että keikkaversiossa huonot soundit.Ehkä albumiversio tykittää paremmin.
Saa muuten nähdä mitä tuleman pitää ensi vuonna(?) tulevalta Metallica-albumilta.Tuottajana on sentään Rick Rubin.Itse Arvostan Rubinia yhdeksi kovimmista tuottajista maailmassa.
07.06.2006 11:36
Minä olen aivan samanlainen suomalainen kuin muutkin,enkä väitä olevani muita parempi.
Minä väin ihmettelin sitä asennetta,joka tätä maata kalvaa.Minä katson tulevaisuuteen,ja minä toivon,että tässä maassa opittaisiin olemaan ylpeitä niistä hienouksista mitä meillä on.Minä en ole kaivamassa kuoppia toisten tielle,vaan minä uskon kannustavaan ja luovaan ilmapiiriin.
11.03.2006 11:53
mutta niinpä on kyllä kaikki yhtyeen levyt,että ei siinä mitään.
10.03.2006 18:32
Juuri tuosta levystä Ismo sanoi uusimmassa Soundissa,ettei se ole mikään maailmankaikkeuden mestariteos, ja että hän on tehnyt sen jälkeen paljon parempaakin musiikkia.
10.03.2006 18:24
Vielä unohtui Surupuku!
10.03.2006 18:21
Kova maa kappale unohtui tuosta biisilistasta.Pirun kova kappale, samoin kuin muuten unohtui myös Elinkautinen, Te ette tarvitse minua, Älkää selvittäkö, Juoksevan veden aika, Minun oikeus.
Herrajestas, miten paljon hyviä biisejä!
10.03.2006 18:20
Nirvana:Smells like teen spirit
Soundgarden:Black Hole Sun
Faith No More:Digging the Grave
Pearl Jam:Jeremy
Suede:Animal Nitrate
Oasis:Wonderwall
Apulanta:Mitä kuuluu
Metallica:Unforgiven
R.E.M:Losing my religion
Queen:Show must go on
Cranberries:Zombie
Manic Street Preachers:Design for life
Zen Cafe:Todella kaunis
Prodigy:No good(start to dance)
CMX:Kultanaamio
Ismo Alanko:Extaasiin
Tuossa muutama.Useimmilla noista bändeistä loistavia kappaleita studiolevyillään,mutta laitoin nyt nuo,koska ne ovat yleisesti tunnettuja kappaleita.
10.03.2006 12:31
Lähes kaikki musiikki uppoaa,mutta kaikkein kovimmin iskee heavy metal eri muodoissaan.Se rentouttaa aina sopivasti.
10.03.2006 11:26
Se on ollut ehdottomasti Scorpionsin Still loving you.Siinä on niin uskomattoman vahva tunnelma,ja sitä tulee usein vapaa-ajallakin hoilattua.
Onhan niitä muitakin mahtavia,kuten(ainakin omasta näkökulmastani rakkauslauluja):
Juice Leskinen Grand Slam:Musta aurinko nousee
Ismo Alanko:Extaasiin
Sielun Veljet:Rakkaudesta
Elvis Presley:Can't help in falling in love
Depeche Mode:Oikeastaan koko Violator-albumi,vaikka kaikki eivät välttämättä olekaan rakkauslauluja
On niitä muitakin,muttei nyt tule mieleen.
10.03.2006 11:23
Veikkailin kyllä System of a Downin voittoa,sillä yhtyehän teki melko selvää jälkeä mm.Soundin ja Rumban vuosiäänestyksissä.Mutta että näin.
06.03.2006 16:48
Oli varsin hyvä elokuva.En nyt kuitenkaan sanoisi tätä aivan kauhuelokuvaksi,vaikka raja onkin häilyvä.Painajaismainen tunnelma elokuvassa toki oli,ja vahvasti vertauskuvallinen ote asioihin.Pieni ihminen suuren hirviön otteessa.
Elokuva oli kylläkin hieman ennalta-arvattava.Olisin toivonut esimerkiksi luonnekuvausta rekkakuskista,ja David Manninkin hahmoa olisi voinut syventää.Tämä olisi ehkä onnistunut paremmin,jos kesto olisi ollut se perinteinen puolitoista tuntia.Mutta joka tapauksessa hyvä elokuva 4/5.
06.03.2006 16:37
2 / 2