Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Moi
    Toi on kaikki totta, ainaskin mun työpaikallani.
    Siellä pitäisi olla noilla huutajilla ja hulluilla oma vahti, että ne vahtisivat niitä kunnolla. Nolottaa, kun yks hullu otti paitansa pois kesken työpäivän, (likka) mut onneks sillä EI ole rinnoista tietoakaan......vaavi se kun on.....mut pari vieressä is
    -tunutta miestä syttyi selvästi......mutta muuten siihen EI puututtu millään tavalla...
    Sitten yksi hullu räkättirastas kyttää mua usein.Vaikka se on joku 42-v hullu, niin se käyttäytyy, kuin vauva ! Kaikki käy sille, oli sitten naimisissa, varattu tai ei......
    mut se on iskenyt vahtaamisensa muhun. 100 % yksipuolista rakkautta se on. En oo siitä skitsosta kiinnostunut yhtään. Sit yks toinen hullu uhkailee ja huutaa
    turhasta. Toinen taas huutaa, kun sitä käsketään tehdä töitä, tai muuten vaan ei ymmärrä, jos pitää laittaa omat astiansa pesukoneeseen OIKEIN ja pestä kunnol
    -la sitä ENNEN. Siitäkin tulee kauhee huuto. Kas, kun ei se hullu paisko niitä as-
    tioita toisen viattoman ihmisen päälle....sit SE hullu saa maksaa joka sentin, joka sairaalareissu ja lääkärin luo tulee. Ja se erotetaan heti sieltä, menkööt huuta-
    maan muualle !
    Mä oon melkein kuuro niiden sekoilijokden jäljiltä, kun kuulo palaa, heti aletaan uudestaan huutamaan turhasta. Ja palkkaa ei makseta silloin, kun on sen aika.
    Ja sitä tulee liian vähän, verrattuna siihen, mitä kukin siellä tekee. Tän kuun palk
    -ka tulee vasta ens kuussa..........tyhmää, sen kuun palkka pitää maksaa joko sen
    kuun vikana päivänä tai viimeistään seuraavan kuun ekana päivänä.
    Kaikki tuo, mitä mainitsit, on tyopaikkakiusaamista. Siitä ei pääse missään eroon lopullisesti. Yhtä toista kiusataan siellä lähes koko ajan, ne akat jotka "ohjaa" sie
    -llä meitä muita, käskevät sen olla hiljaa, tai sanoo, et puheestaansa ei saa mitä-
    än selvää, vaikka mä saan. Ne on muutenkin juuri häntä kohtaan kamalan tyly-
    jä akkoja, kaikki. Yhtään miestä siellä ei oo päiväsin noita hulluja vahtimassa, ei
    -kö paljon muitakaan akkoja...samat vanhat akat siellä aina vaan on.......
    Tsemppiä kaikille, joita kiusataan työpaikoilla, ette ole ainoita !
  2. moi
    Meillä ainaskin on joka perjantai, jos ei ole vapaapäivä, viikkopalaveri, jossa ilmoi-
    tetaan lähes kaikesta, mitä seuraavalla viikolla tapahtuu, ja meillä ainaskin jokai
    -nen voi ilmoittaa etukäteen, jos on jonnekin, esim. lääkäriin meno. Ja sitten, kun sen aika on, siitä sanotaan vielä palaverissa.
    No, perustelut tietysti pitää antaa kaikissa työpaikoissa, jos koeaika tai työaika si
    -ellä päättyy. Ja kunnon perustelut, ei vain, et sä et tänne saa tulla tai muuta vas-
    taavaa...... ei se voi olla koskaan lääkärikäynneistä kiinni, itsellä on Tyypin 2 Dia
    -betes, jonka takia joudun käymään toisella paikkakunnalla tuossa lähellä oleva
    -ssa terveyskeskuksessa joskus vuoden aikana ja muutenkin, ja myöskin yhes-
    sä toisessa työpaikassani, josta sain syyttä suotta potkut, olin mukamas joku ih-
    meen pipovaras.....naurettavaa ! pääsyypää siihen jupakkaan oli se pipon omis-
    taja ITSE. Mutta kukapa muakaan uskoi.....EI KUKAAN ! se silloinen akka, joka "johti" sitä paikkaa, ja joka nyt on purettu ja siirretty työt muualle, se oli kerännyt
    jonkun ihmeen hovin ympärilleen, ja uhkaillut, et jos et ole samaa mieltä mun kanssani tuosta yhestä, niin potkut tulee......takuulla se sanoi noin muille......sen tuntien......... No, nyt meni överiksi taas........mutta kaikki, mitä kerroin, on TOTTA !
    Eikö siellä silloin älytty, että lääkärissä saa käydä työaikana, jos on tarvetta ? ja että sinne ilmoittaa asiasta etukäteen, ja sairaslomaa saa pitää, laki sanoo niin.
    Itse näännytän pakosta töissä itseni, se on pakkotyötä, siellä ei kukaan saa pitää edes minuutin taukoa, paitsi pari hullua huutajaa ja yks mäkätti.......se on lemulä-
    jä, haisee ukko tänne asti.....
    No, ei se ole mitenkään sallittua tollanen ! se on työpaikkakiusaamista ! ja se ex-
    pomosi oli joku sadisti ilmeisesti......se tässä rikkoo lakia ! sun olis pitänyt tehdä siitä rikosilmoitus, ja voit tehdä sen vieläkin.......sulla on siihen oikeus ! rohkeutta
    vain !
  3. jep mä oon kanssa 100 % alkoholiton. Olen myös 100 % lapseton, savuton ja sink-
    kunainen.
    Kyllä kannattaisi, ei se muuten lopu ! Käske niitä hakeen vaikka apua muualta ! se
    auttaa, usko tai älä. Katsohan sitä Salkkareidenkin Seppoa. Se melkein hirtti itsen-
    sä juuri tuosta syystä, kun kukaan ei sitä auttanut, eikä se apua hakenut, kuin vasta
    tuon jälkeen.....surullista, itkin kauan, kun katselin niitä jaksoja, jossa se taisteli hen
    -gestään.......selvisi onneksi.......jos kukaan ei auta ketään juoppoa, niin sitä kuolee
    sitten, ennemmin tai myöhemmin, se ei todellakaan ole kenenkään oma asia, jos ryyppää itsensä hengilta, et säkään varmasti halua kenenkään noista kavereistasi
    kuolevan turhaan ? Älä missään nimessä ratkea ryyppäämään KOSKAAN. Mä saa
    -n kärsiä siitä ihan tarpeeksi, kun kattoo, kun omat vanhemmat ryyppää........
  4. Olen töissä suoraan sanottuna HULLUJEN HUONEELLA. Skitsoja lähes koko paikka täynnä. Ei me tai kukaan muukaan siellä ole mikään LAPSENVAHTI, tai HULLUJEN VAHTI. Ei siellä kukaan normaalijärkinen, kuten mä olen, voi tehdä työtään NURKASSA ! liikkumatilaa ei ole, säilytystilaasta puhumattakaan, ja jou-
    tuisin tekeen töitä selkä muihin päin. Mitä olen ansainnut, että saan tälläisen KOHTELUN?
    Yhtäkkiä kaikki ne akat, jotka on mukamas ammatti-ihmisiä muussa, kuin valeh-
    telussa, ovat kääntyneet mua VASTAAN JOKAINEN. Kukaan ei ole mun puolel-
    lani. Heti, kun tulee tästä jollakin sanomista, se kääntyy HETI huudoksi ja raak-
    kumiseksi heiltä, vaikka itse yritän olla rauhallinen. JANOAN KOSTOA !!!!
    Joo, ja yksi hullu on aina myöhässä, harvoin käy suihkussa, lemuaa, ei syö vi-
    hanneksia, läskistyy silmissä, LAISKA ! se on muija.....HYI ! ja kaikki tulee sinne vain pakosta, koska muuta ei ole tarjolla, vaikka useimmat pärjäisivät hyvin muu
    -allakin, esim. mä.......sit joutuis matkustaan muualle, ja sitten pitää järjestää niil-
    le kyyti ties minne.............ja eivät joudu maksamaan siitä itse mitään, vaan laitta-
    vat jonkun muun maksumieheksi......kun eivät mukamas osaa matkustaa YKSIN
    bussilla tai junalla yms........jos ne lähtee jonnekin retkelle, sekin maksaa ja ku-
    kaan ei saa mennä yksin minnekään, pitää olla yhdessä. Mut ne, jotka osaisivat,
    eikö olisi parempi heille päästää he tai vain yksi omille teilleen, kunhan sanotaa
    -n vain kellonaika ja paikka, missä tavataan........? noin paljon he luottavat mei-
    hin. EI YHTÄÄN ! Ei saa kukaan mennä edes VESSAAN yksin. Ja kyllä sitä jokai
    -nen jäisi pois töistään, jos on oikeasti sairas, ja esim. nenä tukossa, ettei tartuta
    MUITA ! ja mun isosisko ON OIKEASSA: EN KUULU SINNE !
  5. miksi pitäisi edes nostaa vuokraa ? itsellä se on kauheesti, se on noussut liikaa-
    kin........tuntuu, että se nousee joka vuosi paljon.....pieni asunto......ja kun ei ole o
    maa uatoa yms ylimääräistä käytössä......sen ymmärtää, jos olis oma auto yms y-
    limääräistä kulkuneuvoa käytössä, joka vie sähköä yms......ja se vuokrasopimus mulla oli, et sitä vuokraa EI NOSTETA koskaan. Tapahtuipa mitä tahansa..........
    mulla ne vuokrakuitit tulee helmikuun viimeisellä viikolla, vika päivä on sit aina
    maaliskuun ekoja päiviä, ennen se oli ihme, et ne ehti postiin ajoissa......nyt ne ehti ajoissa....ja jos ne oli vähänkin myöhässä, niin siitäkin meni ylimääräistä, jo-
    ka on ihan tyhmää. En mä ainaskaan ole mikään miljonääri, jolla on varaa mak-
    saa turhaa yliajalta menevää vuokraa ! sellainen pitäisi kieltää laissa ! ja et ne vuokrakuitit tulee postittaa sen vuokraisännän/-emännän AJALLAAN. Viikkoa ennen, pariakin viikkoa ennen.
    Vuokran nostoon ei ole mitään pätevää syytä koskaan. Se on vaan niin, et te vu-
    okranantajat haluutte kauheesti rahaa, et pystytte kustantaan omat asumisenne
    isossa lähes kartanon tyyppisessä talossa ja isoilla mailla asutte. Se on tietääk-
    seni VARASTAMISTA. Et vuokranantajat lisää koko ajan vuokraan lisää makset-
    tavaa pienestäkin asunnosta. Ja mun asunnosta on viety sieltä vessasta ikkunas
    ta se kahva, jolla sen saa auki, mutta en lannistu ! saan se HELPOSTI auki ! ja ne laittoi tyhmästi siihen vielä jotakin ns. estoja, ettei sitä saa auki, mutta kyllä sen saa ! nyt eivät ole siellä käyneet tekemässä tuhojaan. Seuraavasta tuollai-
    sesta mä teen rikosilmoituksen. Et ne on käyneet mun asunnossani luvatta.......
    kun siellä ei saa näemmä tuulettaa, kun muutama minuutti näin talviaikaan EI RI
    ITÄ, sen pitää olla lähes koko päivän auki, että ilma vaihtuu kunnolla. Nyt en pi-
    dä sitä auki muuten, kuin kesäisin. Ja ne on tehneet siitä jo rikoksilmoituksen, ja mun piti käydä kattomassa poliisilaitoksella Oulussa paria paperia, ja ne piti mun allekirjoittaa, mut en mä niin tehnyt, ja arvatkaas mitä ? Se vanha ukko ku-
    ka lie leikki poliisia ja luuli, et sillä on täysi oikeus kirjoittaa toisen nimi paperiin...
    jos tätä vielä tapahtuu, niin teen rikosilmoituksen HÄNESTÄ ! Hävettää niin sen käytös, eikö poliisi pitäisi olla KUNNON HENKILÖ ?!