Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä, siis olen typerys ja rasisti ja juntti ja sivistymätön ja kaikenlisäksi Suomalainen. Soooouuuu
Minua et kuitenkaan näe kännissä örveltävänä missään, et suomessa niinkun et muuallakaan.
Ja pakkohan niitä venäjää osaavia on tänne hilata kun niitä on niin paljon täällä, siis Suomessa.
Onko muutes paljonkin suomea osaavia myyjiä siellä ihanassa venäjällä?
05.01.2011 19:43
Tai siis näiden päivien kun sieltä tänne busseittain tullaan.
Onneksi on sen verran iso pakkanen .))
05.01.2011 19:19
Ehkä olenkin.
Asun aluella jossa tavallisena päivänäkin kulee venäjää enemmän monesti kun suomea, ja luulen kuitenkin että asun yhä suomessa.
Nyt en ole kaupoissa käynytkään ostin kerralla ruokaa niin paljon että ei tarvi näiden pyhien aikan lähteä ostoksille.
05.01.2011 19:17
Sosiaalisena erakkona myöskin noita lauseita joskus mietin.
Jokainen kyllä tarvitsee ihmisiä, ei voi elää tässä maailmassa aivan yksin kun pitää syödä ja vaatteitakin pitää olla :))
Jotkut ihmiset tarvii ihmistä joka hetki ja aina. On ihmisiä jotka vaihtaa kumppania kun eivät onnistu löytämään sitä toista puoliskoaan esim. tyrkyttämällä omia ajatuksiaan toisille.
Mutta miksi sitten jotakin suivaannuttaa ihmiset jotka ei tarvitse ketään?
Ehkä se on jonkinlaista kateutta, jos itse on koko ajan riippuvainen muista.
Itse olen lapsesta asti oppinut olemaan yksin ja omillani. Luonto se oli silloin paras kaverini kaikki kesät kun saaressa oltiin. Ja luonto se on tärkeää tänä päivänä.
Kyllä niitä omia ja ystäviäkin kuitenkin löytyy.
Ja heti sanon etten ole lukenut ketjua kun on niin pitkä, jäin vain pohtimaan tuota ihmettelyäsi.
05.01.2011 19:12
No jos hauskaa on niin kyllä röhötän ihan ääneen.
Ennen oli tälläkin palstalla sellaista huumoria ettei pelkkä hieno hymyily riittänyt, vaan oikein röhönaurua sai päästellä.
Ja tilannekomiikka oikeasti on se joka saa nauramaan. Enkä voi sanoa että aina pystyisin niissä tilanteissa miettimään toisen osapuolen tunteita. Kun nauru tulee se tulee.
Ja kyllä se onnistuu itsellekin nauraminen jos huomaa jotain hölmöä tehneensä tai sanoneensa.
Mutta vitsit on usein niin väkisin väännettyjä että täytyy olla hyvä kertoja että mut saa nauramaan.
05.01.2011 18:49
Tässäpä juuri nostat itsesi, tai ketjusi ylös.
Ja hyvin ikävällä tavalla, eli saat sen juuri mitä haluat.
04.01.2011 19:47
Hauskaa seurata sun tyyliä.
Sanot että aloitus joka kiinnostaa, mutta vaikutat hyvinkin aina itse nostavan aloituksesi ylös, samat aloitukset.
Itse kun teen aloituksia tuolla omalla palstalla niin tykkään että ne pian jäävät sinne menneisyyteen, ja on uusien tuulien aika.
Mutta kukin tyylillään.
04.01.2011 18:44
No yövuoroilla alkoi.
Sain kuitenkin vihdoin tietää koska on talviloma ja nyt voi suunnitella minne päin suunnistaa matkalle.
04.01.2011 17:04
Just tulin töistä kotiin ja sen ainakin jälleen huomasin että kun kävelijä pysähtyy odottamaan risteyksessä autojen menoa niin silloin kyllä lasketaan ja autotkin pysähtyy mutta jos olis kiire mennä niin kukaan ei pysähdy.
Ja yksi ihmeellinen autokuski oli liikenteessä, se näytti vilkkua kun kääntyi, ajoissa. Mikähän sille oli tullut?
Tässä näitä jalankulkijan aamu mietteitä, ja nyt hyvää yötä.
03.01.2011 06:56
Samoin sinne hyvää alkanutta vuotta!
Olen mietiskellyt noita sun kysymyksiäsi ja lueskellut noita vastauksia.
No ei ole järkee oikein missään ja kuitenkin on kaikessa.
Joten tulen loppupäätelmään, koska kuitenkin olemme, syystä tai toisesta, jokainen meistä täällä niin kannattaa yrittää tehdä siitä elämästä mahdollisimman kiva ja mukava.
Eli elää päivä kerrallaan niin hyvin kun taitaa, ja ottaa riskejäkin aina välillä :))
02.01.2011 20:29
En ota sitä niinkun en ota noita kausirokotteitakaan.
Flunssaan kaatuu nytkin mun työpaikalla paljon ihmisiä ja itse aloin heti luontaisesti hoitamaan itseäni kun aivastelut alkoi ja sitten ne loppuikin.
Hunaja, valkosipuli ja lepo, siinä on hyvä hoito. Mutta ei kannata odottaa että sairastuu, silloin saa kyllä sairastaa loppuun asti.
02.01.2011 14:32
Hyvää tätä kovaa vauhtia menevää vuotta sinullekin :))
Muutaman tunnin päästä on jo ensimmäinen vuorokausi takana ja 364 edessä :)
01.01.2011 19:33
Ole hyvä vaan :))
Vaikka kyllä se suunta on kahteen päin.
Eli kiitos itsellesi.
01.01.2011 19:16
No joo. Elokuvana oli kyllä ihan surkee, vaikka hyviä näyttelijöitä oli. Mutta musiikki oli mun mieleen.
Jos tulee vielä joskus, niin enpä varsin kyllä kattele vaan mieluummin kuuntelen vaikka koneella ollen :))
01.01.2011 12:00
Ja Hyvää Uutta Vuotta myöskin sinulle ja kaikille muille!
01.01.2011 11:45
Odotan kun telkusta alkaa "Keisarikunta", kuuntelin J:J: Calea ja katselin kauniita raketteja joita näkyy tuolla rannalla ihmiset lähettelevän.
Onneksi ei ole eläimiä minulla täällä tässä metelissä.
Ja nyt keittämään jotain kuumaa mehua ettei pääse flunssa päälle, tuntuu yrittävän. HATSIIIIIH
Magnolia tässä:
http://www.youtube.com/watch?v=9D2nuzhIfHY
31.12.2010 20:57
Voi kun noi sun käymäs paikat useimmat olis mun haavekohteita.
Mutta jos ja todennäköisesti en tässä elämässä kerkeä niin ehkä seuraavassa :))
Hyvää Uutta Vuotta myös sinulle.
31.12.2010 20:18
Kiitos.
Ei kait se kokonaisuudessaan niin ihmeellinen olekaan :))
Mutta jokaiselle tarpeen mukaan, ja siitä kyllä puuttu vielä yks aika tärkeä, ellei tärkein, nimittäin tulkoon terveys.
Terveys, Rakkaus ja Rikkaus, jokaiselle tarpeen mukaan.
31.12.2010 20:03
Tässä mun tään hetkinen mielentilani.
Samba pa ti.
http://www.youtube.com/watch?v=WSECQtF58BU&feature=related
31.12.2010 19:59
Siinäpä laitettais omat maailmat kuntoon kun siellä nuotiolla joskus kohdattais kaks jousmiestä :))
Mun ajatukseen kuuluu että ihmisessa on kolme puolta: henkinen. fyysinen ja psyykkinen ja niiden kaikkien pitää olla kunnossa että ihminen voi hyvin.
Mutta en kait mä sitä itse keksinyt ole, joku muu viisas. Aina kuitenkin pyrin kaiikia niitä hoitamaan, tavalla tai toisella.
31.12.2010 18:23
162 / 183