Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Viisas älykkö ja niin "herkkis". :)

Rakkauden käsitettä pitäisi jossain vaiheessa käydä oikein kunnolla täällä läpi, mutta nyt on itsellä enrgiat liian vähissä, etten jaksa ainakaan itse osallistua siihen, mutta ihastuminen/kemia ei ole vielä mielestäni rakkautta, vaan sitä kun kaksi ihmistä "leimaantuu" toisiinsa.....
  2. "Ketjun motiivi on se, että kun täällä ja IRL niin kovasti tunnutaan painottavan kemioiden tärkeyttä, niin yritän kyseenalaistaa sen, koska se on minusta väärä lähestymistapa."

Sitten olen väärä mies puhumaan kanssasi, koska se on itselleni hyvin tärkeää, siis niin että se on vielä molemmin puolista.

Itselle "sarja treffaus" ei ole vaihtoehto, se ei toimi minulle, mutta en ole itsekään vielä päässyt pohdinnassa loppuun mikä olisi minulle oikea tyyli jos alkaisin etsimään kumppania, tällä hetkellä luotan kohtaloon ja olen vähintäänkin "tuumaus tauolla", eli en etsi etsimällä.

Se tunne, kun tunnet omalta puoleltasi vahvaa ihastusta/kemiaa naista kohtaan on varsin pientä, kun siihen lisätään naisen ihastus/kemia sinua kohtaan, itselle se on jotain todella suurta, se tunne on mieletön, eli kerroin on todella suuri......

Tuo on jo mahdollista ensitapaamisilla, varsinkin jos esim. tanssit naisen kanssa, jopa ilman sen suurempaa kosketusta.....

Mutta sitten taas se on mahdollista saavuttaa tutustumalla rauhassa, varsinkin jos molemmat haluavat edetä rauhassa, jolloin molemmilla on tunteiden edessä "muuria", silloinkin pitää olla sitä "kemiaa" eli ihastumista havaittavissa, sen vaan tietää, jos ei sitä ole.

Rauhassa etenemisessä on se juuri "kompastuskivenä", että molemmat varovat tuomasta "liikaa" tunteita mukaan, jolloin ei saa välttämättä sitä reaktiota toisesta "ulos" mitä haluaa, jos molemmat eivät osaa lukea toisiaan hyvin, eli edetään eri tahtiin, näin ainakin itse ajattelen, eli pelisäännöistä olisi hyvä keskustella mahdollisimman avoimesti ja rehellisesti, ettei suhteen alku karahda väärinkäsityksiin.

Teksti voi olla hieman sekavaa, kun olen aika väsynyt, pahoittelut tästä.
  3. Suomessa ei varmasti olisi enää tuolla logiikalla yhtään seurustelevaa ihmistä, mutta kommenttisi oli varmasti sarkasmia. =D

Nykyinen yhteiskunta ja työelämä on vaan aika raakaa monellekin, tietyille persoonille, ehkä raaempaakin, jos ei ole käynyt tuuria tässäkin suhteessa.

Siis jos otetaan huomioon lievät masennukset, parantuneet, masennus oireistoon viittaavat yms.

Ainakaan sellaisia mitä mitä etsin, uskoisin, että montaa ei ole, ketä ei olisi jossain vaiheessa ollut "väsähtänyt" hieman, johtunee monestakin syystä.