Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joko+Haavisto+tai+Torvalds.+Haavisto+tulee+kuitenkin+saamaan+enemmän+ääniä+joten+taidan+taktikoida+ja+äänestää+häntä.
11.01.2018 19:23
Oikeistolaisuus+ja+konservatismi.+Ja+runsas+määrä+tatuointeja+ja+lävistyksiä+(tuskin+kuitenkaan+samoilla+ihmisillä+kuin+ensiksi+mainitut).
30.12.2017 19:08
Milläköhän+tavalla+mainitsemasi+ihmisryhmät+eivät+suvaitse+miehiä?+Sovinismin+ja+rasismin+vastustaminen+on+ilmeisesti+sitä+kamalaa+sananvapauden+vastustamista+mistä+olet+niin+huolissasi.
30.12.2017 19:02
Kiva+tietää.+Kiitos!
30.12.2017 18:52
En+halua+kostaa+yhtään+mitään+vaan+äänestän+ihmisiä,+jotka+puolustavat+yhteiskunnan+heikompiosaisia+ja+ajavat+ympäristöasioihin+parannuksia+eivätkä+ole+konservatiivisia+änkyröitä.+Tuollaisia+ihmisiä+tuppaa+löytymään+eniten+mainitsemistani+puolueista.
30.12.2017 18:51
Minä+äänestän+joko+vihreitä+tai+vasemmistoliittoa+ja+ikisinkku+hc-atm+olen.+Mutta+en+nykyään+jaksa+enää+kirjoitella+tälle+palstalle+juuri+mitään+johtuen+osittain+siitä,+että+täällä+on+niin+persuhenkistä+porukkaa.
30.12.2017 00:11
Harmi+kun+ei+ole+varaa+tuollaiseen+:-(
09.12.2017 20:11
-135+tuolla+alkuperäisellä+asteikolla
06.12.2017 16:08
Suurin+syy+on+varmaan+se,+että+olen+estynyt,+syrjäänvetäytyvä+ja+ujo+luonteeltani.+Minulla+ei+ole+yhtään+kaveria+ja+naisen+saaminen+on+vielä+monta+astetta+vaikeampaa.+Lisäksi+olen+vaikeasti+ylipainoinen,+mulla+on+pullohartiat,+olematon+leuka+ja+olemattomat+flirttailutaidot.+Eikä+hommaa+helpota+yhtään+se,+että+olen+vielä+30-vuotiaana+kokematon.+Tuo+tieto+karkoittaa+viimeisetkin+naiset+vaikka+joillekin+miehille+kyllä+kelpaisinkin.
01.12.2017 09:48
Keskivaikea+masennus+ollut,+mutta+nyt+tuntuu+olevan+paranemaan+päin+enkä+mieti+enää+itsemurhaa+päivittäin,+vaikka+ei+tämä+hc-ätämin+elämä+tästä+ole+mihinkään+muuttunutkaan.+Kai+olen+vain+hyväksynyt+tilanteeni.
29.11.2017 22:51
Vietän+vapaa-aikaani+netissä+surffaillen,+telkkua+katsellen+ja+silloin+tällöin+kirjaa+lukien.+Jostain+syystä+en+vain+osaa+mieltää+näitä+harrastuksiksi+kuten+lintujen+tarkkailua,+joka+oli+ennen+ykkösaktiviteettini.+Nuo+ensiksi+mainitut+ovat+mielestäni+enemmän+ajanvietettä+kuin+harrastuksia+sillä+kaikki+tekevät+niitä+ja+niihin+ei+oikein+liity+uusien+tietojen+ja+taitojen+omaksuminen+kuten+varsinaisiin+harrastuksiin.
29.11.2017 22:46
Tekis+kyllä+mieli+maistaa.+Kyllähän+ötökät+on+kuitenkin+ekologinen+proteiininlähde.
24.11.2017 21:38
Olen+jo+luovuttanut+asian+suhteen.+Huomattavasti+vähemmän+vituttaa+kun+ei+tartte+roikkua+treffipalstoilla+tyhjänpanttina+ilman,+että+kukaan+edes+vilkaisee+profiilia.+Ätämi+mikä+ätämi.+Todennäköisesti+en+enää+eläkään+pitkään.
15.11.2017 23:07
Mitä+on+ätmien+periaatteet?
30.10.2017 21:38
Oletko+niin+typerä,+että+väität+että+jos+ihmisen+ympäristössä+on+kaikki+päin+persettä+niin+hänellä+ei+ole+suurempaa+todennäköisyyttä+sairastua+esim.+masennukseen+kuin+sellaisella+jolla+on+asiat+kunnossa?
05.09.2017 09:49
Ei+vuosikausien+puute+ainakaan+elämänlaatia+kohenna.
05.09.2017 09:38
Trumpin+kannatus+on+ainakin+itseltä+vienyt+lähes+kokonaan+uskon+ihmiskuntaan.
29.08.2017 15:11
Minä+en+harrasta+täällä+mitään+mielistelyä+minkään+virtuaalipiparin+toivossa+vaan+haluan+vaan+tuoda+oman+mielipiteeni+esiin+silloin+kun+joku+asia+on+räikeästi+ristiriidassa+sen+kanssa.+Naisten+vihaamisesta+ei+ole+mitään+hyötyä,+viha+on+kuluttava+tunne,+ja+minun+pahaan+olooni+ei+ole+pääosin+syyllisiä+kuin+minä+itse.+En+näe+ainakaan+siinä+mitään+järkeä,+että+syyttäisin+puolta+ihmiskunnasta+tämänhetkisestä+tilastani,+ihmisiä,+joista+suurin+osa+ei+ole+vaikuttanut+elämääni+millään+tavalla.+Veljeni+on+minua+komeampi,+mutta+vihaa+naisia+syvästi,+enkä+ole+havainnut,+että+se+olisi+hänen+elämänlaatuaan+mitenkään+parantanut+vaan+päinvastoin.
28.08.2017 23:57
Varmaan+osa+ihmisistä+pystyy+elään+buddhalaisten+ihanteiden+mukaan,+mutta+pystyykö+niitä+soveltamaan+toimivasti+koko+yhteiskuntaan?+Maailma+pysähtyisi+aika+lailla+jos+ihmiset+eivät+haluaisi+asioita.
28.08.2017 23:40
Elämä+on+peli+joissa+toisille+on+annettu+syntymässä+paremmat+pelikortit+kuin+toisille.
28.08.2017 22:17
10 / 30