Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+hoitanut+raha-asiat,+kun+mies+vielä+kykeni+jotain+hoitamaan+ennen+sairastumistaan+niin+oli+erilliset+tilit+ja+rahat.+Oli+ne+erilliset+vielä+hänen+sairastuttuaankin+mutta+käytimme+rahojaan+hänen+kuluihinsa.+Ei+hänelle+mitään+holhoojaa+tarvittu,+ainoan+elossa+oleva+lapsemme+pidin+ajan+tasalla+miehen+raha-asioista.
Miehen+kuoleman+jälkeen+ei+mennyt+sormi+suuhun.+
Maksoin+tyttärelle+osuutensa+mikä+hänelle+kuului.+
Kyllä+perunkirjoitukset+ym..+on+äkkinäiselle+aika+hankalaa,+olin+jo+saanut+esimakua+kun+äitini+kuoli+kolme+kuukautta+ennen+miestäni.
Minua+säälittää+naiset+jotka+ovat+niin+pumpulissa+kasvaneita+että+sanovat:+"Isäntä+meillä+hoitaa+kaikki+asiat."
Pitäisi+aikuisen+ihmisen+pärjätä+jos+jää+yksin.
21.11.2018 18:46
Keskustelu+on+mielipiteiden+vaihtoa.+Hyvä+keskustelu+syntyy+erilaisista+mielipiteistä+saman+asian+ympärillä.
Vaikka+mielipiteet+olisivat+erilaisia+molemmat+voivat+olla+ainakin+osittain+oikeassa.+
Kunnioittava+suhtautuminen+keskustelukumppania+kohtaan+kannattaa+muistaa+ja+lukea+ajatuksella+mitä+toinen+tarkoittaa.
On+kohteliasta+vastata+esitettyyn+kysymykseen,+mikäli+kysymys+on+asiallinen.+
Noinhan+asioiden+pitäisi+olla,+en+itsekään+aina+muista+olla+fiksu+keskustelija.
21.11.2018 15:23
Hei+Kahvipirttiläiset,+olen+uusi+täällä.
Harmaata+on+meilläkin+kun+ei+saada+lunta.
Katselen+mökin+ikkunasta+lintuja,+melkein+säikähdin+kun+näin+kirkasvärisen+pitkäpyrstöisen+linnun+syöttöpaikalla.+
Fasaani+on+varmaan+aika+yleinen+etelämpänä,+täällä+niitä+ei+ole+näkynyt,+vaikka+olen+kuullut+lähikylässä+niitä+olevan+enemmänkin.
Ensin+ihmettelin+mikä+kissalla+on+kun+meinaa+mennä+ikkunasta+läpi,++sekin+ihmetteli+outoa+lintua.+
Huomenna+ajelen+keskustaan+pyykin+pesulle,+kissan+jätän+mökille+kun+tulen+takaisin+ja+olen+ainakin+viikonlopun+yli.+
Aika+kuluu+nopeasti+kun+mökkeilen+ympäri+vuoden.+Melkoinen+homma+on+siirtää+tavaroita+paikasta+toiseen+mutta+eläkeläisellä+on+aikaa.
21.11.2018 13:33
Aika+paljon+samaa+mieltä+"Hapettoman"+kanssa.+
Toivon+että+saan+poistua+yöllä+nukkuessani+omassa+kodissani.
Kuolema+ei+pelota+vaikka+elämänhalua+onkin+vielä+vaikka+kuinka.
21.11.2018 13:23
Ei+kaikkea+tarvitse+tietää.+Tärkeintä+että+toimii++:)
20.11.2018 16:14
Ahdistuin+kun+piti+mennä+kahdeksaksi+terkkarille.+Piti+panna+kello+soimaan+jo+puoli+seitsemän+kun+olin+mökillä.
Kaiken+kurjuuden+kukkuraksi+tämä+terveydenhoitaja+jolle+aika+oli+ei+tullutkaan+töihin,+oli+sairastunut.+Olivat+laittaneet+viestin+puoli+kahdeksalta+jota+en+huomannut+kun+ajoin+autoa.+
Suututti,+mutta+minkäs+voit,+eivät+edes+tuuraajaa+saaneet.+
Monesti+sanon+että+en+viitsi,+laiskottaa.
20.11.2018 15:35
Eräällä+postimyyntifirmalla+on+aina+99-loppuiset+hinnat.
Ärsyttää+aika+tavalla+mutta+olen+joskus+tilannut+kun+saan+sieltä+mieleisiä+vaatteita.
20.11.2018 15:30
Hehhh.+ei+homio+kun+huomio.
20.11.2018 15:27
Päinvastoin,+liiallinen+homio+on+kiusallista.+
Tykkään+jos+joku+vastaa+minulle+mutta+liika+huomio+ei+kiinnosta.
20.11.2018 15:27
Meilläkin+tulee+kylillä+naapurin+yhteydet+näkyviin+mutta+ei+pysty+yhdistymään.+Pitää+olla+reitittimen+koodinumerot+tiedossa.
20.11.2018 15:25
Elias+Paprika,+kukaan+ei+tiedä+koska+lähtö+tulee,+ei+nuorikaan.
On+hyvä+että+nuorena+tuntuu+aikaa+olevan+loputtomiin,+vaikka+elomme+täällä+on+silmänräpäystäkin+lyhyempi+hetki.
20.11.2018 14:10
Juhlin+aikoinaan+50-vuotispäivääni.+Silloin+vuokrasin+kesäravintolan,+ruuat+ja+juomat+kuuluivat+asiaan.
Sen+jälkeen+en+ole+vuosipäiviä+juhlinut+kuusikymppisetkin+jäi+huomaamatta,+en+olisi+muistanut+jos+tytär+ei+olisi+laittanut+onnitteluja.+
En+aio+viettää+enää+synttäreitä,+korkeintaan+menen+kylpylään+hemmottelemaan+itseäni.+
Minnekään+kauemmaksi+ei+ole+kaipuuta,+olen+reissunnut+ihan+tarpeeksi.+
Taas+on+tullut+Fasaani+lintujen+syöttäpaikalle,+on+mukava+seurata+lintuja+ja+lämmittää+mökkiä.+Koti+ja+mökki+riittävät+vaihteluksi,+mökkeilen+ympäri+vuoden.
20.11.2018 12:01
VLAN-yhteys+tietääkseni+reititittimessä.+On+langaton,+se+parantaa+myös+kännykän+ja+tabletin+toimintaa,+toimivat+kyllä+ihan+itsekseenkin.+Läppäriä+varten+sen+alun+perin+hankin.
Kai+Wi-Fi+on+samanlainen,+olen+kuullut+nimen+mutta+en+ole+kiinnostunut+tarpeeksi+ottaakseni+siitä+selvää.
20.11.2018 09:41
Olen+nykyisin+niin+tyytyväinen+elämääni+että+se+heijastuu+suhteeseeni+muihin+ihmisiin.
En+ole+aina+ollut+näin+leppoisa,+päinvastoin+aika+piikikäs+välillä.+Joskus+väsyin+omaishoitajuuteen,+en+koskaan+ollut+ilkeä+hoidettavalle,+ei+hän+ollut+syyllinen+sairauteensa.
Jos+huomasin+kuormittuneeni+liikaa+varasin+äkkilähdön+jonnekin+mahdollisimman+kauas,+hoitopaikka+onneksi+järjestyi+aina.+
Sen+huomasin+että+olisi+pitänyt+nukkua+ainakin+viikko+ennen+reissua,+ei+siitä+nauti+jos+väsyttää+koko+ajan.
Jos+olisin+ottanut+vapaata+ja+jäänyt+kotiin+ei+siitä+olisi+tullut+mitään,+olisin+hakenut+miehen+kotiin+kun+tuntuisi+olevan+tyhjänpäiväistä+olla+vain+kotona,+mies+vuodeosastolla,+yhtä+hyvin+sitten+hakea+kotiin.+
Ei+kaikkien+mieliksi+tarvitse+eikä+osaa+olla.+Liika+tyytyväisyyskin+voi+ärsyttää+jos+itsellä+menee+huonosti.
18.11.2018 11:56
Omena,+Mozzarellajuusto,+kaurapuuro.
17.11.2018 10:20
lueskelin+50++palstaa.+Siellä+valittelivat+ikäänsä,+ovat+liian+vanhoja+kaikkeen,+odottavat+eläkkeelle+pääsyä.
Ei+tietysti+kaikki,+nyt+sattui+sellaisia.+
Toisaalta+ymmärrän,+itsekin+tunsin+++olevani+vanha+nelikymppisenä,+murehdin+ikääni.+
Nyt+elän+päivän+kerrallaan+huolehtimana.+
Viisikymppisillä+on+vielä+työelämä+ja+monella+lapsiakin++opiskelemassa.👩🔬👨🔬
16.11.2018 23:47
Niinpä,+ei+me+eletä+ikuisesti.
Onhan+me+maksettu+eläkemaksuja+ja+maksamme+veroa+eläkkeestämme.+
Ymmärrän+silti+että+suuri+eläkeläisten+määrä+ei+ole+hyväksi+kansantaloudelle.
16.11.2018 16:21
Pakostakin+alkoi+naurattamaan.
16.11.2018 16:14
Katsele+tori.fi,+siellä+on+monenlaisia+kuntopyöriä+edullisesti.
Ostin+mökkipyörän+sen+kautta,+on+parempi+kun+uusi.
16.11.2018 13:33
Olen+samaa+mieltä+mimmimummista,+hän+on+aito+sydämellinen+ihminen.
16.11.2018 13:13
18 / 165