Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
:D+olet+oikea+päiväsäde.
26.10.2018 09:01
Minun+on+sanottava+että+saatan+olla+viisaampi+kuin+nuorena.
En+mikään+välkky+vieläkään,+mutta+ikä+on+tuonut+ymmärrystä+moneen+asiaan.+
Nuorena+olin+terävämpi,+omaksuin+helposti+kaikkea+uutta.+Silti+en+sanoisi+että+olin+viisaampi+kuin+nyt,+mielipiteeni+olivat+jyrkkiä,+tuli+tehtyä+virheitä+joita+nyt+en+tekisi.+
Taas+lähipiiristä+eräs+Alzheimerin+uhri+nukkui+pois.+Hän+eli+omassa+maailmassaan+vuosia,+sinne+ei+päässyt+sisälle+enää+kukaan.+Söi+kuitenkin+kun+syötettiin,+joten+pysyi+hengissä.+
Tällaista+kohtaloa+pelkään,+toivon+että+eutanasia+laillistettaisiin,+olen+tehnyt+hoitotestamentin.
25.10.2018 20:14
Olen+lukenut+että+koululaisista+suuri+osa+jättää+kouluruuan+väliin,+käyvät+ostamassa+jotain+roskaruokaa+tilalle.
Tuo+on+todella+väärin.+
Ilmainen+kouluruoka+on+suuri+etu,+sitä+ei+taida+olla+kuin+meillä+ja+ruotsissa.+
Pidetään+niin+itsestään+selvänä+että+ei+osata+arvostaa.
25.10.2018 19:05
En+olisi+heti+kättelyssä+tuomisemaan+ketään+tyhmäksi,+en+kyllä+sanoisi+neroksikaan+kunnes+mielipiteeni+henkilöstä+muodostuu.+Sekin+on+vain+minun+mielipiteeni,+voi+olla+väärä.+
Kun+suoraan+sanon+niin+minua+ei+häiritse+jos+joku+on+vihamielinen,+voi+olla+huono+päivä+jne...
Kenenkään+tyhmyys+tai+viisaus+ei+juuri+hätkähdytä,+mielestäni+täällä+kirjoittelee+ajattelevia+fiksuja+ihmisiä+suurin+osa.+
En+edes+mieti+olenko+viisas+vai+tyhmä,+näillä+eväillä+olen+pärjännyt+elämäni+ajan,+meinaan+pärjätä+loppuun+asti.
Herra+varjelkoon+muistisairaudelta.
25.10.2018 19:00
Ehkä+hän+otti+sellaisen+pestin+mihin+ei+ollut+valmis.
25.10.2018 12:53
Olen+elätellyt+toiveita+kolminumeroisiin+pääsemisestä.+Suvussa+on+hyvin+vanhoja+naisia,+ukkini+sisko+104v.+Yli+90v+on+useita,+äiti+eli+"vain"+94-vuotiaaksi.
25.10.2018 10:41
Lapsena+nukuttiin+kesät+aitassa+vällyjen+alla.+En+usko+että+enää+osisin+nukkua+vällyissä.+Kuumalla+ilmalla+ei+vällyjä+tarvittu,+nukuimme+aitassa+pitkälle+syksyyn.
25.10.2018 10:38
Tämä+loispummi+söi+lihasoppaa+ja+vispipuuroa,+itse+tehtyä.+
Ymmärrän+huolen+sellaisten+kohdalla+jotka+ovat+ruokapalvelun+varassa+eikä+ole+ketään+läheistä+auttamassa.+
Kai+ne+jotenkin+sen+banaanin+ja+pillimehun+saavat+oikeaan+ositteeseen.+
Kamala+ajatus+jos+vanhukset+jäisivät+näkemään+nälkää.+
Eväiden+laitto+koululaisille+ei+pitäisi+olla+ylivoimainen+tehtävä+kenellekään.+
Lakko+sinänsä+ei+ole+kenenkään+etu,+asia+jonka+takia+lakkoillaan+on+enemmän+periaatekysymys,+kumpikaan+puoli+ei+halua+antaa+periksi.+
Mielestäni+Sipilä+on+väärässä.
24.10.2018 19:25
Varmaan+jokaisella+on+joku+tuttu+joka+on+oikea+puhekone.+
Tänään+kohtasin+viimeksi+sellaisen,+ajelin+pyörällä,+yritin+painua+ohi+ja+vain+moikata,+ei+auttanut+hän+oli+pysähtynyt+ja+karjui+hei+pysähdy+jutellaan.+
Hätäpäissäni+meinasin+esittää+kuuroa,+mutta+hänellä+on+niin+kantava+ääni+että+en+ilennyt.
Sessio+kesti+puoli+tuntia,+muistaakseni+en+ehtinyt+sanoa+muuta+kuin:+"Nyt+on+lähdettävä+odotan+vierasta".+Läksin+ajamaan+hihkaisin+vain+heippa.
24.10.2018 17:31
Miltä+kanavalta+tuli,+voisin+katsoa+netistä.
24.10.2018 09:46
Minulla+on+kaksi+syöttöpaikkaa,+molempiin+sopii+sangollinen+siemeniä.+
En+päästä+tyhjenemään+ennen+kevättä.+
Ei+siemeniä+juuri+maahan+karise+kun+on+tehty+sellaiset+alustat,+ovat+lisäksi+korkean+seipään+päässä,+orava+pääsee+kun+on+tottunut+kiipeilijä..+Ei+kai+rotat+pääse+puuhun+kiipeämään,+sieltä+roikkuu+talipalloja+ja+pötkyjä.+Ei+niihin+pääse+kiinni+kuin+siivekkäät.+En+ole+nähnyt+mökillä+yhtään+rottaa,+myyriä+ja+hiiriä+on+joskus.+Tänä+syksynä+olen+nähnyt+kerran+yhden+myyrän,+kissa+toi+perheelle+evästä..+
Aitasta+löytyy+talvella+hiiren+ulosteita+joten+kyllä+niitä+lähistöllä+liikkuu.+Uskoisin+että+niitä+olisi+vaikka+en+lintuja+ruokkisikaan.
23.10.2018 17:39
Olen+luullut+että+kannattaa+ruokkia+jo+syksyllä,+tintit+saavat+kerättyä+vararavintoa+talven+varalle.+Närhi+kai+lähtee+pakkasia+pakoon+etelämmäksi,+energiaa+muuttokin+vaatii.+
Ainakin+syövät+paljon+enemmän+kuin+keskitalvella.
23.10.2018 17:04
Lapsuuden+junamatkat+pohjanmaalle,+pönttövuoren+tunneli+oli+odotettu,+joskus+eivät+sytyttänet+valoja+junaan,+oli+jännittävää.+En+edes+muista+missä+kohtaa+tunneli+on,+aika+lähellä+jyväskylää+taitaa+olla.+
Kun+muutimme+pohjanmaalta+pohjois-karjalaan+niin+tuntui+kuin+olisi+muuttanut+ulkomaille.+Kieli+oli+outoa,+ihmiset+outoja,+kyllä+tähän+on+jo+ehtinyt+tottua.+
Synnyinseudulla+tuleee+käytyä+kerran+vuodessa,+kyllä+siellä+tuntee+tulevansa+kotiin.
23.10.2018 17:00
Kuorimattomia+olen+ostanut.+Niitä+syö+Tintit,+Oravat,+Närhet+ja+Tikka.+Närhi+on+oikea+ahmatti,+olen+antanut+senkin+syödä,+nälkä+on+silläkin.+
Rasvapalloissa+on+eroja+kaikki+eivät+kelpaa+edes+närhelle+.
23.10.2018 15:01
Olen+jo+syöttämässä+toista+20kg+säkillistä+auringonkukansiemeniä.+Lisäksi+ovat+syöneet+rasvatankoja+6kpl+ja+rasvasiemenpalloja+24kpl.+Tänään+on+laitettava+lisää+kun+lähdemme+kylille,+syövät+älyttömästi.+Kylillä+on+lintujen+syöttäminen+kielletty,+joidenkin+mielestä+maahan+varisevat+siemenet+houkuttelevat+hiiriä.+Joku+on+laittanut+syöttöpaikan+läheiseen+metsikköön,+sieltä+ei+talonvahdit+ole+vielä++huomanneet+kieltää.+
Ei+täälläkään+ole+hiiriä,+kissa+pitää+ne+poissa.
23.10.2018 09:45
Me+kissan+kans+ollaan+tämän+mökkireviirin+valtiaita.+Kissa+tietää+arvonsa+ja+on+tarkka+siitä+että+muita+kissoja+ei+kuljeskele+hänen+omalla+maallaan.+
Lähdemme+tänään+vaihteeksi+kaupunkiin,+reviiri+siellä+rajoittuu+seinien+sisälle,+siellä+kissa+pitää+myös+omanaan+aluetta+mikä+on+pensasaidan+ympäröimä+ikuunan+alla.+
Täällä+palstalla+vain+pistäydyn+päivittäin,+on+tullut+tavaksi.
23.10.2018 09:32
Yritän+olla+niin+kuin+en+huomaisikaan+piikittelyä.+
Eri+mieltä+saa+ja+pitääkin+olla,+eihän+mitenkään+ole+mahdollista+aina+olla+joo,+joo+joka+asiaan.+Mielipiteensä+voi+ilmaista+maltillisesti.
21.10.2018 17:47
Mielestäni+on+aikuisten+ihmisten+aliarvioimista+esittää+noin+lapsellista+puppua.+Lastenohjelmanakin+huono.
21.10.2018 10:16
En+taida+itsekään+ymmärtää,+taitaa+olla+liian+monimutkaista+pieneen+päähän++:D++Edes+viinillä+ei+ole+osuutta.+
Sirkka-Liisa+Anttila+puhui+telkussa+asiasta+olin+hänen+kanssaan+samaa+mieltä,+samoin+Jari+Sinkkosen.++En+nyt+viitsi+enää+sotkea+lisää+asiaa.
21.10.2018 10:08
Nainen+ja+mies,+tyttö+ja+poika.+
Minulle+on+yhdentekevää+mitä+ovat+tai+haluavat+olla,+älä+ärsyynny+tyhjästä,+kunhan+aikani+kuluksi+jotain+kirjoittelen.
20.10.2018 16:23
23 / 165