Oletko yksi meistä ?
Nautitko tuottaa kasvotonta vihaa ?
51
231
Vastaukset
- k/k
Kasvoton viha ja kouluttamisen halu.
just tänään oli puhetta ihmisestä joka soittaa isännöitsijälle ja ns kantelee jos joku työ on jäänyt tekemättä.
Itse tekijöille ei voi sanoa kun halutaan olla mukavia ihmisiä,isännöitsijä kylläkin kertoo soittajan nimen ja sitten mennään porukassa katselmukseen.
Palstalla ei sitä mahrollisuutta ole,vahinko sinänsä.
Mut asiaan ,mä vihaan omalla naamallani sen minkä kiukuttelen.- puukko ja puukko.
Tuo kasvoton vihahan on Suomalainen ilmiö.
Tämän päivän isänmaallisuutta.
Kauan eläköön se ominaisuus.
- Mistä tietäisin
Kenestä meistä?
- Kuulehan, k/k, taas
toistuu sama, että nikittömiä syytellään.
Minä tiedän monta rekattua kirjoittajaa, jotka ovat tunnustaneet, että kyllä hän ilman nikkiäkin kirjoittaa, mutta silloin hän oli todella suuttunut.
Jos sinä k/k kirjoitat aina nikilläsi, niin älä yleistä.
Uskon sinua, mutta kaikki eivät tee kuten sinä.
Minusta palsta, jossa voidaan kirjoittaa rekattuna ja ilman nikkiä, on pahin mahdollinen.
Kirjoitan usein ilman nikkiä, mutta en mene toisiin kirjoittajiin ikinä. En kirjoita pahasti.
On ikävää olla aiheettomien syytösten kohteena, täällähän on selvästi vainoharhaisiakin joukossamme.
.- k/k
Korjataan pikkusen mullahan on myös piikkiö nikki ja toisinaan kun olen oikein pitkästynyt saatann kirjotella pikkuhassuja aloituksia .
Mut huomaa kun suutun niin mä kirjottelen nikilläni.
- äläotakesäkissaa
Me - te - he? Ketä lienevät?
Jos on jokin puskajuttu, ei enää jaksa, kuin ei oikein enää paljon muutakaan.
Nujertunut.
Onneksi omatunto pelaa.
Yritys, josko täällä mikään koskaan muuksi muuttuu.
Puhuttaisiin mukavia, vaihteeksi?- K.L.
Useita rekattuja nikkejä voi jollain ihmisellä olla.
Kuin naamareita, joita voi vaihdella.
Mikään niistä ei ole tosi.
Ja ilkeyksiä voi niillä kirjoitella. - ;))
K.L. kirjoitti:
Useita rekattuja nikkejä voi jollain ihmisellä olla.
Kuin naamareita, joita voi vaihdella.
Mikään niistä ei ole tosi.
Ja ilkeyksiä voi niillä kirjoitella.Ja sukeltaa halutessaan puskaan.
- Ota kii jos saat
;)) kirjoitti:
Ja sukeltaa halutessaan puskaan.
Puskasta kirjoittaminen on järkevän ihmisen toimintaa, koska siinä voi suojautua perskärpästen ahdistelulta ja hyökkäyksitlä.
Voi sanoa mielipiteensää mutta niitä persvälikärpäsiä ottaa nuppiin kun ne ei tiedä ketä haukkua ja seurata kun nikit vaihtuu ku entisen miähe naiset. - ;))
Ota kii jos saat kirjoitti:
Puskasta kirjoittaminen on järkevän ihmisen toimintaa, koska siinä voi suojautua perskärpästen ahdistelulta ja hyökkäyksitlä.
Voi sanoa mielipiteensää mutta niitä persvälikärpäsiä ottaa nuppiin kun ne ei tiedä ketä haukkua ja seurata kun nikit vaihtuu ku entisen miähe naiset.No, mutta, kun ne perskärpäset luulee, ja luulee.
Polot.
Minusta kun kukaan sivistynyt ei luulottele, mutta kai olen vain liian sivistynyt?
- ...
Not.
Ei netin idea ole ollenkaan toisten loukkaaminen. Voisin kirjoittaa aiheesta vaikka kuinka pitkästi, mutta koitan tiivistää lyhyeen.
Koko idea on globaali infrastruktuuri, datan, informaation, somen, jne kanavana toimiminen, mahdollisimman reaaliajassa ja mutkattomasti. Ja että se olisi kaikkien ihmisten käytettävissä. Netti edes ole uusi keksintö, ekat yhteydet luotu jo yli 40 vuotta sitten.
Kehitys on toki vieläkin pahasti kesken, jotenkin jämähtänyt paikoilleen. Eip hologrammit toimi,, eikä moni muukaan juttu. Mukana ei ole muita aisteja kuin kuulo ja näkö. Puuttuu vielä haju-, maku-, tunto- ja tasapainoaisti. Ja tunteiden ja aivojen stimulointi, elikkäs sisätuntemusaisti. Mutta kaitpa tämä tästä joskus vielä kehittyy.
Nyt tapetilla raha ja isot politiikat. "Isoveli valvoo". Rahahan tätä ohjaa, kuten kaikkea muutakin. Mutta kun on kerran vara lähetellä raketteja kuuhun ja marssiin, kaitpa tähänkin rahaa alkaa löytymään. Jos ei muilta, ainakin isoilta vakoiluorganisaatioilta, kuten CIA:lta : Kaikki tai tietää Googlen, joka kuvannut suunnilleen kaikki maapallon asunnot, tai Mikkisoftan, jolla suunnilleen kaikki mahdolliset tiedot netin käyttäjistä, käsi pystyyn jokainen, joka ei käytä Windowsia?
No se alustus.
Aloitukseen: Eip riitely kiinnosta livessä, eik netissä. Riippuu foorumista, mutta suoli24 on mulla nykyään jonkinlainen tutkimuskohde, jolla koitan selvittää kotomaisen tuulipukukansan aivoituksia. Ei täällä varsinaisesti netin idea toteudu oikein mitenkään. Vähän käyttäjiä ja samaa sondaakkelia päivästä toiseen. Toisaalta otan tämän ihan viihteenä, erittäin hupaisaa väitellä jonkun loispummieläkeläisen kanssa eläkeiästä :D
Jotkut ottaa liian vakavasti koko asian. En mä mitään vihaa halua herättää kenessäkään. Monet repii hernemaissipaprikat neesuun mun kirjoituksista. Ja provoanhan juu kyllä. Mua sekä kiinnostaa, että äärettömästi huvittaa monien ihmisten putkiaivoisuus, teleskooppikatse, tietämättömyys, typeryys jne- Hmm, taidan alkaa hunksiutumaan :D
Mutta vaikkapa tälläkin palstalla on kyllä joskus kiinnostaviakin keskusteluja kaikenlaisita aiheista. Se just hyvä, että näkee erilaisia mielipiteitä. Tosin, nykyään koko portaali on homogenisoitumassa aivan liikaa junttipuolelle. Muuta porukkaa löytyy kyllä muualta.
Nautin eri näkökannoista ja niitten kautta saatavissa olevista ajatuksista, joita sitten herää mulla itelläni. Korostettakoon, tämä portaali kuitenkin huuhaata lähes läpeensä, kaitpa saatu hyöty menee verbaaliakrobatian treenaamiseen ja ajanvietosastolle enimmäkseen.
Sitä ei pidä unohtaa, tämä on somea, mutta mahdollista käyttää anonyymisti. Anonyymius on itelle äärettömän tärkeä asia. Toki tutut tuntee, muista ei väliä. Tosiasia aina kuitenkin on. Ihmiset ne riitelee, ei asiat.
=DW=- muistelehan vähän
Olet loukannut useita kirjoittajia törkein sanoin.
- ...
muistelehan vähän kirjoitti:
Olet loukannut useita kirjoittajia törkein sanoin.
Työnnäppä hellari pääsi anukseesi.
Et niinkuin viha on eri asia, kuin yliherkkänahkaisten uskisten ulkokultainen nokkiinsa ottaminen. Uskikset tuottaa kyllä usein vihaa itseään vastaan muissa ihmisissä :D
=DW= - ...
... kirjoitti:
Työnnäppä hellari pääsi anukseesi.
Et niinkuin viha on eri asia, kuin yliherkkänahkaisten uskisten ulkokultainen nokkiinsa ottaminen. Uskikset tuottaa kyllä usein vihaa itseään vastaan muissa ihmisissä :D
=DW=olehan haiseva peräpukama joskus hiljaa.
- *nainen*
Sanoit hauskasti jälleen DV,sulla on hyvä tyyli kirjoittaa,pidän siitä aina. Siinä on huumoria ja sarkasmia sopivasti.
Itsekin kirjoitan puskasta,silloin kun on jotain asiaa,monet kirjoittajat olevinaan "tuntee",monesti miettii,millainenkohan hän ois livenä nähtynä,ikäänkuin pukee ihmisen johonkin ulkoiseen olemukseen jolla ei sinänsä ole väliä muuten.
Mutta aloituksen kysymykseen vastaisin etten edes viitsisi ilkeillä kenellekkään,en jaksais alkaa sotasille kenenkään kans kun ei kiinnosta mitkään riidat,korkeintaan hymähdän täältä netin takaa ja mietin et kuin tuokin jaksaa ja yleensä elävässä elämässäkin.
Tasapaino itsensä kans on se mistä jokainen lähtee.Mielestäni ihan turhaa rääkyä täällä ja saada muutkin pahalle tuulelle.
Tämähän pitäisi olla kaikille kevennystä,eikä päinvastoin.- *
Voihan täällä lipoa, milloin ketäkin.
- "nainen", sinun
viestisi allekirjoitan. Mustalaisia varmaan ovat syntyperältään täällä nämä:
"Minä se uskallan aina omalla nikilläni hyökätä muiden kimppuun!"
tai:
"Minä olen niin älykäs ja elänyt täyttä elämää, nytkin olen kihloissa kurdin kanssa, jolla on toinenkin vaimo kuin minä!"
Pitkäaikaisia ihmissuhteita hänellä ei ole.
Olen pyristellyt eroon keskustelupalstoilta jo pitkään,
tämä on ainoa riippuvuuteni, sillä muita ei onneksi ole.
Vielä minä täältä irti pääsen!
Nyt saapui noutaja! Hyvää viikonloppua kaikille!
.
- RosaLiiin
Tietenkin olen yksi meistä kun tänne raapustelen.
Täällä kasvottomuus on samaa kuin nikittömyys.
Joten nikki on ne kasvot, joilta voi ripauksen lukea mitä toinen ihminen siellä toisen koneen äärellä ajattelee
.
Mitä useammin lueskelee vakinikin juttuja sitä selkeämmiksi ne kasvot tulevat.
Joskus kasvoilta voi nähdä pienen hymyn ja kuulla ison naurun tai silmissä voi olla paloakin niin ja ivaa.
Syvä viha nakertaa ihmistä sisältäpäin, samoin nikittä kirjoittajaa ja kertoo useasti pelkuruudesta.Niitä ei jaksa edes lukea.
Nautintoni koen jossain aivan muualla.- Naamarisi ei peitä
sinua ja monia muita nikkejäsi. Minun on todella helppo tunnistaa sinut.
- RosaLiiin
Naamarisi ei peitä kirjoitti:
sinua ja monia muita nikkejäsi. Minun on todella helppo tunnistaa sinut.
Voi sinnuu reppanaa, kun miun naamarit on tippunut jo kolmekymmentä vuotta sitten kun katederilta astuin alas.
Tällä yhdellä ainoalla pallinaamalla pärjäilen, sorry vaan,
Luulosi ei ole tietoni väärtti.
Onpas vaikea-aiheinen aloitus.
Minua kun asia ei koske, niin piti ihan ajatella enste.
Tiedän aina kommentoidessani, tuleeko vastaukseni tympimään, kuten se useimmiten tekee, vai aiheuttamaan huvitusta ja iloa.
Kuitenkin, jostain syystä, ilmenee poikkeamia. Liekö joku inhimillysyys-juttu.
Kirjoitukseni saattaa aiheuttaa myös suuttumusta. Mutta silloin suuttuu vain lukija, koska olen avannut hänen silmänsä, ja aina suuttuu silloin itselleen, ainakin vähän aikaa mietittyään.
Loukkaantumistakin väitetään tapahtuneen. On kuulema pudottu palleilta lattialle, hervottomasta naurusta.
Ei kirjoittaminen aiheuta vihaa, siihen ei pystynyt edes A.Hitlerin Mein Kampf.
Se sai aikaan kyllä hulluutta, muta paljon enemmän varovaisuutta ja epäluuloa.
Viisaat osasivat siten valmistautua ja varautua tulevaan.
Tuo kirjoittaja oli siis täysin hölmö jo kirjoittaessaan.
Eli, aina avatessaan Notepadin, tai millä nyt aikookin kirjoittaa, kannattaa kans ajatella enste.
Ja kirjoituksen lukijan myös.
H.- Ou yeah
Lukija kyllä voi suuttua mutta ei siksi että olisit avannut kenenkään silmiä.
Ilkeilyysi suuttuu täällä hyvinkin ihmiset. Ja jatkuvat toistosi ovat ärsyttäviä.
Minun kohdallani tuokaan ei pidä paikkaansa.
Kirjoittele ihan mitä kirjoitat. Ou yeah kirjoitti:
Lukija kyllä voi suuttua mutta ei siksi että olisit avannut kenenkään silmiä.
Ilkeilyysi suuttuu täällä hyvinkin ihmiset. Ja jatkuvat toistosi ovat ärsyttäviä.
Minun kohdallani tuokaan ei pidä paikkaansa.
Kirjoittele ihan mitä kirjoitat."Ou yeah"
Kiitos!
Hyvin kiteytit yleisen ongelman :)
Tajusit myös hienosti, että vihaan tarvitaan paaaaaljon enemmän, kuin minut.
Toistona huomautan myös, että on kiva saada uusi kirjoittaja kehiin :)
Uusi, tuleva toistaja....
Ilkeilijä...tympeä...rasittava...
Aikasti hyvät määritelmät.
Elämäni ei valu hukkaan, eikä Riikinkukkoihinkaan.
H.
- Pirre*
En nauti, ja olen vain yksi meistä täällä kirjoittavista.
Luin ketjun läpi ja olen samaa mieltä kuin moni muukin, ei keskusteluissa tuoteta kasvotonta vihaa tai enhän tiedä mitä aloittaja itseasiassa tarkoittaa kasvottomalla "vihalla".
Itse nautin kirjoitella leppoisasti arkisista touhuiluistani.
Erityisesti nautin lueskella kehuja ja empatiaa kerjäävien ketjuja. Se saa oitis pikkupirun olkapäälläni kyseenalaistamaan aloituksen. Välihuomautukseni toimii aina se kiihoittaa palstan empaatikot empaatittomiksi.
Suuresti nautin siitä kun joku alkaa kirjeenvaihtoon kanssani ja saan hupajahtaa jonninjoutavaa.
Kasvottomuus on ja pysyy keskustelujen palstahittinä. Kasvottomat puolustavat itseään ja kasvolliset siis vakinikilliset omia valintojaan.- Vakinikilliset pane-
vat OMAT ilman nikkiään kijotetut ilkeilyt nikittömien syyksi.
TÄMÄ on totuus.
Ja hyvin menee!
Ei kun kerskailua vain perään. Vakinikilliset pane- kirjoitti:
vat OMAT ilman nikkiään kijotetut ilkeilyt nikittömien syyksi.
TÄMÄ on totuus.
Ja hyvin menee!
Ei kun kerskailua vain perään.Mistä sinä sen tiedät? TIetenkin jos toimit kuten kirjoitit niin tiedät totuuden vain omalta osaltasi et muiden.
- Korppis*
Saitko orgasmin, etunimeni vetämisestä palstalle?
Minulle skype on uutta ja itseasiassa netin sisällä elämistä, enkä käytä sitä juurikaan, kokeilin siskoni kanssa kerran enkä ole enää siitä niin innostunut.
Soitellaan kännykällä eikä ole vielä konkurssi tullut vaikka käytän kännykkää ulkomaillakin ; )
Mitä tykkäät face bookista. Vaihdoin tänään facen aikajanalle ja siitäkin olin otettu, opin taas uutta laitoin upean kasikuvan, josta faceystäväni tykkäsivät kovasti.
Kuopus opetti aamupäivällä, minulle erilaisia kuvankäsittelyjutskoja.
Minusta on ihanaa oppia uutta, osaatko sinä jo kaiken?- Kaikki tuttua
korpikirjailija kirjoitti:
Minulle skype on uutta ja itseasiassa netin sisällä elämistä, enkä käytä sitä juurikaan, kokeilin siskoni kanssa kerran enkä ole enää siitä niin innostunut.
Soitellaan kännykällä eikä ole vielä konkurssi tullut vaikka käytän kännykkää ulkomaillakin ; )
Mitä tykkäät face bookista. Vaihdoin tänään facen aikajanalle ja siitäkin olin otettu, opin taas uutta laitoin upean kasikuvan, josta faceystäväni tykkäsivät kovasti.
Kuopus opetti aamupäivällä, minulle erilaisia kuvankäsittelyjutskoja.
Minusta on ihanaa oppia uutta, osaatko sinä jo kaiken?Osaan lähes kaiken tietotekniikan alalta, olen IT-ammattilainen.
Kaikki tuttua kirjoitti:
Osaan lähes kaiken tietotekniikan alalta, olen IT-ammattilainen.
Minä en ole it-ammattilainen, mutta kerroppa miten teet makuhermoja sivelevän lohivoileipäkakun. Äläkä googleta ;))
- Tilaan kakun
Minä en ole it-ammattilainen, mutta kerroppa miten teet makuhermoja sivelevän lohivoileipäkakun. Äläkä googleta ;))
En tee itse, vaan tilaan voileipäkakun.
- pthyi.......
Tilaan kakun kirjoitti:
En tee itse, vaan tilaan voileipäkakun.
Me tilattiin kerran iso voileipäkakku juhliin leipomosta.
Onneksi huomasimme ennen vieraiden saapumista, että sen kuorrutus oli täynnä pullasudin harjaksia.
Oli siinä kahteen pekkaan kauan syömistä, harjasten sylkemistä. - meeriamanda
pthyi....... kirjoitti:
Me tilattiin kerran iso voileipäkakku juhliin leipomosta.
Onneksi huomasimme ennen vieraiden saapumista, että sen kuorrutus oli täynnä pullasudin harjaksia.
Oli siinä kahteen pekkaan kauan syömistä, harjasten sylkemistä.Niin kilttiä, miksi ettet vieneet kakkua takaisin? En ikinä olisi jättänyt asiaa tuohn jamaan. Rahat takaisin ja kakku heille, jouhineen.
Kun maksaa kalliista kakusta, on sen oltava ok. tai palauttaisin. - pthyi.......
meeriamanda kirjoitti:
Niin kilttiä, miksi ettet vieneet kakkua takaisin? En ikinä olisi jättänyt asiaa tuohn jamaan. Rahat takaisin ja kakku heille, jouhineen.
Kun maksaa kalliista kakusta, on sen oltava ok. tai palauttaisin.Joo, oikeatssa olet, jälleen kerran.
Juuri itse miehelleni päivittelin, että vain lammasmaisesti takana mutisimme. Miksemme vieneet kakkua takaisin.
Ihmetellä täytyy, missä kakuntekijän aatokset olivat, kun suti alkoi hajota, ja lopussa oli jäljellä vain muutama harjas.
Että mua vielä vitasee.....:))
Eniten oma löperyys. pthyi....... kirjoitti:
Joo, oikeatssa olet, jälleen kerran.
Juuri itse miehelleni päivittelin, että vain lammasmaisesti takana mutisimme. Miksemme vieneet kakkua takaisin.
Ihmetellä täytyy, missä kakuntekijän aatokset olivat, kun suti alkoi hajota, ja lopussa oli jäljellä vain muutama harjas.
Että mua vielä vitasee.....:))
Eniten oma löperyys.Kantsis kokeilla.
Joka toiseen väliin tummaa leipää ja joka toiseen vaaleaa vuokaleipää.
Voita, lämminsavukirjolohta, kermaa. tee massa.
Keitä kananmunia, tee siitä voin kanssa massa.
Tummalle leivälle lohimassaa ja vaalealle kananmunamassaa.
Kuorruta lohimassalla.
Koristele savu- tai kirjolohisiivuilla tillillä sitruunalla ja rucolalla.
Namin nami....- pthyi.......
Kantsis kokeilla.
Joka toiseen väliin tummaa leipää ja joka toiseen vaaleaa vuokaleipää.
Voita, lämminsavukirjolohta, kermaa. tee massa.
Keitä kananmunia, tee siitä voin kanssa massa.
Tummalle leivälle lohimassaa ja vaalealle kananmunamassaa.
Kuorruta lohimassalla.
Koristele savu- tai kirjolohisiivuilla tillillä sitruunalla ja rucolalla.
Namin nami....Jeps, olen kokeillutkin.
Tulee vain vähän rumia ja maussakin liikaa majoneesia.
Joskus teen voileipäleivoksia, vaan en kehtova niitä vieraille tarjota.
;) - Korppis*
pthyi....... kirjoitti:
Jeps, olen kokeillutkin.
Tulee vain vähän rumia ja maussakin liikaa majoneesia.
Joskus teen voileipäleivoksia, vaan en kehtova niitä vieraille tarjota.
;)0liko ohjeessani mainittu majoneesista? En ikinä käytä majoneesia kakuissani. Kalakakku pitää maistua kalalle eikä majoneesimössölle jota olen joskus vieraillessani saanut maistaa. Ulkonäkö on kiinni siitä kuka sen koristelee ja miten ; ).
- ;))
Korppis* kirjoitti:
0liko ohjeessani mainittu majoneesista? En ikinä käytä majoneesia kakuissani. Kalakakku pitää maistua kalalle eikä majoneesimössölle jota olen joskus vieraillessani saanut maistaa. Ulkonäkö on kiinni siitä kuka sen koristelee ja miten ; ).
Omasta päästäni vain olen kyhäelmiäni tehnyt.
Se selittänee lopputuloksen. ;))
Jätän pois jo nuo hyikäilyt.
- mulla menee kivasti
En, mutta olen huomannut monen nauttivan.
Tällä palstalla on selkeästi ominaista hyökätä heti kimppuun jos jollain menee hyvin. Ei saisi kertoa onnellisuudestaan tai hyvinvoinnistaan, ellei halua muutamien ryntäävän puskiin ilkeilemään. Tosin jotkut ei aina vaivadu menemään puskaankaan.
Itse lukisin mielelläni positiivisia viestejä, sillä olen huomannut muiden positiivisuuden lisävän omaa positiivisuuttani."mulla menee kivasti"
Jatkuva positiivinen viestitys ei saa aikaan keskustelupalstaa, hymistelypalstan vain.
Vähän kuin: Niin määki, määki, määki jne.
Ja siksi on hyvä, että jokainen kaivelee asioita omista puutarhoistaan ja viemäreistään.
H.- av
Hyvin menee, kuitenkin tulevaisuus on aina sumun peitossa. Toivon kaikille hyvää elämässä niin kauan kun minua kohtaan ollaan ystävällisiä.
Toistan.
EN
=DW=- Kärsiskös kysyä?
Dream = unelma, mutta weaver, what is that?
- *
Kutoja, kertoo nettikääntäjä.
Unelmain solmija, kutoja?
- Ai, taitaa olla
kutoja, tarkoitan weaver = kutoja, muistinkin itse.
- En ole
En kuulu reilukerhoon.
- Jm-50....
Perustetaan, me ukot urheiluseura:
Diapam
Diakonissalaitoksen pallomiehet .
- demeter
Ai että nauttisin siitä, jos/kun saan jonkun ärsyyntymään ? Heh, niin turhautunut en onneksi ole... Tosin minua on syytetty pilkkaamisesta. Oliskohan se vähän sinne päin ? Ja jotkut mielipiteeni selvästi ärsyttävät, ehkä esitystapakin, oliskohan sekin
"kasvottoman vihan tuottamista".
Ymmärrän kyllä, että ihminen saattaa kokea hetkittäistä vallan-/voimantunnetta, jos saa joltakulta luun kurkkuun. Minulta se taitaa onnistua niin harvoin, että jos sitä tapahtuu, suon sen itselleni..)) - meeriamanda
En mitään vihaa tuota, en mielistelekään...kasvoilla tai ilman.
Tapani on sanoa sanottavani, kaikkia ei voi miellyttää. En lähde tappeluxiin joita monetkin harrastavat palstoillakin, muka täkyjä laitellen ja ilakoivat jos joku tarttuu niihin. Mielestäni se on sairasta!- ..................
Sinähän juuri olet aina alkamassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008