noin

kyllä se siitä

Eka päätös tuli. Rinnevaara voitti.

11

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fyjm

Mitähän sekin voitti..?? Monon kuvan perseeseen.

• jappeli2

noh noh...elähän intoile. 2000 € kipurahoja oikeuden käyntikulut ja tuomio loukkajalle. Kannattaa sunkin miettiä mitä täällä kirjottelet.

• Miksi näin?
        jappeli2 kirjoitti:

noh noh...elähän intoile. 2000 € kipurahoja oikeuden käyntikulut ja tuomio loukkajalle. Kannattaa sunkin miettiä mitä täällä kirjottelet.

Pari tonnia kipurahoja on todella pikku summa nöyryytävistä potkuista. Turha tolla on pullistella.

Täällä Heinolan sivustoilla on muutoinkin erittäin asiatonta ja törkeää keskustelua joka menee usein henkilökohtaisuuksiin.

• juhannus3
        Miksi näin? kirjoitti:

Pari tonnia kipurahoja on todella pikku summa nöyryytävistä potkuista. Turha tolla on pullistella.

Täällä Heinolan sivustoilla on muutoinkin erittäin asiatonta ja törkeää keskustelua joka menee usein henkilökohtaisuuksiin.

Olisin minäkin suonnut Titalle suuremman korvauksen. Mutta ododellaan kunhan syyttäjä saa hommansa tehtyä.
        Olet myös oikeassa siinä, että täällä erittäin törkeästi nimitellään kanssaihmisiä. Haukutaan ulkonäköä ja syntyperää. Noillehan ei paljoakaan itse voi. Mutta sille mitä suustaan ulos päästää tai mitä tänne kirjoittaa siihen pitäisi löytyä jonkinlaista asiallisuutta.

• Ei intoile

Miksi ihmeessä lahtelaista kiinnostaa Heinolan kaupunginjohtajan asioita?
      Minä ei oikein usko, että se lahtelainen loanheittäjä on ainoa syyllinen.
      Ihan hyvin se voi olla lahtelainen ”yli-kaakinen”, joka Kaakisen tapaan ”lainaa” nimeään ujolle ”kaverilleen”, joka ei uskalla itse julkisuuteen.
      Epäilen, että lahtelaisen loanheittäjän takana oleva ”kaveri” maksaa sekä kipurahat että oikeudenkulut. Se on pientä kokonaisvoiton nähden.

• IH 20.6.2013
    • Ei pölijät siellä tajunna jotta Rinnevaara on hyvä hänet Pyhäjärvelle.
      Ei nykynenkään johtaja huono ole päin vastoin rehti mies.
      Mutta teillä heinolassa on kyllä oikee käärmeenpesä, niin meilläkin on ollut ja Titan avulla alkaa solmut aueta.

Humalapäissään oli lahtelaismies kirjoittanut enemmän kuin edes julkisessa virassa olevan henkilän tarvitsee sietää. Näin kertoivat asiasta radiossa. Ilmeisesti teksti tällä palstalla oli ollet melkoisen hävytön/loukkaava. Tästä voi päätellä sen, että virkamiesten selvin päin tekemä allekirjoitus ei voi olla kunnianloukkaus ja tässä Rinnevaara tulee vetämään vesiperän.

• juhannus3

Kylläpä kummallisesti päättelet asioita.

• Tiedän asian
        juhannus3 kirjoitti:

Kylläpä kummallisesti päättelet asioita.

Olen samaa mieltä. Selvinpäin tehty kunnianloikkaus on vielä törkeämpi teko kuin humalapäissä toilailu.

• Emeritus konstaapeli

Humalassa tekeminen ei ole puolustus, selvinpäin tekeminen ei lisää rangaistusta. Oletko koskaan kuullut, että mies ajaa humalassa ratsiaan ja poliisit sanoo: "Joo sä oot juovuksissa, ei sinusta ole väliä, painele menemään." Jotkut uskaltavat tulle vain humalassa, joskus teko sellaisessa, soittamaan poskeaan. Olen tarttunut siihen. Kaveri on sanonut:"NO mitä sinä humalaisen puheista." Olen vastannut:"Tule ylihuomenna selvin päin, sinulla tuntuu olevan minulle sanottavaa, jutellan asiat halki." Viina ei puolusta mitään tekoa, tuliko selväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4200
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1538
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1470
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1433
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1332
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      107
      1259
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1167
    8. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1160
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      12
      1067
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1018
    Aihe