Moderaattorit

finsoft

Täällä on nykyään moderaattorina minä (ja ehkä myöhemmin @soviet.sniper ) joten turha enää spämmiä koska ne poistetaan yleensä saman päivän aikana. Tähän ketjuun voi myös laittaa ehdotuksia mitä voisi parantaa.

13

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja esimerkki poistetusta ketjusta:

Otsikko: gta v airsoft
      joo oon niin innostut gta v haluisin tehä pelin siitä airsoftissa että joo ketkä tulee mukaan mä oon mikke ja se missioni on et pitää löytää dildot mutku ostin ne dildot nii joku tyyppi pebuzki lähti mun perään joten tiputin housuni runkkasin ja avasin tulen. juoksin takaisin kotiin pelaamaan new vegas ja latasin masturbating modin mutta sitten koko lucky kolmekasista tuli aivan valkoinen ja pebuzki taas juoksi minua kohti. menin kekoon syömään mutta huomasin että normaalissa valkoisessa kastikeessa oli jotain outoa. se haisi samalta kun joskus pippelini pää oli kun olin 5 vuotta sitten. sitten huomasin pepen kulmassa ja huusin täysiä HYI ***** TÄÄ ON SPERMAA ******* ja lähdin juoksemaan mutta jäin pepen masteri kaara 3000n alle ja hän sanoi pelata liikaa gta v ei pelata liikaa gta jonka jälkeen respawnasin ja menin kotiin dayzissä ja siellä oli lentsikka

• somebody

Just tätä tahtoinki. Inhottaa nää 9v jonnet jotka kirjottaa just tommosia. Tänne vois laittaa vaikka pienet kysymykset kuula-aseista yms. Inhottaa vaan ku heti kun jollakin on pienikin kysymys niin heti uusi aihe. Aiheiden otsikoita vois myös parantaa.

• Hyvä vaan että ne saadaan pois. @finsoft laitas noi palstan säännöt tänne ja "niittaa" se tohon että se jää pysyvästi ylimmäksi.

Mun on turha tänne modeksi enään yrittää kun työt viä ajan ja tää matkustelu....

• gj:)

Jes. Mulla meni jo hermot noihin "Naapurin ernolta pääsi sitten spermaa..." yms.

• Jonnet mestattavaksi
        gj:) kirjoitti:

Jes. Mulla meni jo hermot noihin "Naapurin ernolta pääsi sitten spermaa..." yms.

Kiitos tästä. Pystyttekö laittamaan ip-osoite banneja? Se olis hyvä eikä jonnet osaa käyttää VPN:ää :)

• Jonnet mestattavaksi kirjoitti:

Kiitos tästä. Pystyttekö laittamaan ip-osoite banneja? Se olis hyvä eikä jonnet osaa käyttää VPN:ää :)

En pysty, tosin rekisteröityneistä voi varmaan ilmoittaa ylläpidolle. Muita ei voi käsittääkseni bänniä.

• Jonnet mestattavaksi kirjoitti:

Tänne on hiukan hankala IP banneja edes saada tarvis rekisteröitymis pakon.... Tälläinen palsta mikä toimii puhelimella, koneella, tabletilla ilman rekisteröitymistä niin ei ole mahdollista saada IP banneja... Se on ylläpidon homma antaa porttikieltoja rekisteröityneille.....

• Poistettu "ohjeita aloittelijoille" tyylinen ketju joka vaikutti trollilta, mm. "akku vaikuttaa kantamaan ja lähtönopeuteen"

• @finsoft Mä varmaankin teen jossain kohdin tänne jonkinlaisen aloittelia oppaan jos siitä ei haittaa ole.

• Ei ole. Kunhan et suosittele Systemaa :P Jos on hyväkin ohje voin koittaa saada sen jäämään tuohon ylös.

• finsoft kirjoitti:

Ei ole. Kunhan et suosittele Systemaa :P Jos on hyväkin ohje voin koittaa saada sen jäämään tuohon ylös.

Ei kuule kun Real swordia ajattelin suositella :D Ei vaan selaan tän s24 airsoft puolen läpi ja kerään noita vinkkejä aloittelijoille juttui mis on ees jtn järkee ja liitän vaan linkkejä yms.....

• Poistan myös yli 6kk vanhat myynti-ilmoitukset johon ei ole tullut viime aikoina viestejä aloittajalta tyyliin "vielä myynnissä".

• Molemmat "airsoft kielletään" ketjut poistettu, kiitos nimim. Hemapa joka nosti toisen ketjun ylös ja sain senkin poistettua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4200
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1538
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1470
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1433
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1332
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      107
      1259
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1167
    8. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1160
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      12
      1067
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1018
    Aihe