miten operoida lipoa ?

ssxxx

Eli olisin ostamassa RK 95, mutta kun se käyttää lipoja en tiedä niist yhtään mitään. Eli jos viitsitte auttaa minua miten niitä käytetään. Voi kuulostaa tyhmältä kysymykseltä teille kokeneille kuten JIHAD, soviet.sniper ja finsoft.

8

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Ostat hobbykingistä laturin (hinta n. 30$ ja sellainen jossa sisäänrakennetu virtalähde), tuotteen tuotekoodilla CELLTKEY, lipo pussin ja sopivan lipon airsoft-kategoriasta, kysy vaikka softaajan foorumilla mikä menis.
      2. Etsit esim. elektroniikkakaupasta sopivan virtakaapelin.
      3. Lataat accucel 6:n tuotesivulta löytyvän "files" kategorian alta manuaalin ja opiskelet siitä.

• Parhaiten siihen mahtuu 7.4v lyhyet tikkumaiset lipot tai 11.1v tikkumaiset lipot mahtuu muokkaamalla etukahvaa....

• Lipoeiniinasiantuntia

• Lipoeiniinasiantuntia kirjoitti:

Oon ostamassa http://juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=113930 niin miten ton lipoa pitäisi huoltaa ja millanen laturi?

Edellä mainitut tarvikkeet. En ostaisi tuota ellei ole asennettu teräsrattaita. Mitä aseita löytyy jo?

• ENtiä

Joku kiinalainen MP5 mutta jos laitan aseeseen teräksiset rattaat kestääkö ase?

• Osaatko varmasti? Se vaatii myös uudelleen shimmityksen ja rasvauksen. Haetko vai tuota sivuaseeksi?

• Entiä
        finsoft kirjoitti:

Osaatko varmasti? Se vaatii myös uudelleen shimmityksen ja rasvauksen. Haetko vai tuota sivuaseeksi?

Haen pääaseeksi, aseessa onkin jo kuulemma teräksiset rattaat, kannattaako samaiselta henkilöltä ostaa sininen laturi jonka merkkiä hän ei tiedä? Minulla on kyllä kuva siitä akusta....

• Entiä kirjoitti:

Haen pääaseeksi, aseessa onkin jo kuulemma teräksiset rattaat, kannattaako samaiselta henkilöltä ostaa sininen laturi jonka merkkiä hän ei tiedä? Minulla on kyllä kuva siitä akusta....

Mp7 ei sovullu pääaseeksi kuin sisäpeleissä/CQB. Muuten suosittelisin M4 tai jtn vastaavaa asetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4180
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1538
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      39
      1447
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1433
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1332
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      107
      1249
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1167
    8. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1150
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      12
      1067
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1008
    Aihe