Mitä mä voin tehdä ettei se jatkuvasti katkea? Meidän langaton netti on ihan kunnossa, ja netti toimii meillä tietokoneissa jotka ei ole HP merkkisiä, mutta HP Pavilionilla nettiyhteys aina katkeaa. Ja miten saan tietää että mikä malli on mun HP Pavilion kannettava?
HP Pavilion kannettavan nettiyhteys katkeaa aina.
10
138
Vastaukset
No onko täällä ketään? Olen pitkään odottanut vastausta mutta en saa vastausta ja mun netti katkee aina mun koneessa. Luulen että mun pitää muutenki varmaa päivittää kaikki muutkin ajurit. Mun näytönohjainkin usein lakkaa toimimasta...
Kuinka vanhasta läppäristä mahtaa olla kyse? Jos se on parivuottakin vanha niin vika voi olla jo koneen sisällä. ja tuosta että näytönohjain lakkaa toimimasta se vaikutaa siltä että vika on koneen sisällä.
Monesti vika on palomuurin jutuissa.soviet.sniper kirjoitti:
Kuinka vanhasta läppäristä mahtaa olla kyse? Jos se on parivuottakin vanha niin vika voi olla jo koneen sisällä. ja tuosta että näytönohjain lakkaa toimimasta se vaikutaa siltä että vika on koneen sisällä.
Monesti vika on palomuurin jutuissa.Tää on ihan uusi läppäri. Ostin tän läppärin Syyskuussa, ja netti on tässä HP Pavilionissa tosi huono. Ja koneen mallin nimeä/numeroa/koodia ei lue mun tietokoneen päällä tai alla... D:
kalkaros-fani kirjoitti:
Tää on ihan uusi läppäri. Ostin tän läppärin Syyskuussa, ja netti on tässä HP Pavilionissa tosi huono. Ja koneen mallin nimeä/numeroa/koodia ei lue mun tietokoneen päällä tai alla... D:
Se nimi yleensä lukee ohjekirjassa/laskussa/kuitissa/laatikossa lukee koko malli.
Epäilen että tuo on joku viallinen malli jos näyttiskään ei toimi kunnolla...soviet.sniper kirjoitti:
Se nimi yleensä lukee ohjekirjassa/laskussa/kuitissa/laatikossa lukee koko malli.
Epäilen että tuo on joku viallinen malli jos näyttiskään ei toimi kunnolla...Ok. Mutta mitä jos voisin ekana kokeilla päivittää kaikki ajurit ja ohjaimet tai vaikka asentaa uusia ajureita ja ohjaimia tai vaikka viedä kone huoltoon? En viitti ostaa uutta konetta vain sen takia että ajurit ja ohjaimet on huonoja mutta en ole köyhä, mutta mun vanhemmat on sellaisia ihmisiä että vaikka on tosi paljon rahaa niin silti ei halua ostaa kalliita asioita... D:
kalkaros-fani kirjoitti:
Ok. Mutta mitä jos voisin ekana kokeilla päivittää kaikki ajurit ja ohjaimet tai vaikka asentaa uusia ajureita ja ohjaimia tai vaikka viedä kone huoltoon? En viitti ostaa uutta konetta vain sen takia että ajurit ja ohjaimet on huonoja mutta en ole köyhä, mutta mun vanhemmat on sellaisia ihmisiä että vaikka on tosi paljon rahaa niin silti ei halua ostaa kalliita asioita... D:
Takuuhuoltoo kannattaa lähettää jos et saa edes olkkarissa langatonta nettiä hyvin toimimaan... Ajurit voi kokeilla päivittää ja ohjauspaneeli selata läpi jos sielä on jtn säätöjä tuohon langattomaan yms.... HP läppärit on vinkeitä vehkeitä purkaa... ohdot välillä hiukan löysällä...
No onneks itellä ei lopu koneet kesken 4 läppäriä apple ja pelaamiseen tarkotettu pöyttis... :D
- eihätää:)
On on. Onko se HP kone paljon kauempana tukiasemasta kuin ne muut koneet? Mallin saat tietää koneen päältä tai alta. Se yleensä ilmoitetaan tyyliin HP Pavilion 1000 esimerkiksi.
Mun HP kone on mun huoneessa ja se langaton netti-laite on olohuoneessa, mutta mun edellisellä koneella oli tosi hyvä nettiyhteys vaikka oli mun huoneessa myös...
- pirulainen
HP tyyppivikoja tuo pätkivä wlan.
Nevermind, viat kumminkin korjautui. Ehkä se oli vain uutuutta että eivät toimineet. Vaikka en ole korjannut konetta tai viennyt huoltoon, silti netti nyt toimii tosi hyvin ja näyttis lakkaa toimimasta vain harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008