Kuinka yleistä on 60+ nainen suhteessa nuorempaan?

AivanLääpälläänYli60v

Olen 42v m ja suhteessa 69v naisen kanssa. Kaikki menee paremmin kuin hyvin sillä tulemme loistavasti juttuun ja molemmat haluavat seksiä usein. Minulla heräsikin uteliaisuus asiaa kohtaan.

Kuinka yleistä on, että 60 naisella on suhde nuoremman miehen kanssa? Kuinka yleisesti 60 naiset haluaisivat suhteen nuoremman miehen kanssa?

25

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein.hyvin.passaa

Tulet saamaan toinen toistaan kummallisempia vastauksia, mutta minä vastaan oman kokemukseni ja elämänkatsomukseni nojalla. En halua nuorempaa miestä, koska heidän ajatusmaailmansa kulkee erilaisia polkuja kuin omani, olkoonkin vaan että nykyaikaisempia. Oma kumppanini on kolme vuotta vanhempi.
      Seksillä ei ole enää kovin paljon merkitystä, läheisyydellä ja hellyydellä sitäkin enemmän. Myös keskustelut ja mielipiteet ajankohtaisista asioista ovat merkittäviä.
      Kun näen nuoremman miehen, ajattelen, siinäpä kivan oloinen henkilö, tai sitten jotain päinvastaista, mutta mitään kutinaa tai sutinaa en tunne missään.
      Eläkää, sinä ja naisesi juuri sellaista elämää kuin teistä hyvältä ja oikealta tuntuu.

• Nyt ei tule vastauksia, ei edes toinen toistaan kummallisempia, kuka nyt haluaisi kummallisena näyttäytyä.
        Paitsi minä.

Mietin mitä aloittajan 69-vuotias tyttöystävä teki siihen aikaan, kun tämä nuorehko, aivan lääpällään oleva seksiboy kirjoittaa keskellä yötä aloitusta.
        Nukkui varmaan.
        Vaan mitäpä se(kään) minulle kuuluu.

Aloittajalle: juu, en halua.

• Mitä kyselet kun kerrot teillä menevän paremmin kuin hyvin.
      Sattuman kauppaa kenen kans alkaa menemään hyvin, ikäkään ei aina ratkaise vaikka suunnilleen saman ikäiset sopivat parhaiten yhteen.
      Harva tarkoituksella etsii nuorempaa kumppania, joskus vain niin käy.
      Moni luulee että seksi on ensimmäisellä sijalla jos on nuori kaveri, kyllä pidemmän päälle on oltava muutekin yhteistä.
      Jos menee hyvin niin miksi ajatella vuosikymmenien päähän, hyvät hetket kannattaa elää, ei niitä liikaa ole kenelläkään.
      Myös taloudellinen hyväksikäyttö tulee monelle mieleen, sekin riippuu millaisia osapuolet ovat.
      On miehiä ja naisia jotka käyttävät nuoruuttaan hyväksi taloudellisen hyödyn toivossa.
      Olen hyvin itsenäinen ja omillani pärjäävä, jos huomaisin pientäkään merkkiä hyväksikäytöstä panisin pisteen yritykselle.
      Meillä menee hyvin vaikka ikäeroa onkin, nyt hän imuroi autoanai ja teki pieniä remonttihommia. Minä laitan ruokaa ja hemmotellaan toisiamme parhaamme mukaan.
      Jos ruohonleikkuri särkyy hän korjaa sen hetkessä, ja ymmärtää autojen päälle.

• harvat_löytää

sulla käynyt säkä sulla oma koti renki

• se on hyvä olla sellaisessa suhteessa missä menee hyvin
      oon tässä viime vuosien aikana huomannu että monet nuoret miehet
      haluaa kumppanikseen vanhemman naisen
      en tiedä mistä se buumi on saanut alkunsa
      kuvittelevat että vanhemmilla naisilla on enemmän kokemusta
      ja ovat jotain aivan extraa sängyssä
      mutta onhan dannykin niin rakastunu erikaansa ja päinvastoin
      ja ikäeroa on viiskytvuotta

mutta kiitos ei kiitos pitäydyn tässä vanhassa hyväksi todetussa
      ikäisessäni tutussa ja turvallisessa aviomiehessäni.

• Suhteellista

En tiedä yleisyydestä, mutta kerron kokemuksesta. Olen nyt 60-vuotias mies. Vaimo kuoli 17 vuotta sitten, minkä jälkeen tutustuin 25 vuotta vanhempaan naiseen. Sitten rakastuin häneen ja olimme yhdessä vuosikausia, seksi sujui hyvin kuten muukin yhdessäolo. Valitettavasti herra Altzheimer tuli pysyväksi vieraaksi ja tämän vuoden alusta alkaen hän on ollut laitoksessa.
      Oma mielipiteeni on, että nuorempi mies ja vanhempi nainen sopivat paremmin yhteen kuin päinvastoin.

• 88888

Ikä on vain numero.

• EnMinäAinakaan

Ihmettelen jos naiset haluaa lasten kanssa seurustella.

• onhan-näitäErikoisuuksia

JUUU,
      onhan ranskan presidentilläki kymmeniä vuosia vanhempi vaimo,
      oliko peräti nelkytvuotta ikäeroa,
      jokohan vaimo on seitenkymppinen ei se kyllä kaukana siitä ijästä ole,
      TV:ssä hän vaikuttaa hyvin hoikalta siis laihalta, naama on kuin kirvellä veistetty ryppyinen,
      kokonaikuva kuitenki suhteellisen kaunis,
      ranskan presidentti ei näytä häpeävän sitä ollenkaa,
      hyvin esiintyivät pariskuntana näyttävästi
      kun ameriikan presidentti kauniin vaimonsa kanssa oli ranskassa vierailulla,
      kaikki neljä oli todella näyttävä kaunis näky jukisuuteen,

itte en kyllä noin nuorta huolisi säkkipäässäkään,
      suhteelisen saman ikäinen pitää puolison olla,

• kirvellä-veistetty-naama

kuten huomasit sanoin " kokonaiskuva kuitenki suhteellisen kaunis "

• kirvellä-veistetty-naama kirjoitti:

kuten huomasit sanoin " kokonaiskuva kuitenki suhteellisen kaunis "

Viittasin nimenomaan kasvojenpiirteisiin.

• sori-tätä-mieltä
        Paloma.se.co kirjoitti:

Viittasin nimenomaan kasvojenpiirteisiin.

Niin viittasi edellinenki kasvoihin,
        siis kasvot oli kuin krveellä veistetyt ryppuiset,
        mutta kokonaiskuva oli kaunis,
        koska hän oli hoikka ja pukeutui nuorekkaan tyylikkäästi ,

läheltä katsottuna vanhan naisen kasvot,

jotenki tuntuu väärältä että noin komee nuori mies on joutunu iso- iso-äidin puolisoksi,

jos olisi oma poika surisin suuresti,

• sori-tätä-mieltä kirjoitti:

jotenki tuntuu väärältä että noin komee nuori mies on joutunu iso- iso-äidin puolisoksi,

Sinä näet ryppyisen, kirveellä veistetyn vanhan naisen. Minä näen siropiirteisen, hyvinhoidetun, kauniin kypsän naisen. Katsomme erilaisten linssien läpi. Ei voi mitään.; turha kinastella asiasta josta voi olla vain jotain mieltä, subjektiivisesti.

• kähkähkäääääää
        sori-tätä-mieltä kirjoitti:

Puhutko nyt jennistä ja saulista.

• Vastakysymys:
      mitä sinä sillä tiedolla sitten tekisit?
      Jos olet onnellinen suhteessasi vanhemman naisen kanssa niin kaikkea hyvää vain teille nauti onnestasi niin kauan kuin sitä kestää. Miksi tuhlata aikaasi kyselemällä ja vertailemalla ja haluamalla tietää muiden mielipiteitä?

• Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
        Miksi moni tuomitsee ihmisten elämää vaikka eivät tiedä yhtään mitään heidän asioistaan.
        Jos ei hyväksy jotain niin voihan sen sanoa, mutta silti pitäisi antaa muiden elää elämäänsä.
        Minua ei ihmisten asiat kiinnosta, omissa on ihan tarpeeksi.
        Jos molemmat ovat täysi-ikäisiä ja mieleltään terveitä niin kaikki on ok, vähän arveluttaisi viedä 17-vuotiasta lökäpöksyä näytille omalle jälkikasvulle jotka voisivat olla poikakaverin vanhemmat :)

• En ottaisi poikani ikäistä miestä. Hänhän olisi rinnallani vielä lapsi ja niinollen ei minulle mitään annettavaa,

• Olisin voinut ottaa sen kirvesmies poikeroisen elätiksi, mutku hällä oli oma entinen, mukava ihminen oli, aina melkein naurussasuin tuli töihin ja muutenkin hänen kanssaan voi jutella ihan kaikista asioista, no olihan hän jo lahempänä viittäkymmentä kuin neljää, mutta vahingossa pojittelin häntä, ja hän kyllä korjasi että hänellä on kaksi aikuista tyttöä, ihan ikävä kun ei ole enää aamukahvi seuraa.

• Annapalaavaan

Aloittajalle, syökö tyttöystäväsi hormoonipillereitä? Jos syö niin kiihkeät halut ja himot 69-vuotiaalla on aikaansaatu keinotekoisesti,

• Niimi.merkkari

Onneaksi olkoon. Toivottavasti saatte kauniita ja rohkeita emmerdale lapsia.

• Sehän on täsmälleen yhtä yleistä kuin että 42v mies on suhteessa 69v naiseen.
      Ihmettelen vain miksi. Eikö hän kelpaa ikäisilleen naisille ja miksi?

• Vanhatajat

Mitäpä suotta mietit. Kunhan sokuri suussa sullaa, niin ei hättää.

• Niinhä-met-miehet

Olen kuusikymmentä. Tyttöystäväni on tasaraha ysiysi.
      Ei ole mennyt kaupaksi. Pitäisikö laskea kuusysiin?

• kivatheille

sehän on nykyään yleistä tuo ikäero kun katselee näitä miespuolisia niin sauli.paavo. Dany .näillä kaikilla onnuoret akat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4320
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1594
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1494
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1385
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1316
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1197
    8. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1048
    Aihe