kun kukaan ei enää viitsi tänne kirjoitella.
Nyt ei tarvitse nokkaantua ikuisista puskanikkien vittuiluista ja palstan fiksut rekatut saavat toivomansa kirjoitusrauhan.
Tätähän täällä on aina toitotettu.
Hienoa! Palstariitely vähenee huomattavasti
21
642
Vastaukset
Kyllä nyt taas on aikaa olla palstalla kun ilmat viilenivät ja sadekuuroja vähän väliä. Sade oli todella tarpeeseen.
En lue kaikkea joten en tiedä mistä milloinkin riidellään.
Sen olen huomannut että pisimmät ketjut tulee juuri silloin kun ollaan kiukkuisesti eri mieltä.meillä viileni ilma
mutta sadetta ei näkyny täälläpäin
lähellä kävi tossa kymmenen kilsan päässä
mutta onneks pysytteli pois täältä
kylmää kyllä on ollu kiitettävästi.
- Bussista
Onnistumisia ja aplodeerata saa. NYT. ;)
- Yksin.vastaan.yksi
Niin vähän käyn, lähinnä näin yösyönnä.
En jaksa riidellä itseni kanssa unen parrasvaloissa, himmenemässä kohti aamua.
Vaihteeksi herätyskin 7 pintaviisarilla. mistäs tänne kirjoittas
teinkö eilen vai toissapäivänä aloituksen
niin jo siellä joku kirjoitti
miks et vastannu siihen ja siihen aloitukseen
miks teet oman
no siitäkin huolimatta teen aina joskus aloituksia
en oo seuraillu montaakaan ketjua
joten tohon riitelyyn en osaa sanoo juuta en jaata
onko ollu vaiko eikö.- hompsantuusa_
Olikos tämä aloitus jonkinlainen kaiho kadonneita kirjoittajia kohtaan. Muistui mieleeni pari päivää sitten lukemani kommentti, jossa parikin kirjoittajaa huomautteli erään palstalaisen viettävän kaiket päivänsä palstalla. Ollako vai eikö olla.
Omab mieleni ja puuhieni mukaan minä. Joskus viihdyn, joskus en.
Tuuli on tyyntynyt, aurinko paistaa.- Bengalitikku
Tuo aamusta iltaan tosiaan nauratti. Mietin, että nuo väittäjäthän paljastivat, että itse ovat ruuduillaan aamusta iltaan lukemassa muiden kirjoituksia.
Jos rivin pari kirjoittaa aamulla, päivällä ja illalla ja kun vrk = 24 tuntia ja noiden rivien kirjoitteluun ei mene muutamaa minuuttia enempää, on käyttöaika noin 30 minuuttia eli 48:s osa vrk.
Tiedän kyllä, mikä ketjussa aiemmin kirjoittamani ärsytti heitä, kun rupesivat luutimaan. - meniks.kaaliin
Bengalitikku kirjoitti:
Tuo aamusta iltaan tosiaan nauratti. Mietin, että nuo väittäjäthän paljastivat, että itse ovat ruuduillaan aamusta iltaan lukemassa muiden kirjoituksia.
Jos rivin pari kirjoittaa aamulla, päivällä ja illalla ja kun vrk = 24 tuntia ja noiden rivien kirjoitteluun ei mene muutamaa minuuttia enempää, on käyttöaika noin 30 minuuttia eli 48:s osa vrk.
Tiedän kyllä, mikä ketjussa aiemmin kirjoittamani ärsytti heitä, kun rupesivat luutimaan.Aikalailla järjetön ajatuksenjuoksu sinulla. Aina kun KIRJOITAT tänne tulee kellonaika näkyviin mikä todistaa milloin sitä laitettasi olet tuijotellut.
Sen sijaan LUKEMISEEN ei tarvitse kuluttaa koko päivää vaan muutamassa minuutissa voi nähdä, että kas taas se tikku on aloittanut päivitykset aamulla jatkaen aina iltaan saakka.
Bonjaat sä? - Bengalitikku
Laske tuosta ajasta pari minuuttia taaksepäin, saat oikean luvun.
Laske ne kaikki yhteen. Mihin päädyt.
En edes käy kaikissa ketjuissa tai kerran ja se on siinä.
Minusta tuntuu, että sinä käytät aikaasi ja nopeastipa vastasit kommenttiin eli olet joku ylläolevista.
Mikäs sua riepoo: kynät pudonneet penaalista etkä taivu tai jaksa nostaa niitä.
Kenties musiikkia iltaohjelmassa. Aion fillaroida, aika nopeasti. - hompsantuusa_
meniks.kaaliin kirjoitti:
Aikalailla järjetön ajatuksenjuoksu sinulla. Aina kun KIRJOITAT tänne tulee kellonaika näkyviin mikä todistaa milloin sitä laitettasi olet tuijotellut.
Sen sijaan LUKEMISEEN ei tarvitse kuluttaa koko päivää vaan muutamassa minuutissa voi nähdä, että kas taas se tikku on aloittanut päivitykset aamulla jatkaen aina iltaan saakka.
Bonjaat sä?Onko se jotenkin sinun ajastasi pois, jos joku olisikin täällä päivät pitkät ja osan yötäkin?
En ymmärrä tuollaista vahtaamista. Selventäisitkö miksi tarkkailet toisten osallistumista? - näkisin.tunteja
"nopeastipa vastasit kommenttiin eli olet joku ylläolevista."
Bgt = klo 9.19
meniks.kaaliin = klo 16.11 - tunti.sinnetänne
näkisin.tunteja kirjoitti:
"nopeastipa vastasit kommenttiin eli olet joku ylläolevista."
Bgt = klo 9.19
meniks.kaaliin = klo 16.11Heh. Bengalistilla on ajantaju pahasti vinksallaan.
- Heikunkeikku
hompsantuusa_ kirjoitti:
Onko se jotenkin sinun ajastasi pois, jos joku olisikin täällä päivät pitkät ja osan yötäkin?
En ymmärrä tuollaista vahtaamista. Selventäisitkö miksi tarkkailet toisten osallistumista?Mua kans ihmetyttää tuo, että viitsitään tarkkailla kuinka paljon tai vähän joku palstalla kirjottelee.
Kirjoitelkoot kukin niin paljon ku lystää.
Ja vielä semmonen asia, että jos vaikkapa nyt minä kirjotan tämän kommentin ja sitten nostan peppuni koneen ääreltä ylös ja lähden pihalle penkille istua möllöttämään, kukkia kastelemaan, puhelimella rupattelemaan tai mitä tahansa ja tulen tunnin tai kahden kuluttua uudestaan palstalla käväsemään, niin onhan se aika hönttiä, jos joku kirjottaisi, että voi kiesus kun tuo Heikku on KOKO AJAN palstalla. Se oli kello viis ja kuus ja seittemän.
Luulisi, että aikuisella ihmisellä olisi jotakin muuta ajateltavaa, kuin tuijotella kuinka kauan kukin palstalla kirjoittaa. Heikunkeikku kirjoitti:
Mua kans ihmetyttää tuo, että viitsitään tarkkailla kuinka paljon tai vähän joku palstalla kirjottelee.
Kirjoitelkoot kukin niin paljon ku lystää.
Ja vielä semmonen asia, että jos vaikkapa nyt minä kirjotan tämän kommentin ja sitten nostan peppuni koneen ääreltä ylös ja lähden pihalle penkille istua möllöttämään, kukkia kastelemaan, puhelimella rupattelemaan tai mitä tahansa ja tulen tunnin tai kahden kuluttua uudestaan palstalla käväsemään, niin onhan se aika hönttiä, jos joku kirjottaisi, että voi kiesus kun tuo Heikku on KOKO AJAN palstalla. Se oli kello viis ja kuus ja seittemän.
Luulisi, että aikuisella ihmisellä olisi jotakin muuta ajateltavaa, kuin tuijotella kuinka kauan kukin palstalla kirjoittaa.mua on ihmetyttäny kans aina se
kun jollain ei oo muuta kommentoitavaan kun
sää oot aina palstalla
mutta siihen on yksi ainoa selitys
tää kellokalle on itse vuorokaudet ympäriinsä palstalla
ja kyttää kuka milloinkin kirjoittaa ja mitä.- Bengalitikku
Heikunkeikku ja Viivatiina
Kenties mä olen jotenkin kirjoittajan onnen tiellä jotenkin.
Räyhähenki on ottanut hänet omakseen.
Ketkäs niitä kellonaikoja ja arkistojaan jaksaa kaivella.
Tämä on isoilla kirjaimilla huutava.
Ehkä hän on jäänyt huomiotta.
Mielenkiintoisempaa olisi tietenkin lukea mielipiteitä tai kannanottoja aloituksista tai toisten kirjoituksiin.
Säälittävää, mielestäni.
Onkos tämä sama, joka kirjoitti vauhkoja juttuja uskottomuudesta?
Te ehkä tiedätte tapauksen, minä en.
- Just.heräsin
Joo vähän vaikuttaa ilmat, muttei hirveesti. Jos tekee pihalla hommia aurinkoisessa illassa, ei enää iltapalan jälkeen jaksa istua koneelle, mutta ei toki ole yhtään sitä, etteikö välittäisi. Ja pihahommat jatkuu kastelun myötä, tuolla joku puhui sateesta, ei täällä piskon piskoa ole tullut, eikä näy edes 10 päivän ennusteessa.
- Heikunkeikku
Näin kesällä aurinko kutkuttelee hipiää ja vihreetä väriä pukkautuu silmiin,
lempeä tuuli se vasta kutkutteleeki, kun sopivasti niskaan osuu.
Kintut tahtoo ulkona tallustella.
Hirmusti on enemmän touhuja kesällä, jos talveen vertaa.
Joo ja mielikin on jotenkin riitelemättömän ilohtava.
Minä välttelen riitaketjujen lukemisia. Minä en palstalle kirjottele paljoakaan, kun on niin paljon muuta tekemistä. Näin varmasti monella.
Luulen, että kukin vain putkahtelee palstalle. Silloin kun ei ole mitään muuta tekemistä.
Nyt istun ulkona. Lievää tuulta, joka on enemmän viileää kuin lämmintä. Aurinko on kuitenkin edelleen suloinen.Minäkin mieluummin lähden nykyisin vaikka mansikkamaata kitkemään.
Täällä ei puhaltele mikään lempeä tuuli vaan pohjanlahden viima lämpötila juuri ja juuri kymmenen plussa-asteen tienoilla.
Kurpitsapenkki on minun tämänhetkinen ilonaiheeni. Muskottikurpitsat ovat kukkimista vaille aikuisia ja kesäkurpitsat ja kurkut tulevat perässä. Yrttimaa kukoistaa ja marjapensaissa raakileet.
Kesän ohjelma lyöty lukkoon suurelta osalta, vaikka muutoksiahan voi vielä tulla. Lauantaina miniristeily kyläläisten kanssa Eckerö-linjalla. Ennen Juhannusta tulevat pienet kaverit viikoksi mummilaan ja sitten ei koko heinäkuulle ja suurelle osalle elokuuta, ollaan vain kotona kunnes käväisemme Suomessa elokuunpuolivälissä ja ajamme sitten pohjoiseen Kukkolankoskelle Haaparantaan. Sitten taas äkkiä kotiin.- Heikunkeikku
Paloma.se.co kirjoitti:
Minäkin mieluummin lähden nykyisin vaikka mansikkamaata kitkemään.
Täällä ei puhaltele mikään lempeä tuuli vaan pohjanlahden viima lämpötila juuri ja juuri kymmenen plussa-asteen tienoilla.
Kurpitsapenkki on minun tämänhetkinen ilonaiheeni. Muskottikurpitsat ovat kukkimista vaille aikuisia ja kesäkurpitsat ja kurkut tulevat perässä. Yrttimaa kukoistaa ja marjapensaissa raakileet.
Kesän ohjelma lyöty lukkoon suurelta osalta, vaikka muutoksiahan voi vielä tulla. Lauantaina miniristeily kyläläisten kanssa Eckerö-linjalla. Ennen Juhannusta tulevat pienet kaverit viikoksi mummilaan ja sitten ei koko heinäkuulle ja suurelle osalle elokuuta, ollaan vain kotona kunnes käväisemme Suomessa elokuunpuolivälissä ja ajamme sitten pohjoiseen Kukkolankoskelle Haaparantaan. Sitten taas äkkiä kotiin.Oon ollut lähes koko päivän ulkona. Monen monituista tuntia. Noin 8-9 tuntia.
Toivottavasti et ole laittanut penkkiin jättiläiskurpitsoita. Mulle tuli aikoinaan lähes trauma, kun istutettiin saareen jättiläiskurpitsan. Voi kauheaa. Siis AIVAN järkyttävää. Se kasvatti pitkiä lonkeroita, luikerteli kymmeniä metrejä. Se valloitti ison alan. Oli kuin hirmuinen mustekala.
Kertakaikkisen pelottava. Kun hetken olimme pois saaresta ja menimme takaisin, niin se oli lyhyessäkin ajassa luikerrellut pitkiä matkoja. En olisi koskaan kuvitellut, että joku pieni taimen kasvaisi niin isoksi.
Älä koskaan semmosta istuta. Älkää muutkaan. Tämä on hyvä neuvo kuulkaas.
Sulla on kivoja kesäsuunnitelmia. Vaikka mitä. Olkoot ilmat suotuisat ja itikat karttakoot porukkaanne. Paloma.se.co kirjoitti:
Minäkin mieluummin lähden nykyisin vaikka mansikkamaata kitkemään.
Kesän ohjelma lyöty lukkoon suurelta osalta, vaikka muutoksiahan voi vielä tulla. Lauantaina miniristeily kyläläisten kanssa Eckerö-linjalla. Ennen Juhannusta tulevat pienet kaverit viikoksi mummilaan ja sitten ei koko heinäkuulle ja suurelle osalle elokuuta, ollaan vain kotona kunnes käväisemme Suomessa elokuunpuolivälissä ja ajamme sitten pohjoiseen Kukkolankoskelle Haaparantaan. Sitten taas äkkiä kotiin.mää kyllä tykkäisin että mulla olis mansikkamaa
mutta en sitä kyllä kitkis mistään hinnasta
ja kun sellainen oli niin vaikka laitto verkot päälle
niin meidän seudun rastaat on niin ovelia
että ne söi mansikat siitä huolimatta
yks ainut jäi verkkoon kiinni.
- Rajoitetut-riidat
En riitele.
Kuin vaan homojen, lesbojen, porin jatzin, porin Yön ja porin Dingon ja porin Neumannin kanssa.
Tietenkin myös Porin Ässien kanssa enkä syö porilaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824240
- 331558
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401480Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211443Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171342- 1071259
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301170- 121077
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441028