Naiselle hyvää päivää! :)
Mitäpä naisen päivästä puttuu?
Sunnuntai päivää
12
298
Vastaukset
- Haliahalia
Hyvää heinäkuun eka päivää. Mies puuttuu, kaipaan hellyyttä.
- Haliahalia
KUOKKA kirjoitti:
Kiitos! : )
Minulta puuttuu nainen!
Kyllä se hellyyden ja halejen tarve miehelläkin on.Uskon että mies kaipaa ja tarvitsee haleja ja hellyyttä. Mulla on niin iso sydän että siitä riittää miehelle hellyyttä ja rakkautta kilo kaupalla. ♡
Sulle iso hali sunnuntai päivään!
- Uteliassivusta
Kuka olet Kuokka? Vaikutat mukavalta ja positiiviselta tyypiltä.
- Utelias_sivusta
En osoitetietoja kysellytkään, ihan vaan ihminen nikin takana noin yleisellä tasolla kiinnostaa.
Millainen tyyppi, harrastukset, perhe, kiinnostuksen kohteet, elämäntilanne... Kaikkea yleistä vaan :)
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...moi...
Hyvää päivää...
Mä en oikke oo voinut kirjoittaa...kun olen ollut niin totaallisen tyhjä....
Ei sanoja ..tunteita...ei mitään...
Järkytykset tekee toisille niin....
Tyhjentyy...onko sulle käynyt ikinä niin...?
On vain tyhjyys ...on ilkeitä ihmisiä...
Totaalisen ilkeitä...mut sit on mukamas kavereita...kukaan ei uskalla puolustaa...
Munsta Suomalainen mies paras...voi jojata..luottaa...
Olen tuntenut ulolaisiakin..ulkolaiset. ..saavat naisen tuntemaan itsensä prinsessaksi...kauniiksi...puolustaa naista....
Mut suomalainen mies..se jättää naisen yksin tappelemaan...Tai mies on kuin koira on saanut uuden taluttajan ja kouluttajan. ....uudet tavat...uus kouluttaja voi pilata ..totaalisesti koiran...
Uudelleen koulutettut..on tur nof....ei edes koirii...kuspäitä...
Mä vähän tyhjennyin..tälläi muuten..tekee hyvää..toivottavasti oot vahva mies...kestät mun lika ämpärin...
Sulle kaunista päivää...tsau ..beibi...❤🌸🌼🍓Nainen "pikkukukka"! :)
Sinulla sitä tarinaa rittää. :D
Et kysynyt kuinka usein ei ole sanottavaa.
Pidätkö sä miestä koirrana😟😤😲
Vietäppä kiva päivä "pikkukukka"! 😉- Pikkukukkaelluhallo
Joo...
Taidan soittaa...yhdel komeel pikkuisel...
Jos se veis munt ulos..tai ehtis..ei ain ehdi...tsau...❤ - Pikkukukkaelluhallo
On viel lisättävä...
Taas ..siirappi valuu...
Kyl naiset osaa...siirappii....😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Naiset uskoo omiinsa juttui...
Siirappii.....yök....👍😂😂😂😂😂😂 - Haliahalia
Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
On viel lisättävä...
Taas ..siirappi valuu...
Kyl naiset osaa...siirappii....😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Naiset uskoo omiinsa juttui...
Siirappii.....yök....👍😂😂😂😂😂😂Nyt on ellu mustasukkainen.
Vedäpä valkoiset sukat jalkaan niin helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038