Naiselle hyvää iltaa! :)
Koska me lähetää lavalle tanssimazn?
Iltaa Neidille
8
2341
Vastaukset
Hyvää iltaa! Vai lavatansseja harrastat? Toivottavasti saat naisesi mukaan. :)
- Olitnikninnossa
Ilmeisesti sinäkin;)
- Nainen-Täältä
Niin, tätä loppuillan pätkää, ainakin minun kohdalla kun hetken kuluttua hipsin tuonne punkkaosastolle, kattomaa jos edes nukkumatti ois vonksimassa ;).
Oikein pliukasta tanssilattiaa sen tanssitettavasi kanssa ;),,, Hyvää yötä neidille upeiden unien kera! ;)
- semmostaseon
Toiset puhuu panemisesta, toiset tanssimisesta. Kummatkin tähtää samaan.
- aitoriitta
Hyvää yötä. Taitaapa jäädä nyt viimeiseksi tämä kirjoitus. Ei minulla ole enää mitään sanottavaa. Tiedän. , mitä haluan. In helppo olla. Sinulle toivon hyvää tulevaisuutta ja pyydän vielä kerran anteeksi koko juttua. Varmasn ainakin alussa oli aika tukalaa kanssani. Olen kuitenkin iloinen siitä muutoksesta, jonka sinussa nyt näen. Olet paljon mukavempi, kohtuullisempi, armollisempi ja vähemmän etäinen. Jatka sillä tiellä. Olet oikeassa suunnassa . Vähän vielä pehmeyttä lisää. Lisää liikuntaa ja lopeta tupakanpoltto jos sellaista harrastat. Sisimmässäsi olet valtavan suloinen henkilö, kun vaan olet oma itsesi. Teet ihmisille vilpittömästi hyvää. Olet auttanut minua suunnattomasti enkä ikinä unohda sinua. Tule itseksesi ja uskalla olla se mikä olet. Olen varma että sinussa on tosiaan vaikka toimitusjohtaja ainesta. Tiedän, että pidät minusta ja mitä kaikkea ystävän eteen olet valmis tekemään. Tunnen sinun valtavan lämpösi. Meidän tiemme erkanevat enkä enää täällä vastaile. Toivon, että joskus kohtaamme. Se olisi minulle suuri kunnia. Olet erityislaatuinen henkilö. Hyvää kesää ja kaikkea mahdollista hyvää. Hyvää yötä rakas ystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038