Nesteralli lähestyy.
https://www.youtube.com/watch?v=TzXlHSR_5vA
Naiselle sika mukavaa iltaa! ;)
Iltaa itse Neidille
10
273
Vastaukset
- ensheivaaenäämistään
Oletko mies ajellut rintakarvasi tänään?
https://www.hs.fi/tiede/art-2000005764332.html - Nainen-Täältä
Samoin, ja villejä unia ;).
Olen ajanut jokkista, ollut rallissa kartturina ja jopa ajanut rallia, palkinto pallillakin peräti elvistellyt ;).
Mutta kaikki jäi kun Häntä ei enää ole, Hän joutui jättämään elämänsä parhaaseen aikaan :(,,, - Hurjaaaa.kyytiä
Uskaltaisiko mennä Kalle Rovanperän kyytiin Jyskälään?
- Nainen-Täältä
Mikä etten, kun vaan pääsisinkin ;). Olen erään tunnetun rallikuskin kyydissä kujalla ollutkin, ja hurjaa oli meno. Ei ollut kilpailutilanne, vaan ihan testiajo.
- kysynvaan
Vastaatko omiin viesteihisi kuokka?
- Nainen-Täältä
kysynvaan kirjoitti:
Vastaatko omiin viesteihisi kuokka?
Minä ainakaan en ole Kuokka, mutta muista vastauksista en tiedä keitä he ovat.
Kalle Rovamperällä on ura vasta alussa. Kalle on todella hyvin alkanut ura rallikuskina.
Ehkä Kallen isän kyytiin voisin mennä.
- hölskyykin
Sun koko elämähän on pelkkää "nesterallia"...
- eisaatana
Kuoputtaako kuokka omaa sarkaansa?
Kuin vastailisi omiin juttuihinsa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824260
- 341564
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401480Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211443Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171342- 1071269
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177- 121077
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441028