Hei mutta mitä kuuluu nainen?
Naiselle hyvää huomenta! 🤗 ja Halit ..
Alkavaa viikkoa ja maanantai aamua
15
453
Vastaukset
- nnnnainennn
Tavallista, hyvää huomenta :)
😪 jännitystä elämään ainakin hieman mutta loppujen lopuksi siitäkin pääsee.
Huomenta!- mormooniperhe
Kuokka ottaa sut ja ellun haaremiinsa.
- Pikkukukkaelluhallo
Mormooniperhe...
Kuokka...ei ota mua...
Jollen mä ota Kuokkaa...
Kuokka.... tietää Rakkaus on silmissä...🐰👌😴 - jokamäärää
Kyl se kiima on.
jokamäärää kirjoitti:
Kyl se kiima on.
😂 jaa että haaremiinsa🤔
Eiköhän kuokallakin saata olla se joku mielessä ;D- Pikkukukkaelluhallo
Hyhyhyh...edelliselle...10:26
Kuokka....moi
Niin eihän siin mitää pahaa...juuri siinnä...jos rakastaa..Rakkauteen kuuluu niin paljon...saada ne toimimaan..toisen kanssa....
Mulla kuva rakkaudesta ..päässäni...
Ehkä liian Romanttinen...
Mutkun olen ..romanttinen ihminen....
Kaikessa kauneus....tärkeetä..
No voihan sen ruman sanan välii sanoo ..jos silt tuntuu...voimaannuttaa...
Saada toinen ymmärtämään minkälainen ihminen minä oon....ja se vaikein..et minä ymmärrän minkälainen se toinen on...
Kun olen niin ykstotinen....
Miehen pitäis olla uljain kiiltokuva...män...
Kun en hamota itseänikään...miten sitä hamottaa toista....
No uskon tähän päivään...huomiseen...kaikella tarkoitus...
Minun polkuni on minun...siinnä kuljen..
Tsau Beibi...aurinkoa...😀🐰🐰😇😈👌❤ AinaNorsu kirjoitti:
😂 jaa että haaremiinsa🤔
Eiköhän kuokallakin saata olla se joku mielessä ;DKiitos huomenista! :) Ja hyvää ilta-päivää sinulle ;)
Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
Mormooniperhe...
Kuokka...ei ota mua...
Jollen mä ota Kuokkaa...
Kuokka.... tietää Rakkaus on silmissä...🐰👌😴Vai en ota! 🤔 Voi se niinkin olla..
Mutta sinä olet mustis!☻
Pikkukukka kivaa iltaa sinulle.😜
- Sinnemyös
Huomenta! Sitä tavallista arjen aherrusta.. mutta mitäs sinulle kuuluu? 🤔
- olettesekaisin
olette pahasti sekaisin... tämän totesin taas tämän ketjun luettuani. :D
Pelkään, että itsestäni tulee näitä lukiessa samanlainen, joten päätän nyt, että tänään olen täällä viimeistä kertaa. Viimeksi reilu vuosi sitten , kun päätin jäädä täältä pois, pysyin poissa vuoden päivät, mutta nyt en enää tule takaisin. Nämä muutamat kuukaudet, vaikkakin satunnaisen kävijänä ovat taas herättäneet minut huomaamaan, miten paljon täällä on pahuutta, josta en pidä. Kaikissa viesteissä se ei tule esiin, mutta useimmissa, eilisillan lastenkiusaaja oli se viimeinen niitti ja hänen kirjoituksensa luettuani suljin koneen ja nyt tulin vain sanomaan hejdå. :)- lisääntähän
juuri tässäviestissä ei ole mitään pahaa, mutta ihmettelen, että joku tulee aina klo 6-7 toivottamaan huomenia. Ennen töihin lähtöäkö?? :D Jo se on minusta outoa, enkä voisi kuvitella tekeväni samaa ennen töihin lähtöä.
- outoako
Ihmettelen enempi niitä jotka täällä keskellä yötä aukoo suutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048