https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005964179.html
Poliisi alkaa puuttua vasta nyt näihin rasistisiin rikoksiin, joissa vääräuskoisia pikkulapsia hväksikäytetään. Mikäli Perussuomalaisia ei olisi heitety ulos hallituksesta tähän asiaan olisi puututtu jo aiemmin. Muut puolueet ovat vain hyssytelleet asiaa ja pakottaneet poliisin vaikenemaan.
Vaalien läheisyys ja persujen pelko tuo asioita esille.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005963925.html
Nytkin vielä puheenjohtajat syyllistävät suomalaista yhteiskuntaa ja väittävät, että olemme epäonnistuneet kotoutuksessa. Tosiasia, että teot eivät lopu valistamalla.
Muslimien tarkoitus on valloittaa Eurooppa vaginan kautta.
Kummallista, että media antaa muiden puolueiden varastaa Perussuomalaisten agenda
Demarit, vihreät ja RKP torjuivat Perussuomalaisten arvot. Nyt he ovat ne omineet.
Äänestäjien kannatta huomata sama jälkeenpäin herännäisyys, mikä tapahtui myös Ruotsissa.
Ruotsissa äänestäjät huomasivat arvojen varastamisen. Perussuomalaisten tärkein arvo on taata suomalaisten elämä, turvallisuus ja hyvinvointi. Afrikkalaisten pitää huolehtia itse asioistaan.
Ilmastonmuutosta torjutaan tehokkaimmin niin, että afrikkalaiset asuvat kotimaissaan.
Rasistiset rikokset leviävät koko maahan!
5
60
Vastaukset
On tärkeää huomata, että raiskauksissa ja hyväksikäytössä on nimenomaan kysymys rasismista.
Muslimit eivät anna mitään arvoa vääräuskoisille naisille tai lapsille.
Toinen merkityksellinen asia on, ettei kukaan tiedä minkä ikäisiä hyväksikäyttäjät ovat.
He esiintyvät maahan tullessaan alaikäisinä, vaikka ovatkin olleet jo sodassakin.- Wirkkaamallakoratkaisu
Voisiko joku vehkoo virkata niille lisää vaginoita, mitä?
- Isä44
Minä olen sattanut joka ilta lapseni harjoituksiin. Tähänkö on tultu ? Menkää katsomaan tuota maahanmuuttajajengiä iltaisin, niin voitte omin silmin todeta mitä ne touhuilevat. Suomi ei ole enään turvallinen maa, jossa voisi liikkua vapaasti. Oulu on vain yksi kaupunki muiden joukossa, kaikissa Suomen kaupungeissa on samanlaista, paitsi ei Rautavaaralla, sieltähänn tuo jengi halusi välittömästi kaupunkiin.
- tursimialisää
jesse lauloi tuossa että laita mun pää ja sydän paikalleen
tuli marokko mieleenPitää ottaa huomioon, että porukka mikä meillä on täysihoidossa ei kelpaa takaisin isänmaahansa. Suvakeilla on jonkin näköinen ihmeellinen käsitys, että kaikki ulkomaalaiset ovat ihania ja rehellisiä ihmisiä.
Minä luulen, että Irak tyhjensi vankilansa rikollisista ja lähetti Eurooppaan ja Suomeen, missä on hölmöläisiä jotka ylläpitävät heitä.
On selvää, että 30000 ihmisen elättäminen tulee kalliiksi.
Suomi jos saisi saman määrän pitkäaikaistyöttömiä jonnekin elämään, niin työttömyys katoaisi. Fattar ni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2074636
- 341644
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401550Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251524Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201415- 1161359
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301230Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381207- 191179
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441068