Aamulla kun olin lähdössä koiraa viemään ulos,huomasin että koirallani ei ole kaikki hyvin:(
On ollut koko päivän sairaan oloinen.Oireet ovat:Turvotus,ummetus,selkä koukussa,apaattisuus,vaikea kävellä,nukkuu.
Ei ole liikkunut enempää kuin n.2-3 kertaa pyydettäessä käynyt omistajaa moikkaamassa.
Kyseessä juuri 2-vuotta täyttänyt pieni koira.
Olen huolestunut koirastani.Pitääkö eläinlääkärissä käydä?
Toivon saavani pikaista apua ja vain asiallisia vastauksia.
Tekeekö koirani kuolemaa? :(
3
<50
Vastaukset
Vie heti lääkäriin.
On mahdoton sanoa mistä on kyse, mutta oireet viittaa useampaan asiaan, eräs niistä on lievä myrkytys.
Onko päässyt pureksimaan jonkun huonekasvin lehtiä, tai nuolemaan lattialta sinne läikkynyttä sille sopimatonta ainetta, esim. jotain pesuainetta.
Sianluita tuskin päässyt pureksimaan, mutta myös makkaran muovikuoret tekee tuota.
Pitäisi vähintäin nähdä ennen kuin voi sanoa varmempaa.- Anonyymi
Välittömästi eläinlääkäriin, jos meinaat koirasi pitää.
Samoilla linjoilla olen edellisen kanssa, saanut syötyä jotain sopimatonta.
Jos tulee vaahtoa suusta ja jalat menevät alta, voi olla vatsalaukun kiertymä.
Tai epilepsia kohtaus / poissaoleva kohtaus, jossa tärisee on pelokkaan näköinen, ei reagoi heti tai lainkaan, kun juttelet sille. - Anonyymi
Koirani oli sairastunut pahasti,teimme kaikkemme(myös eläinlääkäri teki parhaansa).
Ei pieni selvinnyt💔Mitään ei ollut lopuksi tehtävissä enää😞😭
T:keskustelun aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824280
- 341574
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401490Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen231466Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201365- 1121296
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381177- 161110
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038