Mitä teen ...olen leikki suhteessa miehen kanssa ja ollaan laitettu tekstareita ja tavattu kaksikertaa. Ja toisella kertaa otin suihin. Nyt alkaa varmaankin olla ajankohtaista ihan kunnon seksi,Mua pelottaa miten mies suhtautuu,hän on komea ja hyvä kroppainen. Minulla vaan kauniit kasvot,ikäeroa n.10v. Mun kroppa on raskausarvilla riipputissit isot) ja maha roikkuu jonkun verran eli löysää löytyy,tunnen olevani naisen irvikuva.Kuinka uskallan tehdä sen, entä jos hän kauhistuu ja ei seiso ja minä jään nolona siihe.n. Olen kyllä muuten erittäin rohkea esim.viesteissä ja puheissa mutta ihan tuo suora homma pelottaa. Onko miehet aivan kauhea olla sänyssä minun tapaisen naisen kanssa, katsotteko te niin paljon kroppaa ??
ruma nainen
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miehet ei katso kroppaa. Varsinkaan vanhemmat miehet jotka ovat jo aikuistuneet.
Silloin kun "miehet" katselevat kroppaa, he ovat noin yläasteikäisiä kakaroita ja silloinkin he pelkäävät ainoastaan sitä mitä heidän kaverinsa sanovat.
Mutta kun ikää tulee lisää ja mies aikuistuu eli itsenäistyy, niin he ymmärtävät ettei siinä mennä kaverin kanssa yhteen, vaan kahdestaan ihanan ihmisen kanssa. Tuo on ihan psykologinen juttu ja liittyy kasvuvaiheisiin. Jos mies on sinua kymmenen vuotta vanhempi, hän on jo aikuinen ja tietää että me ihmiset olemme erilaisia emmekä omista mitään televisiosta tuttuja mallivartaloita.
Ole ihan huoleti ja nauti hänen huomiostaan. Ei hän sinusta syyttä ole kiinnostunut! Kyllä sinä olet häneen ison vaikutuksen jo tehnyt! Pidä noista ajatuksista kiinni ja paistattele onnessa yhdessä hänen kanssaan. - Anonyymi
ap jatkaa Eli olen 10vuotta vanhempi. Pelottaa niin pirusti kun hän ei ole nähnyt mua kuin vaatteet päällä. Meillä on kyllä seksistä just samat halut eli rajua ja alistumista.
- Anonyymi
aloittaja et kuulosta ollenkaan rumalta vaan ihanalta, juuri sellaiselta naiselta millaisen minäkin haluaisin kun vain löytäisin jostain.
- Anonyymi
No uskalsit ottaa poskeen niin mitä menetettävää on jatka sitä sillä se muuten tuntuu hyvältä olisipa joku ottanut multakin ekalla treffeillä poskeen,Ai että olisin ollut onnellinen ja kyllä jatkaisin,Mutta kysymys kuuluukin että riittäisikö se sinulle että mies vaan saisi orkkuja??Sitä sitétää miettiä!Otappa multaki poskeen
- Anonyymi
Kyllä se mies on nähnyt minkämallinen nainen olet ja ilmeisesti pitää siitä mitä näkee... Älä huolehdi turhista, ei mieskään niin tee.
- Anonyymi
Kuka kykenee jotain ihraläjää köyrimään kun läski hyllyy eestaas hyh hyh
- Anonyymi
Mistäpäin maakuntaa
- Anonyymi
Jätä ylävartaloon vaatetta päälle. Ei sun tartte kaikkea näyttää, jos se tuntuu susta ylivaikealta.
"Jätä ylävartaloon vaatetta päälle."
Huono neuvo. Miehen silmissä ja ajatuksissa alaston sisko on verrattomasti viehättävämpi kuin peittelevä. Mutta siltikin, esittele ja näytä erityisesti sukupuolielimiäsi, myös seksitilanteen ulkopuolella. Silloin voit olla myös alaosattomassa, mutta nätissä puserossa. 🌹👀- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Huono neuvo. Miehen silmissä ja ajatuksissa alaston sisko on verrattomasti viehättävämpi kuin peittelevä. Mutta siltikin, esittele ja näytä erityisesti sukupuolielimiäsi, myös seksitilanteen ulkopuolella. Silloin voit olla myös alaosattomassa, mutta nätissä puserossa. 🌹👀Painu zombi osastolle ällötys
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Huono neuvo. Miehen silmissä ja ajatuksissa alaston sisko on verrattomasti viehättävämpi kuin peittelevä. Mutta siltikin, esittele ja näytä erityisesti sukupuolielimiäsi, myös seksitilanteen ulkopuolella. Silloin voit olla myös alaosattomassa, mutta nätissä puserossa. 🌹👀Tarkoitatko,että nainen esittelee aina vittunsa ensimmäisenä,kun tapaa miehen?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko,että nainen esittelee aina vittunsa ensimmäisenä,kun tapaa miehen?
Kun ollaan jo tuttuja, mies näkee sen hyvin herttaisena, että tavatessa nainen avaa tervehdykseksi kauniin vittunsa. Se on nimittäin aina kaunis ja kiihottava. Sen aukaiseminen olisi mahdollinen jo ensitapaamisella, ja mies pitäisi sitä erityisystävällisenä, mutta pelko siitä, että menee överiksi, saa useimmat naiset varomaan.
Mutta kun ollaan jo tuttuja ja harrastettu seksiäkin, monet naiset ymmärtävät, kuinka tarpeellinen vitun näkeminen miehelle on, suorastaan välttämättömyys. Siitä huolimatta, että se miehen silmin on niin miellyttävää, mies ei esitä vaatimuksia, koska ei halua pakottaa toista toimimaan vapaammin, kuin uskaltaa.
Seurusteltaessa miehen vastaanottaminen sukupuolielimet paljaana on kuitenkin aivan tavallista, mutta naiset, jotka niin tekevät, eivät siitä paljon huutele palstalla, koska lapset, lapsenmieliset ja muuten ujot luulevat, että sellaista ei ole. Kiirehtivät esittämään palstalla paheksumisensa asiasta, josta EI OLE OMAA KOKEMUSTA.
On olemassa miehiä, joiden seksuaalinen kiihko puolisoaan/seksikumppaniaan kohtaan laskee sangen nopeasti. Vittua esittelemällä ei kiihotusta voi uudelleen herättää. Tällainen mies taas saattaa luulla, että kyse on yrittämisestä painostaa. Mutta sisko havainnee, onko kyse miehestä, jonka halu on mataloitunut. Silloin ei pidä esitellä kauneintaan.
Ja vielä itse seksitilanteesta. Vaikka nainen ajattelisi "kropastaan" mitä tahansa, mies ei ajattele siitä samoin. Nainen, joka uskoo olevansa ruma, on miehen mielestä kaunis.
Lisäksi, mies ajattelee ennen kaikkea naisen herttaisuutta ja hyvää luonnetta. Ulkonäköseikoista korostuu vittu paljon enemmän kuin muu, esimerkiksi rinnat ja peppu, mutta kaikkein tärkein on ystävällinen ilme.
Niin kuin silikonit ja muu kauneuskirurgia ovat useimmille miehille täydellinen turn off, niin ovat myös peittely-yritykset seksitilanteessa. Ne latistavat tunnelman täysin. Alastomuus on välttämätön, samoin valot. Hyvää Joulua ja paljon iloa. 🌹👀Firdawsi kirjoitti:
Kun ollaan jo tuttuja, mies näkee sen hyvin herttaisena, että tavatessa nainen avaa tervehdykseksi kauniin vittunsa. Se on nimittäin aina kaunis ja kiihottava. Sen aukaiseminen olisi mahdollinen jo ensitapaamisella, ja mies pitäisi sitä erityisystävällisenä, mutta pelko siitä, että menee överiksi, saa useimmat naiset varomaan.
Mutta kun ollaan jo tuttuja ja harrastettu seksiäkin, monet naiset ymmärtävät, kuinka tarpeellinen vitun näkeminen miehelle on, suorastaan välttämättömyys. Siitä huolimatta, että se miehen silmin on niin miellyttävää, mies ei esitä vaatimuksia, koska ei halua pakottaa toista toimimaan vapaammin, kuin uskaltaa.
Seurusteltaessa miehen vastaanottaminen sukupuolielimet paljaana on kuitenkin aivan tavallista, mutta naiset, jotka niin tekevät, eivät siitä paljon huutele palstalla, koska lapset, lapsenmieliset ja muuten ujot luulevat, että sellaista ei ole. Kiirehtivät esittämään palstalla paheksumisensa asiasta, josta EI OLE OMAA KOKEMUSTA.
On olemassa miehiä, joiden seksuaalinen kiihko puolisoaan/seksikumppaniaan kohtaan laskee sangen nopeasti. Vittua esittelemällä ei kiihotusta voi uudelleen herättää. Tällainen mies taas saattaa luulla, että kyse on yrittämisestä painostaa. Mutta sisko havainnee, onko kyse miehestä, jonka halu on mataloitunut. Silloin ei pidä esitellä kauneintaan.
Ja vielä itse seksitilanteesta. Vaikka nainen ajattelisi "kropastaan" mitä tahansa, mies ei ajattele siitä samoin. Nainen, joka uskoo olevansa ruma, on miehen mielestä kaunis.
Lisäksi, mies ajattelee ennen kaikkea naisen herttaisuutta ja hyvää luonnetta. Ulkonäköseikoista korostuu vittu paljon enemmän kuin muu, esimerkiksi rinnat ja peppu, mutta kaikkein tärkein on ystävällinen ilme.
Niin kuin silikonit ja muu kauneuskirurgia ovat useimmille miehille täydellinen turn off, niin ovat myös peittely-yritykset seksitilanteessa. Ne latistavat tunnelman täysin. Alastomuus on välttämätön, samoin valot. Hyvää Joulua ja paljon iloa. 🌹👀Tuli tuosta vielä mieleeni tapaus. Ystäväpariskuntamme rouva oli erityisen kaunis. Kerran saunakamarissa, kun hän oli aivan alasti, sanoin suoraan, kuinka onnellinen hän on, kun on niin kaunis. Sisko oli aivan hämmästynyt. Hänkö kaunis? Hän on koko elämänsä hävennyt itseään, kun on niin ruma.
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Tuli tuosta vielä mieleeni tapaus. Ystäväpariskuntamme rouva oli erityisen kaunis. Kerran saunakamarissa, kun hän oli aivan alasti, sanoin suoraan, kuinka onnellinen hän on, kun on niin kaunis. Sisko oli aivan hämmästynyt. Hänkö kaunis? Hän on koko elämänsä hävennyt itseään, kun on niin ruma.
Eunukki satuilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko,että nainen esittelee aina vittunsa ensimmäisenä,kun tapaa miehen?
Voi hemmetti kun on urpoja taas liikkeellä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038