Olen huomannut naisissa

Anonyymi

Olen nyt todennut viimeaikoina että on tapahtunut selkeästi muutosta ikävään suuntaan parisuhdemarkkinoilla. Olen nyt seurustellut pari kertaa hetken ajan, ja tavannut useita naisia viimevuosina ja huomannut heissä koppavan ja ylimielisen käytöksen lisääntyneen. Ensi treffeillä on jo alettu latoa kriteereitä parisuhteen syntymiselle, vaikka ei edes kunnolla olla tutustuttu. Hirmuiset vaatimuslistat, aivan kuin oltaisiin "heidän pelikentällä". Mikä tämän on saanut aikaan? Olen miettinyt asiaa jonkin verran ja tullut siihen johtopäätökseen, että meidän miesten on myös syytä katsoa peiliin. Olen huomannut että nykymiehet ovat suorastaan "liian helppoja". Nämä pelimiehet ja jännähemmot kelpuuttavat lähes naisen kuin naisen lyhyeen hauskanpito suhteeseensa. Tämä on saanut naisissa aikaan oletuksen, että ovat kaikki niin miesten suosiossa, jotta on vara laittaa äijä vaihtoon pienemmästäkin epäkohdasta. Myös kun aletaan perustaa suhdetta, ollaan niin vaativia jokaisesta ulkoisesta piirteestä jne. Sitten haukutaan miehet sioiksi kun itse kelpuutetaan vain ne miehet jotka eivät kauaa kiinnostu keskiverto naisesta, vaan lähtevät kauniimman mukaan kun ulkonäköä ja statusta riittää niin, että todella kauniitkin naiset kiinnostuvat. Tähän sanoisin vinkiksi että camoon bros, laittakaa nyt miehetkin vähä rimaa siihen hommaan ja opetelkaa antamaa pakit jos ei oikeasti kiinnosta, saadaan vähä tasapainoa tähän hommaan ja nää tinderin swaippaaja emännät takas maan pinnalle. Iha villit naisten karusellit parisuhde markkinoilla, ainaki täällä itä-suomessa. Iha normi daamit elelee ihme prinsessa unelmissa, eikä ihan normi äijjät kelpaa ku ensitreffien maksumiehiksi.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harvassa meitä kunnollisia naisia on. Myös miehistä on tullut kalenterityttöjä ihannoivia ja vaativia ihmisiä naisten suhteen.
      Ei kelpaa enää kiltti ja hyväluonteinen vaimo- ja äitiainesta oleva ihminen, etenkin jos on vähän pyöreä tai jopa pulska. Tikkuliinoja ihaillaan

• Anonyymi

Olen kyllä eri mieltä. Minun mielestä Hettie ovat jopa löysänneet kriteereitään vuosien mittaan. Myönnän kyllä, että on pieni osa (10-20%) miehiä, joilla vaatimustaso nimen omaan naisen ulkonäön suhteen on jopa noussut, koska heidän suosionsa on hyvin suurta. Samaan aikaan kuitenkin suurin osa joutuu swaippailemaan tinderistä kaikki mahdolliset tykkäykset, että saisi itse edes jonkin matchin.

• Anonyymi

Ne kriteerit lentää ikkunasta ulos, kun ihminen rakastuu. Eli ei kannata panna painoa sille, mitä ensitreffeillä kuulee.

Ja toisaalta vaikka täyttäisi mitä kriteereitä, suhteesta ei tule mitään ilman molemminpuolista hurmaantumista.

• Anonyymi

Omakohtaisesti olen huomannut, että miehet etsii vain panoja. Ei seurustelua. Jos huomaan alussa rivien välistä tai suoraan miehen olevan tällainen, niin kiinnostus lopahtaa. Tulee arvoton olo. Mies ei anna mahdollisuutta tilanteen kehittymiselle. Ensitreffeillä sanotaan, että muista ettei tästä tule tämän enempää. Ei sentään huvita maata puolen kaupungin kanssa.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Miehet haluavat paljon muutakin, mutta naisilta he haluavat vain sitä yhtä.

• Ajatus, että jompi kumpi sukupuoli olisi mennyt aivan mahdottomaksi parinvalinnassa, on silkkaa kuvittelua, joka johtuu vain historiallisen tiedon lyhyydestä ja muinaisen kokemuksen puutteesta.

Meidän sukupolvellamme, joka seurusteli 50-60 vuotta sitten, olivat täsmälleen samat ongelmat ja puheet. Ei mikään ole muuttunut.

• Anonyymi

Ongelma kärjistyy tuossa tinder top10 tyypeissä. Nainen luulee että loputki toimisivat samoin kin heidän otus. Ennen kohdattiin irl kaikki miehet. Nykyään, kiitos tinderin, voi valita eteensä vain ns kiiltokuvat & henkisesti paskat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4300
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1584
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1484
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1375
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1306
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1187
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1048
    Aihe