Elämme Seinäjoella suurena perheenä. Intiasta tullut mies on tuonut kaksi vaimoa mukaan Suomeensa, toinen on 13 ja toinen 14. Alkuun luulin että olivat tyttäriä mutta paljastuikin olemaan vaimoja. Kolmannen vaimon hän löysi 38-vuotiaasta Sami-naisesta joka halusi muuttaa etelään. Hänen kanssaan hän on "laillisesti" Suomessa naimisissa.
Hän alkoi sen jälkeen käyttää Suomi24 treffejä löytääkseen lisää vaimoja. Hän löysi kaksi muuta vaimoa, molemmat myös minua vanhempia. 29 ja 34 vuotiaat. He muuttivat samaan talouteen asumaan mutta ovat pitäneet omat asuntonsa eli laillisesti he elävät siellä. Hmm ja sitten minä.
Törmäsin kyseiseen mieheen Suomi24 treffeillä ja meillä oikeasti vaan synkkäsi niin hyvin. Hän on kaunis. Tykkää pitää naista kainalossaan ja ei ole yhtään macho niinkuin ällöt Suomalaismiehet. Tavattiin sitten kuukauden juttelun jälkeen ja juttu jatku siitä niin automaattisesti, mukana vaan mennyt ilman edes tajuamatta että. Seksi on hyvää, tulen toimeen muiden vaimojen kanssa.
Nyt tuli sitten että hän haluaa vaimon tehdä minusta. Eli tarkoitus olisi tehdä rituaali ja pitää juhlat mutta samallailla kuin kaksi edellistä vaimoa niin minulla vielä oma asunto ja Suomessa ei voi laillisesti olla enemmän kuin yhden kanssa naimisissa. Jotenkin tuo viimenen osuus pelottaa.
Oikeasti vielä kihlauksen jälkeen vieläkin todella innostunut ja haluan ehdottomasti naimisiin hänen kanssaan mutta jotenkin että naimisissa olo ei voi olla laillista vaan ainoastaan sopimus Jumalan kanssa vähän ärsyttää minua. Ei tunnu niin oikealta. Vähäsen jänistää ja ajattelen että ehkä olisi parempi lähteä tilanteesta ehkä jopa kokonaan pois...? Mutta rakastan häntä :/.
Tuntuu myös että tuo Sami-vaimo on kaikista "ylimmäinen" tai tärkein vaimo vaikka ei pitäisi olla niin.
Mitä te mietitte?
Intialaisen miehen kuudentena vaimona? Ärsyttää ettei voi olla laillisesti naimisissa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Että niitä vaimoja vain "tuodaan" siitä vaan? Hyvä tietää, meikäläisellä onkin sitten oikein herkkumarkkinat kun alan roudata komeita nuoria miehiä itselleni eri puolilta maailmaa.
Tämä oli todella hieno kuulla että Suomessa voi elää monogamisesti ja tuoda puolisoita mielin määrin. Varmaan moni muukin nainen innostuu kun kuulee tästä mahdollisuudesta! Ällöt suomi-luuserit saa nenilleen! :D- Anonyymi
Kannattaa. Jos mä olisin vahvempi nainen ja pystyisin osallistumaan ihan perinteiseen "terassilla istumiseen" tai minkäänlaiseen tori säätöön niin kyllä mä varmaan itsekkin ottaisin noita teini-poikia viereeni mutta... mahaa vääntää ajatuskin kokeilla kun mut tommosista jo kerran hylättiin. Niin yksinäistä.
Monivaimoisuuden ongelmana on vaimojen keskinäinen mustasukkaisuus. Kirjoituksestasi pilkistää jo se.
Jos menet naimisiin miehen kanssa, ei liittosi kuitenkaan ole virallinen Suomessa, joten et tulevaisuudessa tarvitse myöskään avioeroa, jos sen tarve tulisi eteen.
Mutta jos teidät vihkivällä henkilöllä on viranomaisten myöntämä vihkimisoikeus Suomessa, hän on syyllistynyt virkavirheeseen ja sinä sekä miehesi kaksinnaimiseen, joista rangaistaan.- Anonyymi
Miten intialainen pikkupilinen ukko voi pitää suomalaisen väljäreppuisen naisen tyytyväisenä saati sitten useamman vai laittaako hän sen vehkeensä sinne kaksinkerroin?
- Anonyymi
Sitäkin olen miettinyt mutta taitaa juuri johtua siitä etten ole riittävän vahva menemään torille tai "istumaan terassille" niinkuin muut tytöt. En vaan pärjää siinä elämässä. Kaikilla meillä ei ole mahdollisuuksia tai samoja personaallisuuksia olla menestyviä yleisissä asioissa. Näin olen sortunut ihan Suomalaisena tämmöiseen "vähemmistöjen" leikkiin. Yritän olla nostamatta liikaa tietoisuutta siitä koska usein rakkaus näyttää tietosesta mielestä aika masentavalta, paljon kivempi keskittyä tunteeseen ja seurata sitä.
- Anonyymi
Aika yksinkertainen pitää olla jos toi provo menee läpi.
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Lapsille kaikki uusi ja outo on provoa.
Tuo oli vanhaa ja tunnettua. Vanhaa ja tunnettua on aasin lypsäminen, haluatko kuulla siitä?
- Anonyymi
Ihmettelen aivan samaa,kuinka joku voi alkaa edes kommentoimaan moista "vitsiä",
- Anonyymi
No tuotanoin...onko siellä Seinäjoen seudulla vielä se Törnävän sairaala toiminnassa?
Suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048