Onko täällä enää kirottamassa ketään vanhoja palsta tuttuja kuten Mariet,jermu, Taikis,kossunen,judtke,t-muna ymsyms?
Vanhoja tuttuja onks paikalla?
9
67
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kirjoittamassa :)))
- Anonyymi
Ei taida noin vanhoja olla.
Olen roikkunut kuuskymppisissä noin kuuden vuoden ajan.
Aloittajan mainitsemat nikit ovat täysin vieraita.
Ikinä kuullutkaan.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Olen roikkunut kuuskymppisissä noin kuuden vuoden ajan.
Aloittajan mainitsemat nikit ovat täysin vieraita.
Ikinä kuullutkaan.Minulla tuli syksyllä viitisen vuotta. Vai, olisiko ollut kuusi?
Ei, en ole roikkunut. Reippaita taukojakin välillä, melkein pitkiä .
Muuta, lentävääkin elämää ollut koko ajan. Vasta viime kesän jälkeen olen yrittänyt rauhoittua, siis pistänyt vapaavaihteelle. Sielu ei rauhoitu koskaan, sen pitää elää.
- Anonyymi
Eikö toss ole lueteltuna melkein koko reilu kerho!?
- Anonyymi
Ei oikein.
Jengit siirtyneet muille foorumeille ajat sitten, Siis faceen jne. Oikeestaan täällä veteraaneista lähinnä mä ja hunkelo. Eikä ole reilujen kerhoakaan näkynyt vuosiin.
Kuivahtanutta touhu on, mutta toisaalta myös tylsää :D
=DW= - Anonyymi
Pidemmällä aikajanalla; täällähän pitäis olla "tuttuja" vajaa 20 vuoden takaa?!
40 oli joskus aika vilkas, nykytilannetta en oo seuraillu, joskus satunnaisesti, mutta aika jääräpäisesti ikäluokassa pitäytyen. Taikis vaikuttaa kivasti tutulta.. monet varmaan jättäneet palstan, jollei ilkeilyjä, jotain vähättelyä "hanki elämä" tyyliin, "vieläkö täällä ;D".. usein kirjoittaen samat jutut toistuu, se vienee innon ihmisiltä.
"Tutut tuntee, muilla ei niin väliä.." lainaus jostain lieneeJep.
Parissa kymmenessä vuodessa ollut kaikenlaista, myös suolessa. Noh, tutut tuntee jne.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008