Ajatelkaas...

Rakkaat palstalaiset, siis, että kohta se talvi tulee ja joulu kans :)

Alussa tämä pimeys ja ensimmäiset pakkaset ja lumet tympii, mutta kyllä siihen kummasti vaan tottuu ajan myötä.

Olettekos muuten koskaan ajatelleet, että miten olette muuttuneet vuosien varrella?
Itse olin aikoinaan pikkasen ahdasmielinen monille asioille. Esimerkiksi alkoholistit eivät saaneet minulta pään taputuksia, vaan katsoin heitä vähän niinkuin alaspäin :{
Ajan myötä, kun ikää on tullut, niin olen ymmärtänyt, että siellä alkoholismin takaa löytyy usein surullinen tarina.

Ihmiset haikailee nuoruutta ja kyllähän se hienoa onkin, mutta olen iloinen, että mä on nyt myönteisempi sydämmeltäni ❤

106

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hupsis...tuli ylimääräinen m-kirjain sydämeen.

Ilmoitin itse, niin ei tarvi sen erään.. :))

• Sydämmellinen. Hih. Ketä haittaa jos käyttää tupla m ku kuulostaa vaan niin ihanalta.

• Anonyymi

Elämänkulku, ja on vasta torstai.

• Ja mitäs tuo tarkoitti?

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ja mitäs tuo tarkoitti?

Elämäntarkoitus, kun talvesta en niin perusta. Edes veikaten.

• Joskus ajattelen, että jestas! Nuoruus mennyt, olen 39 vuotias..

Kaippa osaan olla suvaitsevainen, vaikka joskus hermot menee.. Mutta kaikekaikkiaan olen rauhallinen.

Syksystä ja talvesta en niin pidä, se pimeys ja kylmyys.. Uh, tekee hallaa mielialalle..

Monta vuotta jo täällä kirjoiteltu, olette ystäviä, vaikka ei naamatusten olla nähty, vaikka voisi sekin kivaa olla.

• Sulla onkin seuraavaks sitten isot pippalot, kun täytät pyöreitä :))

Olikos se muutes 2015, kun alettiin kirjoitella täällä isommasti??

• tinttu-liina kirjoitti:

Sulla onkin seuraavaks sitten isot pippalot, kun täytät pyöreitä :))

Okei, en muistanut vuotta, siis kun aloimme täällä kirjoitella. Mutta, aika on mennyt nopeasti.

Juu, 40-kymppisiä pitäisi juhlia ensi vuonna..

• Anonyymi
        Kittiechi kirjoitti:

Okei, en muistanut vuotta, siis kun aloimme täällä kirjoitella. Mutta, aika on mennyt nopeasti.

Itelläni tulee 30 täyteen maaliskuussa, hitonmoinen yhteensattuma että täytetään samana vuonna tasavuosia:)

Sunflower

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Tais olla -18 ku tulin ite mukaan, jälkijunassa kuten aina:D

Sunflower

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itelläni tulee 30 täyteen maaliskuussa, hitonmoinen yhteensattuma että täytetään samana vuonna tasavuosia:)

Sunflower

Missäs kuussa te muut ootte syntyneet?:)

Sunflower

• Kittiechi kirjoitti:

Aika menee todella nopeasti...ihan liian nopeasti :{

Jotenki mulla on semmonen muistikuva, että se oli tuo 2015...tai sit 2016 :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Vau! 🙂 Joo, maaliskuussa minulla myös synttärit.

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Oothan säkin ollu sit jo kaks vuotta :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Ei sillä väliä milloin tänne tulit pääasia että tulit tähän porukkaan mukaan. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Missäs kuussa te muut ootte syntyneet?:)

Sunflower

Mä oon syntyny maassa ;)

Mä oon syntyny maassa ;)

Ja minä kuussa! 😀

Kyl näin oli. Sä, Kittie ja Skege olitte tääl jo ku Yökkis ja mä ilmaannuttiin kuvioihin. Sit tuli Temmi ja Butsi :) Ai et mä kävin lämpimänä Yökkikseen. Sitä mä en kyl hiffaa vieläkään et mikä sai kuuman daamin keksimään nikin 'Yökkis'? ;)

• Kittiechi kirjoitti:

Sä pidät sit isot partyt? :)

• artagnan kirjoitti:

Sä pidät sit isot partyt? :)

En tiedä vielä, ehkä juhliin sitten porukoiden ja sukulaisten kanssa Kokkolassa?

• Kittiechi kirjoitti:

Ja minä kuussa! 😀

Aattelin eka, että kirjoitan sulle kuu-ukko, mut sähän ootki kuu-akka ;)))

• artagnan kirjoitti:

Kyl näin oli. Sä, Kittie ja Skege olitte tääl jo ku Yökkis ja mä ilmaannuttiin kuvioihin. Sit tuli Temmi ja Butsi :) Ai et mä kävin lämpimänä Yökkikseen. Sitä mä en kyl hiffaa vieläkään et mikä sai kuuman daamin keksimään nikin 'Yökkis'? ;)

Eikös se ollu vielä tuhat×yök? Vai miten se ny oli kirjotettu... :}
        No tuhat kertaa yök...näin muistaisin.

Tulitkos sä Artsi Temmin ja Butsin kanssa eli tunsitte entuudestaan??

Aattelin eka, että kirjoitan sulle kuu-ukko, mut sähän ootki kuu-akka ;)))

Juu, kuu-akkahan minä olen.. 😀

• Kittiechi kirjoitti:

En tiedä vielä, ehkä juhliin sitten porukoiden ja sukulaisten kanssa Kokkolassa?

No mä tulen sit kuokkimaan :D

Eikös se ollu vielä tuhat×yök? Vai miten se ny oli kirjotettu... :}
        No tuhat kertaa yök...näin muistaisin.

Tulitkos sä Artsi Temmin ja Butsin kanssa eli tunsitte entuudestaan??

En mä heitä tuntenut. Temmiin mä tutustuin palstalla ja sit Butsin näin ekaa kertaa puskassa röökaamassa. Me funtsittiin et soitetaan virkavalta mut Ariel tuumi et anti olla ku se on vaan joku harmiton spurgu :)

• artagnan kirjoitti:

No mä tulen sit kuokkimaan :D

No tule vaan, kyllä meillä saa vierailla. 🙂

• artagnan kirjoitti:

En mä heitä tuntenut. Temmiin mä tutustuin palstalla ja sit Butsin näin ekaa kertaa puskassa röökaamassa. Me funtsittiin et soitetaan virkavalta mut Ariel tuumi et anti olla ku se on vaan joku harmiton spurgu :)

:))))) Spurgu :)))))

Sä sait sit tämmöseltä palstalta kavereita... :)

Oli ne mukavia aikoja ⚘

• Ei olla nähty. Eikä se haittaa.

Te olette mulle some kavereita.

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Mä en muista milloin mä tulin mutta alusta asti on tämä mun nimimerkki ollut täydellinen mulle. Mitä ny pari kertaa jouduin muuttamaan.

• Kittiechi kirjoitti:

Tai sitten vietät siellä missä nyt olet ja myöhemmin ku tyhmä aika on ohi vietät uudet juhlat.

• Anonyymi
      • Tuotakin biisiä on tullu huudatettua niin, että on katto noussut :)

En tiiä sen heppasen nimeä..

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Tuotakin biisiä on tullu huudatettua niin, että on katto noussut :)

En tiiä sen heppasen nimeä..

Jolly Jumper, iihahaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Jolly Jumper, iihahaa!

Okei.. Miten mulle tuli tuosta heti mieleen Jelly Jortikka..... :)))))

• Anonyymi

Toiset vaipuu synkkyyteen mutta en minä! pakkaset saa tulla ja lunta paljon korona lähtee kun tulee kovat pakkaset:) Autooni laitan alle uuet loistavat nastarenkaat jotka myös Ressu on hyväksynyt tulkoon vaan talvi ja armoton säää!

• Jaa, meinaatko että korona menee talviunille?

• Tykkäät siis talvesta :)
        Mä tykkään tslvella siitä, ku sataa isoja lumihiutaleita. Pakkasasteita vaa muutama.

Mites meinaat, että korona talvella lähtis, ku sehä kuulemma tarttuu viel paremmin kylmässä ilmassa...Näin ainaki oli tutkittu. Toivotaan, että on väärässä :)

• Anonyymi

Tää on hiton raskasta aikaa ku päivät lyhenee. Itellä ku on toi kaamosmasis:( Hitto ku vois mennä talviunille ja herätä maalikuussa.

Sunflower

• Joskus kans aattelin, että olis ku Muumi, että menee talviunille.
        Nyt oon tullu toisiin aatoksiin, ku pitää vaa nauttia jokaisesta päivästä, mitä eteen tulee :)

Koita keksiä itelles jotain semmosta mielekästä tekemistä, joka saa sut unohtamaan tämmöset tulevan talven ikävät jutut...

Joskus kans aattelin, että olis ku Muumi, että menee talviunille.
        Nyt oon tullu toisiin aatoksiin, ku pitää vaa nauttia jokaisesta päivästä, mitä eteen tulee :)

Koita keksiä itelles jotain semmosta mielekästä tekemistä, joka saa sut unohtamaan tämmöset tulevan talven ikävät jutut...

En haluais olla muumi. Menis puolet vuodesta ohitse. Talvea tarvitaan, jotta ku keväät saapuu niin siitä nauttii joka kerran yhä uudestaan.

Tylsää olis jos aina olis kesä.

Kesän paras puoli on se ettei se kestä koko vuotta

• No en mä ois uskonut kymmenen vuotta sitten et musta tulee landepaukku ja muutan pöndeen. Stadikin on kyl muuttunut noista ajoista. Nykyisin pitää olla öögat selässäkin et ei joudu ryöstetyksi jos liikkuu pimeään aikaan. En mä kyl alkaisi kasvattaa skidei stadissa vaikka siellä onkin sukuu ja oma lapsuuden hima.

• Meinasin jo unohtaa, että pidät Kokkolaa landena, ku ehin lukiessa aatella, että Artsi on muuttanu jonnekki maaseudulle asumaan :)))

On tuo hesa varmaankin ihan toinen, mitä oli ennen. Niin on myös Kokkola.

• Oletteko kukaan teistä Tampereella käyneet?

• Kittiechi kirjoitti:

Oletteko kukaan teistä Tampereella käyneet?

Oon mä käyny joskus valovuosia sitten :)

Oon mä käyny joskus valovuosia sitten :)

Mitä tykkäsit? Minun mielestä ihan kiva kaupunki, keskustassa helppo liikkua bussilla tai kävellen, ei ole niin iso ja sokkeloinen paikka kuin Hesa. Hyvin täällä viihdyn, toki on myös ikävä entistä kotikaupunkia Kokkolaa ja läheisiä. 🙂❤️

• Kittiechi kirjoitti:

Mitä tykkäsit? Minun mielestä ihan kiva kaupunki, keskustassa helppo liikkua bussilla tai kävellen, ei ole niin iso ja sokkeloinen paikka kuin Hesa. Hyvin täällä viihdyn, toki on myös ikävä entistä kotikaupunkia Kokkolaa ja läheisiä. 🙂❤️

Kuules, ku ainoa juttu mitä muistan niin on, että oon käyny joskus... :}

Kuules, ku ainoa juttu mitä muistan niin on, että oon käyny joskus... :}

Okei, no, sinun pitää tulla uudestaan Treelle. Meillekin saa piipahtaa. 🙂

• Kittiechi kirjoitti:

Oletteko kukaan teistä Tampereella käyneet?

Kyl mä Mansen tunnen ku systeri on duunis siellä :)

• Kittiechi kirjoitti:

Se on kuulkaas mimmit Stadi eikä mikään hemmetin Hesa :D Eikös Artsi-setä ole sanonut? ;)

• artagnan kirjoitti:

Se on kuulkaas mimmit Stadi eikä mikään hemmetin Hesa :D Eikös Artsi-setä ole sanonut? ;)

Aijaa... 😀

• artagnan kirjoitti:

Kyl mä Mansen tunnen ku systeri on duunis siellä :)

Okei, sinä sitten käyt siskoa joskus moikkaamassa?

• Kittiechi kirjoitti:

No mä en ole pitkiin aikoihin käyny missään pitemmillä reissuilla. Sitä on jämähtäny aloilleen :{
        Aikoinaan tuli reissattua paljon. Eihän sitä tiiä milloin taas iskee matkakipinä.

Ootkos Kittie koskaan ollu lentokoneessa?

• artagnan kirjoitti:

Oot sanonu, mut vanhastaan tuli tuo Hesa...
        Täytyy muistaa tästä eteenpäin :)

Mulla on ollu muutenkin oikein muistin kadotusviikko :(

No mä en ole pitkiin aikoihin käyny missään pitemmillä reissuilla. Sitä on jämähtäny aloilleen :{
        Aikoinaan tuli reissattua paljon. Eihän sitä tiiä milloin taas iskee matkakipinä.

Ehkä kun korona aika olisi ohi, niin voit miettiä jotain reissua?

Olen kerran ollut lentokoneessa, jotain parikymppisenä, kun kävin porukoiden kanssa Englannissa. Ei pelottanut, kivaa oli lentää, mutta en tykännyt kun korvat meni tukkoon.. 😕

Itse olen aika tööt, kotitöiden ja askartelujen jälkeen...

• Kittiechi kirjoitti:

Olen kerran ollut lentokoneessa, jotain parikymppisenä, kun kävin porukoiden kanssa Englannissa. Ei pelottanut, kivaa oli lentää, mutta en tykännyt kun korvat meni tukkoon.. 😕

Et kokeillu purkkaa siihen korvajuttuun?

Mua ei saa siihen ahtaaseen putkeen kirveelläkään :{

• Kittiechi kirjoitti:

Mä tänään huushollia siivosin. On se hikistä puuhaa, mut kyllä siisteys on tärkeetä. Mä en tykkää semmosesta sotkusta.

Et kokeillu purkkaa siihen korvajuttuun?

Mua ei saa siihen ahtaaseen putkeen kirveelläkään :{

Kyllä taisin kokeilla purkaa, mutta ei toiminut..

Ai, sinä et ole varmaan sitten lentänyt koskaan?

Mä tänään huushollia siivosin. On se hikistä puuhaa, mut kyllä siisteys on tärkeetä. Mä en tykkää semmosesta sotkusta.

Se on kumman raskasta se siivoaminen. Kyllä minäkin siivoan, mutta en ole mikään siivous hullu, ja sitten minulla on välillä semmoinen askartelu sotku kun puuhailen...😀

• Kittiechi kirjoitti:

Kyllä taisin kokeilla purkaa, mutta ei toiminut..

Ai, sinä et ole varmaan sitten lentänyt koskaan?

No en todellakaan. Mut pitäis tintata taju kankaalle, että saataisiin lentokoneeseen.

• Kittiechi kirjoitti:

Se on kumman raskasta se siivoaminen. Kyllä minäkin siivoan, mutta en ole mikään siivous hullu, ja sitten minulla on välillä semmoinen askartelu sotku kun puuhailen...😀

No en minäkään himoitse siivousta, mut kodin pitää olla siisti.
        Tietty jos jotain touhuaa, niin hetkellisesti voi olla tuhrua :)

No en todellakaan. Mut pitäis tintata taju kankaalle, että saataisiin lentokoneeseen.

Voi.. Mikä.on sinulle mieluisa tapa matkustaa?

• Kittiechi kirjoitti:

Voi.. Mikä.on sinulle mieluisa tapa matkustaa?

No ensinnäkin en tykkää koko matkustamisesta. Musta on raskasta kaikenlainen reissaaminen, ku niihin kuluu tuntitolkulla aikaa.

Eikä mua harmita, vaikken lentokoneeseen haĺuakkaa, ku en mä kuiteskaa ole ulkomaille menossa.

No ensinnäkin en tykkää koko matkustamisesta. Musta on raskasta kaikenlainen reissaaminen, ku niihin kuluu tuntitolkulla aikaa.

Eikä mua harmita, vaikken lentokoneeseen haĺuakkaa, ku en mä kuiteskaa ole ulkomaille menossa.

Olet vähän niinkuin minä, on työlästä ja stressaavaa reissata lisää siihen vielä ahdistuneisuus ja unettomuus.. 😕

• Kittiechi kirjoitti:

Olet vähän niinkuin minä, on työlästä ja stressaavaa reissata lisää siihen vielä ahdistuneisuus ja unettomuus.. 😕

Mä oon jotenkin sellanen kotihiiri tai sellanen, etten viihdy hirveessä hälinässä ja metelissä.
        Ainoastaan jos mulla olis mökki jossain järven tai merenrannassa, niin sinne asti vaa reissaisin :)

Kurjaa, että sulle tulee viel sit tuollasta ahdistusta ja unettomuutta :((

Mä oon jotenkin sellanen kotihiiri tai sellanen, etten viihdy hirveessä hälinässä ja metelissä.
        Ainoastaan jos mulla olis mökki jossain järven tai merenrannassa, niin sinne asti vaa reissaisin :)

Kotihiiri olen minä myös. Ai, että! Kyllä tuollainen oma mökki voisi juuri olla sopiva ja rentouttava lomailuun.. 🙂

• Kittiechi kirjoitti:

Hesa. Hih. Harvoin kuulee kenenkään puhuvan enää hesasta

• ilmannimiiä kirjoitti:

Hesa. Hih. Harvoin kuulee kenenkään puhuvan enää hesasta

Okei, sanotko sinäkin Stadi? Minä olen aina sanonut Hesa.

• Kittiechi kirjoitti:

Kotihiiri olen minä myös. Ai, että! Kyllä tuollainen oma mökki voisi juuri olla sopiva ja rentouttava lomailuun.. 🙂

Oon aina haaveillu, että sais aamulla aikaisin mennä kahvikupin kanssa istumaan laiturille. Se hiljaisuus ihmisten äänistä, vain linnut laulelee ❤

• Kittiechi kirjoitti:

Okei, sanotko sinäkin Stadi? Minä olen aina sanonut Hesa.

Stadi. No en sano stadi. Olen artagnan mielestä syntyny landella. Hih. Joten Hesa on hesa. Sanoi Helsinkiläiset mitä tahansa

• Kittiechi kirjoitti:

Kotihiirinä on hyvä olla ja nyt ihmiset alkavat tajuamaan ettei kaikenlaiset kissanristiäiset ole järkeviä

Olkaa iloisia että olette kotihiirinä koska juuri teidän avulla tämä hullu tilanne saadaan hallintaan

• ilmannimiiä kirjoitti:

Stadi. No en sano stadi. Olen artagnan mielestä syntyny landella. Hih. Joten Hesa on hesa. Sanoi Helsinkiläiset mitä tahansa

Oonkos mä liiankin lauhkee ku en saa teitä uuhii tottelemaan ;) Sanokaas ny Artsi-sedän mieliksi et Stadi ku toi Hesa on nii landee ;)

• artagnan kirjoitti:

Oonkos mä liiankin lauhkee ku en saa teitä uuhii tottelemaan ;) Sanokaas ny Artsi-sedän mieliksi et Stadi ku toi Hesa on nii landee ;)

Okei, okei... 😀

• Kittiechi kirjoitti:

En muista. Ehkä oon ehkä en ole käyny Tampereella. Vaan kuuluuko Hervanna Tampereen?

• artagnan kirjoitti:

Meille landella asuville se on Hesa. Hih.

Oon ollu lentokoneessa. Parasta oli ku lentokone laskeutui ja pääsi takaisin Suomeen. Kyllä Suomessa on vaan niin kivaa olla.

Heh. Mulle Helsinki on aina Hesa. Eikä se muutu stadiksi. Hih

• Kittiechi kirjoitti:

Mun mielestä parasta oli ku lentokone laskeutui takaisin Suomeen ja oli ihanaa ja luksusta olla Suomessa.

En haluaisi ikinä muuttaa Suomesta

Et menetä mitään vaikket matkusta lentokoneella.

Epämiellyttävää olla lentokoneessa ja korkealla. Hyi.

• Kittiechi kirjoitti:

Matkustus on joskus kivaa ja joskus ei.

• Kittiechi kirjoitti:

Teidän luonteesta on ny hyötyä ku olette koti hiiriä. Te autatte Suomea ku olette kotona

• artagnan kirjoitti:

En sano Helsinkiä muuten kuin Hesa. Eikä kokkola mikään lande ole.

• Kittychi kirjoitti:

Okei, okei... 😀

Eikä sanota. Jos Artagnan sanoo Kokkolaa landeksi ni mä sanon Helsinkiä Hesaksi.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Eikä sanota. Jos Artagnan sanoo Kokkolaa landeksi ni mä sanon Helsinkiä Hesaksi.

No sori :( Sovitaan sit et Kokkola on pöndee nii Stadi on sit Stadi. En mä kehtaa viedä teitä mimmei Lintsille jo te bamlaatte siellä vaan Hesasta :(

• artagnan kirjoitti:

No sori :( Sovitaan sit et Kokkola on pöndee nii Stadi on sit Stadi. En mä kehtaa viedä teitä mimmei Lintsille jo te bamlaatte siellä vaan Hesasta :(

Ei ku kokkola on kaupunki. Jolloin Helsinki on stadi

• ilmannimiiä kirjoitti:

Ei ku kokkola on kaupunki. Jolloin Helsinki on stadi

No tota... Jos mä myönnyn et Kokkola on "kaupunki" niinku lainausmerkeissä. Sellainen snadi landemesta keskellä pöndee. Ai hemmetti, ny Ilmannimi taitaa pieksee mut vaikka oonkin pässi ;)

• artagnan kirjoitti:

No tota... Jos mä myönnyn et Kokkola on "kaupunki" niinku lainausmerkeissä. Sellainen snadi landemesta keskellä pöndee. Ai hemmetti, ny Ilmannimi taitaa pieksee mut vaikka oonkin pässi ;)

Nauraa. Enhän mä palstan pässille mitään tee. "kaupunki" (ei muuta ni kelpaa)

• On se jännä, että toisinaan tulee sellaisia valituksia palstajuttujen laadusta.

Aloituksia mahtuu kyllä ja jos joku ei kiinnosta, niin jättää sen vaan huomiotta.

Pääasia on, että kaupunkipalsta on elävä.

• Eikös tänään vietetä kodittomien päivää...

Kyllä olis hirveetä, jos ei olis omaa lämpöistä kotia :(

Iltaisin, kun muut asettuvat koteihinsa, niin joutuis etsimään itelleen jonkun nukkumispaikan, jossa vähänkää tarkenis...

• Totta. Kaikista tärkein on että on koti. Sitten tulee muut asiat.

Oma sänky. Luksusta ja sähköt ja kaikkea mitä kotona on.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Totta. Kaikista tärkein on että on koti. Sitten tulee muut asiat.

Oma sänky. Luksusta ja sähköt ja kaikkea mitä kotona on.

Niinpä...Kaks tärkeintä eli koti ja terveys.

Niinpä...Kaks tärkeintä eli koti ja terveys.

No. Itseasiassa koti on kaikista tärkein. Terveys vasta toisena.

Ai miksi koska kotona pystyy sairaana lepämään.

Mutta jos sulla ei olis kotia ni joutuisit puiston penkillä nukkumaan.

Koti mahdollistaa pitämään terveydestä huolen.

Harva koditon on täysin terve.

• Anonyymi
      • Et semmonen biisi..

Tuos oli muuten kans "Sweet Sixteen". Sitä on tullu pyöritettyä :))

• En ole itse Billy Idol fani, mutta toki musiikki on kiva piristys tänne. 🙂

• Kukkastytölle ja muille sellaista asiaa jos talvea ei olis ni ei muista vuoden ajoista osais nauttia.

Talvi on toisaalta kivaa. Toisaalta ei.

Ihanaa ku ei aina aurinko paista yö myöten

• Onhan se noinkin. Keväällä, kun vesi tipahtelee ränneistä ja aurinko jo vähän lämmittää, niin on kyllä ihana hetki.

Onhan se noinkin. Keväällä, kun vesi tipahtelee ränneistä ja aurinko jo vähän lämmittää, niin on kyllä ihana hetki.

Kuka jaksaa ku yölläki aurinko paistaa. Lyhyen ajan se on mukavaa, mutta ihmisen aivot tarvitsee yön pimeyttä jotta osaa nukkua öisin.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Kuka jaksaa ku yölläki aurinko paistaa. Lyhyen ajan se on mukavaa, mutta ihmisen aivot tarvitsee yön pimeyttä jotta osaa nukkua öisin.

Mua ei ole koskaan kesän valoisuus häirinnyt nukkumista.
        Simmut ku pistää kiinni, niin on taatusti pimeetä ;))

Kesäisin sitä herää aiemmin ylös, koska ei mukavaa kesäpäivää halua kuluttaa nukkumalla.

Onhan se noinkin. Keväällä, kun vesi tipahtelee ränneistä ja aurinko jo vähän lämmittää, niin on kyllä ihana hetki.

Luonto herää ja oikeastaan ensimmäinen kevät aurinko on koko vuoden parasta koska siitä nauttii

Mua ei ole koskaan kesän valoisuus häirinnyt nukkumista.
        Simmut ku pistää kiinni, niin on taatusti pimeetä ;))

Kesäisin sitä herää aiemmin ylös, koska ei mukavaa kesäpäivää halua kuluttaa nukkumalla.

No. Eihän sitä malta mennä nukkumaan kun on ni ihanan valoisaa että haluaa nauttia hiljaisuudesta ja keittää keskellä yötä kahvit ja nauttia kesästä.

Nähdä kuinka aurinko laskee ja nousee.

Se on niin ihanaa.

Mutta samalla yöunet jää vähiin

• Anonyymi

Ei täsä elämäsä ole enää mitään kivaa kaikki vaan kallistuu jokapäivä oikeasti masentaa! sama mitä tekee niin pitää olla lupalupalupa...liikkuminen on kallista on koronaa jneee! en vttu jaksa tätä elämäää enäää kauaa

• Elämä on ihanaa.
        Elämä on mukavaa.
        Saa olla iltaisin kotona.
        Saa olla lämpimässä eikä tarvitse olla koditon.

• Anonyymi

Joko tämä lasten palstan ruletti loppuu ja päästään uudella aloituksella ASIAAN.

• Nauraa. Tämä on hauskaa.

Elämä on ihanaa kun ei tarvitse olla koditon joka joka ilta etsii uuden nukkuma paikan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4300
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1584
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1484
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1375
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1306
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1187
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1048
    Aihe