Testaan siis selaimen vaihtoa, kun ei millään onnistu vastata mihinkään.
Yritin Kittien aloitukseen monta kertaa, ku olisin varottanut Artsia kilinän loppumisesta. Ei lähe viestit millään, mut muut näköjää pystyy kirjoittamaan :(
Pakko testata.. :(
24
<50
Vastaukset
Ei toimi näköjään sillä selaimella, mitä normisti käytän, mut tällä toimii.
Outoa touhua..Testi, katsotaan tuleeko tämä perille..
tinttu-liina kirjoitti:
Sulla tuli..jess..
Käytitkö sitä selainta, mitä normistikkin käytät?Juu. 👍
Itse en käytä laitteen omaa selainta ku ei oo ikinä toiminu. Joten hih. Onneksi on noita selaimia.
ilmannimiiä kirjoitti:
Itse en käytä laitteen omaa selainta ku ei oo ikinä toiminu. Joten hih. Onneksi on noita selaimia.
Sulle Ilmannimi pitiki sanoa, että sori, ku en vastannu tuos mun edelliseen alotukseen tulleisiin viesteihin.
Mulla paloi kaikki sulakkeet tän sivuston temppuilemisen takia.
Yleensä pyrin vastaamaan kaikkeen.tinttu-liina kirjoitti:
Sulle Ilmannimi pitiki sanoa, että sori, ku en vastannu tuos mun edelliseen alotukseen tulleisiin viesteihin.
Mulla paloi kaikki sulakkeet tän sivuston temppuilemisen takia.
Yleensä pyrin vastaamaan kaikkeen.Ei se mitään. Netti on takkuilu viime aikoina mullaki
- Anonyymi
Mulla on ollut tota samaa. Jos sä skriivailet luurilla nii kandee mennä incognito-tilaan, ts. avaat anonyymin välilehden ja koitat sit siellä et rupeeko homma skulaamaan.
- ArtsiJuu, kännyllä käytän. Ei toimi vieläkään sillä mun perusselaimella.
Tuo incognito ja anonyymisivu, niin mä en tajunnu tuosta yhtään mitään ...sori Artsi :}
Kiitti, ku kuiteski annoit neuvoja.
Täytyy käyttää tätä juttua mikä mulla nyt on. En vaa tykkää tästä, ku kaikki uppoaa mainosten sekaan.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Juu, kännyllä käytän. Ei toimi vieläkään sillä mun perusselaimella.
Tuo incognito ja anonyymisivu, niin mä en tajunnu tuosta yhtään mitään ...sori Artsi :}
Kiitti, ku kuiteski annoit neuvoja.
Täytyy käyttää tätä juttua mikä mulla nyt on. En vaa tykkää tästä, ku kaikki uppoaa mainosten sekaan.No tota... Sä avaat anonyymin välilehden joko oikeesta ylä- tai alanurkasta ja sit yrität sitä kautta. Käytätsä Bravee?
- Artsi Anonyymi kirjoitti:
No tota... Sä avaat anonyymin välilehden joko oikeesta ylä- tai alanurkasta ja sit yrität sitä kautta. Käytätsä Bravee?
- ArtsiJuu käytän. Testasin tuon jutun, niin ei toiminu sittenkään.
Välillä Brave äsken toimi, mut sit taas tuli punaista tekstiä.
Kolme kertaa kirjoitin Ilmannimelle...
No, onneks toimii ees tällä Chromella.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Juu käytän. Testasin tuon jutun, niin ei toiminu sittenkään.
Välillä Brave äsken toimi, mut sit taas tuli punaista tekstiä.
Kolme kertaa kirjoitin Ilmannimelle...
No, onneks toimii ees tällä Chromella.No koita käynnistää luuri uudelleen ja sit yrität. Mä oon saanut tollai homman skulaamaan muutamii kertoi :)
- Artsi Anonyymi kirjoitti:
No koita käynnistää luuri uudelleen ja sit yrität. Mä oon saanut tollai homman skulaamaan muutamii kertoi :)
- ArtsiSammutin tän ja nyt lähtee viestit ihan normisti. Täytyy vielä testata sit tuota anonyymijutun kautta, jos vielä äkkäilee tää juttu.
Kiitti Artsi ohjeista. Sä oot kyllä ihan huippu tyyppi :)Anonyymi kirjoitti:
No koita käynnistää luuri uudelleen ja sit yrität. Mä oon saanut tollai homman skulaamaan muutamii kertoi :)
- ArtsiEn sammuta laitetta ku kestää tolkuttoman kauan että menee päälle. Pitäis päivittää mutten päivitä ku en voi ottaa riskiä ettei toimikaan
tinttu-liina kirjoitti:
Sammutin tän ja nyt lähtee viestit ihan normisti. Täytyy vielä testata sit tuota anonyymijutun kautta, jos vielä äkkäilee tää juttu.
Kiitti Artsi ohjeista. Sä oot kyllä ihan huippu tyyppi :)Kiitti :) Toi Ilmannimen keino on sit se viimeinen eli kandee päivittää selain ellei muut konstit auta.
artagnan kirjoitti:
Kiitti :) Toi Ilmannimen keino on sit se viimeinen eli kandee päivittää selain ellei muut konstit auta.
Eipä toimi taaskaan enää muulla kuin Chromella.
On tää hemmetin paska sivusto!- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Eipä toimi taaskaan enää muulla kuin Chromella.
On tää hemmetin paska sivusto!Itelläni on just toi sama vitsaus:( Oisko niin että pyrkivät hankaloittamaan Braven käyttöä ku se blokkaa mainokset?
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Itelläni on just toi sama vitsaus:( Oisko niin että pyrkivät hankaloittamaan Braven käyttöä ku se blokkaa mainokset?
SunflowerMulle tuli sama mieleen. Tuos yhessä vaiheessa tuli nuo valkoiset välit. Ylläpidolta yks sun toinen tinkas syytä, nii ei kukaan saanu vastausta.
Todella typerää, jos tuolla keinoin yrittävät!
Kyllä mua niin nyppii, että tiiä vaikka länttäisin turpaan, jos näkisin noita :/
- Anonyymi
Miksi sinä yrität selainta vaihtaa jokainen selain on omistajan oma:
Hyvä ja älykäs tuomari on parempi kuin hyvä laki, sillä hän voipi asetella kaikki kohtuuden mukaan. Mutta missä paha ja väärä tuomari on, siinä ei auta hyvä laki mitään, sillä hän vääntää ja vääristelee sitä oman mielensä mukaan. - Anonyymi
Min webbläsare fungerar bra. Det har inte varit några problem. 👍
- Anonyymi
Painu perälaaksoon 😀 mieli pitemmäksi!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824310
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251494Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201385- 1121316
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048