Kun oikeus käsittelee

Anonyymi

Suomessa rikoksen tehneen asiaa niin tuomari ei etsi lakia vanhasta testamentista. Edessä on Suomen laki jossa lakipykälien mukaan määrätään rangaistus.

Room 13:1 sanoo että jokainen olkoon alamainen sille esivallalle jonka alainen hän on.
Toisin sanoen, suomalaiset ovat alamaisia Suomen laille. Jokaisessa maassa ovat lakinsa ja kansalaiset ovat sille alamaisia. Niiden takana ovat viranomaiset ja lakia säätävät ja niitä hyväksyvät.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumalan tuomioistuin on eri asia kuin maallinen tuomioistuin.

Jumalan eteen kerätään kaikki ihmiset ja kukin tuomitaan tekojensa mukaan tai tekemättä jättämisen mukaan.

Avataan lain kirjat ja tekojen kirjat ja niiden mukaan tuomitaan.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi

Mooseksen laki oli järjestystä ylläpitävä laki israelilaisille. Suomessa se ei ole ollut ikinä käytössä joten pieninkään piirto ei ole hävinnyt. Olematon laki.

• Anonyymi

Taivaan katoaminen tuntuu yliampuvalta. Ei maakaan hevillä taivaan tuuliin haihdu.
        14, 6 miljardin valovuoden päässä olevien triljoonien galaksien häviäminen suit sait, ihan vain jonkun heimon johtajien mielikuvituksen mukaan, on mahdottomuus.
        Raamatun jumala tuntuu ampuvan itikkaa ydinpommilla. Ydinreaktiosta ei jumalalla ollut alkeellisinta käsitystä, eikä onnistunut sähölampun luominen luoduilleen.
        Alussa ihminen loi jumalan kuvakseen.

• Anonyymi

Asia on harvinaisen selvä. Raamattu ei ole lakikirja vaan uskonnollinen, joten sille ei kuulu tuomiovalta.

• Anonyymi

Raamattu on pysyvä lakikirja. Jumala ei puheitaan muuta eikä kadu. Raamatun lait on voimassa ikuisesti vaikka erilaisia liittoja on tehty lähes kymmenen. Uudempaa ja vanhempaa, mutta liitot eivät tuota mitään tulosta, aina ne ovat rikottu ihmiskunnan taholta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on pysyvä lakikirja. Jumala ei puheitaan muuta eikä kadu. Raamatun lait on voimassa ikuisesti vaikka erilaisia liittoja on tehty lähes kymmenen. Uudempaa ja vanhempaa, mutta liitot eivät tuota mitään tulosta, aina ne ovat rikottu ihmiskunnan taholta.

Jos selviä lakeja ei olisi, niin ihminenhän voisi elää kuin villissä lännessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos selviä lakeja ei olisi, niin ihminenhän voisi elää kuin villissä lännessä.

Suomen laki turvaa ettei eletä kuin villissä lännessä.

• Anonyymi kirjoitti:

” Jumala ei puheitaan muuta eikä kadu.”

7Ja Herra sanoi: »Minä pyyhin maan päältä ihmisen, jonka olen luonut, ja ihmisen mukana karjaeläimet, pikkueläimet ja taivaan linnut, sillä minä kadun, että olen ne tehnyt.»

• Anonyymi

Älkää sekoittako Raamattua tähän. Meillä on Suomen lakikirjat joiden mukaan toimitaan.

• Anonyymi

Sielun kohtalosta päätetään Raamatun lakien perusteella.

" Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun."
        "Jos väitämme, ettemme ole syntisiä, me petämme itseämme eikä totuus ole meissä."

• Anonyymi

Lakikirja kertoo jotain mutta oikeudenjakajan oma vakaumus värittää tuomion .

• Anonyymi

Jumala ei kuule syntisten lain rikkojien rukouksia. Älä ihmettele,, jos mitään rukousvastauksia ei ala kuulumaan. Ota VT ja lue Jumalan käskyt ja pidä ne.

Joh. 9:31

Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuulee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti. [Sananl. 15:29; Miika 3:4; Sak. 7:13]

• Anonyymi

Uskotteko Jumalaan, jos niin vastatkaa kyllä. Tässä on Hänen antamat käskyt ja kenelle ne annettiin.

3. Moos. 26:46
        Nämä ovat ne käskyt, säädökset ja lait, jotka Herra asetti itsensä ja israelilaisten välille Siinain vuorella, Mooseksen kautta.

3. Moos. 27:34
        Nämä ovat ne käskyt, jotka Herra Siinain vuorella antoi Moosekselle israelilaisia varten.

4. Moos. 36:13
        Nämä ovat ne käskyt ja säädökset, jotka Herra Mooseksen kautta antoi israelilaisille Mooabin arolla Jordanin rannalla, Jerikon kohdalla

5. Moos. 4:5
        Katso, minä olen opettanut teille käskyt ja säädökset, niinkuin Herra, minun Jumalani, on minua käskenyt, että seuraisitte niitä siinä maassa, jota te menette ottamaan omaksenne

5. Moos. 4:1
        "Ja nyt, Israel, kuule ne käskyt ja säädökset, jotka minä teille opetan, että seuraisitte niitä, eläisitte ja ottaisitte omaksenne sen maan, jonka Herra, teidän isienne Jumala, teille antaa.

2. Moos. 31:13
        "Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät.

Jumala antoi kaikki käskyt vain israelilaisia varten. Lisäksi Jumalan rajasi israelilaisten maan jossa annettuja käskyjä piti noudattaa.
        Kuka uskoo Jumalaan vastaa kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotteko Jumalaan, jos niin vastatkaa kyllä. Tässä on Hänen antamat käskyt ja kenelle ne annettiin.

3. Moos. 26:46
        Nämä ovat ne käskyt, säädökset ja lait, jotka Herra asetti itsensä ja israelilaisten välille Siinain vuorella, Mooseksen kautta.

3. Moos. 27:34
        Nämä ovat ne käskyt, jotka Herra Siinain vuorella antoi Moosekselle israelilaisia varten.

4. Moos. 36:13
        Nämä ovat ne käskyt ja säädökset, jotka Herra Mooseksen kautta antoi israelilaisille Mooabin arolla Jordanin rannalla, Jerikon kohdalla

5. Moos. 4:5
        Katso, minä olen opettanut teille käskyt ja säädökset, niinkuin Herra, minun Jumalani, on minua käskenyt, että seuraisitte niitä siinä maassa, jota te menette ottamaan omaksenne

5. Moos. 4:1
        "Ja nyt, Israel, kuule ne käskyt ja säädökset, jotka minä teille opetan, että seuraisitte niitä, eläisitte ja ottaisitte omaksenne sen maan, jonka Herra, teidän isienne Jumala, teille antaa.

2. Moos. 31:13
        "Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät.

Jumala antoi kaikki käskyt vain israelilaisia varten. Lisäksi Jumalan rajasi israelilaisten maan jossa annettuja käskyjä piti noudattaa.
        Kuka uskoo Jumalaan vastaa kyllä.

Jos käskyt koskevat Jumalan silmäteräkansaa, niin paljon enemmän ne koskevat kaikkia pakanakansoja. Ensin juutalaisille, sitten kreikkalaisille ja sitten muille kansoille.
        Viimeisellä tuomiolla kaikki ihmiset kootaan Jumalan tuomioistuimen eteen tuomittaviksi Jumalan antamien käskyjen perusteella. Saatana on syyttäjä, joka syyttää lain rikkomuksista eli synneistä ja Totuuden Henki on puolustusasianajaja ja Jumala julistaa tuomion.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos käskyt koskevat Jumalan silmäteräkansaa, niin paljon enemmän ne koskevat kaikkia pakanakansoja. Ensin juutalaisille, sitten kreikkalaisille ja sitten muille kansoille.
        Viimeisellä tuomiolla kaikki ihmiset kootaan Jumalan tuomioistuimen eteen tuomittaviksi Jumalan antamien käskyjen perusteella. Saatana on syyttäjä, joka syyttää lain rikkomuksista eli synneistä ja Totuuden Henki on puolustusasianajaja ja Jumala julistaa tuomion.

Jumala antoi käskyt israelilaisia varten, etkö usko Jumalaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, ainoastaan ja israelilaisia. Kai te osaatte lukea Jumalan määräykset. Se on selvää tekstiä heille jotka uskovat häneen. Sitten on epäuskoiset jotka eivät usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala antoi käskyt israelilaisia varten, etkö usko Jumalaan?

1700-luvun Luterilaisen virsikirjan virren sanoin: Nää KÄSKYSANAA KYMMENEN ne meille kautta Mooseksen Jumala itse ilmoitti, ja Siinailla kirjoitti. Ah Herra armahda. . . Ken tahtoo olla kristitty, ja kristittynä kuolla, ei sille outo, PEITETTY SAA HERRAN LAKI OLLA, JONK' ANTOI ITSE JUMALA.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1700-luvun Luterilaisen virsikirjan virren sanoin: Nää KÄSKYSANAA KYMMENEN ne meille kautta Mooseksen Jumala itse ilmoitti, ja Siinailla kirjoitti. Ah Herra armahda. . . Ken tahtoo olla kristitty, ja kristittynä kuolla, ei sille outo, PEITETTY SAA HERRAN LAKI OLLA, JONK' ANTOI ITSE JUMALA.

1234567---

1234567. Uskotko että Jumala antoi käskyt vain israelilaisia varten. Jos tunnet vähänkin Raamattua niin siihen on helppo vastata. Uskotko yleensä Jumalaan?

• Anonyymi

Room. 2:13

sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.

• Anonyymi

Room. 3:31

Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme lain.

• Anonyymi

Paavali puhui juutalaisille, ei suomalaisille. Hän itsekin oli lainalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Room. 3:31

Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme lain.

Ketkä ME?

• Anonyymi

Hepr. 10:28

Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:

• Anonyymi

Juutalainen pitää kivittää kuoliaaksi jos rikkoo Mooseksen lakia. Uutiset eivät kerro että tänäänkin kivitettiin kuoliaaksi lain rikkojia? Se todistaa ettei sellaista lakia ei enää ole kun elossa on noin 9 miljoonaa israelilaista. Muutenhan heitä ei olisi ainuttakaan koska sellaisen lain mukaan kaikki olisi surmattu.

• Anonyymi

Jer. 25:31

Sen pauhu kantautuu maan ääriin saakka. Herra käy oikeutta kansojen kanssa, hän vaatii tilille kaikki ja antaa miekan surmata jumalattomat.

• Anonyymi

> Suomessa rikoksen tehneen asiaa niin tuomari ei etsi lakia vanhasta testamentista. Edessä on Suomen laki jossa lakipykälien mukaan määrätään rangaistus.

”Mitä korruptoituneempi valtio, sitä enemmän lakeja”
      - Publius Tacitus

Valitettavasti Suomi on äärimmäisen korruptoitunut ja huossa kunnossa. Olisi parempi kun olisi olemassa vain kymmenen käskyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4300
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1584
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1484
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1375
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1306
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1187
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1048
    Aihe