Onko hän siinä tapauksessa toiveikas sen suhteen, että löytää joskus jonkun?
Jos Facebookissa lukee käyttäjällä parisuhde sinkku
13
597
Vastaukset
- Anonyymi
Facen sinkkupalstat vaatii statuksen näkyvillä olon, siinä yksi syy.
Facen sinkkupalstojen meininki on sitä luokkaa ettei siellä tapahdu mitään mutta voi lueskella kommentteja joita tulee kerran parissa kolmessa päivässä tai harvemmin. - Anonyymi
Muutamalla tuttavalla jotka ovat ihan parisuhteessa lukee sinkku.
- Anonyymi
Itsellä on ihan perus facebook-profiili ja statuksena sinkku kuten olenkin.
Käytän fb:ta lähinnä eri ryhmien kanssa viestittelyyn ja lukemiseen ja osallistumiseen, en ystävähakuun.
Minulla on reilut 30 pelkästään-ystävää ryhmien ulkopuolelta, ja he kaikki tietävät etten hae sauraa.
Seurani haen kyllä ihan irl kun sellaista haluan.
Olen nainen. - Anonyymi
Kyllä se mielestäni on vihjaus siihen, koska parisuhdestatusta ei edes tarvitse ilmoittaa.
Voihan se joillekkin olla itsenäisyydenjulistuskin. Eiköhän se sitä tarkoita, että ei ole suhdetta vastaan. Mutta profiilissa parisuhdestatuksen kohdalla voi lukea myös ei näytettäviä tietoja, tai sitten ei mitään. Silloinkin kyseinen ihminen saattaa olla oikeasti sinkku, joka ei vaan halua näyttää statustaan, mutta voi myös yhtä hyvin olla varattu. Toisaalta myös sen pystyy itse valitsemaan, kenelle se status näkyy, jos statuksen päivittää näkyviin; julkisesti, kavereille, vai vaan itselleen.
Mulla itsellä luki vuosia sillä kohdalla että ei näytettäviä tietoja, koska en ollut "markkinoilla" vaikka sinkku olinkin. En vain ollut kiinnostunut mistään säätämisestä tai edes suhteesta silloin. Vasta muutama viikko sitten vaihdoin sen statuksen tyhjästä sinkuksi. En vieläkään ole varsinaisesti "markkinoilla", eli en etsimällä etsi parisuhdetta, mutta en myöskään tyrmää täysin jos joku sattuisi irl tulemaan vastaan ja kolahtaisikin kunnolla. Ihan sillä annan statuksen olla julkisesti sinkkuna. Eipä kenenkään tarvitse arvuutella olenko sinkku vai varattu, ja siksi antaa asian olla, vaikka kiinnostusta ehkä olisikin.- Anonyymi
Eikös tuo ole vähän mielentilasta riippuva asia että milloin on sinkku ja milloin ei?
- Anonyymi
Paha sitä on toisten ajatuksia varmaksi sanoa. Ainoa mikä on varmaa on se, että hän on ajatellu asiaa riittävän paljon merkitäksen sen näkyville. Mahdollisia motiiveeja ton tekemiseen lienee kuitenkin useita muitakin.
- Anonyymi
Naisilla motiivi on ettei etsi ketään mutta jos miljonääri saattaisi kiinnostua niin nainen "on käytettävissä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla motiivi on ettei etsi ketään mutta jos miljonääri saattaisi kiinnostua niin nainen "on käytettävissä"
No, naisena sanon, että ei ole. Ei ainakaan kaikilla.
Mikä muuten olisi ideana laittaa statukseksi sinkku nimenomaan kertoakseen, että EI ole saatavilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, naisena sanon, että ei ole. Ei ainakaan kaikilla.
Mikä muuten olisi ideana laittaa statukseksi sinkku nimenomaan kertoakseen, että EI ole saatavilla?On käytettävissä.
- Anonyymi
Naiset eivät ainakaan koskaan myönnä olevansa toiveikkaita tai toivovansa mitään. Se on vaan vastaan heidän luonteenlaatuaan. Vaikka mikä status olisi millainen niin nainen on silti vakuuttunut ettei kaipaa koskaan ketään missään. Toki he saattavat jo viikon päästä olla suhteessa mutta se nyt "vaan tapahtui"...
- Anonyymi
Omalle fb-sivulleni pääsevät vain ystävät, tietoja ei näytetä ulkopuolisille.
Joku ystäväpyyntö on tullut mutta en hyväksy ketään ventovierasta, kaverin kavereita olen hyväksynyt.
Niissä tiedoissa jotka ystävät pääsevät näkemään, näkyy statukseni sinkku mutta sen he muutenkin varsin hyvin tietävät. Täysin merkityksetöntä mitä siellä lukee.
Seuraelämäni tapahtuu irl, samoin ihmisiin tutustuminen seurustelumielessä.
Olen nainen. - Anonyymi
Venyyks sen ääni näi
https://m.youtube.com/watch?v=Dc0M_UvcAxI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824290
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180- 191139
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038