soittaisin ovikelloasi. Mun tuurilla et kuitenkaan olisi yksin.
Tulisko siitä hankaluuksia vai olisko kiva yllätys.
Mitä ajattelisit jos
33
766
Vastaukset
- Anonyymi
Se olisi pienoinen ihme, ovikello on kerta rikki.
- Anonyymi
Sitten kysymys kuuluisi "arvaa millä koputin"
- Anonyymi
Ei voi tietää jos ei kokeile
- Anonyymi
Yksin minut löytäisit ja kyllä... Se olisi kiva yllätys.
- Anonyymi
Sopii kokeilla
- Anonyymi
Jos on joskus ollut pilkettä silmässä niin olisihan tuollainen yllätys varmastikin sen saman menon jatkumoa.
- Anonyymi
Ovikelloa voi aina soitella, mutta sisään pääsyä ei ole jos asiasta ei ole sovittu ennalta.
En avaa ovea, vieraille ihmisille.- Anonyymi
Tällaiset kirjoittajat ei kaipaa ketään. Miksi edes kommentoida?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaiset kirjoittajat ei kaipaa ketään. Miksi edes kommentoida?
Juuri niin. Me oikeasti ikävöivät olemme surullisia, kun emme saa olla juuri sen kanssa, josta tykkäämme...
Saahan sitä ovikelloa rimputella niin pitkään kuin huvittaa, mutta ketään on turha odottaa sitä avamaan, koska en ole kotona.
- Anonyymi
Sanon samaa, kun joku tossa edellä ... mun ovikello ei toimi. Vaan älä huoli, kyllä koirat sun tulos ilmottais. Ja jos kotona olisin niin en tietenkään olis yksin. Muksu olis kanssa kotona ja koirat tosiaan myös.
- Anonyymi
No, se vois oikeella hetkellä olla ihan okeikin, mut vähän tuuripeliä kyllä.
- Anonyymi
Hyppäisin kaulaasi ja rakasteltaisiin intohimoisesti heti siinä. Naapurit yksi toisensa jälkeen tulisivat ulos ihmettelemään. Sehän ei meitä haittaisi, koska vuosien patoutunut lempi siinä roihuaa niin että katulamput poksahtelevat siitä energiasta!
- Anonyymi
On kyllä oikeasti vähän tyhmä kommentti.
Ei millään pahalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään pahalla.En ota pahalla, turha luulo. 😊 Mielikuvituksen puute ei ole minulta pois, sitä kun riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään pahalla.Tuohan on mahtava kommentti, kenelle lienee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on mahtava kommentti, kenelle lienee?
Makunsa kullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on mahtava kommentti, kenelle lienee?
Miehelle etelämpään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle etelämpään.
No eihän meitä onneksi montaa ole...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän meitä onneksi montaa ole...
No vain yksi hän, sellainen karvasempi kaveri, ainakin naamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vain yksi hän, sellainen karvasempi kaveri, ainakin naamasta.
Hutiin menee, ei ole karvoja naamassa. Onnea sinun hänen etsintään, ehkä kannattaa olla suoraan yhteydessä jos mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hutiin menee, ei ole karvoja naamassa. Onnea sinun hänen etsintään, ehkä kannattaa olla suoraan yhteydessä jos mahdollista?
Yhteydessä ollaan sitten, kun aika on otollista. Joskus on parempi olla hiljaa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään pahalla.Se ei ollutkaan minulta!
- Anonyymi
Jos niin rohkea olisit, niin olisin itsekin yhtä rohkea ja kertoisin miten sua kaipaan elämääni. Kiva yllätys tietysti.
- Anonyymi
Ei varmaan mulle tämä. Mun ihana tykkää koputtaa.
- Anonyymi
Eipä ole soinut ovikello moneen vuoteen
Toimii kyllä. - Anonyymi
et voisi soittaa ennekuin pääsisit jotenkin ensin ala-ovesta sisälle ;)
- Anonyymi
Äkkiä se aukeaa kun alkaa balladit soimaan kovaäänisestä.
- Anonyymi
Ahdistuisin, en pidä yhtäkkisistä ilmaantumisista. Pitäis olla aikaa varautua tilanteeseen.
- Anonyymi
Kiva yllätys,onhan vuoden jokaisella hetkellä on omat enkelinsä.
https://youtu.be/dJilsYPVbMo - Anonyymi
Ovikellolla, ring ring, perkele.
Häiriköt, ring ring.
Kökkö traktori. Minun hän voisi nyt harjoitella alaoven ovisummerin soittoa, kun en ole paikan päällä. Olisi kiva yllätys jos hän soittaisi sitä kun olen kotona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038