Muistakaa tauottaa

Anonyymi

huomenna töissä. Kuumissa olosuhteissa taukoja on oikeus pitää useammin.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko se niin, että jos yli 33, niin 50 min työtä ja vartin tauko.

• Anonyymi

Saanko mä mennä töihin huomenna 💖 rakastan sinua 💖

• Anonyymi

Yksi jo seonnut...

• Me saatiin uudet ilmalämpöpumput ja tänäänkin tein 12 tuntia töitä noin 22-24 asteen lämmössä.

Varsinaisia taukoja en saanut, mutta otin hyödyn irti tietyistä vaiheista töissä ja keitin kahvia, kävin veskissä, ja join vettä. Kokosin ajatuksia. Priorisoin ja mähän oon tehokas tuossa duunissa.

Kiireen ja ahdistuksen jokainen tekee itse itselleen. 😊

• Anonyymi

Ei paha tuo lämpötila.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei paha tuo lämpötila.

Ei tod.

Mutta viime kesänä piti ärähtää kovasti... 28-32 asteeseen nousi lämpötila. 🤔

Ilmoitin ylöspäin, että kohta rupee tulemaan tunnin välein 15 min tauko. Tuli tilapäisesti siirrettävä ilmastointikone...😄

Yksi tärkeä motivaatiosana on turvallisuus. Sillä saa työelämässä ihmeitä aikaan. 😁

• Oon niin kade. Tulin porukoilta kotiin, ja täällä 27 sisällä. Kohta läpiveto, niin kämpän saa vähän viileämmäksi.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Oon niin kade. Tulin porukoilta kotiin, ja täällä 27 sisällä. Kohta läpiveto, niin kämpän saa vähän viileämmäksi.

Ei se mihinkään viilene. Ulkona on yhä kuuma ja seinät ovat keränneet lämmön.

• Lauruska kirjoitti:

Oon niin kade. Tulin porukoilta kotiin, ja täällä 27 sisällä. Kohta läpiveto, niin kämpän saa vähän viileämmäksi.

No töissä oli inhimillistä, kotons 28. 😬

Täällä tälle hallituksen puheenjohtajalle voi .ittuilla rauhassa, ei tuu apuja....

-pihi paskiainen- 😝

• Turvallisuus on tärkeää siksi, että vahingot maksaa v.tusti.

-totuus-

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niinkö? Mulla näyttää ulkolämpötila olla 26,2, ja sisälämpötila 26,9. Ulkona on jo hieman viileämpää kuin sisällä, eikö ensi yöksi ole luvattu yli 27 asteen lämpöä.

Mä katon tarkkaan milloin avaan ikkunat sekä ovet, ja ne on tasan tarkkaan silloin auki kun ulkoa on jo viileämpää, ja kiinni ne menee silloin kun ulkona alkaa olla lähes sama kuin sisällä. Itse asiassa mun tuuletin on vielä kaapin porukoilla, enkä sitä aio sieltä tänäänkään kaivaa esiin.

• interlocutrice kirjoitti:

No töissä oli inhimillistä, kotons 28. 😬

Täällä tälle hallituksen puheenjohtajalle voi .ittuilla rauhassa, ei tuu apuja....

-pihi paskiainen- 😝

😂🤣😂

Olin porukoilla yötä, ja tietenkin unohdin siitä ainoasta ikkunasta mihin aurinko päivällä paistaa, vetää rullaverhon eilen aamulla alas ennen lähtöä. Mielessä kyllä oli....kahteenkin kertaan. Unohdin kuitenkin. 🥴

• Anonyymi kirjoitti:

Ai joo. Kämppä on kivitalon alakerrassa, johon paistaa tasan yhteen ikkunaan aurinko noin neljän tunnin ajan. Makkari on varjossa, ja koska mun asunto on koko talon levynen, saan läpi vedon joka vie kuumaa ilmaa pois.

• Lauruska kirjoitti:

😂🤣😂

Olin porukoilla yötä, ja tietenkin unohdin siitä ainoasta ikkunasta mihin aurinko päivällä paistaa, vetää rullaverhon eilen aamulla alas ennen lähtöä. Mielessä kyllä oli....kahteenkin kertaan. Unohdin kuitenkin. 🥴

No mulla ei kotons ole mitään erikoisempaa varjostavaa vaan talo on ympäriltään altistunut auringolle. Yöllä laitan talotuulettimen täysille ja aamulla n. 06:10, olen jo sulkenut kaikki räppänät ja talotuuletin minimille....

Mutta näillä pääsee vain sinne 28 asteeseen näköjään. Kellarissa tosin ois viileämpää. 😄

Oon miettinyt sinne sänkyä näitä kelejä vastaan. 🤔

• Anonyymi

Voi kun tekiskin. Tänään kauhulla odotan iltavuoroa, kuinka asiakkaat ja henkilökunta selviää tästä kuumuudesta, ilman että kuukahdamme kuumuuteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi kun tekiskin. Tänään kauhulla odotan iltavuoroa, kuinka asiakkaat ja henkilökunta selviää tästä kuumuudesta, ilman että kuukahdamme kuumuuteen.

Malttia. Kaikki ajallaan. 😊

• No kesälomalla olen ja tänään kävin pulahtamassa viereisessä järvessä päivän kuumimpaan aikaan.

Kyllä helteillä mieluummin lomalla kuin töissä..

• Anonyymi

Olin töis 8 tuntia tein putkeen töitä. 04.00 alkoi työ ja 12.00 loppui. En pitänyt taukoja lainkaan ja oli ulkotyö ja helvetin kuuma ja hiki valui koko ajan. Yleensä en pidä taukoja töis enkä ruokatuntii edes. Syön nopeesti 5 minuutissa eväät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4200
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1538
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1470
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1433
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1332
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      107
      1259
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1167
    8. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1160
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      12
      1067
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1018
    Aihe