Pian kesäloma alkaa eikä tarvitse enää mennä aamuisin töihin. Kun ei tarvitse mennä töihin aamulla, voi viettää aamut krapuloista toipuessa. Yökerhossa ja terasseilla voi juoda joka päivä koska seuraavan päivän voi olla toipumassa.
Viinamies viettääkin kesäloman tehokkaasti ja käy joka päivä terassilla ja yökerhossa. Mitä useammin käy bilettämässä, sitä useammin kohtaa naisia ja mahdollisuudet kumppanin löytämiseen kasvavat. Kesälomaa ei kannata hukata vaan käyttää mahdollisuudet hyväksi.
Raitis mies on tietenkin tämänkin kesän yksin eikä kumppania löydä.
t. viinamies
Kesäloma alkaa
11
<50
Vastaukset
Varaudu sitten loman loppuessa hankkimaan täysin uudet vaatteet vanhojen mennessä varastoon, kun painoa on kertynyt reippaasti, ja muukin olemus voi olla hieman pöhöttynyt loman jäljiltä.
- Anonyymi
Kumppanin etsiminen on rankkaa työtä joka vaatii veronsa. Mutta jos ei ole valmis uhrauksiin, ei mitään saavutakaan.
t. viinamies - Anonyymi
Näinkö sunkin vaatehankinnat meneeb?
- Anonyymi
Kesälomalla ei ehdi baareissa notkumaan. On niin paljon muutakin tekemistä.
- Anonyymi
Kannattaisi miettiä mikä on elämässä oikeasti tärkeää. Jos käyttää arvokkaan loma-ajan johonkin muuhun kuin kumppanin etsintään, voi huomata pian jääneensä kokonaan yksin. Tietysti moni mielellään viettäisi loma-ajan jossain muualla kuin tunkkaisissa yökerhoissa ja krapuloissa kotonaan, mutta jos kumppanin aikoo löytää niin ei voi tehdä vain niitä kivoja asioita.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi miettiä mikä on elämässä oikeasti tärkeää. Jos käyttää arvokkaan loma-ajan johonkin muuhun kuin kumppanin etsintään, voi huomata pian jääneensä kokonaan yksin. Tietysti moni mielellään viettäisi loma-ajan jossain muualla kuin tunkkaisissa yökerhoissa ja krapuloissa kotonaan, mutta jos kumppanin aikoo löytää niin ei voi tehdä vain niitä kivoja asioita.
t. viinamiesNiin kannattaa. Siksipä en baareissa notku.
- Anonyymi
Joskus täytyy kyllä sanoa, että viinamies on oikeassa 😁
Vaikka en juurikaan juo, niin yksinäisenä naisena lähden juhannuksen viettoon isompaan kaupunkiin, jossa mahdollisuudet miehen löytämiseksi on paremmat, kuin koti kylässä.
Saas kattoo kuinka mun käy 😉 - Anonyymi
Olin lauantaina ryyppäämässä terassilla. Katselen usein ympärilleni ja neljässä pöydässä oli nainen yksin. En mennyt juttelee vaan nainen tuli sitten mun pöytääni esittäytyi. Siinä se ilta menikin ja treffit on sovittu torstaiksi samalle terassille.
- Anonyymi
Viinamies tapaa naisia terassilla, yökerhossa ja bileissä. Hän löytää naisseuraa ja sopii treffit.
Raitis mies on yksin ilman naisseuraa.
t. viinamies
- Anonyymi
Mä luovuin kesälomasta. Tehkää töitä, niin saatte palkkaa.
- Anonyymi
Työttömällä on aina kesäloma. Voi ryypätä ja käydä terasseilla . Löysin oman avovaimoni terassilta 5 vuotta sitten. Olin just saanut paljon rahaa ja ajattelin juhlia synttäreitä menemällä terassille. Join siellä lonkeroo ja tapasin naiseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824200
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401470Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071259
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301160- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441018