Kun oot sopinut tärskyt jonkun kanssa, niin miksi ihmeessä hän kysyy pukeeko hän sinne mekon vai housut?
Yksi kysymys olis
169
895
Vastaukset
Siis paikka tavallinen kahvila&ravintola.
- Anonyymi
Voisi olettaa että hän haluaa esiintyä katsojan silmiä miellyttäen, ja siksi tahtoo tietää pitääkö toinen osapuoli kummasta tyylistä enemmän. Tuohan on vain kohteliasta ja huomaavaista kun kysyy.
-harmiseikirj-Jaa jaa, sitäkö se on? Mä en oikein osannut vastata mitään kysymykseen, mutta jäin miettimään miksi hän tollasia multa kysyy.
Laittaa missä itse viihtyy, mun mielestä. Sitten mietin, että pitäiskö sitten olla jotain ohjelmaa mihin miettiä pukeutumista tarkemmin?
Odottaako hän jotain action parkkia, missä ei voi helmat korvissa viilettää tms?MCMLXXVI kirjoitti:
Jaa jaa, sitäkö se on? Mä en oikein osannut vastata mitään kysymykseen, mutta jäin miettimään miksi hän tollasia multa kysyy.
Laittaa missä itse viihtyy, mun mielestä. Sitten mietin, että pitäiskö sitten olla jotain ohjelmaa mihin miettiä pukeutumista tarkemmin?
Odottaako hän jotain action parkkia, missä ei voi helmat korvissa viilettää tms?Ja siis ei hänen tarvi miettiä minun silmiä. Kunhan vaatteet päällä on. Ihan vaan kahvilla tai lounaalla käydään.
MCMLXXVI kirjoitti:
Ja siis ei hänen tarvi miettiä minun silmiä. Kunhan vaatteet päällä on. Ihan vaan kahvilla tai lounaalla käydään.
Kenen hänen?
MCMLXXVI kirjoitti:
No tuon naisen, jonka kanssa sovin tärskyt. Virolaissyntyinen.
Hööh, satuilet.
MCMLXXVI kirjoitti:
No tuon naisen, jonka kanssa sovin tärskyt. Virolaissyntyinen.
Ei ole palstalainen. Lisäys. :)
Wwuwuw kirjoitti:
Hööh, satuilet.
En satuile. :)
Opiskelututtuja. Oltiin yhdessä näytössä tiimi.MCMLXXVI kirjoitti:
En satuile. :)
Opiskelututtuja. Oltiin yhdessä näytössä tiimi.No laita housuhame.
Wwuwuw kirjoitti:
No laita housuhame.
Mä? Mä laitan 3/4 shortsit ja T-paidan, kangaskengät. Nk. hinttilipokkaat. :)
https://www.pahis.fi/tuotekuvat/500x500/urbanlegendmusta.jpgMCMLXXVI kirjoitti:
https://www.pahis.fi/tuotekuvat/500x500/urbanlegendmusta.jpgTulee noin mustissa kuuma..
Wwuwuw kirjoitti:
Tulee noin mustissa kuuma..
Hmm, paita on turkoosi kukkakuvioin tai tummanharmaa, yksivärinen. Illalla ei välttis tuu kuuma. Voi olla ulkona tai sisällä.
MCMLXXVI kirjoitti:
Hmm, paita on turkoosi kukkakuvioin tai tummanharmaa, yksivärinen. Illalla ei välttis tuu kuuma. Voi olla ulkona tai sisällä.
Tyyliä tuon tapainen.
https://cdn.fashiola.fi/L86236751/cellbes-miehet-paidat-t-paita.jpg- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Ja siis ei hänen tarvi miettiä minun silmiä. Kunhan vaatteet päällä on. Ihan vaan kahvilla tai lounaalla käydään.
Hän on ujo ja epävarma.kenties ihastunut sinuun syy? Tai kosketeli menettekö ravintola, vai snakari?
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ujo ja epävarma.kenties ihastunut sinuun syy? Tai kosketeli menettekö ravintola, vai snakari?
Ei hän kovin ujolta vaikuta. Aika tuttavallinen pikemminkin. Harva tokalla näkemällä tarjoo rintaliivejä kiinniteltäväksi hakasiin.
Näin päättelen, että ujosta aika kaukana.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
https://www.pahis.fi/tuotekuvat/500x500/urbanlegendmusta.jpgJust sopiva asu.
Anonyymi kirjoitti:
Just sopiva asu.
Niin minustakin. Puhtaat ja siistit, mun näköiset. Ja tyyliset.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Eihän se treffi kaveri voi tietää, miten treffit jatkuu... jos sulla ois vaikka suunniteltuna jotain, ehkä huvipuiston maailmanpyörää, näköalojen katselemista, yläilmoista.
Maanpinnassa olis kansalla katselemista, tosiaankin daamin alusvaateista. Kattos siinä olis se hyväpuoli, ett ihan luonnollista sun olis pitää naista silloin kädestä, hänen kiljuessaan pelosta. Jos nimittäin olet itse sitä ujonpaa sorttia
Kyllä mä saattaisin kysyä ihan suoraan ett pukeudunko mä pitkiksiin vai hameeseen.
Ei merellekään mekossa lähdetä, mistäs tiedät vaikka vene ajelulle menisitte, jos juttu luistaa. Jos sulla ei ole venettä käytetävissä, naisellapa sellainen saattaa olla. Sellaiselle pienelle charter ajelulle.
Mä itse tuskin lähtisin tuntemattoman kanssa veneilemään, mutt enpä mä lähtis sokkotreffeilleään.
Ei mitään järkeä uhkarohkeudessa, sen mä olen jo opinut huomaamaan naisena. Anonyymi kirjoitti:
Eihän se treffi kaveri voi tietää, miten treffit jatkuu... jos sulla ois vaikka suunniteltuna jotain, ehkä huvipuiston maailmanpyörää, näköalojen katselemista, yläilmoista.
Maanpinnassa olis kansalla katselemista, tosiaankin daamin alusvaateista. Kattos siinä olis se hyväpuoli, ett ihan luonnollista sun olis pitää naista silloin kädestä, hänen kiljuessaan pelosta. Jos nimittäin olet itse sitä ujonpaa sorttia
Kyllä mä saattaisin kysyä ihan suoraan ett pukeudunko mä pitkiksiin vai hameeseen.
Ei merellekään mekossa lähdetä, mistäs tiedät vaikka vene ajelulle menisitte, jos juttu luistaa. Jos sulla ei ole venettä käytetävissä, naisellapa sellainen saattaa olla. Sellaiselle pienelle charter ajelulle.
Mä itse tuskin lähtisin tuntemattoman kanssa veneilemään, mutt enpä mä lähtis sokkotreffeilleään.
Ei mitään järkeä uhkarohkeudessa, sen mä olen jo opinut huomaamaan naisena.Ei me nyt ihan ventovieraita olla. Silleen ei tarvi ujostella. Ja stringit sillä ainakin farkkujen kanssa oli. Näky housunkauluksesta.
Ketään tuskin haittaa, jos pakarat viuhuu. :D
Ei mua ainaskaan.
Heh, ei ole venettä hällä. Eikä mulla.
Täytyy jotain nyt alkaa näpytellä, kello on jo noin paljon. Kiitos näkemyksistä. :)- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Ei hän kovin ujolta vaikuta. Aika tuttavallinen pikemminkin. Harva tokalla näkemällä tarjoo rintaliivejä kiinniteltäväksi hakasiin.
Näin päättelen, että ujosta aika kaukana.No tottahan hän sitten odottaa että nostat kahvilan takana seinää vasten ja pistät toimeksi. Hame ois helpompi. Tuliko paineita? Ota ainakin kesäkumi.
Anonyymi kirjoitti:
No tottahan hän sitten odottaa että nostat kahvilan takana seinää vasten ja pistät toimeksi. Hame ois helpompi. Tuliko paineita? Ota ainakin kesäkumi.
No tuota mitä mä kumilla teen? Pujotan sormeen? Sujautan kielen päälle? :D
No ei nyt ei lähdetä tuohon seksi hommaan yhtään. Pois se näistä menoista.
- Anonyymi
Jos on toiminnalliset treffit vaikka kansallispuistossa niin sinne ei saa laittaa mekkoa!!!!
- Anonyymi
Tähän osaa vastata vain korkeastikoulutetut jännämiehet punasissa housuissaan ja pinkkipaidoissaan ja lilaa luomissaan eli varakkaat muotitietoiset miehekkäät miehet ja jännäjenna päättää kumpaan hurja uros pukee päällensä
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Hän ei kyllä jännäjenna sentään ole.
Eli ei ole käynyt korkeakoulua
Harmis jo kertoikin yhden syyn, mutta toinen voi olla se, että hän ei osannut päättää kummat laittaa päälleen, ja kysyi sillä sun mielipiteen.
Olin viikonloppuna rippijuhlissa, ja kun pari päivää ennen juhlia pengoin vaatekaappia etsiäkseni tälle kelille soveltuvia, mutta hieman juhlavampia vaatteita kuin perus hellevaatteet, otin lopulta kahdesta vaihtoehtoisesta asukokonaisuudesta kuvat, ja lähetin ne äidilleni kysyäkseni hänen mielipidettään siitä, kumpi niistä on parempi kyseiseen tilaisuuteen. Hän vastasi kertoen mielipiteensä, mutta lopulta päädyimme seuraavana päivänä hän minun makuutuomarina vaatekauppaan etsimään sopivan juhlallista helle säähän sopivaa asua.Mulla nyt ei tullut tuollanen edes mieleen, hyvälle näyttämis seikka. Onhan siellä tietysti muitakin ihmisiä, kun me. Ehkä hän tykkää miettiä habitusta sitten silmiä miettien. :)
No täytyy vastata, että sään ja fiiliksen mukaan. Tyyli on vapaa. Seura kelpaa anyway. :D
Vaikiaa on jos ei vaatteita saa päälle ilman tuomareita. ;DMCMLXXVI kirjoitti:
Mulla nyt ei tullut tuollanen edes mieleen, hyvälle näyttämis seikka. Onhan siellä tietysti muitakin ihmisiä, kun me. Ehkä hän tykkää miettiä habitusta sitten silmiä miettien. :)
No täytyy vastata, että sään ja fiiliksen mukaan. Tyyli on vapaa. Seura kelpaa anyway. :D
Vaikiaa on jos ei vaatteita saa päälle ilman tuomareita. ;DEi sitä aina tarvitse makutuomaria, mutta välillä tarvitaan. Se jotenkin kuuluu naiseuteen, ja naiselliseen käytökseen. Joskus on vaan epävarma vaatteen istuvuudesta, väristä, tai onko vaate sovelias tilaisuuteen, sekä siitä onko koko liian iso vai pieni omaan kroppaan nähden.
Kun kysyy toiselta naiselta, tai sellaiselta mieheltä joka ymmärtää naisten muodista jotain, ja jolla on silmää yhteensopiville malleille, materiaaleille, ja väreille, saa varmasti sen rehellisen vastauksen sen sijaan että toinen antaa sellaisen vastauksen, minkä olettaa kysyjän haluavan kuulla. Sopi vaate sitten kysyjälle tai ei.
En mäkään joka kerta vaatteita valitessa mielipidettä kysy, mutta jos ei ole itse täysin varma soveltuuko kyseinen vaate siihen tilaisuuteen, tai miltä se näyttää päällä.
Tuskin säkään oot koskaan menny vaikka työhaastatteluun reikäsissä verkkareissa ja maalitahraisessa tai virttyneessä paidassa, kun työnsit käden vaatekaappiin, ja ne sattui sokkona sun käteen.Lauruska kirjoitti:
Ei sitä aina tarvitse makutuomaria, mutta välillä tarvitaan. Se jotenkin kuuluu naiseuteen, ja naiselliseen käytökseen. Joskus on vaan epävarma vaatteen istuvuudesta, väristä, tai onko vaate sovelias tilaisuuteen, sekä siitä onko koko liian iso vai pieni omaan kroppaan nähden.
Kun kysyy toiselta naiselta, tai sellaiselta mieheltä joka ymmärtää naisten muodista jotain, ja jolla on silmää yhteensopiville malleille, materiaaleille, ja väreille, saa varmasti sen rehellisen vastauksen sen sijaan että toinen antaa sellaisen vastauksen, minkä olettaa kysyjän haluavan kuulla. Sopi vaate sitten kysyjälle tai ei.
En mäkään joka kerta vaatteita valitessa mielipidettä kysy, mutta jos ei ole itse täysin varma soveltuuko kyseinen vaate siihen tilaisuuteen, tai miltä se näyttää päällä.
Tuskin säkään oot koskaan menny vaikka työhaastatteluun reikäsissä verkkareissa ja maalitahraisessa tai virttyneessä paidassa, kun työnsit käden vaatekaappiin, ja ne sattui sokkona sun käteen.Juu ymmärrän tuon. Ja hän on kyllä naisellisuuden ruumiillistuma. Kynsiä myöden. Sikäli vähän ajattelin, että ehkä hän mietti käytännöllisyyttä kysyessään kamppeista, jos on vaikka muutakin menoa aterian jälkeen.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Mulla nyt ei tullut tuollanen edes mieleen, hyvälle näyttämis seikka. Onhan siellä tietysti muitakin ihmisiä, kun me. Ehkä hän tykkää miettiä habitusta sitten silmiä miettien. :)
Vaikiaa on jos ei vaatteita saa päälle ilman tuomareita. ;DTotta turiset 😁
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Ei sitä aina tarvitse makutuomaria, mutta välillä tarvitaan. Se jotenkin kuuluu naiseuteen, ja naiselliseen käytökseen. Joskus on vaan epävarma vaatteen istuvuudesta, väristä, tai onko vaate sovelias tilaisuuteen, sekä siitä onko koko liian iso vai pieni omaan kroppaan nähden.
Tuskin säkään oot koskaan menny vaikka työhaastatteluun reikäsissä verkkareissa ja maalitahraisessa tai virttyneessä paidassa, kun työnsit käden vaatekaappiin, ja ne sattui sokkona sun käteen.Nyt kyllä tais olla ihan tavalliset treffit kyseessä.
MCMLXXVI kirjoitti:
Juu ymmärrän tuon. Ja hän on kyllä naisellisuuden ruumiillistuma. Kynsiä myöden. Sikäli vähän ajattelin, että ehkä hän mietti käytännöllisyyttä kysyessään kamppeista, jos on vaikka muutakin menoa aterian jälkeen.
Hyvin todennäköisesti tuosta käytännöllisyydestä oli kyse. Lämpötila vaikuttaa myös siihen mitä pukee päälle, kuin myös tapaamisen ajankohta. Onko se päivällä vai illalla. Onko tarkoitus olla ruokailun jälkeen ulkona, vai vaan sisällä.
Ihmiset on erilaisia. Toiset haluavat kysyä enemmän toisen mielipidettä asiasta kuin asiasta, ja taas toiset eivät. Yksilökohtaista. Samalla tavalla kuin toiset naiset eivät voi olla edes kotonaan ilman täydellistä sotamaalausta, saati lähteä meikittä ovesta ulos verkkareissa ja kulahtaneessa paidassa.
Toisille taas se ei ole ongelma eikä mikään liikkua julkisesti naturellina, pukeutuen mieluummin päällä mukaviin, mutta ei niin imarteleviin vaatteisiin.
Mä kuulun tohon jälkimmäiseen ryhmään, ja muistelisin sunkin samaa joskus kertoneen.Lauruska kirjoitti:
Hyvin todennäköisesti tuosta käytännöllisyydestä oli kyse. Lämpötila vaikuttaa myös siihen mitä pukee päälle, kuin myös tapaamisen ajankohta. Onko se päivällä vai illalla. Onko tarkoitus olla ruokailun jälkeen ulkona, vai vaan sisällä.
Ihmiset on erilaisia. Toiset haluavat kysyä enemmän toisen mielipidettä asiasta kuin asiasta, ja taas toiset eivät. Yksilökohtaista. Samalla tavalla kuin toiset naiset eivät voi olla edes kotonaan ilman täydellistä sotamaalausta, saati lähteä meikittä ovesta ulos verkkareissa ja kulahtaneessa paidassa.
Toisille taas se ei ole ongelma eikä mikään liikkua julkisesti naturellina, pukeutuen mieluummin päällä mukaviin, mutta ei niin imarteleviin vaatteisiin.
Mä kuulun tohon jälkimmäiseen ryhmään, ja muistelisin sunkin samaa joskus kertoneen.Niin, jotenkin hänen aivoituksiin saattas sopia tuo käytännöllisyys ajatus, paitsi geelikynnet ja siivous. :D
Ja kyllä hän ulkonäköäkin miettii. Oli koulussakin aina hiukset laitettuna, kevyt meikki, nuorekas farkku toppi tyyli.
Juu, mua ei niin nappaa puunata. Wash and go, puhdasta päälle, hiukset kuosiin ja hampaat pestynä, kainalot myrkytettynä. Valmis. :)
Vapaalla mieti edes hiuksia ja vetimetkin on mitä on.MCMLXXVI kirjoitti:
Niin, jotenkin hänen aivoituksiin saattas sopia tuo käytännöllisyys ajatus, paitsi geelikynnet ja siivous. :D
Ja kyllä hän ulkonäköäkin miettii. Oli koulussakin aina hiukset laitettuna, kevyt meikki, nuorekas farkku toppi tyyli.
Juu, mua ei niin nappaa puunata. Wash and go, puhdasta päälle, hiukset kuosiin ja hampaat pestynä, kainalot myrkytettynä. Valmis. :)
Vapaalla mieti edes hiuksia ja vetimetkin on mitä on.Hän on virosta, liekö sielläkin naisilla tapana sitten lähteä laitettuna liikenteeseen?
- Anonyymi
No että tietää miten pukeudut 🤷♀️ Sitten kysyjä voi hakea sitä samaa tai jotakin sinne päin.
- SheenaKyllä hän suurinpiirtein tietää mun kesäesa tyylin. Kevyttä, rentoa, mukavaa. Ei me mihkään linnanjuhliin olla menossa. :)
Vaikka kampaajallakin pitää kuulemma käydä päivää ennen. :DMCMLXXVI kirjoitti:
Kyllä hän suurinpiirtein tietää mun kesäesa tyylin. Kevyttä, rentoa, mukavaa. Ei me mihkään linnanjuhliin olla menossa. :)
Vaikka kampaajallakin pitää kuulemma käydä päivää ennen. :DOllaa nyt kuitenkin puolituttuja jo opiskelujen kautta.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Kyllä hän suurinpiirtein tietää mun kesäesa tyylin. Kevyttä, rentoa, mukavaa. Ei me mihkään linnanjuhliin olla menossa. :)
Vaikka kampaajallakin pitää kuulemma käydä päivää ennen. :DKyselee muutamat kaveritkin multa mitä laitan päälle jonnekin tai otan mukaan matkalle. Vaikka hyvin ne tietää, että tietysti jotakin mustaa 😎 Tietysti joskus yllätän valkoisella pukeutumisella (kukaan ei tunne!), vaikken todellakaan ole mustavalkoinen tyyppi.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Kyselee muutamat kaveritkin multa mitä laitan päälle jonnekin tai otan mukaan matkalle. Vaikka hyvin ne tietää, että tietysti jotakin mustaa 😎 Tietysti joskus yllätän valkoisella pukeutumisella (kukaan ei tunne!), vaikken todellakaan ole mustavalkoinen tyyppi.
- SheenaJuu. Me ei nyt niin läheisiä olla. Eikä tekemisissä oltu yli vuoteen. Mutta nyt tuli mieleen ehdottaa, että jos nähtäs. Kuulumiset vois vaihtaa.
Viimeks näpelöin hänen rintaliivejä kiinni laittaa, kun oli yhdellä hakasella enää kiinni. Erikoinen erkaneminen. :)
- Anonyymi
Tai sanot puetaan nämä eli kaksi samanlaista ja väristä tuulipukua eli olisitte samiksii
Ite voin mennä kahvilaan tai johonkin tavallisempaan ruokaravintolaan (en käy missään viiden Michelin tähden paikoissa ja tosi juhlavissa eikä täällä sellaisia edes ole ja harvoin ravintolassa käyn, ruokaravintolaksi sisällytän myös ihan vaikka ABC:n) vaikka ulkoilupuvussa tai muuten melko rennosti (kuitenkin vaatteiden on hyvä olla siistit ja puhtaat, ettei kuitenkaan näytä ihan Uuno Turhapurolta). En tykkää kauheasti olla ykköset yllä (juhlavaatteet tai kuin olisi mnossajohonkin bisnestapaamiseen) ja pukeutua ravintolaan niin kuin vaikka jossain saippuasarjassa kuten vaikka Kauniissa ja rohkeissa eli tosiaan niin kuin olis menossa hienoihin juhliin (tosin Kauniissa ja rohkeissa ihmiset yleensä käy hienoissa ravintoloissa).
Eikä nykyään tavallisiin ravintoloihin ole pukupakko eikä täydy pitää solmiota eikä naisten täydy laittaa hienompaa mekkoa päälle, jos ei halua. Rennompikin asustus käy. Joidenkin niin sanottujen tyyliasiantuntijoiden ja stylistien mielestä rennoissa vaatteissa ravintolaan meneminen on kauheaa, mutta kukin tyylillään, mutta kuitenkin katsoen, ettei sentään ihan Turhapuron Uunolta tai viikkoja suihkussa käymättömältä kodittomalta näytä =)
- Anonyymi
Käyttäisitkö kotona tai autossa kun menisitte esim mökille mini hametta jos miehesi ehdottaisi sitä kun haluaa nähdä reitesi ja jos sille päälle sattuu niin tietää ettei sinulla pikkareita tai kun istut mökillä keinussa tai tuolilla niin näkee sinun sen ja alkaa ulvomaan onnesta
Anonyymi kirjoitti:
Käyttäisitkö kotona tai autossa kun menisitte esim mökille mini hametta jos miehesi ehdottaisi sitä kun haluaa nähdä reitesi ja jos sille päälle sattuu niin tietää ettei sinulla pikkareita tai kun istut mökillä keinussa tai tuolilla niin näkee sinun sen ja alkaa ulvomaan onnesta
En. En käytä minkäänlaisia hameita enkä mekkoja kenenkään pyynnöstä. Reidet voin näyttäänvetämällä päällihousut alas tai bokserit jalassa hihhuloimalla.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
En. En käytä minkäänlaisia hameita enkä mekkoja kenenkään pyynnöstä. Reidet voin näyttäänvetämällä päällihousut alas tai bokserit jalassa hihhuloimalla.
Eikö kaikkia housuja voi laittaa alas tai kotona voi olla ilman mitään housuja pimppi paljaana
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kaikkia housuja voi laittaa alas tai kotona voi olla ilman mitään housuja pimppi paljaana
No lapsiakin pitää pikkasen ajatella. Että ei.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
No lapsiakin pitää pikkasen ajatella. Että ei.
No lapset voi määrätä ulos leikkimään ja sisälle ei tulla ennen kuin kutsutaan
Anonyymi kirjoitti:
No lapset voi määrätä ulos leikkimään ja sisälle ei tulla ennen kuin kutsutaan
Ää, huono idea. Täytyy niiden saada kotonaan olla rauhassa.
- Anonyymi
Ihan vaan että teettekö jotain tavanomaisempaa kuten kahvila,leffa, kävely puistossa jne. Vai menettekö johonkin hienompaan ravinteliin illalliselle, teatteriin tms. jossa edellytetään parempaa pukeutumista.
Tavanomaista. Syödään ja juodaan. Rantsussa voi käppäillä vaikka jäätelölle ja vesistöä ihailemassa.
MCMLXXVI kirjoitti:
Tavanomaista. Syödään ja juodaan. Rantsussa voi käppäillä vaikka jäätelölle ja vesistöä ihailemassa.
Hienot auringonlaskut näin kesällä.
- Anonyymi
Kahvilta ehkä sekstailemaan puistoon autoon metsään sen naisen luo heti asiaan kun sopiva paikka löytyy
Anonyymi kirjoitti:
Kahvilta ehkä sekstailemaan puistoon autoon metsään sen naisen luo heti asiaan kun sopiva paikka löytyy
Eeei, vaikka korea mimmi onkin ja sinkku. Mä en ole sinkku. :)
Ihan vaan kaverina.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Eeei, vaikka korea mimmi onkin ja sinkku. Mä en ole sinkku. :)
Ihan vaan kaverina.No onko sillä väliä enään onko sinkku vai ei kun olet jo treffeillä
Anonyymi kirjoitti:
No onko sillä väliä enään onko sinkku vai ei kun olet jo treffeillä
Tietysti on väliä. Kaveritreffit.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Voi niitä silläkin nimellä kutsua
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Yym. Sillä kutsutaan.
Mekko ilman pikkareita on näin lämpimällä ihan hyvä valinta, viiva tuulettuu.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Mekko ilman pikkareita on näin lämpimällä ihan hyvä valinta, viiva tuulettuu.
AsianVierestäHeh, kehtaiskohan ehdottaa. :D
En kehtaa.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, kehtaiskohan ehdottaa. :D
En kehtaa.Olisihan se jo vähän rohkeaa. Toisaalta miksi nainen kysyisi naiselta mitä laittaa päällensä tapaamiseen ja jos kysyy ainut vaihtoehto vastaukseen on mekko.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se jo vähän rohkeaa. Toisaalta miksi nainen kysyisi naiselta mitä laittaa päällensä tapaamiseen ja jos kysyy ainut vaihtoehto vastaukseen on mekko.
AsianVierestäNiinpä. Miksi muutenkaan kysyä mitä laittaa päälle, kun ei ole mikään juhlava paikka eikä tilaisuus. Kysytkö sä jos lähdet tapaamaan tuttavaa mitä puen päälle?
MCMLXXVI kirjoitti:
Niinpä. Miksi muutenkaan kysyä mitä laittaa päälle, kun ei ole mikään juhlava paikka eikä tilaisuus. Kysytkö sä jos lähdet tapaamaan tuttavaa mitä puen päälle?
Mä en kysy koskaan. Puen ihan ominpäin mitä puen..
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Ymmärtääkö nainen, että on kaveritreffit?
MCMLXXVI kirjoitti:
Juu. Pitäs ymmärtää.
Jos hän meinaa hurmata jonkun siellä, tai on toiset treffit heti perään jonkun kanssa. :)
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, kehtaiskohan ehdottaa. :D
En kehtaa.No, eiköhän tuossa nyt just olla asian ytimessä eli jännän ympärillä, se kysy siksi just, että rivien välistä luettuna se kysymys oli: aiotaanko tässä kenties ottaa pikaiset esim jossain luonnon keskellä, ja mekko päällä tuo on iisimpää. Jos kerran rintsikanräpläys tasolle olette jo edenneet.
Anonyymi kirjoitti:
No, eiköhän tuossa nyt just olla asian ytimessä eli jännän ympärillä, se kysy siksi just, että rivien välistä luettuna se kysymys oli: aiotaanko tässä kenties ottaa pikaiset esim jossain luonnon keskellä, ja mekko päällä tuo on iisimpää. Jos kerran rintsikanräpläys tasolle olette jo edenneet.
Se tuli ihan puuntakaa, rintsikannäpläys. Kävelin ihan letkeenä päivän päätteeks autolle, kun hän hyppäs selkä paljaana paidan helmaa nostaen, että auta ja laita noi kiinni. No mä sitten laitoin. Vähän posket punasena ja kämmenet hikisenä. :)
MCMLXXVI kirjoitti:
Se tuli ihan puuntakaa, rintsikannäpläys. Kävelin ihan letkeenä päivän päätteeks autolle, kun hän hyppäs selkä paljaana paidan helmaa nostaen, että auta ja laita noi kiinni. No mä sitten laitoin. Vähän posket punasena ja kämmenet hikisenä. :)
Eikä mulla ole aikeita mihkään pikasiin. Ruokakin purraan rauhassa.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
On taidettu sua viedä kuin pässiä narussa 😂
Anonyymi kirjoitti:
On taidettu sua viedä kuin pässiä narussa 😂
No ainakin se oli yllätys hyökkäys. En kyllä muista ikinä ennen kenenkään kaksi 6h työpäivää tutun, ihmisen tulleen tarjoamaan rintaliivien hakasten kiinnitystä selkä paljaana.
Joku kaveri on voinut joskus pyytää jonkun rintsikan hakasten ja mekon vetoketjun kanssa apua yms. Harvemmin näin tuoreet tuttavuudet kuitenkaan. Et ei hän nyt ainakaan kovin ujo voi olla. :)
- Anonyymi
Kysyy, koska et ole antanyt mitään käskyä asiasta.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä miksi aikuinen nainen tuommoista kysyy.
- Anonyymi
Mowglilla ei sulkaa ole tukassa kuin hiawathalla
- Anonyymi
Tyhmää tuota on ihmetellä. Mistä vitusta se nainen tietää, mitä treffeillä tehdään? Jos ajetaan vaikka vesiskootterilla tai mennäänkö vaan rantaravintolaan. Kyllä siinä pitää tietää tasan tarkkaan miten varustautuu!
Tietää kun on puhuttu. Sitä en tiedä mitä sen jälkeen tekee, lähteekö rimpsalle. Muttei se mun asia ole vaatteista päättää.
MCMLXXVI kirjoitti:
Tietää kun on puhuttu. Sitä en tiedä mitä sen jälkeen tekee, lähteekö rimpsalle. Muttei se mun asia ole vaatteista päättää.
Ja jos on niin epävarma, pukee ne housut. Niinhän mäkin aina puen. Käy kaikkeen menoon.
Riippuu vähän tapaamisen luonteesta 😊
Jos on kyse treffeistä, siis romanttisluonteisista, niin sitä kyselee ehkä vähän siihen sävyyn, kuin Harmis ehdotti, että mistä tykkäisit tai mikä olisi tilanteeseen edustavin.
Jos taas kaveri kyselee kaverilta, silloin se on enemmän sitä, että ei oltaisi ihan eri tyylisiä, kun johonkin kahvilaan tai kaupungille menee, eli ei itse näyttäisi yli- tai alipukeutuneelta toisen seurassa. Eli tavallaan hakee tukea toisesta; "pukeudutaan sitten rennosti, mutta ei ihan verskoihin kumminkaan" . Naisethan usein haluaa olla jotenkin "samiksia", se luo yhteneväisyyden tunnetta.Nämä ei ole romanttiset treffit. Vielä. 😜
Oikeasti, leikki sikseen. Laitoin viestiä, että pukee housut. Näin ei tarvi miettiä käykö vaatetus mihinkään.MCMLXXVI kirjoitti:
Nämä ei ole romanttiset treffit. Vielä. 😜
Oikeasti, leikki sikseen. Laitoin viestiä, että pukee housut. Näin ei tarvi miettiä käykö vaatetus mihinkään.Vaikee kuvitella meitä samiksina. 😄
Mörrimöykky ja päivänsäde. Tyyli on he ja she.MCMLXXVI kirjoitti:
Oikeasti, leikki sikseen. Laitoin viestiä, että pukee housut. Näin ei tarvi miettiä käykö vaatetus mihinkään.Mut sitähän sä et voi tietää, ajatteleeko se nainen niitä romanttisina treffeinä 😉
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mut sitähän sä et voi tietää, ajatteleeko se nainen niitä romanttisina treffeinä 😉
Hmph. Eiköhän se selviä. :)
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Oikeasti, leikki sikseen. Laitoin viestiä, että pukee housut. Näin ei tarvi miettiä käykö vaatetus mihinkään.Siis olitko se sinä, joka halusit treffit?
Anonyymi kirjoitti:
Siis olitko se sinä, joka halusit treffit?
Minähän se ajattelin, että voisi nähdä jonkun tutun. Kun näitä kavereita koitan tässä vähän katsella. On tässä pari muutakin naispuolista kaveria ja tuttavaa, joita ajattelin kysyä kahville. Pitkästä aikaa juttusille ja kuulumisia vaihtamaan.
Jos vähän koittais aktivoitua välillä ihmisten suhteen. :)MCMLXXVI kirjoitti:
Minähän se ajattelin, että voisi nähdä jonkun tutun. Kun näitä kavereita koitan tässä vähän katsella. On tässä pari muutakin naispuolista kaveria ja tuttavaa, joita ajattelin kysyä kahville. Pitkästä aikaa juttusille ja kuulumisia vaihtamaan.
Jos vähän koittais aktivoitua välillä ihmisten suhteen. :)Lähinnä koittanut miettiä sellaisia jo vähän tuttuja joiden seurassa on viihtynyt, ettei ihan väkinäiselle tunnu seurassa oleminen. Että on vähän edes tiedossa, jotta tuon kanssa juttelu sujuu, henkilökemiat kohtaa.
MCMLXXVI kirjoitti:
Lähinnä koittanut miettiä sellaisia jo vähän tuttuja joiden seurassa on viihtynyt, ettei ihan väkinäiselle tunnu seurassa oleminen. Että on vähän edes tiedossa, jotta tuon kanssa juttelu sujuu, henkilökemiat kohtaa.
Ventovieraita kun on hankalaa lähestyä ja pitäis vielä välittyä, että ihan kaverina haluan nähdä. En ole mitään pelehtimisseuraa hakemassa. Mikä nyt monella tuli varmaan taas mieleen, minun seksuaalisia suuntautumisia funtsien. Vaikeaa kaverustua kenenkään kanssa, jos arvelluttaa motiivit. :)
- Anonyymi
Jos menet eestiläissyntyisen naisen kanssa treffeille, pukeudu siististi ja mahdollisimman tyylikkäästi. Pidä huoli myös hygieniasta ja että ulkoinen olemus on siisti.
Vie mielellään kukkia, täällä (asun Eestissä) kukat ovat tärkeässä asemassa.
Käyttäydy kauniisti.
Aito oikea eestiläinen nainen eroaa vironvenäläisestä kuin yö ja päivä. Jos kyseesssä venäläissukuinen, no jaa... Mutta itsehän päätät.
Täällä Eestissä eestiläiset naiset ovat Naisia, suuri ero suomalaisiin jotka eivät ole tarkkoja ulkoisesta olemuksesta. Nainen saattaa olla aluksi myös hieman pidättyväinen ja helposti saa käsityksen ettei häntä kiinnosta. Se kuuluu kuitenkin kulttuuriin, täällä naiset kasvavat siihen.
Ja ehdottomasti törkypuheet saat unohtaa!
Onnea treffeille :)Ihan originelli eestitär. Huomasin kyllä, että on hyvin naisellinen vaikka silleen rennolla nuorekkaalla tyylillä. Ikää on 39 mutta näyttää kyllä nuoremmalle, ei ole ns. yhtään tätimäistynyt.
Kyllä hänkin käveli lippis väärinpäin päässä ja tennarit jalassa, farkkushortseissa ja topissa ainakin vielä pari kesää sitten. Sillain just rennon nuorekkaasti.
Ihan kaveri mielellä nähdään. Sillä tavalla onnentoivotuksia tarvita, mutta oishan se kiva jos vaihteeksi aktivoituisi kaveripuolellakin. :)MCMLXXVI kirjoitti:
Ihan originelli eestitär. Huomasin kyllä, että on hyvin naisellinen vaikka silleen rennolla nuorekkaalla tyylillä. Ikää on 39 mutta näyttää kyllä nuoremmalle, ei ole ns. yhtään tätimäistynyt.
Kyllä hänkin käveli lippis väärinpäin päässä ja tennarit jalassa, farkkushortseissa ja topissa ainakin vielä pari kesää sitten. Sillain just rennon nuorekkaasti.
Ihan kaveri mielellä nähdään. Sillä tavalla onnentoivotuksia tarvita, mutta oishan se kiva jos vaihteeksi aktivoituisi kaveripuolellakin. :)Tartteeks mun opetella eesti keele nyt sitten? :)
https://youtu.be/CAj9xZp0wgk- Anonyymi
Voivoi kun eestitär ei ollut uusi tuttavuus vaan ennestään jo tuttu. Koita pysyä palstajutuissa kärryillä.
- Anonyymi
Sinäkö et olekaan nainen?
Tai siis voihan nainen olla naisen kanssa treffeillä.
Anteeksi maalaisuuteni. - Anonyymi
Nykyään on itse asiassa sekin mahdollisuus, että laittaa molemmat. Näitä legginssejä, tai enemmän housutyyppisiäki käytetään myös mekon alla. Tai mekko ja tunika, mikä niiden ero sitten on. Käytännöllistä ainakin. Ja ne paljaat sääret alkaa tuntuu ton jälkeen jo ihan vilauttelulta sitten.
Kysyvä ei tieltä eksy. 😊
Jotkut ihmiset varmistaa vähän kaiken. Eipä siinä sen kummempaa tuskin.Tuli vaan ensimmäisen kerran vastaan tällainen kysymys. Yllätti, että miksi. Kunhan ei alasti kulje ja putkaan joudu. :)
No huomenna nään mitä on ylleen nykinyt.MCMLXXVI kirjoitti:
Tuli vaan ensimmäisen kerran vastaan tällainen kysymys. Yllätti, että miksi. Kunhan ei alasti kulje ja putkaan joudu. :)
No huomenna nään mitä on ylleen nykinyt.No mulle on osunut useampi.
Nykyäänhän jossain juhlakutsuissa saattaa olla vähän pukeutumiskoodista. Ja uskon, että sillä tarkoitus on helpottaa sitä ihmisten vaatetuksen miettimistä...noin vaan yleisemmin asiaa miettien
Vaikka smart casual...
Oisit ilmoittanut treffikumppanille, että tilaisuus noudattaa fresh casual-koodia. 😝interlocutrice kirjoitti:
No mulle on osunut useampi.
Nykyäänhän jossain juhlakutsuissa saattaa olla vähän pukeutumiskoodista. Ja uskon, että sillä tarkoitus on helpottaa sitä ihmisten vaatetuksen miettimistä...noin vaan yleisemmin asiaa miettien
Vaikka smart casual...
Oisit ilmoittanut treffikumppanille, että tilaisuus noudattaa fresh casual-koodia. 😝Fresh casual tyyli? 😜
https://previews.123rf.com/images/kharchenko/kharchenko1707/kharchenko170700025/84561420-sexy-girl-in-clothes-from-leaves-fantasy-picture-creative-colors.jpg
😄👍MCMLXXVI kirjoitti:
Fresh casual tyyli? 😜
https://previews.123rf.com/images/kharchenko/kharchenko1707/kharchenko170700025/84561420-sexy-girl-in-clothes-from-leaves-fantasy-picture-creative-colors.jpg
😄👍Ainakin olisi keliin mukainen sopivan ilmava. 🤣
MCMLXXVI kirjoitti:
Tuli vaan ensimmäisen kerran vastaan tällainen kysymys. Yllätti, että miksi. Kunhan ei alasti kulje ja putkaan joudu. :)
No huomenna nään mitä on ylleen nykinyt.MCMLXXVI: "Tuli vaan ensimmäisen kerran vastaan tällainen kysymys. Yllätti, että miksi. Kunhan ei alasti kulje ja putkaan joudu. :)"
Minä kuljin tänään paidatta vaikka missä. Esimerkiksi kävin kahvilassa ja Pilkon ostoskeskuksessa. Miehellä on se etu, että voi kulkea paidatta, kun ei ole naisten rintoja. Esittelin kaikille rintakarvojani.
Tähän aloitukseesi: minusta nykyään on vapaus pukeutua niin kuin haluaa. Se hame on pakollinen vasta jossain virallisissa tilaisuuksissa, kuten mahdollisesti koulusta valmistumisjuhla tai väitöstilaisuus. SETA:n varapuheenjohtaja Alia kertoi minulle dösässä, että häneltä edellyttiin hametta väitöstilaisuudessaan. Tietysti voi huomioida treffikumppanin, jos hän on jotenkin vanhoillinen.interlocutrice kirjoitti:
Ainakin olisi keliin mukainen sopivan ilmava. 🤣
No niinhän mäkin vähän tuumasin, jotta pysyy freshinä kun tuuletus pelaa. 😝
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
MCMLXXVI: "Tuli vaan ensimmäisen kerran vastaan tällainen kysymys. Yllätti, että miksi. Kunhan ei alasti kulje ja putkaan joudu. :)"
Minä kuljin tänään paidatta vaikka missä. Esimerkiksi kävin kahvilassa ja Pilkon ostoskeskuksessa. Miehellä on se etu, että voi kulkea paidatta, kun ei ole naisten rintoja. Esittelin kaikille rintakarvojani.
Tähän aloitukseesi: minusta nykyään on vapaus pukeutua niin kuin haluaa. Se hame on pakollinen vasta jossain virallisissa tilaisuuksissa, kuten mahdollisesti koulusta valmistumisjuhla tai väitöstilaisuus. SETA:n varapuheenjohtaja Alia kertoi minulle dösässä, että häneltä edellyttiin hametta väitöstilaisuudessaan. Tietysti voi huomioida treffikumppanin, jos hän on jotenkin vanhoillinen.Oliskin mahtavaa, kun vois kulkea ilman paitaa. Kulkisinkin, jos ei olisi rintoja. Nämä miehiset edut olisi mukavaa saada.
Minua hiukan pukukoodit tympii, jotenkin vanhoillista. Mutta onhan niitä tilaisuuksia mihin ei tietysti mitä vaan säkkiä voi päälleen pistää.MCMLXXVI kirjoitti:
Oliskin mahtavaa, kun vois kulkea ilman paitaa. Kulkisinkin, jos ei olisi rintoja. Nämä miehiset edut olisi mukavaa saada.
Minua hiukan pukukoodit tympii, jotenkin vanhoillista. Mutta onhan niitä tilaisuuksia mihin ei tietysti mitä vaan säkkiä voi päälleen pistää.Yhdessä laulussa sanotaan, että käyn ahon laitaan ilman paitaa.
https://www.youtube.com/watch?v=GPGQ57oS1UY
Miehillä on se etu, että voi olla ilman paitaa. Tällä helteellä olikin mukava olla päivä ilman paitaa. Illalla käyn vielä suihkussa.
Hyvää kesää ja päivänjatkoa. Itse alan puuhaamaan muuta kuin täällä kirjoittelemista. Iltoja! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Yhdessä laulussa sanotaan, että käyn ahon laitaan ilman paitaa.
https://www.youtube.com/watch?v=GPGQ57oS1UY
Miehillä on se etu, että voi olla ilman paitaa. Tällä helteellä olikin mukava olla päivä ilman paitaa. Illalla käyn vielä suihkussa.
Hyvää kesää ja päivänjatkoa. Itse alan puuhaamaan muuta kuin täällä kirjoittelemista. Iltoja! :)Niinno eihän sen tarvitsisi olla mikään vain miesten etu. Jos naisen rintoja ajateltaisi yhtä luonnollisena asiana paljaanakin, kuin miehenkin.
Ihmisissähän se vika on, ettei niin ole. Vaan on eri arvoista olla mies ja nainen, paljaalla rintakehällä.
Äkkiä siihin tottuisi, ettei naiset pidä rintoja piilossa jos ei miehetkään. Tottakai kauniit paljaat rinnat kääntäisi päät, mutta lopulta sekin olis luonnollista.
Iltoja. :)MCMLXXVI kirjoitti:
Niinno eihän sen tarvitsisi olla mikään vain miesten etu. Jos naisen rintoja ajateltaisi yhtä luonnollisena asiana paljaanakin, kuin miehenkin.
Ihmisissähän se vika on, ettei niin ole. Vaan on eri arvoista olla mies ja nainen, paljaalla rintakehällä.
Äkkiä siihin tottuisi, ettei naiset pidä rintoja piilossa jos ei miehetkään. Tottakai kauniit paljaat rinnat kääntäisi päät, mutta lopulta sekin olis luonnollista.
Iltoja. :)Mä olen vähän alkuasukas jossain määrin henkisesti. Sori siitä. Minusta vaan on paljon turhia häpeän asioita ja pimeitä mooraalikoodeja mm. alastomuudesta. Kuten nyt naisen vs. miehen rintakehä ja rinnat.
MCMLXXVI kirjoitti:
Niinno eihän sen tarvitsisi olla mikään vain miesten etu. Jos naisen rintoja ajateltaisi yhtä luonnollisena asiana paljaanakin, kuin miehenkin.
Iltoja. :)MCMLXXVI: "Äkkiä siihin tottuisi, ettei naiset pidä rintoja piilossa jos ei miehetkään. Tottakai kauniit paljaat rinnat kääntäisi päät, mutta lopulta sekin olis luonnollista."
Minä kannattaisin ainakin tuota. Joskus historiassa aiemmin naiset ovat saaneet näyttää rintojaan Euroopassakin. Mutta oli sillä paljaalla ylävartalon käytöllä hivenen huonot seuraukset, sillä hartioista melkein paloin tänään. Paljaat hartiat tulivat aivan punaisiksi, palaminen oli lähellä. Kovassa auringonpaisteessa yläkroppaa ei ehkä kannatakkaan pitää paljaana.
Harmittaa se, että Joensuussa yö lämpötila on jotain 21 astetta. Ei saa oikein nukutuksi, kun on niin lämmintä. Tulee oltua vielä hereillä näin puoli kahden aikoihin. Harmi! :(Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
MCMLXXVI: "Äkkiä siihin tottuisi, ettei naiset pidä rintoja piilossa jos ei miehetkään. Tottakai kauniit paljaat rinnat kääntäisi päät, mutta lopulta sekin olis luonnollista."
Minä kannattaisin ainakin tuota. Joskus historiassa aiemmin naiset ovat saaneet näyttää rintojaan Euroopassakin. Mutta oli sillä paljaalla ylävartalon käytöllä hivenen huonot seuraukset, sillä hartioista melkein paloin tänään. Paljaat hartiat tulivat aivan punaisiksi, palaminen oli lähellä. Kovassa auringonpaisteessa yläkroppaa ei ehkä kannatakkaan pitää paljaana.
Harmittaa se, että Joensuussa yö lämpötila on jotain 21 astetta. Ei saa oikein nukutuksi, kun on niin lämmintä. Tulee oltua vielä hereillä näin puoli kahden aikoihin. Harmi! :(Huomenta. Joo, ihminen on ns. sivistyksen myötä erkaantunut vähän jo liiankin kauas ihmisyydestä. Ihmiseläimiähän me ollaa. Kaikki luonnollinen on väritetty rumaksi ja epäsopivaksi. Ihmiskehokin, sellainenhan se on kun on siellä vaatteiden allakin.
Siksihän ihmisille se alastomuus niin vaikea asia onkin käsitellä, kun siitä on tehty hävettävää, piiloteltavaa, epäsopivaa, seksualisoitu raskaalla kädellä. Kumma kun vauva syntyy alasti kukaan ei näe siinä mitää järkyttävää tai hui kamalaa alastonta nahkaa. Mutta ootas kun kasvetaan sukukypsiksi alkaa kauhea mekkala ja sopimattomuus puheet. :)
Jokainen täysipäinen ihminen tietää, mikä värkki on naisella hameean alla ja miehellä housuissa, millaiset noin suurinpiirtein miehen ja naisen alaston keho näyttää eri variaatioilla. Mikä siinä nyt sitten on niin huippusalaista, ettei voisi ilman paitaa molemmat sukupuolet kulkea? :)
Päässä vikaa, jos pitää seksualisoida kaikki luonnollinen. Toki ymmärrän, että viehättävyys aspekti on olemassa, itsellläkin. Mutta yhtälailla ne kauniit naiset ja komeat miehet näkee vaatteet päälläkin. Ja osaa kuvitella mitä vaatteiden alla on ja miltä se noin suurinpiirtein näyttää alastomana.
aurinkorasvaa nahkapukuun, kun ilkosillaan kekkuloi. :D
https://youtu.be/sM2ZhByFcDk
Tukka pystyssä heräsin, voisin lähteä ko. videon kuvauksiin suoraan ilman mitään hiustökköttiä. Aamuisin on kyllä uskomaton pystytukka, ei helkkari. Pitää mennä suihkuun kesyttämään shampoolla ja vedellä pää. :)MCMLXXVI kirjoitti:
Huomenta. Joo, ihminen on ns. sivistyksen myötä erkaantunut vähän jo liiankin kauas ihmisyydestä. Ihmiseläimiähän me ollaa. Kaikki luonnollinen on väritetty rumaksi ja epäsopivaksi. Ihmiskehokin, sellainenhan se on kun on siellä vaatteiden allakin.
Siksihän ihmisille se alastomuus niin vaikea asia onkin käsitellä, kun siitä on tehty hävettävää, piiloteltavaa, epäsopivaa, seksualisoitu raskaalla kädellä. Kumma kun vauva syntyy alasti kukaan ei näe siinä mitää järkyttävää tai hui kamalaa alastonta nahkaa. Mutta ootas kun kasvetaan sukukypsiksi alkaa kauhea mekkala ja sopimattomuus puheet. :)
Jokainen täysipäinen ihminen tietää, mikä värkki on naisella hameean alla ja miehellä housuissa, millaiset noin suurinpiirtein miehen ja naisen alaston keho näyttää eri variaatioilla. Mikä siinä nyt sitten on niin huippusalaista, ettei voisi ilman paitaa molemmat sukupuolet kulkea? :)
Päässä vikaa, jos pitää seksualisoida kaikki luonnollinen. Toki ymmärrän, että viehättävyys aspekti on olemassa, itsellläkin. Mutta yhtälailla ne kauniit naiset ja komeat miehet näkee vaatteet päälläkin. Ja osaa kuvitella mitä vaatteiden alla on ja miltä se noin suurinpiirtein näyttää alastomana.
aurinkorasvaa nahkapukuun, kun ilkosillaan kekkuloi. :D
https://youtu.be/sM2ZhByFcDk
Tukka pystyssä heräsin, voisin lähteä ko. videon kuvauksiin suoraan ilman mitään hiustökköttiä. Aamuisin on kyllä uskomaton pystytukka, ei helkkari. Pitää mennä suihkuun kesyttämään shampoolla ja vedellä pää. :)MCMLXXVI: "Huomenta. Joo, ihminen on ns. sivistyksen myötä erkaantunut vähän jo liiankin kauas ihmisyydestä. Ihmiseläimiähän me ollaa. Kaikki luonnollinen on väritetty rumaksi ja epäsopivaksi. Ihmiskehokin, sellainenhan se on kun on siellä vaatteiden allakin. Siksihän ihmisille se alastomuus niin vaikea asia onkin käsitellä, kun siitä on tehty hävettävää, piiloteltavaa, epäsopivaa, seksualisoitu raskaalla kädellä. Kumma kun vauva syntyy alasti kukaan ei näe siinä mitää järkyttävää tai hui kamalaa alastonta nahkaa. Mutta ootas kun kasvetaan sukukypsiksi alkaa kauhea mekkala ja sopimattomuus puheet. :)"
Joo, uimarannalla tosi pienet lapset saavat liikkua joskus alasti. Minäkin pienenä kesämökillä juoksin saunasta alasti uimaan tai oikeastaan pulikoimaan veteen, sillä en osannut uida.
"Jokainen täysipäinen ihminen tietää, mikä värkki on naisella hameean alla ja miehellä housuissa, millaiset noin suurinpiirtein miehen ja naisen alaston keho näyttää eri variaatioilla. Mikä siinä nyt sitten on niin huippusalaista, ettei voisi ilman paitaa molemmat sukupuolet kulkea? :)"
Amerikassa muutama vuosi sitten Janette Jackson vai mikä hänen nimensä vilautti Super Bowlin musiikkiesityksestä rintaansa. Siitä nousi kohu, mutta ei siinä mitään hirveää ollut ainakaan pikkulasten silmissä. Varsinkin imettäväiset näkevät rinnat ihan eri valossa.
"Päässä vikaa, jos pitää seksualisoida kaikki luonnollinen. Toki ymmärrän, että viehättävyys aspekti on olemassa, itsellläkin. Mutta yhtälailla ne kauniit naiset ja komeat miehet näkee vaatteet päälläkin. Ja osaa kuvitella mitä vaatteiden alla on ja miltä se noin suurinpiirtein näyttää alastomana."
Tuo oli hyvä huomio. Muuten jossain Afrikassa jossain heimossa taidetaan kulkea suunnilleen alasti. Aikaisemmin se taisi olla yleistä, mutta sitten lähetyssaarnaajat alkoivat tehdä kristittyjä alkuperäisasukkaista ja samalla vaatettivat heitä.
"Tukka pystyssä heräsin, voisin lähteä ko. videon kuvauksiin suoraan ilman mitään hiustökköttiä. Aamuisin on kyllä uskomaton pystytukka, ei helkkari. Pitää mennä suihkuun kesyttämään shampoolla ja vedellä pää. :)"
Minulla on lyhyesti leikatut hiukset, jotka automaattisesti ovat pystyssä. Anteeksi, että en aikaisemmin vastaillut, sillä tänään oli menoja ja vieraita. Hyvää juhannuksen odotusta ja loppuviikkoa. Yksi kiireistä oli futis, jota tuli katseltua kahden matsin edestä.
- Anonyymi
Jos puolisolla unohtui suihkuhattu päälle.
- Anonyymi
Aprikoi jos haluaisit nuolaista sieltä niin siksi kysyi.
Oo, ihanan kutkuttavaa. Tulee mieleen joku höpö elokuva / anime tms. söpöily. Siis vaikka ihan platoninen ystävien tapaaminen kyseessä varmaan, mutta kuitenkin...
Vai söpöily. :D
Platonista joo, vaikka moni näyttää ajattelevan jotain seksuaalista kanssakäymistä sisältyvän tähän näkemiseen. Sittenkin, vaikka olen puhunut kaipaavani uusia ystäviä ja seuraa, voisi joskus nähdä muitakin ihmisiä, kun vaan kiertää kehää himassa. :)
Aika laiska olen kyllä ramppaamaan ihmissä ja pitämään kaverisuhteita hengissä tapailemalla. Jotenkin kun ei ole sosiaalisesti niin aktiivinen luonne, helposti jää kaikki ihmissuhteet hyvin suppeiksi ja ei kehity kovin pitkälle. Joten ei vaaraa, että tämäkään sinfoniaksi muuttuu. :D
Jostain syystä olen aina jaksanut panostaa parisuhteisiin, mutten useisiin ja tiiviisiin kaverisuhteisiin. Silloinkin kun olin sinkku, mulla on max 3 läheisempää kaveria, joiden kanssa saatoin viettää aikaa. Yleensä 1 jonka kanssa enemmän tuli nähtyä ja loppujen kanssa satunnaisemmin. Minkä sitä luonteelleen voi. Kun ei ole sosiaalisesti aktiivinen, niin ei ole.
Mulle riittää hyvin yksikin hyvä tyyppi kaveriksi, jonka kanssa pällistellä ja ihmetellä maailmaa. Ei siihen laumaa tarvita.MCMLXXVI kirjoitti:
Vai söpöily. :D
Platonista joo, vaikka moni näyttää ajattelevan jotain seksuaalista kanssakäymistä sisältyvän tähän näkemiseen. Sittenkin, vaikka olen puhunut kaipaavani uusia ystäviä ja seuraa, voisi joskus nähdä muitakin ihmisiä, kun vaan kiertää kehää himassa. :)
Aika laiska olen kyllä ramppaamaan ihmissä ja pitämään kaverisuhteita hengissä tapailemalla. Jotenkin kun ei ole sosiaalisesti niin aktiivinen luonne, helposti jää kaikki ihmissuhteet hyvin suppeiksi ja ei kehity kovin pitkälle. Joten ei vaaraa, että tämäkään sinfoniaksi muuttuu. :D
Jostain syystä olen aina jaksanut panostaa parisuhteisiin, mutten useisiin ja tiiviisiin kaverisuhteisiin. Silloinkin kun olin sinkku, mulla on max 3 läheisempää kaveria, joiden kanssa saatoin viettää aikaa. Yleensä 1 jonka kanssa enemmän tuli nähtyä ja loppujen kanssa satunnaisemmin. Minkä sitä luonteelleen voi. Kun ei ole sosiaalisesti aktiivinen, niin ei ole.
Mulle riittää hyvin yksikin hyvä tyyppi kaveriksi, jonka kanssa pällistellä ja ihmetellä maailmaa. Ei siihen laumaa tarvita.Näinpä. Ja ainahan sitä voi lähteä sillein kevyesti liikkeelle, että nähdään kun huvittaa. Liikaa paineita ottamalla ainakin saa torpattua oman innon tavata ihmisiä. Vaikka hyväähän se pieni itsensä pakottaminenkin tekee, ettei elämä pääse liikaa kapenemaan. Ja kyllähän se mieltä kummasti virkistää, jos pääsee kotiympyröistä välillä tyttöjen iltaan. Mieshän voi sillä välin viettää lasten kanssa laatuaikaa ja mennä vaikka Mäkkärin kautta Hoploppiin tai jotain.
Palstakamu kirjoitti:
Näinpä. Ja ainahan sitä voi lähteä sillein kevyesti liikkeelle, että nähdään kun huvittaa. Liikaa paineita ottamalla ainakin saa torpattua oman innon tavata ihmisiä. Vaikka hyväähän se pieni itsensä pakottaminenkin tekee, ettei elämä pääse liikaa kapenemaan. Ja kyllähän se mieltä kummasti virkistää, jos pääsee kotiympyröistä välillä tyttöjen iltaan. Mieshän voi sillä välin viettää lasten kanssa laatuaikaa ja mennä vaikka Mäkkärin kautta Hoploppiin tai jotain.
Yym, tyttöjen ilta se ei ehkä niinkään ole. Mutta kaveri-ilta. Mukavaa oli. 😛
Oli housut jalassa, tyköistuvat farkut. Ihan sairaan nätti vartalo, toisilla on. 😜MCMLXXVI kirjoitti:
Yym, tyttöjen ilta se ei ehkä niinkään ole. Mutta kaveri-ilta. Mukavaa oli. 😛
Oli housut jalassa, tyköistuvat farkut. Ihan sairaan nätti vartalo, toisilla on. 😜Niin no en oikein tiedä miten määrittelet itsesi, niin käytän kumpaakin sukupuolta sujuvasti sekaisin 😕.
Kiva että oli mukavaa. Ja kivahan se on katella naiskauneutta, vaikka ihan kavereita oltaisiinkin. Tuliko yhtään sellaisia fiboja, että tässä voisi olla jotain flirttiä mukana, vai ihan puhtaasti kavereina hengailitte?
Ite taas sain lisätodisteita omista bi-taipumuksista. Olin baarissa juhlimassa synttäreitäni. Siellä oli yksi ihan sairaan hyvännäköinen mies. Jouduin käyttämään kaiken tahdonvoimani, että en katselisi sinne suuntaan.Palstakamu kirjoitti:
Niin no en oikein tiedä miten määrittelet itsesi, niin käytän kumpaakin sukupuolta sujuvasti sekaisin 😕.
Kiva että oli mukavaa. Ja kivahan se on katella naiskauneutta, vaikka ihan kavereita oltaisiinkin. Tuliko yhtään sellaisia fiboja, että tässä voisi olla jotain flirttiä mukana, vai ihan puhtaasti kavereina hengailitte?
Ite taas sain lisätodisteita omista bi-taipumuksista. Olin baarissa juhlimassa synttäreitäni. Siellä oli yksi ihan sairaan hyvännäköinen mies. Jouduin käyttämään kaiken tahdonvoimani, että en katselisi sinne suuntaan.No käytä, mutta älä tytöstä puhu. Jos sopii. Mä en oikein enää 45 v. halua olla tyttö ja kun en naiseksi muutenkaan ole oppinut. :)
Kun se naiseus vertauskuvallisesti mulle, kuin on kuin spinaaliåuudutus, tiedät että sulla on jalat muttet tunne niitä.
Oli siinä vähän flirttiäkin. Hän on aika flirtti. Mutta hillitysti, jarruttelin sujuvasti. :)
Heh, niin siinä saattaa käydä välillä. Näkee jotain mitä jää toljottamaan. Minkäs sille mahtaa.MCMLXXVI kirjoitti:
No käytä, mutta älä tytöstä puhu. Jos sopii. Mä en oikein enää 45 v. halua olla tyttö ja kun en naiseksi muutenkaan ole oppinut. :)
Kun se naiseus vertauskuvallisesti mulle, kuin on kuin spinaaliåuudutus, tiedät että sulla on jalat muttet tunne niitä.
Oli siinä vähän flirttiäkin. Hän on aika flirtti. Mutta hillitysti, jarruttelin sujuvasti. :)
Heh, niin siinä saattaa käydä välillä. Näkee jotain mitä jää toljottamaan. Minkäs sille mahtaa.Se nyt ainakin tuli selväksi ettei hänkään ihan umpihetero kyllä ole. Mutta kaverina minä meinaan olla vaan. Nyt meen maate. Öitä.
Palstakamu kirjoitti:
Niin no en oikein tiedä miten määrittelet itsesi, niin käytän kumpaakin sukupuolta sujuvasti sekaisin 😕.
Ite taas sain lisätodisteita omista bi-taipumuksista. Olin baarissa juhlimassa synttäreitäni. Siellä oli yksi ihan sairaan hyvännäköinen mies. Jouduin käyttämään kaiken tahdonvoimani, että en katselisi sinne suuntaan.Niin se vielä, että jos jotenkin haluat pronominoida, niin Jan on hyvä. Tykkään, että puhutellaan nimellä. Mulle selkeintä ja mukavinta.
MCMLXXVI kirjoitti:
No käytä, mutta älä tytöstä puhu. Jos sopii. Mä en oikein enää 45 v. halua olla tyttö ja kun en naiseksi muutenkaan ole oppinut. :)
Heh, niin siinä saattaa käydä välillä. Näkee jotain mitä jää toljottamaan. Minkäs sille mahtaa.Kiva joka tapauksessa, että hauskaa oli. Ja en tiedä kun tekisi mieli kannustaa, mutta kuitenkin pitäisi minunkin moraalikin muistaa vaikka näin netissä ollaan. Joten kannustan ja en kannusta. Mutta ainakin kaverina jos on mukava, niin mikäs siinä :). Ja jos hänkään ei nyt ihan umpihetero ole, niin ainakin saa samanhenkistä seuraa.
MCMLXXVI kirjoitti:
Niin se vielä, että jos jotenkin haluat pronominoida, niin Jan on hyvä. Tykkään, että puhutellaan nimellä. Mulle selkeintä ja mukavinta.
Tämä onkin vaikea pala minulle. Ihan uusi juttu minulle ja kun olen sosiaalisesti niin kömpelö, niin menee sormi suuhun. Kunnioituksesta sinua kohtaan yritän, mutta tulen kyllä ihan satasella mokaamaan 😬
Palstakamu kirjoitti:
Kiva joka tapauksessa, että hauskaa oli. Ja en tiedä kun tekisi mieli kannustaa, mutta kuitenkin pitäisi minunkin moraalikin muistaa vaikka näin netissä ollaan. Joten kannustan ja en kannusta. Mutta ainakin kaverina jos on mukava, niin mikäs siinä :). Ja jos hänkään ei nyt ihan umpihetero ole, niin ainakin saa samanhenkistä seuraa.
Hän on mukava, helppo jutella mitä vaan. Silloin se onkin joutuisaa, kun toinen ei mene kipsiin. Kykenee vastavuoroiseen kommunikointiin ilman mun aloitetta avata suu ja puheyhteys. Se oli kiva asia huomata.
On tässä tätä tunnekuormaa ollut pidemmän aikaa, niin en nyt välitä enemmästä vielä hänen muodossaankin. Mutta kaverina on ihan kiva nähdä.
Nojoo, saman henkistä tuossa määrin, mutta saattaa olla kaverisuhteessa hankalakin, jos flirtittää. :)Palstakamu kirjoitti:
Tämä onkin vaikea pala minulle. Ihan uusi juttu minulle ja kun olen sosiaalisesti niin kömpelö, niin menee sormi suuhun. Kunnioituksesta sinua kohtaan yritän, mutta tulen kyllä ihan satasella mokaamaan 😬
No ehkä mä kestän? :)
MCMLXXVI kirjoitti:
Hän on mukava, helppo jutella mitä vaan. Silloin se onkin joutuisaa, kun toinen ei mene kipsiin. Kykenee vastavuoroiseen kommunikointiin ilman mun aloitetta avata suu ja puheyhteys. Se oli kiva asia huomata.
On tässä tätä tunnekuormaa ollut pidemmän aikaa, niin en nyt välitä enemmästä vielä hänen muodossaankin. Mutta kaverina on ihan kiva nähdä.
Nojoo, saman henkistä tuossa määrin, mutta saattaa olla kaverisuhteessa hankalakin, jos flirtittää. :)Tiedän kokemuksesta, että ei ole helppo jos toinen flirttailee. Yhden kaverisuhteen olen joutunut lopettamaan, kun toinen sitkeästi yritti että meidän pitäisi seurustella, eikä suostunut luovuttamaan tai pääsemään asian yli.
Harmi sinänsä jos muuten kaverina kiva, mutta jos homma tuohon kaatuu. Sinun pitää vaan nyt miettiä, mikä on parasta sinulle.Palstakamu kirjoitti:
Tiedän kokemuksesta, että ei ole helppo jos toinen flirttailee. Yhden kaverisuhteen olen joutunut lopettamaan, kun toinen sitkeästi yritti että meidän pitäisi seurustella, eikä suostunut luovuttamaan tai pääsemään asian yli.
Harmi sinänsä jos muuten kaverina kiva, mutta jos homma tuohon kaatuu. Sinun pitää vaan nyt miettiä, mikä on parasta sinulle.Just tuo mua hirvittää, jos itsellä tai toisella on viboja muuhunkin kuin platoniseen kaveruuteen, se käy vaikeeksi. Vaikka tuntuu pahalta menettää ihmisiä elämästä joista pitää ja synkkaa, mutta jos rajat on vaikea pitää tai on vaarassa rikkoa niitä, voi olla vaan pakko heipattaa ja unohtaa kaveruuskin.
💔
Ei ehkä olisi niin vaarallista livetä rajojen ylikään, jos olisi sinkku. Mutta varattuna mä satuttaisin vaan puolisoani, lapsiani ja itseäni sekä sitä naista joka ryhtyisi pelehtimään kanssani. En halua satuttaa ketään.
Siksi on pakko pitää rajoista kiinni.Palstakamu kirjoitti:
Mutta sano jos lipsun. En halua loukata sinua.
Noo jos se loukkaa, niin sanon.
MCMLXXVI kirjoitti:
Just tuo mua hirvittää, jos itsellä tai toisella on viboja muuhunkin kuin platoniseen kaveruuteen, se käy vaikeeksi. Vaikka tuntuu pahalta menettää ihmisiä elämästä joista pitää ja synkkaa, mutta jos rajat on vaikea pitää tai on vaarassa rikkoa niitä, voi olla vaan pakko heipattaa ja unohtaa kaveruuskin.
💔
Ei ehkä olisi niin vaarallista livetä rajojen ylikään, jos olisi sinkku. Mutta varattuna mä satuttaisin vaan puolisoani, lapsiani ja itseäni sekä sitä naista joka ryhtyisi pelehtimään kanssani. En halua satuttaa ketään.
Siksi on pakko pitää rajoista kiinni.Näin on. Ja sitten jos on jotain muuta vaille kuin mitä kotoa saa, niin sitten on parempi paketoida entinen suhde, mieluummin kuin lähteä pettämään. Mutta eipä sitä kannata kaveruudesta heti luopua. Varsinkin noin ensimmäisen tapaamisen perusteella, kun ei tiedä edes mitä toinen on vailla ja itse et ole antanut ymmärtää mitään.
Palstakamu kirjoitti:
Näin on. Ja sitten jos on jotain muuta vaille kuin mitä kotoa saa, niin sitten on parempi paketoida entinen suhde, mieluummin kuin lähteä pettämään. Mutta eipä sitä kannata kaveruudesta heti luopua. Varsinkin noin ensimmäisen tapaamisen perusteella, kun ei tiedä edes mitä toinen on vailla ja itse et ole antanut ymmärtää mitään.
Kyllä vaan, olet asian ytimessä.
Mielestäni olin hyvinkin neutraali ja pidin ilmehdinnänkin kurissa. Toki nyt hymyilin ja nauroin, kuten normaalistikin hyvässä seurassa. Mutta siihen flirttiin koitin olla vastaamatta ja katsomalla vähän eleettömästi takaisin, kun huomasin hakevan reaktiota. Jatkoin puhumista vaan. :D
Ehkäpä juhannuksen jälkeen nähdään taas. Oli aikomus.MCMLXXVI kirjoitti:
Kyllä vaan, olet asian ytimessä.
Mielestäni olin hyvinkin neutraali ja pidin ilmehdinnänkin kurissa. Toki nyt hymyilin ja nauroin, kuten normaalistikin hyvässä seurassa. Mutta siihen flirttiin koitin olla vastaamatta ja katsomalla vähän eleettömästi takaisin, kun huomasin hakevan reaktiota. Jatkoin puhumista vaan. :D
Ehkäpä juhannuksen jälkeen nähdään taas. Oli aikomus.Hiukan tuli kyllä sellainen varauksellinen olo. Jos yhtään ihmisiä osaan lukea ja tulkita, niin hän saattaa olla hiukan muulla kuin kaverimielellä liikenteessä.
Jutuista tuli vähän tunne, että aika helposti pääsisin sinne sänkyyn hänen kanssaan, jos vaan haluan. Silleen jäi vähän sellainen olo, että arvaanko mä nyt jatkaa vaiko viheltää pelin jo poikki.MCMLXXVI kirjoitti:
Hiukan tuli kyllä sellainen varauksellinen olo. Jos yhtään ihmisiä osaan lukea ja tulkita, niin hän saattaa olla hiukan muulla kuin kaverimielellä liikenteessä.
Jutuista tuli vähän tunne, että aika helposti pääsisin sinne sänkyyn hänen kanssaan, jos vaan haluan. Silleen jäi vähän sellainen olo, että arvaanko mä nyt jatkaa vaiko viheltää pelin jo poikki.No sellainen on periaatepäätös, että jos erehdyn pettämään. Otan ihan itse ero askelen, en enää kehtais katsoa silmiin puolisoani ja olla kuin ei mitään. Se olis pohjanoteeraus. Enkä kehtais kyllä olettaa edes, että saisin anteeksi.
Häpeän paikka.MCMLXXVI kirjoitti:
Hiukan tuli kyllä sellainen varauksellinen olo. Jos yhtään ihmisiä osaan lukea ja tulkita, niin hän saattaa olla hiukan muulla kuin kaverimielellä liikenteessä.
Jutuista tuli vähän tunne, että aika helposti pääsisin sinne sänkyyn hänen kanssaan, jos vaan haluan. Silleen jäi vähän sellainen olo, että arvaanko mä nyt jatkaa vaiko viheltää pelin jo poikki.Ite olen sen verran alapään vietävissä, että puhaltaisin pelin poikki sillä kiusaus kävisi liian suureksi. Mutta omasta mielenlujuudestahan se on kiinni.
Palstakamu kirjoitti:
Ite olen sen verran alapään vietävissä, että puhaltaisin pelin poikki sillä kiusaus kävisi liian suureksi. Mutta omasta mielenlujuudestahan se on kiinni.
Yym, joo. Onhan hän kaunis nainen ja aika hot olemus. Mä en kuitenkaan ole ihastunut häneen, niin ei tee vastustelu vaikeaa. Tilanne olis kokonaan toinen, jos olisin viehättynyt hänestä muutenkin kun ulkokuori.
Ihastunut. Se demi toimii nääs jarruna aika hyvin.
Ja ei ehkä ole tyyppiä johon herkästi ihastuisinkaan. Vähän hulivilit ei niin viehätä, kun vähän hillitymmät. Ainakaan näin äkkiseltään. Ehkä mua ei niin kiinnosta se seksi kuitenkaan, pitäs olla tunnettakin?
Mut ans ku katotaan.MCMLXXVI kirjoitti:
Yym, joo. Onhan hän kaunis nainen ja aika hot olemus. Mä en kuitenkaan ole ihastunut häneen, niin ei tee vastustelu vaikeaa. Tilanne olis kokonaan toinen, jos olisin viehättynyt hänestä muutenkin kun ulkokuori.
Ja ei ehkä ole tyyppiä johon herkästi ihastuisinkaan. Vähän hulivilit ei niin viehätä, kun vähän hillitymmät. Ainakaan näin äkkiseltään. Ehkä mua ei niin kiinnosta se seksi kuitenkaan, pitäs olla tunnettakin?
Mut ans ku katotaan.Ja onhan mulla aika hyvä rajoitin tuo parisuhdekin, omatunto. Syyllisyydentunto.
Sitten jos selkeesti itse tai toinen ihastuu, tulee romanttisia fiiliksiä mukaan, niin sitten on otettava hajurakoa. Sitten siinä itellä piilee se vaara, että sydänkin vie ja tunteet ottaa vallan ja haksahdan. Toista on hirmu vaikea vastustaa, kun on ihastunut vaikka haluaiskin vastustaa. Mun heikkous. Jonka kanssa pitää olla tarkkana kun porkkana.MCMLXXVI kirjoitti:
Ja onhan mulla aika hyvä rajoitin tuo parisuhdekin, omatunto. Syyllisyydentunto.
Sitten jos selkeesti itse tai toinen ihastuu, tulee romanttisia fiiliksiä mukaan, niin sitten on otettava hajurakoa. Sitten siinä itellä piilee se vaara, että sydänkin vie ja tunteet ottaa vallan ja haksahdan. Toista on hirmu vaikea vastustaa, kun on ihastunut vaikka haluaiskin vastustaa. Mun heikkous. Jonka kanssa pitää olla tarkkana kun porkkana.Et en ole niitä tyyppejä, jotka pettää extemporee jonkun viettelyksestä tuosta vaan. Jos mä haksahdan kuten nyksän suhteen kävi, on jo pidempään ehditty kehitellä tunteita. Tutustua.
Eli melkeinpä harkittu "aviorikos" siinä määrin, että kestää hetki kehittyä siihen pisteeseen, että seksiä harrastaisin. Tunnetasolla olen kyllä voinut olla uskoton jo pitkään.
Näin pääsee käymään harvoin, kerran nyt käynyt tähän ikään mennessä. Eli kovinkaan potentiaalinen pettäjä en edes ole.MCMLXXVI kirjoitti:
Mut ans ku katotaan.No mikäs siinä sitten. Nauttii hulivilin seurasta kaverina.
Palstakamu kirjoitti:
No mikäs siinä sitten. Nauttii hulivilin seurasta kaverina.
Toistaiseksi, kun rajoissa pysytään.
- Anonyymi
Syystä että jos vastaantulee alaston niin en oleta että hän olisi se tavoittelemani .
- Anonyymi
Kysymyksiä on monia, mutta vastauksia on vähän.
- Anonyymi
Mielellään mekko ilman alushousuja, niin voi naida naksauttaa missä vain ja milloin vain.
No jos olis tyttöystävä kyseessä, niin vois olla kivakin idea. Näpelöidä vähän päiväretkellä. :)
- Anonyymi
Onko ehkä joskus ollut joku sekaannus ja hän on aiemmin tullut johonkin väärin pukeutuneena? Tai ehkä on vain kokenut olleensa väärin pukeutunut.
- Anonyymi
Itsellä ainakin on yksi sellainen ystävä, jonka aivotuksista ei aina voi olla ihan varma. Kokemuksesta johtuen tulee nykyään aina kysyttyä, että mitäs me nyt sitten ihan oikeasti tehdään. Mennäänkö vain kahville, vai myös kalliokiipeilemään?
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä ainakin on yksi sellainen ystävä, jonka aivotuksista ei aina voi olla ihan varma. Kokemuksesta johtuen tulee nykyään aina kysyttyä, että mitäs me nyt sitten ihan oikeasti tehdään. Mennäänkö vain kahville, vai myös kalliokiipeilemään?
Tuo kysymys oliskin ollut selkeä, toisin kun kysellä mitä puen päälleni. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen sijaan itselleni ei kyllä tulis ikinä mieleenkään kysyä tuota ulkonäöllisistä syistä. Että tykkääkö toinen enemmän hameesta vai housuista. Täysin absurdi ajatuskulku mulle. Mä en varmaan sitten kuitenkaan ole kovin miellyttämishaluinen. 😅
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Tuo kysymys oliskin ollut selkeä, toisin kun kysellä mitä puen päälleni. :)
Jaa, no itse kysyisin hyvinkin juuri niin, että laitanko housut vai hameen. Olettaisin ihan automaattisesti toisen tajuavan, että tarkoitan mikä on järkevä tapa pukeutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen sijaan itselleni ei kyllä tulis ikinä mieleenkään kysyä tuota ulkonäöllisistä syistä. Että tykkääkö toinen enemmän hameesta vai housuista. Täysin absurdi ajatuskulku mulle. Mä en varmaan sitten kuitenkaan ole kovin miellyttämishaluinen. 😅
Jos pointtini olisi tehdä vaikutus niin nimenomaan en kysyisi, jottei toinen tiedä mitä odottaa. Ja todellakin saapuisin paikalle polvipituisessa hameessa ja kunnon koroissa, sillä tiedän säärieni olevan varsin katseenkestävät.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no itse kysyisin hyvinkin juuri niin, että laitanko housut vai hameen. Olettaisin ihan automaattisesti toisen tajuavan, että tarkoitan mikä on järkevä tapa pukeutua.
Heh, mä en tajua.
Anonyymi kirjoitti:
Jos pointtini olisi tehdä vaikutus niin nimenomaan en kysyisi, jottei toinen tiedä mitä odottaa. Ja todellakin saapuisin paikalle polvipituisessa hameessa ja kunnon koroissa, sillä tiedän säärieni olevan varsin katseenkestävät.
Okei. Hyvin ne farkutkin osaa korostaa pitkiä sääriä ja pyllyä. Hyvälle näytti.
Eilen oli karsea keli täällä. Olis hame ja korkkarit kastunut littosen litimäriksi, tuulikin rannassa niin että olis niskassa ollu helmat. :D- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Okei. Hyvin ne farkutkin osaa korostaa pitkiä sääriä ja pyllyä. Hyvälle näytti.
Eilen oli karsea keli täällä. Olis hame ja korkkarit kastunut littosen litimäriksi, tuulikin rannassa niin että olis niskassa ollu helmat. :DTietysti kelin mukaan pitää pukeutua. Ei tietenkään tyhmä pidä olla. Jos mä vaikutuksen haluan tehdä niin kertaakaan ei ole vielä jäänyt tekemättä. Kyllä sen näkee , kun toinen yllättyy erittäin positiivisesti. 😛
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti kelin mukaan pitää pukeutua. Ei tietenkään tyhmä pidä olla. Jos mä vaikutuksen haluan tehdä niin kertaakaan ei ole vielä jäänyt tekemättä. Kyllä sen näkee , kun toinen yllättyy erittäin positiivisesti. 😛
Hyvä. ;)
- Anonyymi
Juhannuslaulu, perinteiseltä homppelilta: https://www.youtube.com/watch?v=GzXqE5p5jjE
- Anonyymi
Toinen laulu pikku-pojille: https://www.youtube.com/watch?v=5NQB9mQ4TgA
- Anonyymi
Ei ole eddes jotain kerkusrikospiliisin porukoita, vaan supo-suojelupoliisin juttujas...
- Anonyymi
Minkäj'äm taloa laollo laomiöaoset pooilaset pvat moom jipmpkaxseloxx'
Aratatå Luulin että 'Aravfat kuili jo kohta varmaankin tule JAsser-Arafart-
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008