Ikäerosuhteet

Anonyymi

Mitä mieltä olette ikäerosuhteista eli suhteista, joissa kumppanien välillä on huomiota herättävä määrä ikäeroa? TV:ssä pyörivä The Harlins -tv-sarja heittää päivittäisen muistutuksensa Renny Harlinin (62) ja Johannan (27) ikäerosta.

Ei siihen muuta voi sanoa kuin, että on se paljon. Moniko 27-vuotias nainen pahastuu, jos kesän festareilla joku 50-60 -vuotias mies tulee heittämään juttua "sillä mielellä"? Eikö voisi vähempää kiinnostaa oman isän ikäinen mies? Mikä siinä on? Jännää miten taas toisille asialla ei ole niin väliä.

Ikäerosuhteita on aina ollut ja tulee aina olemaan. Onhan Suomen presidentilläkin 28 vuotta nuorempi vaimo. Siinäkään tapauksessa nainen ei ole katsonut pahalla, kun lähes 30 vuotta vanhempi mies on tullut aikanaan tekemään tuttavuutta...

Mutta joo, nähdään kesän festareilla ilman paineita ikäerosta.

60

890

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla vois olla 20 vuotta vanhempi mies. Tapasin joskus ja oltiin samalla aaltopituudella. Oltaisiin valittu toisemme jos hän olisi ollut vapaa. Hän oli ja on edelleen naimisissa ja hänellä on hyvä vaimo. Kunnollinen mies, pysyi avioliitossa, ei pettänyt vaimoa eikä rikkonut mua. Ihana tyyppi ja niin mukava edelleen nähdä jos nähdään. Näinkin voi mennä ja se on täysin ok, mä oon niin kiitollinen tuosta ihmisestä vaikka mikään ei ollut mahdollista.

Mun tädillä oli 20 vuotta vanhempi mies ja sanoi että se ei koskaan haitannut. Olivat sopivat toisilleen.

• Anonyymi

Jaa, sehän on pääasiassa jokaisen oma asia millaisessa suhteessa on kunhan ei rikota lakia, huoh!

• Anonyymi

Hyvät perinnöt tulee kun vanhuksella on jo toinen jalka haudassa.

• Anonyymi

Tuskinpa. Aviopuoliso ei peri, lapset perii. Esimerkin Rennyllä varmasti aika yksityiskohtainen testamentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa. Aviopuoliso ei peri, lapset perii. Esimerkin Rennyllä varmasti aika yksityiskohtainen testamentti.

Itseasiassa rintaperillisten perimistä on mahdollista rajoittaa tai evätä riittävän painavista syistä. Testamentilla on mahdollista taata leskelle varsin hyvät oltavat. Yhteinen koti on etenkin sellainen asia jota leskeltä ei rintaperillisetkään saa helpolla vietyä.

Mainitsemasi henkilön tapauksessa nuorikko oli fiksu ja tekaisi yhteisen lapsen, jonka avulla varmistaa itselleen hyvät oltavat eron tai puolison kuoleman tapauksessa.

• Anonyymi

En mitään mieltä minnekään suuntaan, jokaisen parin oma asia.

• 20v. minua vanhempi? Ei.
      20v. nuorempi minua? Ei.

10v. minua vanhempi? Ei.
      10v. minua nuorempi? Joo, se vielä menis. Nykyinen on 37v. minä 46v. Tää on hyvä näin.

• Vellikellosta: Karsee puumakurppa

Joo kuule hän oli juuri täyttänyt 24v. kun kaappasin itelleni. Ai ai kun oli nami nuori liha timmissä treenatussa kropassa. 🤤

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Vellikellosta: Karsee puumakurppa

Joo kuule hän oli juuri täyttänyt 24v. kun kaappasin itelleni. Ai ai kun oli nami nuori liha timmissä treenatussa kropassa. 🤤

On tunnettu vuodesta 2009, yhä tunnetaan ja ollaa yhdessä ja lapsiakin meillä on, joten en nyt ihan puuman kriteerejä täytä. Nehän vaan huvittelee nuorten miesten kanssa. Mä olen ihan vakvavissani perheenki perustanut tämän nuoren tumman komistukseni kanssa.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

On tunnettu vuodesta 2009, yhä tunnetaan ja ollaa yhdessä ja lapsiakin meillä on, joten en nyt ihan puuman kriteerejä täytä. Nehän vaan huvittelee nuorten miesten kanssa. Mä olen ihan vakvavissani perheenki perustanut tämän nuoren tumman komistukseni kanssa.

Tosi kiva! Kiva kun kerroit!

• Anonyymi kirjoitti:

Tosi kiva! Kiva kun kerroit!

Kerroin, niin ei tartte kenenkään spekuloida asiaa puuma. Tai olenko varattu, olenko vakavissani parisuhteessa jne. Olen vakavissani. Ja puuma en ole.

Kerroin, niin ei tartte kenenkään spekuloida asiaa puuma. Tai olenko varattu, olenko vakavissani parisuhteessa jne. Olen vakavissani. Ja puuma en ole.

Eikä kumppanini ole Topi, ei Kumpulainen eikä kukaan muukaan tältä palstalta, vaikka trolli nimiä heitteleekin palstalle välillä.

Trollin mölinää vaan ne nimet.

• Anonyymi

En osaa sanoa.

• Anonyymi

Rennyllä on h….vetin siisti ääni.

• Anonyymi

Jos silmissä näkee oikean rakkauden, siis OIKEAN, niin ei kai se silloin jos molemmat ovat aikuisia. Toisesta näkee, että se haluaa olla ja pysyä vierellä, näkee tuen, turvan ja hyväksynnän. Sen kaiken ja jos oleminen arvoissa ja arjessa kohtaa niin kuka sanoo, mikä siinä on väärin?

• Anonyymi

Tuo on hyvin sanottu, noinhan se on.

• Anonyymi

Maailman kaikkeuden suurin pedofiili on Damnnh

• Anonyymi

Rikas mies kuten renny harlin saa nuoria naisia rahalla. Rennyhän on todella ruma ulkonäöltään mutta koska on paljon rahaa niin sai nuoren naisen. Nainen kuvittelee että olisi kaunis ja haluttava vanhan miehen mielestä mutta mieshän ostaa naisen. Kyllä rennyt sille maksaa viikkorahaa.

Dannylläkin on nuoria naisia. Miksei se pane vanhaa mummoa samanikäistä kun itse on. No koska on rahaa jolla saa nuoria naisia.

• Kyllä siihen tarvitaan myös karisma, pelkkä raha harvoin riittää!

• Anonyymi

”Nainen kuvittelee että olisi kaunis ja haluttava vanhan miehen mielestä mutta mieshän ostaa naisen..”

Siis sinäkö väität, että nämä rahakkaat sedät ostavat omasta mielestään ruman ja epähaluttavan nuoren naisen? Mikä ihmeen järki tuollaisessa olisi?

Kyllä ne miehet ostavat juuri sellaiset nuoret naiset, jotka niiden mielestä ovat kauniita ja haluttavia.

• Anonyymi

Ei se kyllä vaikuta rakkauteen millään tavalla ainakaan minun puoleltani. Mies on iästään huolimatta yhtä pahanlaatuinen hassuttelija kuin minä. Enemmän hänellä on kestämistä tällaisen keskenkasvuisen kanssa. Sellainen kriteeri minulla on aina ollut, että vanhemmankin herrasmiehen on täytynyt olla naimaton ja lapseton.

Musiikin ympärille rakennetut festarit eivät ole minulle soveliasta ajanviettoa, koska niissä on liikaa meteliä, liikaa humalaisia ihmisiä ja liikaa roskia. Lisäksi ihmiset ovat huonosti pukeutuneita. Eli jos festareilla joku tulisi juttelemaan, ongelma olisi aivan muualla kuin iässä.

🦄

• Renny ei edusta millään tavalla tavallista 62v miestä. Suurin osa tuon ikäisistä on selkeästi eläkeläisporukkaa. Jos ikää ei tietäisi, arvasinulkoön perusteeella 10v pois ja jos mieli on nuori???, sitten molemmilla kantilta sama asia.

• Minusta taas Renny näyttää yhtä vanhalle kuin isäni, joka täyttää 72v.

• Emberizi kirjoitti:

Ryppyjä on mutta, niin on useimmilla 50v myös. Oma kuvani perustuu jo. parin realityohjelmaan, jota näin 5min.

Keskiverto 62v on omissa silmissäni aika pappa.

Nojoo, meillä kun ei ole taipumusta ryppyyntyä, niin ehkäpä siksi hän on verrainnollinen 72v. isääni, joka on vähemmän kurttuinen Renny. Yksilöitähän me ollaa kaikki toki. :)

Tunnen hyvin vähän ryppyisiä 50v.

• Emberizi kirjoitti:

Eikä ikä ole vain valokuvia, vaan olemusta ja mielen virkeyttä. Jos jaksaa vetää kuin 30v nuoremmat on nuorekaampi kuin pelkkä kun olettaa.

Nojuu. Sen ymmärrän paremmin, kuin tuon ulkonäön. :)

Nojoo, meillä kun ei ole taipumusta ryppyyntyä, niin ehkäpä siksi hän on verrainnollinen 72v. isääni, joka on vähemmän kurttuinen Renny. Yksilöitähän me ollaa kaikki toki. :)

Tunnen hyvin vähän ryppyisiä 50v.

Minulla oli enemmän ryppyjä alle 32v lapsettomana kuin nyt (estrogeeni ryöppy kolmet raskaudesta ilmeisesti tekee jotain…) En kyllä ole 50v myöskään, vielä,

• Emberizi kirjoitti:

Minulla oli enemmän ryppyjä alle 32v lapsettomana kuin nyt (estrogeeni ryöppy kolmet raskaudesta ilmeisesti tekee jotain…) En kyllä ole 50v myöskään, vielä,

Oletko ollut auringonpalvoja? He kun ryppyyntyvät jo nuorina?

Oletko ollut auringonpalvoja? He kun ryppyyntyvät jo nuorina?

En jaksa auringossa maata! En koskaan ole jaksanut. Itsellä nyt vähemmän ryppyjä kuin 32v (aika kauan sitten).

• Emberizi kirjoitti:

En jaksa auringossa maata! En koskaan ole jaksanut. Itsellä nyt vähemmän ryppyjä kuin 32v (aika kauan sitten).

Ok. Jännä juttu.

• Anonyymi

• Anonyymi

No ei taatusti suurin osa 62v miehistä näytä eläkeläisiltä. Renny näyttää ihan reippaalta ikäiseltään. Mutta kuuluisa elokuvaohjaaja ei silti ole tavallinen mies minkään ikäisenä.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Miten 32v voi olla ryppyjä?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten 32v voi olla ryppyjä?

Otsassa oli pari kuivaa, en nyt tiedä voiko niitä rypyiksi sanoa oikeastaan, mutta juonteita nyt ainakin.

• Emberizi kirjoitti:

Otsassa oli pari kuivaa, en nyt tiedä voiko niitä rypyiksi sanoa oikeastaan, mutta juonteita nyt ainakin.

kuivaa=ryppyä (en ymmärrä iPhone automaattikorjausta) 😆

• Anonyymi kirjoitti:

No ei taatusti suurin osa 62v miehistä näytä eläkeläisiltä. Renny näyttää ihan reippaalta ikäiseltään. Mutta kuuluisa elokuvaohjaaja ei silti ole tavallinen mies minkään ikäisenä.

Eikö, minun silmään ne on keksimäärin pappa-osastoa. Poikkeuksia on toki, osa ei ole sitä vielä 67v.. Osa 55v on jo ylittänyt pappa-osaston rajan.

• Ikäero on ongelma, jos se mitä elämältä haluaa ja missä kohtaa omassa elämässä on niin kaukana toisistaan, ettei elämien yhteen sovittaminen onnistu.

Elän itse ruuhkavuosia ja pienin on päiväkodissa, eläkkeellä oleva elämäänsä jo rauhoittava mies, ei ikinä sopeutuisi siihen miten elän. Oman ikäinen, jolla omat lapset on jo pois kotoa, voisi hieman rykiä, mutta osa vielä sopeutuisi. Sen sijaan 5-10v nuoremmat elävät samaa elämänvaihetta kuin itse (ainakin iso osa).

Kun oli 25-35v en olisi ottanut nuorempaa miestä. Nyt asia on enemmän kiinni yksilöstä kuin iästä ja myös tietysti miehenkin pitää ottaa minut, match tarvitaan molemmin puolin.

• Anonyymi

Kurppaikäisen pitää tyytyä siihen mitä saa miesmarkkinoilta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kurppaikäisen pitää tyytyä siihen mitä saa miesmarkkinoilta.

Näinhän se on, mutta vanhalla naisella on parempi menekki kuin mitä voisi ajatella. 😆 Nuoret miehet luulee, että puuma on kuumia ja halukkaita. Yleensä se on naiset, jotka el halua pojan kloppeja testata.

• Anonyymi

Plääh, ei se oo ikäero mikä merkkaa vaan elämäntilanne. Eihän kaikki ihmiset tee koskaan lapsia ym. Mutta onhan se totta, että mielellään sitä haluaa samalla tavalla rypistyneen ihmisen ihoa katsoa, elämänkokemuksen muovaamana ihmisen kanssa jutella, mutta sisäinen lapsi pitää säilyttää, sillä se tekee elämästä elämän. Uteliaisuus on tärkeä säilyttää. Elämässä on niin paljon uutta nähtävää, koettavaa ja opittavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Plääh, ei se oo ikäero mikä merkkaa vaan elämäntilanne. Eihän kaikki ihmiset tee koskaan lapsia ym. Mutta onhan se totta, että mielellään sitä haluaa samalla tavalla rypistyneen ihmisen ihoa katsoa, elämänkokemuksen muovaamana ihmisen kanssa jutella, mutta sisäinen lapsi pitää säilyttää, sillä se tekee elämästä elämän. Uteliaisuus on tärkeä säilyttää. Elämässä on niin paljon uutta nähtävää, koettavaa ja opittavaa.

Nimenomaan elämäntilanne ja oma näkemys hyvästä elämästä. Nehän on jokaisella ihan erilaisia parikymppisenä kuin viisikymppisenä.

- Sheena

• Anonyymi

Kaikkihan tietävät että 16-20 vuotiaalle naiselle paras kumppani on 50-60 vuotias mies.

• Anonyymi

Harhassa on hyvä elää.

• Anonyymi

Kirjoitat vahvaa p**aa.

• Anonyymi

Sinä sanot naisia kurpaksi, silloin mieskin on samalla tavalla kurppa.
      Itsekin vanhenet koko ajan, joten onko fiksua haukkua kurpaksi naisia.

Onko siinä mitään ihailtavaa, jos rikkaat ja kuuluisat ostavat rahalla naisia?
      Ei ole.

• Anonyymi

En mitään mieltä. Ikää tärkeämpää on paria yhdistävät tekijät.

- Sheena

• Anonyymi

Periaatteessa olen sitä mieltä, että ei ikäerolla ole väliä. Käytännössä en kuitenkaan ole (ainakaan vielä) elämässäni tuohon törmännyt. En ole viekä koskaan tavannut edes kymmenen vuotta itseäni vanhempaa, josta olisin kiinnostunut. Hekin ovat aina olleet jotenkin niin kauhean kaukana omasta elämäntilanteestani, ajatusmaailmastani, maailmankatsomuksestani jne. En kuitenkaan sano, etteikö sellainen vanhempi mies voisi jossain olla, joka tuntuisi sopivalta.

Sen sijaan jostain syystä 10 vuotta nuorempien kanssa tuota ongelmaa ei usein ole ollut. Tulen tosi hyvin juttuun tuota nuorempienkin miesten kanssa, juttua riittää ja ollaan samalla aaltopituudella. Yli kymmenen vuotta nuoremmat tuntuvat kuitenkin fyysisesti usein kauhean lapsilta vielä ja siitä syystä he eivät parisuhdemielessä (ainakaan vielä) kiinnosta.

• Anonyymi

Vanha mies ostaa nuorena naisen kuten monesti nähty. Hollywoodissa sitä näkee jatkuvasti että 65 v miehellä on 20 v malli nainen. Eli mies maksaa naiselle se on selvä asia.

• Anonyymi

Iän ollessa suurin eroavaisuus se ei ole vakava asia.
      Hulluuskaan ei ole toisistaan erottava jos molemmat olisivat yhtä hulluja.

AV

• Anonyymi

Niin kauan kun kyseessä on kaksi täysissä sielunvoimissa olevaa, täysi-ikäistä ihmistä niin ei kyllä kiinnosta pätkääkään vaikka olisi monia vuosikymmeniä ikäeroa.

Varsin tavallista on että suuren ikäeron pariskunnilla vähintään toisella on suhteeseen lähtemiseen joku muu agenda kuin palava rakkaus, mutta jos se on molemmille OK niin mitäpä siihen muut puuttumaan.

Vanhempien miesten tosin kannattaa ennemmin odotella niitä nuorempien naisten lähestymisiä, sillä suuri osa naisista ei kiinnostu kovasti vanhemmista miehistä. Parempi raottaa hunajapurkkia esim omaisuuttaan esitellen, ja antaa sitten sopivien kandidaattien tulla juttelemaan.

Harvoin ne kovasti nuoremmat naiset ja miehet iskee itselleen vanhemman puoliskon muusta kuin rahallisista tai julkisuushakuisista syistä, mutta on niitäkin.

• Anonyymi

36v miehenä ikäskaalani naiselle on 18-36v eli en ole tarkka iän suhteen. Ikä on vain numero.

• Anonyymi

No siinä tapauksessa luulisi myös itseäsi vanhempien kelpaavan?

• Anonyymi

Jokainen tekee tietysti päätökset sen suhteen, missä se raja menee. Itse ajattelen niin, että sellainen "terve" tai luonnollinen ikäero on sellainen, että toinen ei voi olla ikänsä puolesta toisen vanhempi, mikä tarkoittaa sitä, että sen ikäeron kumppanin kanssa on oltava alle 18 vuotta (mieluiten reilusti alle sen) eli mahdollisimman lähellä omaa ikää.

Olen nainen ja pidän itse n. 15 vuoden ikäeroa max. ylöspäin rajana miesten kanssa eli en halua, että mies on yhtään enempää kuin 15 vuotta minua vanhempi. Miehet on kuitenkin yksilöitä mutta iällä voi olla erilaisia vaikutuksia. Voisin seurustella/olla parisuhteessa max. n. 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, jos mies on kypsä ja henkisesti itsenäinen ja mielyttää muutenkin ominaisuuksiltaan. Olen itse varhaiskeski-ikäinen/keski-iän alkupuolella ja suosin tämän ikäisenä mieluiten oman ikäisiä kumppaneita, nuorempana tapailin ja seurustelin vanhempien miesten kanssa.

Paras ikäero on on tietysti mahdollisimman vähän, jolla tarkoitan max. -5 vuoden ikäeroa. Ei se tietty ikä takaa kuitenkaan parisuhteen onnistumista; parisuhteen onnistumiseen tarvitaan muutakin kuin tietyn ikäinen kumppani (sopiva persoona, henkiset ominaisuudet, ulkonäkö jne). Olen erittäin valikoiva kaikkien ominaisuuksien suhteen, mitä kumppanin valintaan tulee.

Itseäni ei ukkismiehet kumppaneina kiinnosta. He voivat etsiä ikäistään seuraa. En voisi mennä kimppaan 60-v. tai sitä vanhemman kanssa. Jos mies on erittäin hyväkuntoinen, komea ja hyvillä henkisillä ominaisuuksilla varustettu n. 50-v., voisin harkita kyllä suhdetta vanhemman miehen kanssa mutta mielummin etsin ikähaarukasta 30-55-v. sitä kumppania. Jokainen silti tehköön omat päätöksensä parisuhteistaan, ei ne muille kuulu.

;) ;O

• Anonyymi

Eipä sillä ikäerolla sinänsä ole merkitystä jos vaan elämäntilanteet ja se mitä haluaa elämältä sopii molemmilla yhteen. Tietty joku 60v mies ja 18v nainen alkaa olemaan jo sopimatonta, vaikka laillista olisikin. Mut sanotaan 40v mies ja 25v nainen. Ei ongelmaa.

Itse olen 45v lapseton sinkkumies. Aina ollut sinkku. Lukuunottamatta yhtä 3 kk:n pätkää vuosia sitten.

Elän elämäni yksin ellei joku tule jotenkin vastaan. Itse en etsi ketään. Yksin on hyvä olla ja saa olla vapaa.

IkisinkkuerakkoM45v

• Anonyymi

Kyllähän se on ok toistekin päin; mies voi olla nuorempi ja nainen vanhempi, sekin voi toimia. Miehet vaan kypsyy usein hitaammin, tosin poikkeuksiakin löytyy. "Suuremmissa" ikäeroissa eli 10-15 vuoden ikäeroissa, joissa nainen on vanhempi kuin mies, on ehkä parempi, että mies on ainakin sen 25-v., mieluummin 30-35v. Olen samaa mieltä kanssasi tuosta, että ikäeron tulee olla "terve" ja luonnollinen. Tuollainen ikäero, jossa toinen voisi olla ikänsä puolesta toisen isovanhempi, ei ole luonnollinen. Niin ikään ikäero, jossa toinen voisi ikänsä puolesta olla toisen vanhempi, ei ole myöskään oikein luonnollinen eikä helppo enkä itse sitä suosittele, vaikka toki aina poikkeuksia löytyy.

Sanotaan, että sielulla ei ole ikää. Keholla on kuitenkin ikä ja elämällä on ikä. Ihmisellä on kuitenkin se tietty elinkaari (usein), jossa on ne eri elämänvaiheet, vaikka elämää tulee ja saa elää omannäköisesti. Ikä tuo kuitenkin tullessaan kaikenlaista. Ikä tuo myös rajoituksia. Parisuhteen ideahan on lähtökohtaisesti elämänpituinen liitto tai suhde, johon kuuluu usein perheen perustaminen ja yhdessä vanheneminen jne noin niin kuin lähtökohtaisesti, jos se on mahdollista. Ajattelen niin, että helpoin olisi varmasti suht. omaa ikäluokkaa olevan kanssa olla siinä parisuhteessa monestakin syystä. Jokainen dallailee kuitenkin tavallaan mutta on hyvä kuitenkin ennakoida asioita ja pitää järki kädessä tunneasioissakin.

• Anonyymi

Raha tekee rauhallisemmaksi . Mutta kyllä isodeetäkin käy sääliksi ! Ollaan niin miestä, tyttöset on vain julkkistyrkkyjä ja rahan ahneita. Ei kai kasikymppisellä seiso kun järki. Luulis tuon ikäiset naiset tarviivan seksiäkin

• Anonyymi

The Harlins -sarja, ei vähempää vois kiinnostaa, iäkäs mies ja puolta nuorempi uusi vaimo. Voisi MTV hiukan harkita mihin se rahojaan haaskaa; joidenkin pintaliitäjien elämän seurantaan. Suurin osa suomalaista kamppailee jokapäiväisen elämän kanssa, on työttömyyttä ja sairautta, omat rahat ei riitä kaikilla edes välttämättömiin elinkustannuksiin.

Eihän tuo ohjelma esitä kuin miten suuri on erikastisuus Suomessa nykyään.
      Kyllä Harlingit ovat aivan jotain muuta kuin kuninkaalliset, vaikka kuinka yritettäisiin luoda heistä kuvaa "prissi ja prinsessa", valitettavasti mulle tulee mieleen siipeilijät.

Uskoisi Rennyn pystyvän elättämään perheensä muillakin taidoillaan, vaikka viimeisin ohjaus (minusta) olikin floppi. Mutt sellaista elämä on, joka alalla.

Mulla on itselläni myös kokemus vanhemmasta miehestä; olin 19 vuotias kun rakastuin 36 vuotiaaseen timpuriin. 17 vuoden ikäero ei silloin haitannut minua,
      mutt henkisesti ei kyllä oltu samalla tasolla, valitettavasti. Mä olin täysin kakara ja pilalle hemmoteltu oikuttelija. Mitään kaduttavaa mulle ei tuosta suhteesta jäänyt, jos nyt ei lasketa mun omaa käytöstäni. Erohan siitä lopulta tuli, ja syyt siitä otan täysin itselleni.

• Anonyymi

Renny on vaihtanut naisia viime vuosina tiuhaan, on vähän levonta sorttia.

Geena Davies oli omaa luokkaansa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4310
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1584
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1500
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1494
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1385
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      112
      1316
    7. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1190
    8. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1187
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1149
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1048
    Aihe