Sinkkunainen oletko kateellinen

Anonyymi

Naisille joilla vasemmassa nimettömässä on kultasormus ja toivoisit saavasi sinäkin sellaisen ja onnen

31

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tykkään enemmän hopeasta. Valkokultakin käy.

• Anonyymi

On muuten kalliimpaa mitä keltainen.

AV

• Anonyymi

Jos sormuksen huolisin, niin ruusukultaa. Muu ei kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sormuksen huolisin, niin ruusukultaa. Muu ei kelpaa.

Aika vähän pyydät, menin kihloihin aika tyylikkäästi. Nainen sai valita raakakiven (safiiri) ja katsoa kun sitä hiottiin sormukseen sopivaksi.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vähän pyydät, menin kihloihin aika tyylikkäästi. Nainen sai valita raakakiven (safiiri) ja katsoa kun sitä hiottiin sormukseen sopivaksi.

AV

Pyydän vieläkin vähemmän, kun itse en moista kapistusta halua lainkaan. Vaan jos jonkun on pakko sellaunen mun sormeeni saada niin sitten noin. Kiveä en huolisi ikinä. Tai voi sen korurasiaan sijottaa, mutta ikinä en sormeeni laittaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Aplodit sulle!

• Anonyymi

En todellakaan. Kateus ei kannata.

Minulla on paljon sormuksia, yksi myös vasemmassa nimettömässä.

• Anonyymi

En. En kaipaa sormusta. En huolisi sormusta, vaikka menisin naimisiin. Enkä kyllä suostuisi kosintaankaan, jollei mies osais perustella naimisiinmenoa todella hyvin.

• Anonyymi

Oletko yrittänyt kihlata äitisi?

• Anonyymi

Onni sormuksesta ei kai.

• Anonyymi

Sinkkuus aiheuttaa häpeäntunteita miehissä enemmän kuin naisissa, joten voi olettaa sinkkumiesten olevan myös enemmän kateellisia varatuille miehille, kuin vastaavasti naisten.

Itse en ole sinkku.

• Anonyymi

Kateellinen???No sie taidat olla onnesi kukkuloilla kun pitää
      ihan täältä kysyä.Tai sitten et kun pitää täällä mainostaa miten
      onnellinen olet.Pari rinkulaa ei ihmistä kateelliseksi eikä onnelliseksi
      tee siihen tarvitaan ihan muuta.Jonka sie varmasti elämän varrella
      tulet huomaamaan.Kaupasta saa rinkuloita ja kaikkea muutakin
      jotka tekevät omistajansa onnelliseksi ei siihen miestä tarvita.

• Anonyymi

Ei sillä sormuksella ole väliä, kunhan saisi edes jonkun miehen tohon sohvalle pieremään.

• Anonyymi

Veikkaan et silloin kun pierii luonasi niin se mies on sinun ja sormuksen saisit eli se herra oikea kyseessä toivon oikwasti et löytäisit sen herra oikea en tiedä saako selvää kun olen ottanut mut niin toivon et löydät rakkauden ja onnen

• Anonyymi

Mä luulen, että heillä joilla ton tyyppisiä tunteita on, niin se tunne on enemmän suru ja alakulo kuin kateus. Kateus on jotenkin aika outo tunne tuohon kohtaa, jos ei nyt sitten olisi sitä samaa sulhasta halunnut.

• Anonyymi

En ole. Enemmän olisin kateellinen onnesta, jos osaisin.

• Anonyymi

En ole... Se näyttävä öky sormus ei oo mikää onnen tae...
      Minä sain kokea semmoisen kokemuksen ihmisuhteista että silmät avautuivat...
      Teininä ja parikymppisenä minullakin oli kyllä haluan pariutua ja sitoutua sormuksin haave mut elämä meni ihan toisella tavalla ...

Ei vain sattunut sitä onnelista sattumaa joka olis vienyt minut siihen aikaan just sen koko elämän kestävän rakkauden kanssa yhteen...

On tullu katteltua enenmin noita ihmisuhdemaailman kauhtarinoita...
      Joka saa arvostamaa omaa tilaa ja rauhaa enenmän kun seuraa tai sormuksia....
      En enää osaisi kyllä ees sanoa et haluasinko sormuksen jos joku tulis sitä tyrkyttämään....
      Kyllä minullekin on sormusta joskus ehdoteltu ❤️

Jos sinulla mies on saumaa naida joku ihana nainen jota rakastat ja joka rakastaa sinua ja halua sitoutua häneen loppuelämäksi tuli mitä tuli ja teilla on aidosti kaikki hyvin niin mee tee niin....
      Tee niin vaikka rakkaus onkin epävarmaa eikä lopputulosta tiedä...
      Mutta toivon että rakennatte pitkän liiton ja haluatte ja varsinkin voitte olla vielä yhdessä kauan onnellisina....

Minä olen toisenlaisen elämäni jo hyväksynyt osaksi minua...
      Halusin tai en...
      Joten ei en koe kateutta.
      En osaisi enää omien kokemusteni ja jo 36 vuoden iän kans enää edes ottaa sitä sormusta vastaan enää keltään...

Sormusten jaot tuntuu oikemilta teineillä ja parikympisillä...
      Nuorena se pitkä suhde hankitaan jos sen aikoo hankkia ...
      ja hiukan hassulta 40 tai 50 tai vanhemilla....
      Ku ei oo niitä onnen vuosiakaan juuri jäljellä...
      Mutta tosiasia on et rakkaus saa ihmisen tekeen kaikkea hassua 😄

Omalla kohdalla sormusten aika tais mennä jo ...
      Mut näin on hyvä. 😊

• Anonyymi

Kiva kirjoitus, vaikka kyllä sinun tulisi se sormus itsellesikin vielä hankkia. Olethan nuori, vielä lisääntymis iässä.

AV

• Anonyymi

En missään nimessä halua lainkaan naimisiin, on kosittu.

• Anonyymi

Riippuu vähän. Harvalla pariskunnalla on kadehdittava suhde ja mies on enemmän pallo jalassa.

• Anonyymi

En todellakaan. On kyllä ollut ja kiitti se riitti.

• Anonyymi

Miehen parisuhde, eli kateus. Naisen perhe, eli kateus miesten lapsia kohtaan. Perus evoluutiopsykologiaa.

• Anonyymi

En todellakaan ole kateellinen. Mulla on ollut kahdesti kultainen sormus nimettömässä, toisella kertaa lähes 2 vuotta, ja voin kertoa ettei se sormus takaa "happily ever after" elämää onnellisessa parisuhteessa kuolemaan asti. Se sormus on vain metallin palanen, jonka sinkku voi itse ostaa itselleen, jos haluaa feikata. Suhde tulee kahden ihmisen yhteenkuuluvuudesta, ja heidän halustaan olla yhdessä. Ei jostain esineestä. Mistä sitä paitsi tietää vaikka sen sormuksen pitäjän elämä ja parisuhde menisi sillä hetkellä päin helvettiä. Siitäkö pitäisi olla kateellinen?

L.

• Anonyymi

Niinpä niin mut kun tapaat sen herra oikean niin sen jälkeen olet onnellinen samoin hän

• Anonyymi

En ole kateellinen.

• En ole kateellinen, ei muiden onni aiheuta kateutta tai katkeruutta. Eikä sormus onnea takaa! Omakohtaisesti hyvä ja toimiva parisuhde on arvo, naimisiinmeno taas ei.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Kävisikö sulle seuraava jos oikein rakastaisit?
        https://www.youtube.com/watch?v=NSpW1DBOKSQ

AV

Voin tunnustaa, että molemmin puolisen rakkauden toivon vielä löytäväni. Eikä se taida täällä olla mikään salaisuus. 😆

Jos saisin tinasormuksen vanhukselta ja sillä saisin ”ostaa” rakkauden laittamalla sen sopivan ihmisen sormeen, en varmaan kyllä sormusta käyttäisi. Uskon, että hyvä toimiva suhde perustuu vapaaseen tahtoon ja molemmin puolisiin voimallisiin tunteisiin. Sekään ei riitä, kahden ihmisen luonteet ja arvomailmn kohtuullisessa

• Emberizi kirjoitti:

Voin tunnustaa, että molemmin puolisen rakkauden toivon vielä löytäväni. Eikä se taida täällä olla mikään salaisuus. 😆

Jos saisin tinasormuksen vanhukselta ja sillä saisin ”ostaa” rakkauden laittamalla sen sopivan ihmisen sormeen, en varmaan kyllä sormusta käyttäisi. Uskon, että hyvä toimiva suhde perustuu vapaaseen tahtoon ja molemmin puolisiin voimallisiin tunteisiin. Sekään ei riitä, kahden ihmisen luonteet ja arvomailmn kohtuullisessa

lähti liian ajoissa…arvomaailman pitää osua kohtuullisesti ja kummallakin pitää olla motivaatio rakentaa suhdetta. Jos perusta ei ole kunnossa, ei tinasormus sitä pelastaisi. Jos suhteen alulla on pohja kasvaa suureksi rakkaudeksi, se kasvaa sitä ilman sormustakin. Ihmisen sisäinen sitoumus on tärkeämpi kuin ulkoinen sitoumus.

• Anonyymi

Eipä tuo pelkkä kultasormus onnea. 👵

• Tuskin ovat sinkkunaiset kateellisia, mutta jos joku on, niin sanon, ettei kannata. Pelkkä rinkula ei merkkaa mitään, sellaisen voi hankkia itse itselleen, jos haluaa ja laittaa vaikka nimettömään.
      Itse valitsin aikanaan vihkisormukseksi Kalevala-korun kaupunkisormuksen. Tykkään siitä kyllä edelleen, mutta ehkä tänä päivänä voisin siitä ja kihlasormuksesta teettää valkokultaisen yhteensulautuman. Kun kulta on nykyään sellainen korumateriaali, jota en suosi.
      En tiedä, katsooko muut naiset, onko jollain vihkisormus. Itse en katso koskaan, kun ei tule vaan mieleen. On aika yhdentekevää, onko joku ihminen naimisissa tai ei, se ei vaikuta suhtautumiseen. En ajattele ihmisiä sillä mielellä, onko joku parisuhteessa vai ei, koska en ole koskaan etsinyt parisuhdetta, olin sinkku tai varattu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4180
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1538
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      39
      1447
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1433
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1332
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      107
      1249
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1167
    8. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1150
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      12
      1067
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1008
    Aihe