Olen 24v. onnellinen ensi-auton omistaja. Autoni on Ford Orion 1.4 vm.90. Tarvitsen apua asiassa joka koskee auton tuuletinta/ilmastointia. Kun laitan puhaltimen päälle tulee ilman mukana ohjaamoon hurja bensan katku. Tuuletinta on käytännössä mahdotonta pitää päällä koska ohjaamo täyttyy samantien ilkeällä bensan hajulla joka pidemmän päälle alkaa koskea päähän. Miten hajun saa pois tuuletus-ilmasta? Onko olemassa muuta vastausta kuin että autosi on *aska?
Minna
apua kaivataan...
6
645
Vastaukset
- juha
jonkun antaa tarkastaa konehuoneesta et siellä varmaan jossain letkussa pieni bensavuoto ja siksi se lyön sen hajun sisään kun laitat flektin päälle-
- hhh
Jep, jos noin voimakasta bensanhajua tulee sisään, niin jossain on vuoto ja se tulee etsiä ja korjata välittömästi. Ei pitäisi olla paha homma.
(Tosin, koska autosi on F*rd, niin kannattaisi ehkä vaan heittää tulitikku konepellin alle ja juosta itse karkuun ;-) ) - Pocce
Minäkin aloittaisin vian etsinnän siitä bensavuodosta ennemmin kuin mietin miten tukkia ilmastoinnin....
- blondi?
Sinulla on eka autoon sopiva tietotaso.
Onko 90 mallisessa pikkuautossa jo ilmastointi? - Myös
tuulilasin edessä sijaitsevan lämppärinmoottori kotelon tiiviste.Se joka eristää sen moottoritilasta. Sen on oltava ehjä.
ihmeessä jollakin kaverilla se bensavuoto ennen kuin koko auto palaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008