kevyesti tai kovasti kaasua painettessa nakuttaa, mutta loppuu.ilm. nakutuksen anturi todeaa vian.Imu puoli on paine- ja lämpötunnistimella ja tietysti kaasuläpän asentotunnistimella hoidettu.Käsikirjojen mukaa tämä ns. siirtymävaihe:ruiskun ajotusta muutetaan riippuen kaasuläpän ja paineen vaihtelun arvoista. Suuttimen aukioloaika on lyhyempi 1.5 ms (norm. 1.5-2.0 ms)ja suihkutus ei ole tuolloin synkroonista koneen sykliin nähden. Missä vika?Muuten auto toimii ok, eli ilm.muut anturit(kampiakselin-nokka-akselin yms.ok)Vain tuossa kiihtytyksessä vika. Onko jollain tietoa tai sattunu vastaavaa? Auto Citikka Saxo 1.4 TUJ 3 kone vm. 2001. Sagem 2000 ohj. syst.
nakuttaa
4
564
Vastaukset
siirtyminen 98 oktaaniseen?
Tämä nyt ei kylläkään ollut vastaus kysymykseesi, mutta saattaisi antaa vinkkiä syystä.- ilkee
sain yhen ehdotuksen merkkikorjaamosta(vankka kokemus), on ollut xantiassa vastaava.Puola rikki(tässä ei perinteinen, vaan tulppien päällä makaava "tanko"jossa puolan osat, oliko vielä, että kahdella tulpalla yhteiset, eli kipinä on aina kahdessä sylinterissä yhtäaikaa(toinen kipinä on"puhdistuskipinä"). Vielä on imupuolen painetunnistin mahd. viallinen.Puola n.150 e ,anturi n60e
- ilekee
ilkee kirjoitti:
sain yhen ehdotuksen merkkikorjaamosta(vankka kokemus), on ollut xantiassa vastaava.Puola rikki(tässä ei perinteinen, vaan tulppien päällä makaava "tanko"jossa puolan osat, oliko vielä, että kahdella tulpalla yhteiset, eli kipinä on aina kahdessä sylinterissä yhtäaikaa(toinen kipinä on"puhdistuskipinä"). Vielä on imupuolen painetunnistin mahd. viallinen.Puola n.150 e ,anturi n60e
puolasysteemin muuntajan ensiopiirin kanssa rinnan oleva konkka oli rikki. Ilmeisesti sekoitti muuntajan(puolan ), että sytytystapahtumia tuli väärään aikaan. Ilmeisestyi kytkentä putsaa puolan jäännösmagnetismista ja -virrasta. Ainakin eka ajelussa veto kiihtytyksessä ok ja ei nakutusta, katellaan.
- ilikee
ilekee kirjoitti:
puolasysteemin muuntajan ensiopiirin kanssa rinnan oleva konkka oli rikki. Ilmeisesti sekoitti muuntajan(puolan ), että sytytystapahtumia tuli väärään aikaan. Ilmeisestyi kytkentä putsaa puolan jäännösmagnetismista ja -virrasta. Ainakin eka ajelussa veto kiihtytyksessä ok ja ei nakutusta, katellaan.
kyllä merkkikorjaamo oli oikeassa kun epäili puolavikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824200
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401470Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071259
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301160- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441018