Onko tosiaan näin 50+ naiset??

Ymmällä oleva ukko

Ettei sieltä löydy oikeita naisia ollenkaan kaikki ovat pelkkää paskaa olen haeskellut täältä kumppania eikä täällä ole kuin moneenkertaan eronneita eikä heistä saa pitempiaikaista kumppania.Kokemustakin on kertynyt että vaikka kuinka koettaa olla"ei väkiste tietenkään" niin jatkuvasti haetaan uusia ja uusia suhteita ja sehän naisilta onnistuu ei tarvitse kuin yksi lupa silloin on sonni touhussa.Onko minussa sitten vikaa?Ei kyllä kukaan ole sitä koskaan sanonut.Onko se sitten siinä kun en käy ravintoloissa enkä käytä viinaa,täytyiskö nämät opetella mutta tähänkinasti on ilman toimeen tullut niin eiköhän tästä eteenkin päin.Sellaisen kumppanin tahtoisin joka viihty kotona harrastaa luonnossa liikkumista matkilusta kiinostunut ja paljon haaveellisuutta tyynen järvenrannalla iltaaurinkoa ihastelemassa.

40

4181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärää porukkaa

Kuten listalta näkyy kelpaa vain riitely ja seksi. Jos niihin vaihtaisit, flaksi voisi käydäkin.

• Marion.T

ainakaan näiltä palstoilta kumpania löydy.

Kokeile treffi-palstoja, tai chattia.
      50 chatissa ainakin on rakkautta oikein roppakaupalla:))

Vaikka epäilenkin aihetta provoksi, koska näitä samoja aiheita on nyt ollut jo monta peräkkäin. :))

Toivotan kuitenkin onnea, mikäli ihan tosissasi kirjoitit.
      Kyllähan se oikea voi netistäkin löytyä....

• ymmällä oleva

Kirjoitukseni on totisinta totta tällaista on käynyt,treffien kautta tutustuin useampaankin ja kaikki samanlaisia,ei kuitenkaan samalla kertaa vaan aina kun suhde päättyi niin sen jälkeen,netin kautta syttyneeseen rakkauteen vaikka kuinka olisi vannottua ei kannata luottaa???Onhan niitä poikkeuksiakin aina olemassa.

• Marion.T
        ymmällä oleva kirjoitti:

Kirjoitukseni on totisinta totta tällaista on käynyt,treffien kautta tutustuin useampaankin ja kaikki samanlaisia,ei kuitenkaan samalla kertaa vaan aina kun suhde päättyi niin sen jälkeen,netin kautta syttyneeseen rakkauteen vaikka kuinka olisi vannottua ei kannata luottaa???Onhan niitä poikkeuksiakin aina olemassa.

naiset täällä valittavat ettei löydy kunnon miehiä.

Te vain ette ole kohdanneet toisianne.

Kyllä se oikea siellä jossakin sinullekin on, usko vain.

• Etsin...

kunnes löydän Sinut! Olen 50 nainen..olen usein jo luullut löytäväni hänet! Olen niin usein pettynyt, että etsintä on loppunut.
      Olet ihannetyyppi, mut sen lisäksi pitää olla "yhteinen sävel"!

• ollikolli-63

Pitää vissiin "isää ja äitiä" neuvoa..
        Vaihdatte osotteita ja varmasti tunnistatte toisenne mahdollisesta muusta sälästä mitä voi tulla..
        Nainen yleisesti sanoo et missä on kunnolliset miehet ja sit kummiskin ottaa sen rentun kun menee taas puihin tosipaikan edessä..
        Naisilla ei taida olla rohkeutta pysyä sanojensa takana..
        Ettäs tiedätte..

• Nerdo

Olisiko mitenkään mahdollista mennä etsimään seuraa ihmisten ilmoilta eikä tämmöiseltä palstalta?

Muistelen, että olisi sellainen sanonta, että "yrittää pers edellä puuhun". Nyt näyttää ikävä kyllä siltä, että sitä sinä juuri olet tekemässä.

• Riina Liisa

Naiset tykkää fiksuista miehistä.
      Sinun kielenkäyttösi ei ollut kovin fiksua.
      Oikeinkirjoitusta voisit myös opetella.

• Kaxsinen

Tosiaan: opetelkaa oikeinkirjoitusta ja asiallista, kohteliasta kieltä. Naiset ovat vaativia.

• sitä on varottava
        Kaxsinen kirjoitti:

Tosiaan: opetelkaa oikeinkirjoitusta ja asiallista, kohteliasta kieltä. Naiset ovat vaativia.

että tyhmemmän naisen kanssa kimppaan lähtisitte. Itse olette sitten rangaistuksenne valinneet.

• peikko-na

Elä edes yritä täältä etsiä, sillä täältä et mitä suurimmallakaan toden näkösyydellä haluamaasi löydä. Mutta et kyllä baareistakaan.

Yhden hyvän vinkin annan sulle ja muista tää aina: rakkautta ei etsimällä löydä, siihen törmää, kun vähiten odottaa. Ite tiiän jo kokemuksella tuon. Ja silmät tietty kannattaa aina pitää auki :)

• sinkku55

Pitää etsiä oikeasta paikasta.
      Minä olen kotona viihtyvä,en käy ravintolassa,enkä käytä alkoa,paitsi eronut olen,leski ja nyt varattu:))

• Ei niitä ole, minkä omalla esimerkilläsikin todistit.
        Aloittaja on oikeassa, sen olen minäkin todennut.

• sinkku55
        sitroen kirjoitti:

Ei niitä ole, minkä omalla esimerkilläsikin todistit.
        Aloittaja on oikeassa, sen olen minäkin todennut.

oisin homehtunut jos mulla ei tähän ikään asti oisi ollut miehiä:))))
        Mut tarkoitin tällä kaikella,että en käytä alkoa,enkä juokse ravintolassa:))))))

• Vanhanen

Et juo viinaa, etkä käy ravintoloissa - vieraissa kylläkin?
      Sinustako vielä tykätä pitäisi - :DDDDDDDDDDD

• ymm....

ulkomuodoissa on jonkinverran samannäköisyyttä mutta muuten ei.

• miettinyt?

Johan tuo alkurivien kiroilu ja manailu osoitti,että et taida olla monenkaan naisen toiveuni.Eikä se Romeo ja Julia tarina ole enää edes vaihtorooleinakaan mahdollista,ainakaan jos Julia lemmenlaulua lirkutellessaan saisi vain kiroilua vastarakkaudeksi.Parannahan ensin kielellistä ulosantiasi ja mene sitten jonnekin missä mahdollisuuksia voisi olla.Mutta älä ainakaan aloita sanoilla esim.;Mites per.....n naikkosilla hurisee.Oppitunti oli varmaan paikallaan sulle.Oleppa Hyvä!

• Kolmas osaton

kaunis ja asiallinen kielenkäyttökään. Sen minä uskallan kyllä sanoa osaavani.

Naiset etsivät miestä, jota ei ole olemassa. Jos (edes lähes) sellaisen saavat, pitkästyvät äkkiä ja valitsevat sen, joka kauneimmin valehtelee. Sitten myöhemmin haukkuvat kaikki miehet pettäjiksi ja huijareiksi.

Näin se aina menee.

• Marion.T
        Kolmas osaton kirjoitti:

Naiset etsivät miestä, jota ei ole olemassa. Jos (edes lähes) sellaisen saavat, pitkästyvät äkkiä ja valitsevat sen, joka kauneimmin valehtelee. Sitten myöhemmin haukkuvat kaikki miehet pettäjiksi ja huijareiksi.

Näin se aina menee.

miehet etsivät naista jota ei olekaan.

Viiskymmppiset ovat jo omiin rutiineihinsa tottuneita eivätkä osaa, eivätkä haluakaan enää joustaa niin paljon, kuin yhteiselämään täysin vieraan ihmisen kanssa tarvitaan.
        Siksi moni on mielummin yksin.

Eiköhän syy ole molemmissa, ei koskaan voi syyttää vain yhtä osapuolta.

• ymmällä vielläkin....
        Marion.T kirjoitti:

Viiskymmppiset ovat jo omiin rutiineihinsa tottuneita eivätkä osaa, eivätkä haluakaan enää joustaa niin paljon, kuin yhteiselämään täysin vieraan ihmisen kanssa tarvitaan.

Tässä on jollain tavoin provoa mutta hienoja mielipiteitä on paljon,sen vuoksi tähän laitoin aloituksen että voin tarkailla itseäni että olenko todellakin erikoinen kummajainen???Kielenkäyttöni on mitä on mutta on myö siinä paikkakunnan tapa ilmaista asia.
        Jonain päivänä laitan sp osoitteeni tähän jospa joku haluaisi vaikkapa kirjoitella hm.

• Kolmas osaton
        Marion.T kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen löytänyt sellaisen ihmisen, (ehkä kaksikin) joka minulle kelpaisi. Minä vain en kelpaa. Siinä se homman juju onkin...

• laadusta tinkimättä
        Kolmas osaton kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen löytänyt sellaisen ihmisen, (ehkä kaksikin) joka minulle kelpaisi. Minä vain en kelpaa. Siinä se homman juju onkin...

Löytänyt elämäni naisen täältä...niijja hän minut!
        Yhteiset kuviot ovat toimineet jo toista vuotta eikä mikään viittaa hetken hurmaan
        Me emme törmänneet tapamiseen ihan illan parin juttujen jälkeen, vaan tutuistuimme toisiimme puolisen vuotta ennenkuin tapasimme ensimmäisen kerran.
        Mielestäni kannattaa tutustua ensin kunnolla ja jos alkaa näyttää hyvälle, on tapaaminenkin varmemmalla pohjalla.
        Illan parin juttelun jälkeen et voi tietää toisesta vielä juuri mitään ja helposti käy niin, että tapaakin sitten ihmisen, joka on antanut itsestään sellaisen kuvan jollainen haluisi olla.
        Pidempien keskustelujen jälkeen löytyy kumppanista se oikea todellisuus ja jatko on jo huomattavasti reaalisemmalla pohjalla...
        Noh, näin ainakin meidän kohdalla;)))

• Muori
        Kolmas osaton kirjoitti:

Näin se aina menee.

Olen seurannut tyttäreni miehen etsimistä: pitäisi olla hyvän näköinen, sopivan ikäinen ja kokoinen yms. Ennenkaikkea KEMIAT pitää synkata. Miehet ehtii yleensä häipyä, ennenkuin pääsee tutustumisen alkuun.

• Pirre*

voimakas ja yleistävä ilmaus tuo "pelkkää paskaa"..:(

Haaveilemmaanko sie vain luulet naisen tyytyvän..:)

• ei,,,

ole mihinkään tyytyväisiä. Aina niillä on uusia ja uusia vaatimuksia mitä miehen pitäis pystyä toteuttamaan ja sit jos ei pysty, onkin asiat huonolla tolalla.
        Millon ei rahaa ole tarpeeks tai sit ei seksiä ole tarpeeks tai se ei ole kyllin laadukasta, kun mies vaan puhisee hetken ja kääntää kylkeä. Siinäkin asiassa vois moni nainen mennä itseensä eikä aina syyllistää miestään.
        Korjatkaa tapanne heti tänä iltana, jos olette sen miehen vielä saanu pidettyä.:))

• ymm...

Että siihen haaveiluun liittyy sitten seksi mukaan kun sen oikea aika on se on silloin taivaallista.Varmasti tiedät sen jos suhteen aloitat seksillä se ei ole sen kummempaa kuin vessan pytyllä kävisi istumassa.

• tietääkseni

Nainenkin voi oppia käyttäytyy sivistyneesti, mutta sä todistettavasti et.
        Haaveet on harhaa,kun oikut oppi tuntee!!!

• Pirre*
        tietääkseni kirjoitti:

Nainenkin voi oppia käyttäytyy sivistyneesti, mutta sä todistettavasti et.
        Haaveet on harhaa,kun oikut oppi tuntee!!!

todistettavasti, jopas jottai..:)))

• Taatto

Tosi Wagner ja Viiviäsi et etsimästä lakkaa.

• Pirre*

t o s i mussukka...:))

• mekatron
        Pirre* kirjoitti:

t o s i mussukka...:))

Oikeasti on se oikein mukava sika.
        Meilläkin se on paikallisessa lehdessä päivittäin ja tulee luettua.

Asiaa!!!

• Pirre*
        mekatron kirjoitti:

Oikeasti on se oikein mukava sika.
        Meilläkin se on paikallisessa lehdessä päivittäin ja tulee luettua.

Asiaa!!!

siitä Wagner -possusta..:)
        Mukava sarjis...
        Hyv yötä...

• kiinnostaa

olet juuri sellainen mies, josta haaveilen, kunhan et olis liian tiukkapipoinen.

• ymm...

...olen iloinen ja huumorintajuinen.Paljon on tullut mielenkiintoisia ajatuksia kiitos siitä teille jotka olette mielipiteenne sanoneet.
        Sp osoitteni on jos joku haluaa vietitellä niin:wateri@suomi24.fi
        Jäänpä jännityksellä odottelemaan.T.H.M

• minä
        ymm... kirjoitti:

...olen iloinen ja huumorintajuinen.Paljon on tullut mielenkiintoisia ajatuksia kiitos siitä teille jotka olette mielipiteenne sanoneet.
        Sp osoitteni on jos joku haluaa vietitellä niin:wateri@suomi24.fi
        Jäänpä jännityksellä odottelemaan.T.H.M

Lähetetty sähköposti tulikin takaisin..kukahan se "naurattaa naisia"!!!
        Miehet kiertoon..-> "ovi on tässä"!!!! ja maantietä riittää "roomaan" asti!

• ¤marusja¤

syynä sekin, että nuo tuommoset naiset on järkiään naimisissa, joita etsit..kuten minäkin..ja yleensä vielä miesten kanssa, jotka ei anna noille asioille mitään arvoa.

• Etsin...

ja saat postia. Nyt ei jouda kirjoitteleen syvällisiä. Hyvää viikonloppua..hymyillen eteenpäin :))

• nainen kotinurkasta

Kyllä varmasti löytyy, kuka mistäkin syystä yksin olevia, ihan tavallista normaalia parisuhdetta haluavia naisia.
      Ehkä moni vaan ei pidä itsestään niin suurta ääntä, että jääkin sitten seinäkukkaseksi, kun suulaammat korjaavat sadon ...mitä tuota nyt yhdestä miehestä tappelemaan ;)))

Olen huomannut, että turha toivo täältä on löytää miestä, joka malttaisi pistää menokengät naulaan. Suurin osa taitaa metsästää aina uutta ja uutta kokemusta, tai sitten sitä kuuluisaa toista naista...eikä kummankaan osa kiinnosta.

Jotta, eiköhän täällä liiku vähän kaikenlaista porukkaa, toivottavasti vain polut kohtaisivat sen oikean kanssa!

Kuitenkin: Positiivisin mielin kohti syksyä :)

• kertaa

on toisin väitetty että se ettet noita todeksi usko on ihan omaa luulotteluasi.

Mutta, mieluummin yksin kuin valmiiksi vainoharhaisen kanssa.

• neliapilaN

En ihmettele, jos et ketään löydä. Jos avauksesi kertoo luonteesi...hmm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4180
    2. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1538
    3. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      39
      1447
    4. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1433
    5. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1332
    6. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      107
      1249
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1167
    8. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1150
    9. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      12
      1067
    10. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1008
    Aihe