meinannut nukahtaa autolla ajaessa? mun poikaystävä kerran yöllä kun ajettiin pohjoseen hakemaan tavaraa niin se olikin toisel kaistalla ja minähavahduin että miten auto toisella kaistalla no mä tönäsin ja poikaystävä säpsähti ni ei pahemmin käynyt enää säikähdin vaan
hei kuka
6
430
Vastaukset
kertaa.
Yövuorosta tullessani heräsin siihen, että asfaltin viereinen sora rahisi.
Toisen kerran heräsin satasen vauhdissa nelostiellä. Lapsi mukanani.
Kolmatta kertaa en halua kokea. Luultavasti en heräisi ollenkaan, vaan siirtyisin toiseen todellisuuteen...- nimetön
jos sattuu nukahtaa niin ei herääkkään enää muuta kun jossain sairaalassa, kannattaa pitää taukoja huolttiksil ja ottaa torkut ni sen jälkeen juo kahvia ja lähtee sitten ajamaan taas
- KetoNeilikka
Nukahtanut en ole, mutta pitemmällä matkalla saan kyllä taistella unta vastaan. Liian rentouttava yhdistelmä tuo lämmin auto ja tasainen hurina. Taukoja tarpeeksi usein olisi syytä pitää. Mutta kun ajattelee että ajan vielä sinne ja sinne ja sitten tauko.
- nimetön
pistä heti viileetä tulemaan ni joha virkistyy ja sit toinen keino on että lyö itteensä otsaan vähän ja myös kokiksen juominen pitää hereillä
- nimetön
läpsäytä ittees otsaan se piristää pistä kylmä ilma päälle het jos meinaa juo kokista ni taatusti pysyt hereillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038