Kiitos kaikille mukavista kommenteista.
Toivottavasti teidänkin kaupunkiin saadaan pian vt. aviomies
Nyt toimii Tampere, Turku, Jyväskylä Ja kohta pari muuta en voi vielä julkaista.
Hyvää syksyä kaikille
Tv:Petteri
aviomiespalvelu
10
1021
Vastaukset
- tuffe
Vaihdetaanko päikseen? Tulen sitomaan vasaran ruhjooma peukku, merkkaan kalenteriisi kaikki merkkipäivät, silitän paidasta muutkin kohdat kuin kaulukset, puhun anopillesi, paistan pihviä, korkkaan kaljasi... kaikki samalla kuin nalkutan silleen kotoisasti... mitäs vielä... ? Heilutan kaulinta kun hiivit yöllä kotiin.
- tuffe
sitroen kirjoitti:
vain! Joko heti?
aika lailla epätoivoinen, (tai itsetuhoinen) jos edes harkitset... :)
tuffe kirjoitti:
aika lailla epätoivoinen, (tai itsetuhoinen) jos edes harkitset... :)
sitten koukkuun tartun kun kohdalle osuu.
- yks nainen työkalujenkeskellä
Olis se hyvä täälä pääkaupunkiseudullakin kun ei itsellä sitä ukkoa ole joka noita kaikenlaisia hommia tekisi niin ois hyvä tuollainen palvelu
siitä oli joskus lehdessä hyvä kirjoitus jakuvia en muista missä naistenlehdessä se olikan mutta tuntui järkevältä hommalta koko juttu tärkeää sellainen apu saada tilattua- aviomies...
joka tekee remonttihommat,edustaa kanssani,huoltaa autoa jne. Mutta kuka minua rakastaisi,juttelisi mukavia ja olisi se lämmin syli? Siihen ei vihitystä miehestäni ole.
- vt. aviomies
No heti kun löytyy kyvykäs mies hommaa hoitaan.
Tuntuu siltä että hesalaisia miehiä ei työ kiinnosta tai sitten täytys tulla kaikki kravatti kaulassa ilmaiseksi.
Toivotaan että jotain rupeis kiinnostaan kun tiedän että siellä olis tarvetta sillä kyselyjä tulee yhtenään.
TV: Vt. Aviomies Tampere - etsimään rakkautta
aviomies... kirjoitti:
joka tekee remonttihommat,edustaa kanssani,huoltaa autoa jne. Mutta kuka minua rakastaisi,juttelisi mukavia ja olisi se lämmin syli? Siihen ei vihitystä miehestäni ole.
Jos et kotona sitä saa hae se muualta.Rahalla et rakkautta saa,mutta se saattaa kävellä vastaan jossakin.Pidä silmät avoinna ehkä rakkautta antava ja tarvitseva mies vielä osuu kohdallesi.Antaa aviomiehen tehdä ns. paskahommat ja ota sinä muu muualta.
- Rhea
aviomies... kirjoitti:
aviomies. Ja aina samassa paikassa, tai ei sentään, vaihtaa se välillä sohvaa. Korjaa ja tekee jos huvittaa, useimmiten ei. Minä sitten kiireellisimmät mieluummin teen itse kuin odotan kolme päivää. Ja kukaan ei ole niin vihainen kuin kiltti ihminen.
Olenkin miettinyt josko pitäisi hankkia miespuolinen kodinylläpitäjä. Töitä kyllä riittäisi (ok-talo, 4 lasta), ruohonleikkauksesta nettiongelmien ja askartelu & nikkarointiavustamisen kautta moponkorjaukseen. - vt. aviomies
Aviomiespalvelu alkaa toimia pk seudulla viikolla 39 jos kaikki menee niinkuin on suunniteltu.
Hyvää syksyä kaikille
TV:Aviomiespalvelu Petteri Ikonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048