Lapsen äitinä kauhistelen. Kuinka paljo Teille maksetaan palkkaa huolimattomasta työstä? ja millä perusteella?
Riina hoooi
4
1001
Vastaukset
Jos näet viestin, joka olisi mielestäni poistamisen arvoinen niin viestin oikeassa alanurkassa on linkki: Ilmoita asiattomasta viestistä. Sitä kun klikkaat ja lähetät niin viesti poistuu palstalta huomattavasti nopeammin. Kuten olen jo aiemmin sanonut, niin minulla on ihan oikeakin työ, joten en ehdi istumaan koneen ääressä kokoaikaa. Tästä sheriffin työstä ei palkkaa makseta, ainut palkka minkä saan on joidenkin ihmisten tyytyväisyys siihen, että joku jaksaa tätä hommaa tehdä ja joidenkin valitukset siitä miten en osaa tehdä tätä hommaa.
- seuraileva
juu olkaa kiitollisia että,täällä joku viitsii poistella asiattomia kommentteja,kuin ky..ä p...u ym..palstat putaisi.hyvä riina!!
- poistettuja
seuraileva kirjoitti:
juu olkaa kiitollisia että,täällä joku viitsii poistella asiattomia kommentteja,kuin ky..ä p...u ym..palstat putaisi.hyvä riina!!
viestejä välttämättä kerkee edes näkemään. Ei työpaikalla sitä siivojaa kaivata, kuin vasta silloin kun ollut pois töistä esim. viikon jne. Sheriffit tekee vähän näkymätöntä vapaaehtoista työtä.
- niitä ihmisiä ketä tekee
työnsä aina tunnollisesti ja virheettömästi.vai??riina tekee hienoa työtä ja vielä ILMAISEKSI.mahtaisitko itse tehdä? tuskimpa.kaiken maailman ruikuttajia sitä on.pitäkää mielummin huoli mukuloistanne kun jostain keskustelupalstasta.ja pidähän huoli ettei muksus hypi näillä sivuilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2114604
- 341644
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401550Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251524Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201415- 1131348
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301230Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381207- 191179
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441068