huuhaaporukan kanssa suunnitteilla pahimman syysmyrskyn aikaan. Seurataan säätiedotusta milloin luvataan ainakin 25m/s tuulta.
Saa jokainen tyhjentää sisuskalunsa kunnolla.
Nekin jotka eivät käytä alkomahoolituotteita :=)))
Rahat täytyy kerätä ennakkoon. Ja minä lupaudun tuon keräyksen huuhaan luottohenkilönä tekemään :=)))
Siellä juodaan sitten kunnolla esim. PUNKKUA :=)))
Ilmottautumisia odotan innolla.
Niin ja ilmoittautumiset voi lähettää mun sähköpostiin. :=))))))
Itämeren risteily
40
1537
Vastaukset
- UPCIDER
Olla kyl pullossa eikä
klaasissa jos noilla tuulilla
ois lähtö. :))- yksitypy
että ostaa hana-punkkua, niin voi hanasta suoraan kaataa kurkkuun :=))) Laittaa hanan kunnolla suuhun, niin ei läiky meidän hienoille juhlamekoille.
Sellaiset asiat kyllä järjestyy. Pikkuasioita :=))))
- quistis
näin...Musta laattaaminen niin ihanaa ja naisellista:o)) Meilaisisin kyllä mut suomi 24 hävitti meilios....:o(
- yksitypy
suomi24 jo alkanut meiliosoitteenikin hävittämään :=)) Liekköhän sekin mennyt kaatikselle.
Mutta ei se mitään. Voi myös ilmoittautua huuhaalle :=))) Eli sinä olet siis lähdössä mukaan. Hyvä :=)))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
suomi24 jo alkanut meiliosoitteenikin hävittämään :=)) Liekköhän sekin mennyt kaatikselle.
Mutta ei se mitään. Voi myös ilmoittautua huuhaalle :=))) Eli sinä olet siis lähdössä mukaan. Hyvä :=))))Quulta löytyy...Kas kun on tää uusi uljas elämäkin mulla;o))
- Proxy_Error
yksitypy kirjoitti:
Mutta ei se mitään. Voi myös ilmoittautua huuhaalle :=))) Eli sinä olet siis lähdössä mukaan. Hyvä :=))))oo näkyny sun postiosotetta, en oo vielä nähny =)
Vai että risteilylle pikkujouluaikoihin vai?
Karaoke tietysti ja mä joudun lastenvahdiks koko ajaks =( - yksitypy
Proxy_Error kirjoitti:
oo näkyny sun postiosotetta, en oo vielä nähny =)
Vai että risteilylle pikkujouluaikoihin vai?
Karaoke tietysti ja mä joudun lastenvahdiks koko ajaks =(omat lapsenikin hoitoon :=)) Sitten pallomeressä saat leikkiä niiden kanssa. Myös muiden lapset voisit hoitaa myös :=))
Ja kyllä se osoite jo huomenna varmaan kaatiksella on. Luulisin niin :=)))) - Proxy_Error
yksitypy kirjoitti:
omat lapsenikin hoitoon :=)) Sitten pallomeressä saat leikkiä niiden kanssa. Myös muiden lapset voisit hoitaa myös :=))
Ja kyllä se osoite jo huomenna varmaan kaatiksella on. Luulisin niin :=))))ihan mielelläni vahdin lapsiasi, he voivat vahtia myös minua etten joudu harhateille =)
mä voisin ainaskii lähtee hörhöileen vaiks minkälaiseen myrskyyn ja lentää yli laidan....Hmmm..öööö.... tai ainakin sen yrjön heitän...=:0)))))
- yksitypy
on sitä rohketta jota tarvitaan :=)))
Onhan se kiva tuoda vähän jännitystä elämään.
Lentääkö yli laidan vai ei. Sinä olet siis toinen ilmottautuja. Hyvä. Siitä se lähtee :=)))) Y.Laatta kirjoitti:
.. minua yli laidan sentään heitä..
toisen yrjön....ahdistelija yrjön.... petterin....=:0)))
- yksitypy
Y.Laatta kirjoitti:
.. minua yli laidan sentään heitä..
Laatta :=))) Ei muuta kun mukaan vaan. Laattaa ei heitetä mihinkään. Me tytöt pidämme sinusta kyllä hyvän huolen :=))))
yksitypy kirjoitti:
on sitä rohketta jota tarvitaan :=)))
Onhan se kiva tuoda vähän jännitystä elämään.
Lentääkö yli laidan vai ei. Sinä olet siis toinen ilmottautuja. Hyvä. Siitä se lähtee :=))))älä kerro kellekkään....Oikeesti mul ain välil pupu pöksys...
Mutta totta maar sitä risteilemään lähden.....=:0))))BBrunetti kirjoitti:
toisen yrjön....ahdistelija yrjön.... petterin....=:0)))
.. tästä tiedosta!!
Terveisiä vaan Huuhaan tytöille täältä Laattajärveltä. Kaunista syksyä täälläkin..yksitypy kirjoitti:
Laatta :=))) Ei muuta kun mukaan vaan. Laattaa ei heitetä mihinkään. Me tytöt pidämme sinusta kyllä hyvän huolen :=))))
.. mutta eiköhän me olla jo tavattukin täällä...Muistelen että tanssit siskonpoikani pikkudeen kanssa tulisen tangon tässä taannoin..
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
älä kerro kellekkään....Oikeesti mul ain välil pupu pöksys...
Mutta totta maar sitä risteilemään lähden.....=:0))))lähtee, kun vähän rohkaisua ottaa jo ennen laivan lähtöä. Sen voin taata :=))))
- yksitypy
Y.Laatta kirjoitti:
.. mutta eiköhän me olla jo tavattukin täällä...Muistelen että tanssit siskonpoikani pikkudeen kanssa tulisen tangon tässä taannoin..
tanssinut joskus? En usko Laatta. Ja vielä pikkudeen kanssa. :=)))))
Kaikkea minäkin olen ehtinyt tekemään. Mutta sun nikki on kyllä tutun tuntoinen. Missä olet ollut näin kauan? :=)))) yksitypy kirjoitti:
lähtee, kun vähän rohkaisua ottaa jo ennen laivan lähtöä. Sen voin taata :=))))
ottaa vaiks rohkasut....=:0)))))
- Y.L.
yksitypy kirjoitti:
tanssinut joskus? En usko Laatta. Ja vielä pikkudeen kanssa. :=)))))
Kaikkea minäkin olen ehtinyt tekemään. Mutta sun nikki on kyllä tutun tuntoinen. Missä olet ollut näin kauan? :=))))..kun vedit "Jussin" kanssa Tango merellä soi..
Äh, onhan siitä aikaa mutta tuli mieleen kun tulin siihen siskonpoikaa hätistämään kotiin emäntänsä viereen...
Täällähän minä olen ollut koko kesän Laattajärven laineita katselemassa. Naimisiinkin menin rinsessan kanssa ja lapsiakin on.. Onnellista perhe-elämää Huuhaalla. - yksitypy
Y.L. kirjoitti:
..kun vedit "Jussin" kanssa Tango merellä soi..
Äh, onhan siitä aikaa mutta tuli mieleen kun tulin siihen siskonpoikaa hätistämään kotiin emäntänsä viereen...
Täällähän minä olen ollut koko kesän Laattajärven laineita katselemassa. Naimisiinkin menin rinsessan kanssa ja lapsiakin on.. Onnellista perhe-elämää Huuhaalla.olet mennyt. Onneks olkoon :=)))
Typyllä tahtoo tuo dementtia aika ajoin vaita, niin en muista sitä tango-juttua. Onkohan lie ollut sillon
Ilokadun aikaan. Se oli sen verran stressaavaa aikaa kun sitä businesta piti pyörittää, että moni asia on päässyt unohtumaan. Mutta hyvä että olet tullut takaisin :=))))
Hyvät yöt sinullekin :=))))) - Y.L.
yksitypy kirjoitti:
olet mennyt. Onneks olkoon :=)))
Typyllä tahtoo tuo dementtia aika ajoin vaita, niin en muista sitä tango-juttua. Onkohan lie ollut sillon
Ilokadun aikaan. Se oli sen verran stressaavaa aikaa kun sitä businesta piti pyörittää, että moni asia on päässyt unohtumaan. Mutta hyvä että olet tullut takaisin :=))))
Hyvät yöt sinullekin :=)))))Näittekös muuten kauniin auringonlaskun tänä iltana.. Kuin jättimäinen punainen pallo sinisessä utupilvessä.. Se oli kaunis näky!
Hyvät yöt kaikille muillekkin!
teidän
Yrjö Laatta
- UPCIDER
Joululauluja opettelemaan sit
(Joulupuu on rakennettu)
Joulupuu on varastettu,
poliisit on jo ovella.
Joulupukki ompi ripustettu
kuusen oksalle.
Kuusen pienet kynttiläiset
käristävät pukkia.
Pukkii huuta tuskissansa:
"Tuokaa haudalle kukkia!"
Kuusen pienet kynttiläiset
ovat aivan pätkiä.
Ympärillä lapsukaiset vetelevät sätkiä!- yksitypy
ottaa sen laulukirjan mukaan, kun sinulla hyvät nuo sanoitukset :=))))
Sellanen n. 30 joululaulua olis hyvä juttu :=)))) - UPCIDER
yksitypy kirjoitti:
ottaa sen laulukirjan mukaan, kun sinulla hyvät nuo sanoitukset :=))))
Sellanen n. 30 joululaulua olis hyvä juttu :=))))alkaa ettii alkuperäisii
sanoja ja muokkailla. :))
- jeffjeff
taho tul mukkaa mut punkkuu en kyl otakkaa
mut lupaankii yrjöil sit iha niikus seuranvuoks
soppiihaa se typy;=)))- yksitypy
Ja olet oikeassa. Olisit kyllä huonoa seuraa jos ihan oksentamatta olisit. Ja kyllä sieltä muitakin juomia mistä Jeffjeff tykkää, voi saada :=)))))
- jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
Ja olet oikeassa. Olisit kyllä huonoa seuraa jos ihan oksentamatta olisit. Ja kyllä sieltä muitakin juomia mistä Jeffjeff tykkää, voi saada :=)))))
hyvä et miutkii sin huolitte:)
mie jo ton siun tilis numeronkii äkkäsää otinkii
ettei vua unhetu;=))) - yksitypy
jeffjeff kirjoitti:
hyvä et miutkii sin huolitte:)
mie jo ton siun tilis numeronkii äkkäsää otinkii
ettei vua unhetu;=)))tilin numero heti ylös, kun huomenna voi olla taas tää mun aloitus häipynyt avaruuteen :=))))
Hyvät yöt. Palataan asiaan :=)) - jeffjeff
yksitypy kirjoitti:
tilin numero heti ylös, kun huomenna voi olla taas tää mun aloitus häipynyt avaruuteen :=))))
Hyvät yöt. Palataan asiaan :=))mie just pelkäsinkii;)
hyvää yötä typy:=)))
- Dr.Swan
LÄHDEN 100% varmasti!!!!Eli sähköpostia tulee heti huomenissa!
Nyt BigBritherin pariin!
YES!Laivalle!
Yes.yes.yes!!!!!!!!!- yksitypy
täytyyhän tohtorikin laivalla olla, jos jollain hätä tulee :=))))
Hyvät yöt Swan :=))
- kippari
laata ristelyn väliin,mut voin käydä kysymässä teille sit duunia jos oli laatapisteessä sille porukalle hommia:=)
- yksitypy
Kippari. Sinähän just kuulut laivan kalustoon. Mitä sä nyt tuollaisia? Mutta jos nukutaan ensin yön yli niin mielesi saattaa vielä muuttua :=))) Öitä.
- kippari
yksitypy kirjoitti:
Kippari. Sinähän just kuulut laivan kalustoon. Mitä sä nyt tuollaisia? Mutta jos nukutaan ensin yön yli niin mielesi saattaa vielä muuttua :=))) Öitä.
reissu mut kippari ei enää jaksa laatta porukan kanssa hillua et pitää olla muut kujeet mielessä:=)Öitä sinulle myös:=)
yhdellä ehdolla kuitenkin - sen ehdon tiedät vain Sinä.........*kiero vastaus jälleen*
>Nekin jotka eivät käytä alkomahoolituotteita :=)))
- tuohan tarkoittaa myös minua
Työn ja vapaa-ajan iloa, t. MM.- yksitypy evk
kyllähän se sopii :=))) Niin.. mikähän se ehto onkaan? :=))))
- Tanevaan
Tämähän sopii kun vangille raudat ei muuta tukka putkeen ja menoks.
- Hesperian puiston Kreivitär
jo tanssiaissalonki varattu huuhaa-aatelisille!
Siinä tapauksessa palvelijani tuovat minut
hevoisvaunuillani satamaan!- Dr.Swan
Anteeksi tarkoitin tietysti potilaita JA lisäksi Arvon kreivitärtä!Tekin pääsette matkaan!
Ikävä kyllä kaikki hevoset potevat suu-ja sorkkatautia,joten tällä kertaa Arvon Kreivitärkin joutuu tekemään matkaansa pereinteisellä linjuri-autolla.Ja kyllä,kanssa matkustajina on myöskin rahvaita,talonpoikia ja tyttäriä.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1622922
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262490Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542386- 1352220
- 671936
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2551767- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311232Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161225